Материалдар / Ауа райы деген не?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ауа райы деген не?

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне өте қажет. Бұл презентацияда ауа райы жайлы түсінік береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
450
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ескелді ауданы Сейфуллин атындағы орта мектеп КММ бастауыш сынып мұғалімі Демеубаева Кенжетай Рахмановна Пәні Дүниетану Саб

1 слайд
Ескелді ауданы Сейфуллин атындағы орта мектеп КММ бастауыш сынып мұғалімі Демеубаева Кенжетай Рахмановна Пәні Дүниетану Сабақтың тақырыбы: Ауа райы деген не? Сабақтың оқу мақсаттары: 1.2.2.1. Ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтау Бағалау критерийлері: Ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтайды Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Ауа райының адамға және оның іс- әрекетіне әсерін біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтап, болжай алады.

1 слайд

Ескелді ауданы Сейфуллин атындағы орта мектеп КММ бастауыш сынып мұғалімі Демеубаева Кенжетай Рахмановна Пәні Дүниетану Сабақтың тақырыбы: Ауа райы деген не? Сабақтың оқу мақсаттары: 1.2.2.1. Ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтау Бағалау критерийлері: Ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтайды Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Ауа райының адамға және оның іс- әрекетіне әсерін біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтап, болжай алады.

Сабақтың басы Ширату жаттығуы «Көңіл-күй неге ұқсас?». Сабақтың ортасы «Миға шабуыл» әдісімен Ойлан! Суретте қай жыл мезгілде

2 слайд
Сабақтың басы Ширату жаттығуы «Көңіл-күй неге ұқсас?». Сабақтың ортасы «Миға шабуыл» әдісімен Ойлан! Суретте қай жыл мезгілдері бейнеленген? Адамдар әр жыл мезгілінде немен айналысады ? Оқушы жауаптарын тыңдау. «Үш сөйлем» әдісі. Жұптық жұмыс. «Көршінің сұрағына жауап.» әдісі. Жылдың әр мезгілінде қандай ойын ойнайсың? Суретке қарап ауа райына байланысты шартты белгілерді ұқсату , талқылау, салу тапсырмасымен топтық жұмыс жүргізілді. А,В,С, деңгейлік тапсырмалар беру арқылы жүзеге асты

2 слайд

Сабақтың басы Ширату жаттығуы «Көңіл-күй неге ұқсас?». Сабақтың ортасы «Миға шабуыл» әдісімен Ойлан! Суретте қай жыл мезгілдері бейнеленген? Адамдар әр жыл мезгілінде немен айналысады ? Оқушы жауаптарын тыңдау. «Үш сөйлем» әдісі. Жұптық жұмыс. «Көршінің сұрағына жауап.» әдісі. Жылдың әр мезгілінде қандай ойын ойнайсың? Суретке қарап ауа райына байланысты шартты белгілерді ұқсату , талқылау, салу тапсырмасымен топтық жұмыс жүргізілді. А,В,С, деңгейлік тапсырмалар беру арқылы жүзеге асты

Бағалау критерии Дескриптор + - Білімді тиянақтауға арналған тапсырмала р. Жыл мезгілдері қандай ретпен орналасады?

3 слайд
Бағалау критерии Дескриптор + - Білімді тиянақтауға арналған тапсырмала р. Жыл мезгілдері қандай ретпен орналасады? Дұрыс жауабы а) Көкжиек тұстарын білу не үшін қажет? Дұрыс жауабы а) Көктемде адамдар немен айналысады? Дұрыс жауабы ә) Жеке тапсырма. Тест сұрақтары. «Шығу парағы» әдісі. ҚБ арналған тапсырма.

3 слайд

Бағалау критерии Дескриптор + - Білімді тиянақтауға арналған тапсырмала р. Жыл мезгілдері қандай ретпен орналасады? Дұрыс жауабы а) Көкжиек тұстарын білу не үшін қажет? Дұрыс жауабы а) Көктемде адамдар немен айналысады? Дұрыс жауабы ә) Жеке тапсырма. Тест сұрақтары. «Шығу парағы» әдісі. ҚБ арналған тапсырма.

Сабақтың соңы Бүгін сабақта не үйрендім? сұрағына жауапты «Ауа райы» әдісі арқылы кері байланыс береді деп жоспарладым. «Бү

4 слайд
Сабақтың соңы Бүгін сабақта не үйрендім? сұрағына жауапты «Ауа райы» әдісі арқылы кері байланыс береді деп жоспарладым. «Бүгінгі сабақта бәрі түсінікті болды» - күн жапсырады. «Түсіндім, бірақ сұрақтарым бар.» - бұлт. «Әлі көмек керек»- жаңбыр. « Карточкадағы терминдер» әдісі. Ауа райы, жыл мезгілдері. Талқылауға арналған сұрақтар Ауа райы дегеніміз не? Ауа райының шартты белгілерін ата. Қысқы ауа райында адамдар қалай киінеді?

4 слайд

Сабақтың соңы Бүгін сабақта не үйрендім? сұрағына жауапты «Ауа райы» әдісі арқылы кері байланыс береді деп жоспарладым. «Бүгінгі сабақта бәрі түсінікті болды» - күн жапсырады. «Түсіндім, бірақ сұрақтарым бар.» - бұлт. «Әлі көмек керек»- жаңбыр. « Карточкадағы терминдер» әдісі. Ауа райы, жыл мезгілдері. Талқылауға арналған сұрақтар Ауа райы дегеніміз не? Ауа райының шартты белгілерін ата. Қысқы ауа райында адамдар қалай киінеді?

Бағалау «От шашу» «Бас бармақ» әдістерімен қалыптастырушы бағалау әр тапсырмада жүргізіліп отырды. Келешекте : осы курс бар

5 слайд
Бағалау «От шашу» «Бас бармақ» әдістерімен қалыптастырушы бағалау әр тапсырмада жүргізіліп отырды. Келешекте : осы курс барысында оқып үйренгенімді іс-тәжірибе барысында қолданамын. Оқып- үйренген әдіс – тәсілдерімді сабақты жақсарту мақсатында пайдаланамын. Қалыптастырушы бағалауды сабақ барысында үнемі кіргіземін.

5 слайд

Бағалау «От шашу» «Бас бармақ» әдістерімен қалыптастырушы бағалау әр тапсырмада жүргізіліп отырды. Келешекте : осы курс барысында оқып үйренгенімді іс-тәжірибе барысында қолданамын. Оқып- үйренген әдіс – тәсілдерімді сабақты жақсарту мақсатында пайдаланамын. Қалыптастырушы бағалауды сабақ барысында үнемі кіргіземін.