Материалдар / Ауа райы және метеорологиялық элементтер

Ауа райы және метеорологиялық элементтер

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маманға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
1867
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Ауа райы және метеорологиялық элементтер

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ауа райы және метеорологиялық элементтер

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ауа райы және метеорологиялық элементтер

:Сабақтың мақсаты: 7.3.2.4. температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын- шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтер мен құбы

2 слайд
:Сабақтың мақсаты: 7.3.2.4. температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын- шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтер мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтайды

2 слайд

:Сабақтың мақсаты: 7.3.2.4. температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын- шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтер мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтайды

“ Сағат” және “сандар” мына сағатқа қарап 1-ден 12-ге дейін екі санды қалауыңыз бойынша таңдаңыз.

3 слайд
“ Сағат” және “сандар” мына сағатқа қарап 1-ден 12-ге дейін екі санды қалауыңыз бойынша таңдаңыз.

3 слайд

“ Сағат” және “сандар” мына сағатқа қарап 1-ден 12-ге дейін екі санды қалауыңыз бойынша таңдаңыз.

1.Бір-бірлеріңізге күлімдеп қараңыздар 2. Ауа райы дегеніміз не? 3. Ауа райындағы қолайсыз құбылыстарды атаңыз? 4. Ауа массалары

4 слайд
1.Бір-бірлеріңізге күлімдеп қараңыздар 2. Ауа райы дегеніміз не? 3. Ауа райындағы қолайсыз құбылыстарды атаңыз? 4. Ауа массаларын атаңыз? 5. Ауа райын зерттеу не үшін қажет? 6. Бір-бірлеріңізге жақсы тілек тілеңіздер 7. Ауа райы болжамы туралы көпшілік қайдан біледі? 8. Атмосфераны қандай құралдар арқылы зеттейді? 9. Әр айдың ауа райы тұрақты болама? 10. Ауа райын бақылайтын стансаларда ауа температурасын тәулік ішінде неше рет өлшейді? 11.Бүгінгі ауа райын сипаттаңыз. 12.Бақыт - бұл

4 слайд

1.Бір-бірлеріңізге күлімдеп қараңыздар 2. Ауа райы дегеніміз не? 3. Ауа райындағы қолайсыз құбылыстарды атаңыз? 4. Ауа массаларын атаңыз? 5. Ауа райын зерттеу не үшін қажет? 6. Бір-бірлеріңізге жақсы тілек тілеңіздер 7. Ауа райы болжамы туралы көпшілік қайдан біледі? 8. Атмосфераны қандай құралдар арқылы зеттейді? 9. Әр айдың ауа райы тұрақты болама? 10. Ауа райын бақылайтын стансаларда ауа температурасын тәулік ішінде неше рет өлшейді? 11.Бүгінгі ауа райын сипаттаңыз. 12.Бақыт - бұл

Топқа бөлу: I – топ: Температура II – топ: Жел III – топ: Жауын-шашын

5 слайд
Топқа бөлу: I – топ: Температура II – топ: Жел III – топ: Жауын-шашын

5 слайд

Топқа бөлу: I – топ: Температура II – топ: Жел III – топ: Жауын-шашын

6 слайд

6 слайд

1-тапсырма. (Т). Мәтінді пайдалана отырып, постер жасау. I – топ: Қысым II – топ: Бұлттылық III – топ: Ылғалдылық (ҚБ

7 слайд
1-тапсырма. (Т). Мәтінді пайдалана отырып, постер жасау. I – топ: Қысым II – топ: Бұлттылық III – топ: Ылғалдылық (ҚБ) «От шашу» әдісі арқылы

7 слайд

1-тапсырма. (Т). Мәтінді пайдалана отырып, постер жасау. I – топ: Қысым II – топ: Бұлттылық III – топ: Ылғалдылық (ҚБ) «От шашу» әдісі арқылы

2-тапсырма. (Т). «ПОПС» әдісі – Өз позицияңды ұстау : « Метеорологиялық элементтер мен құбылыстарды зерттеудің маңыздылы

8 слайд
2-тапсырма. (Т). «ПОПС» әдісі – Өз позицияңды ұстау : « Метеорологиялық элементтер мен құбылыстарды зерттеудің маңыздылығы неде? »  П – позиция (көзқарасы) – менің ойымша…  О – өз көзқарасыңды негіздеу - (себебі)…  П – дәлел (факты) - мысалы…  С –Шешім (қорытынд ы) – сол себепті. I – топ: Температура II – топ: Жел III – топ: Жауын-шашын

8 слайд

2-тапсырма. (Т). «ПОПС» әдісі – Өз позицияңды ұстау : « Метеорологиялық элементтер мен құбылыстарды зерттеудің маңыздылығы неде? »  П – позиция (көзқарасы) – менің ойымша…  О – өз көзқарасыңды негіздеу - (себебі)…  П – дәлел (факты) - мысалы…  С –Шешім (қорытынд ы) – сол себепті. I – топ: Температура II – топ: Жел III – топ: Жауын-шашын

(ҚБ) «Бас бармақ» - Бәрекелді! - әлі де толықтыру қажет - түсініксіз

9 слайд
(ҚБ) «Бас бармақ» - Бәрекелді! - әлі де толықтыру қажет - түсініксіз

9 слайд

(ҚБ) «Бас бармақ» - Бәрекелді! - әлі де толықтыру қажет - түсініксіз

3-тапсырма. (Ж). «Бинго» (кім бірінші тапсырманы орындайды «Бинго» деп айтады) № Құрал Нені өлшейді? Өлшем бірлігі 1 Жауы

10 слайд
3-тапсырма. (Ж). «Бинго» (кім бірінші тапсырманы орындайды «Бинго» деп айтады) № Құрал Нені өлшейді? Өлшем бірлігі 1 Жауын-шашын өлшеуіш 2 Термометр 3 Қар өлшеуіш сырық 4 Барометр 5 Желбағар 6 Шаш гигрометрі

10 слайд

3-тапсырма. (Ж). «Бинго» (кім бірінші тапсырманы орындайды «Бинго» деп айтады) № Құрал Нені өлшейді? Өлшем бірлігі 1 Жауын-шашын өлшеуіш 2 Термометр 3 Қар өлшеуіш сырық 4 Барометр 5 Желбағар 6 Шаш гигрометрі

1. Жауын-шашын өлшеуіш- жер бетіне түскен жауын-шашын мөлшерін өлшейді - миллиметрмен 2. Термометр- ауаның температурасын өлше

11 слайд
1. Жауын-шашын өлшеуіш- жер бетіне түскен жауын-шашын мөлшерін өлшейді - миллиметрмен 2. Термометр- ауаның температурасын өлшейді- миллиметрмен 3. Қар өлшеуіш сырық- қардың қалыңдығын өлшейді- сантиметрмен 4. Барометр- атмосфералық қысымды өлшейді- миллибармен 5. Желбағар- желдің жылдамдығы мен бағытын өлшейді – м / сек. 6. Шаш гигрометрі – ауаның ылғалдылығын өлшейді - % (ҚБ) «Шартты белгілер» - Толық орындалаған - жартылай орындалаған - орындалмаған

11 слайд

1. Жауын-шашын өлшеуіш- жер бетіне түскен жауын-шашын мөлшерін өлшейді - миллиметрмен 2. Термометр- ауаның температурасын өлшейді- миллиметрмен 3. Қар өлшеуіш сырық- қардың қалыңдығын өлшейді- сантиметрмен 4. Барометр- атмосфералық қысымды өлшейді- миллибармен 5. Желбағар- желдің жылдамдығы мен бағытын өлшейді – м / сек. 6. Шаш гигрометрі – ауаның ылғалдылығын өлшейді - % (ҚБ) «Шартты белгілер» - Толық орындалаған - жартылай орындалаған - орындалмаған

Түсініксіз арал Көңілді аралы Қанағат аралы Белгісіз арал Жарқырау аралы Шабыттану аралыРефлексия

12 слайд
Түсініксіз арал Көңілді аралы Қанағат аралы Белгісіз арал Жарқырау аралы Шабыттану аралыРефлексия

12 слайд

Түсініксіз арал Көңілді аралы Қанағат аралы Белгісіз арал Жарқырау аралы Шабыттану аралыРефлексия

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ