Материалдар / Аялайық гүлдерді

Аялайық гүлдерді

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка жетекшілеріне арналған ашық оқу қызметі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2021
505
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 19 Балдәурен” бөбекжай бақшасы. Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі. Тақырыбы: “Аялайық гүлдерді”

1 слайд
№ 19 Балдәурен” бөбекжай бақшасы. Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі. Тақырыбы: “Аялайық гүлдерді” Музыка жетекшісі: Тотаева А 2020-2021 ж.

1 слайд

№ 19 Балдәурен” бөбекжай бақшасы. Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі. Тақырыбы: “Аялайық гүлдерді” Музыка жетекшісі: Тотаева А 2020-2021 ж.

МАД «Бәйтерек» тобы Білім беру саласы : «Шығармашылық» ҰОҚ: музыка тақырыбы: «Аялайық гүлдерді» мақсаты: Гүлдердің әсемді

2 слайд
МАД «Бәйтерек» тобы Білім беру саласы : «Шығармашылық» ҰОҚ: музыка тақырыбы: «Аялайық гүлдерді» мақсаты: Гүлдердің әсемдігін музыка әсерімен түсіндіру. Классикалық музыкамен, композиторымен таныстыру. Үш түрлі көңіл- күйді музыкалық ойында бере білу. көрнекілік: АКТ тақтасы,гүл күлтелері, композитор суреті, т.б.   Қызмет кезеңі Тәрбиешінің қызметі Балалардың қызметі. Мотивациялық қозғаушы Балалар музыка залына көңілді музыка әуенімен кіреді. Балалар бүгін бізде ерекше күн, өйткені бізге көптеген қонақтар келген екен. ( балалар орындарына жайғасып отырады тақтаға назар аударады ) Гүлдер, гүлдер, көп гүлдер, Қызыл гүлдер, көк гүлдер. Өсе берші нұрланып, Өсе берші ырғалып. Гүлдей жайнап өсеміз Өнерліміз көрсеңіз. Сәлеметсіздер ме қонақтар , апайлар Ұйымдастырушы ізденуші Жұпар исі еседі , Жайнап бақта өседі. Қай әріптен басталған, Аты не, кім шешеді Балалар гүл жайқалып өсу үшін не қажет? .-Балалар, сендер гүлдер бағына саяхатқа барғыларың келе ме? Олай болса, жеңіл әуеннің ырғағымен көзімізді жұмып, гүлдер бағына ойша саяхат жасап қайтайық. Табиғит қандай тамаша сылдырлып аққан судың дыбсы, ән салған құстардың керемет дауысы шөптер жайқалып желмен тербеліп тұр, ал гүлдерді қараңдаршы балалар гүлдер күлтесі неге ашылмай тұр, мүмкін сыйқырлап тастаған шығар. Сиқырлы музыка әуенінің көмегімен күлтелері ашылатын шығар,канекей сиқырлы суға салып байқап көрейікші Жауабы: .( Гүл) Ауа, күннің сәулесі,су және топырақ. Балалар гүлдер бағына барып сыйқырлы суға гүлдердің күлтелерін салып бақылып көрді. Керемет музыка әуенңмен гүлдердің күлтелері ашыла бастады. Балалар қуанды. Көктем туралы өз ойларын айтып берді. Классикалық композиторлармен танысты. «Бәйшешек» ертегісін тыңдап түсінгенін айтып берді. Дауыс жаттығуын орындап Б Бейсенованың «Көктем» әнін орындады. Бір топ қыздар «Түймедақ гүлі » биін орындады.

2 слайд

МАД «Бәйтерек» тобы Білім беру саласы : «Шығармашылық» ҰОҚ: музыка тақырыбы: «Аялайық гүлдерді» мақсаты: Гүлдердің әсемдігін музыка әсерімен түсіндіру. Классикалық музыкамен, композиторымен таныстыру. Үш түрлі көңіл- күйді музыкалық ойында бере білу. көрнекілік: АКТ тақтасы,гүл күлтелері, композитор суреті, т.б.   Қызмет кезеңі Тәрбиешінің қызметі Балалардың қызметі. Мотивациялық қозғаушы Балалар музыка залына көңілді музыка әуенімен кіреді. Балалар бүгін бізде ерекше күн, өйткені бізге көптеген қонақтар келген екен. ( балалар орындарына жайғасып отырады тақтаға назар аударады ) Гүлдер, гүлдер, көп гүлдер, Қызыл гүлдер, көк гүлдер. Өсе берші нұрланып, Өсе берші ырғалып. Гүлдей жайнап өсеміз Өнерліміз көрсеңіз. Сәлеметсіздер ме қонақтар , апайлар Ұйымдастырушы ізденуші Жұпар исі еседі , Жайнап бақта өседі. Қай әріптен басталған, Аты не, кім шешеді Балалар гүл жайқалып өсу үшін не қажет? .-Балалар, сендер гүлдер бағына саяхатқа барғыларың келе ме? Олай болса, жеңіл әуеннің ырғағымен көзімізді жұмып, гүлдер бағына ойша саяхат жасап қайтайық. Табиғит қандай тамаша сылдырлып аққан судың дыбсы, ән салған құстардың керемет дауысы шөптер жайқалып желмен тербеліп тұр, ал гүлдерді қараңдаршы балалар гүлдер күлтесі неге ашылмай тұр, мүмкін сыйқырлап тастаған шығар. Сиқырлы музыка әуенінің көмегімен күлтелері ашылатын шығар,канекей сиқырлы суға салып байқап көрейікші Жауабы: .( Гүл) Ауа, күннің сәулесі,су және топырақ. Балалар гүлдер бағына барып сыйқырлы суға гүлдердің күлтелерін салып бақылып көрді. Керемет музыка әуенңмен гүлдердің күлтелері ашыла бастады. Балалар қуанды. Көктем туралы өз ойларын айтып берді. Классикалық композиторлармен танысты. «Бәйшешек» ертегісін тыңдап түсінгенін айтып берді. Дауыс жаттығуын орындап Б Бейсенованың «Көктем» әнін орындады. Бір топ қыздар «Түймедақ гүлі » биін орындады.

Қандай керемет мінекей балалар музыканың құдіретімен гүлдеріміз жайнап жайқалып шыға келді. Гулім ,гүлім өсе бер, Әдемі боп

3 слайд
Қандай керемет мінекей балалар музыканың құдіретімен гүлдеріміз жайнап жайқалып шыға келді. Гулім ,гүлім өсе бер, Әдемі боп асыл боп. Күндей жайнап кете бер , Қызыл ,сары, жасыл боп – демекші ,көктем келіп күн жылына бастағаннан жер бетінде тіршілік оянып ,ағаштар бүршік жарып,гүлдерде жайқалып өсе түсетіні де анық. Балалар табиғат пен музыка бір-бірімен тығыз байланысты. Әсем гүлдерді көріп тұрғанда адамның жүрегіне әсем ән ұялайды. Сондықтан балалар композиторлар мен ақындар туған жерінің табиғатын музыкалық шығармаларында жырлағанОсы табиғат әлемінің керемет сиқырлы әуенін яғни сылдырап аққан судың дыбысын , құстардың дыбысын гүлдердің хош иісін ,желдің ,жаңбырдың дыбысын музыкалық шығармада бейнелей білген композиторлар бар. Бетховен, Чайковский ,Шопен т.б....), Музыка тыңдау: «Бәйшешек» П. Чайковский Балаларға үнтаспадан тыңдату,түсінік беру. (Бәйшешек ертегісін видеоролик айтып беру.) Ән айту: ән айтпас бұрын балалар дауыс жаттығуын орындаймыз. «Көктем» әні Б Бейсенова Әуенді ырғақты қимыл: «Түймедақ гүлі » биі Көктем туралы өз ойларын айтып берді. Классикалық композиторлармен танысты.                   «Бәйшешек» ертегісін тыңдап түсінгенін айтып берді. Дауыс жаттығуын орындап Б Бейсенованың «Көктем» әнін орындады. Бір топ қыздар «Түймедақ гүлі » биін орындады.

3 слайд

Қандай керемет мінекей балалар музыканың құдіретімен гүлдеріміз жайнап жайқалып шыға келді. Гулім ,гүлім өсе бер, Әдемі боп асыл боп. Күндей жайнап кете бер , Қызыл ,сары, жасыл боп – демекші ,көктем келіп күн жылына бастағаннан жер бетінде тіршілік оянып ,ағаштар бүршік жарып,гүлдерде жайқалып өсе түсетіні де анық. Балалар табиғат пен музыка бір-бірімен тығыз байланысты. Әсем гүлдерді көріп тұрғанда адамның жүрегіне әсем ән ұялайды. Сондықтан балалар композиторлар мен ақындар туған жерінің табиғатын музыкалық шығармаларында жырлағанОсы табиғат әлемінің керемет сиқырлы әуенін яғни сылдырап аққан судың дыбысын , құстардың дыбысын гүлдердің хош иісін ,желдің ,жаңбырдың дыбысын музыкалық шығармада бейнелей білген композиторлар бар. Бетховен, Чайковский ,Шопен т.б....), Музыка тыңдау: «Бәйшешек» П. Чайковский Балаларға үнтаспадан тыңдату,түсінік беру. (Бәйшешек ертегісін видеоролик айтып беру.) Ән айту: ән айтпас бұрын балалар дауыс жаттығуын орындаймыз. «Көктем» әні Б Бейсенова Әуенді ырғақты қимыл: «Түймедақ гүлі » биі Көктем туралы өз ойларын айтып берді. Классикалық композиторлармен танысты.                   «Бәйшешек» ертегісін тыңдап түсінгенін айтып берді. Дауыс жаттығуын орындап Б Бейсенованың «Көктем» әнін орындады. Бір топ қыздар «Түймедақ гүлі » биін орындады.

Рефлексивті коррекциялаушы Ойын: «Үш гүл» ойыны. Ойынның мақсаты : Көңілді, мұңды , ашулы музыкалық шығармаларды ажырата

4 слайд
Рефлексивті коррекциялаушы Ойын: «Үш гүл» ойыны. Ойынның мақсаты :  Көңілді, мұңды , ашулы музыкалық шығармаларды ажырата білуге үйрету. Есту қабілеттерін дамыту, тапқырлыққа баулу. Ойынның әдісі:   Әр балаға үш гүлдің суреті бейнеленген карточкалар беріледі. Гүлдерде күлімсіреген , мұңайып тұрған және ашулы адамның кейпі бейнеленген. Балалар шығарманы тыңдап, көңіл күйін анықтап, сәйкес карточканы көрсетеді. Қорытындыла у : Аралар гүлге өздерінің тілектерін айтады: «Үш гүл» ойынынын балалар керемет орындады. Бал арарлар гүлдерге арнап тамаша тілек айтты. Гүл, сен әдмісің. Гүліміз жайқала берсін. Гүлдерді баптап өсірейік. Гүл бізге әсемдік сыйлайды, Гүл көңіл күйді көтереді. Гүл жаныңа жылық сыйлайды. Гүл қош исті. Гүл нәзіктіктің сыймбылы. Күтілетін нәтиже: Не білді: музыкалық шығармаларды тыңдап, сипатын ажырата біледі. Не үйренді: жаңа әнді үйреніп әуенімен орындады. Меңгерген іскерліктері мен дағдылары: музыканы тыңдап, би ырғақтарын бір қалыпты жасау дағдылырын меңгерді.

4 слайд

Рефлексивті коррекциялаушы Ойын: «Үш гүл» ойыны. Ойынның мақсаты :  Көңілді, мұңды , ашулы музыкалық шығармаларды ажырата білуге үйрету. Есту қабілеттерін дамыту, тапқырлыққа баулу. Ойынның әдісі:   Әр балаға үш гүлдің суреті бейнеленген карточкалар беріледі. Гүлдерде күлімсіреген , мұңайып тұрған және ашулы адамның кейпі бейнеленген. Балалар шығарманы тыңдап, көңіл күйін анықтап, сәйкес карточканы көрсетеді. Қорытындыла у : Аралар гүлге өздерінің тілектерін айтады: «Үш гүл» ойынынын балалар керемет орындады. Бал арарлар гүлдерге арнап тамаша тілек айтты. Гүл, сен әдмісің. Гүліміз жайқала берсін. Гүлдерді баптап өсірейік. Гүл бізге әсемдік сыйлайды, Гүл көңіл күйді көтереді. Гүл жаныңа жылық сыйлайды. Гүл қош исті. Гүл нәзіктіктің сыймбылы. Күтілетін нәтиже: Не білді: музыкалық шығармаларды тыңдап, сипатын ажырата біледі. Не үйренді: жаңа әнді үйреніп әуенімен орындады. Меңгерген іскерліктері мен дағдылары: музыканы тыңдап, би ырғақтарын бір қалыпты жасау дағдылырын меңгерді.

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ