Аутизм және цифрлық аутизм байланысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Аутизм және цифрлық аутизм байланысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Аутизм мен Цифрлық аутизм арасындағы байланыс: Әлеуметтік дағдылардың жетіспеушілігі: Аутизммен ауыратын балалар мен цифрлық аутизмнің әсерінен аздаған әлеуметтік дағдылары бар адамдар арасында ұқсас әлеуметтік шектеулер болуы мүмкін. Цифрлық аутизм де қарым-қатынас жасау қабілетіне әсер етуі мүмкін.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Аутизм Цифрлық аутизм

#1 слайд
Аутизм Цифрлық аутизм

1 слайд

Аутизм Цифрлық аутизм

#2 слайд

2 слайд

#3 слайд

3 слайд

#4 слайд

4 слайд

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

Цифрлық аутизм. Ағылшын тілінде «virtual autism» деп келеді. Бұл термин 2013 жылы пайда болды. 10 жылға жуық аутист

#7 слайд
Цифрлық аутизм. Ағылшын тілінде «virtual autism» деп келеді. Бұл термин 2013 жылы пайда болды. 10 жылға жуық аутист балалармен жұмыс істеген румын психологы Мариус Теадор Замфир алғаш қолданған. Шетелдік маман ата-аналар өз балаларын виртуалды ортада 5 сағаттан артық қалдырса, мұндай жағдайдың басым бөлігінде балаларда психомоторлық дамудың кешігуі, тілінің кеш шығуы, мінез-құлықтың бұзылуы және аутизмге ұқсас белгілердің пайда болатынын мәлімдеді. Кейін Франция, Жапония, АҚШ, Тайланд, Тунис дәрігерлері де румын маманына ұқсас пікір білдіреді. Осыдан 5 жыл бұрын АҚШ Үкіметі бір қызық эксперимент бастаған. Оған елдің әр түкпірінен 9-10 жас шамасындағы 11 мың бала қатысады. Ұлттық денсаулық институтының ғалымдары осылайша гаджеттердің жас ағзаға зиянын анықтағысы келеді. Құны 300 миллион доллар болатын сынақ 10 жылға жоспарланған. Әзірге белгілісі мынау: 4500 баланы тексерген. Сөйтсе, 7 сағаттан артық телефонға телмірген жасөспірімнің ми қыртысы жұқарған. Әдетте бұл егде жастағы адамдарда болатын құбылыс.

7 слайд

Цифрлық аутизм. Ағылшын тілінде «virtual autism» деп келеді. Бұл термин 2013 жылы пайда болды. 10 жылға жуық аутист балалармен жұмыс істеген румын психологы Мариус Теадор Замфир алғаш қолданған. Шетелдік маман ата-аналар өз балаларын виртуалды ортада 5 сағаттан артық қалдырса, мұндай жағдайдың басым бөлігінде балаларда психомоторлық дамудың кешігуі, тілінің кеш шығуы, мінез-құлықтың бұзылуы және аутизмге ұқсас белгілердің пайда болатынын мәлімдеді. Кейін Франция, Жапония, АҚШ, Тайланд, Тунис дәрігерлері де румын маманына ұқсас пікір білдіреді. Осыдан 5 жыл бұрын АҚШ Үкіметі бір қызық эксперимент бастаған. Оған елдің әр түкпірінен 9-10 жас шамасындағы 11 мың бала қатысады. Ұлттық денсаулық институтының ғалымдары осылайша гаджеттердің жас ағзаға зиянын анықтағысы келеді. Құны 300 миллион доллар болатын сынақ 10 жылға жоспарланған. Әзірге белгілісі мынау: 4500 баланы тексерген. Сөйтсе, 7 сағаттан артық телефонға телмірген жасөспірімнің ми қыртысы жұқарған. Әдетте бұл егде жастағы адамдарда болатын құбылыс.

Балалар телефонды күніне қанша уақыт көргені жөн? Негізі бір сағат жеткілікті. Кішкентай балалар болса, жарты сағат немесе 40 ми

#8 слайд
Балалар телефонды күніне қанша уақыт көргені жөн? Негізі бір сағат жеткілікті. Кішкентай балалар болса, жарты сағат немесе 40 минут жетеді. Ол үшін, біздер, Ата-аналар үлгі болып, өздерімізден бастауымыз керек. Шыныдығында біз, шынайы әлемнің қиындығынан қашып, демалайын деп интернет көргендей болады. Бірақ телефон энергияны жұтып, бүкіл кіш-жігерді сарқылтады. Балаларды әлеуметтік желі мен интернеттен мүлдем шектеген жөн бе? Пайдалы ақпараттарды интернеттен қабылдаған жөн, бірақ міндетті түрде уақыт жағынан шектеген жөн. Өйткені оны қорытып, түсінуі үшін балада ойлану режимі қосылуы керек. Адам ақпаратты тұтынумен ғана шектелмеуі керек. Психикадағы бүкіл когнитивті қарым-қабілеттеріміз дұрыс жұмыс істеуі тиіс.

8 слайд

Балалар телефонды күніне қанша уақыт көргені жөн? Негізі бір сағат жеткілікті. Кішкентай балалар болса, жарты сағат немесе 40 минут жетеді. Ол үшін, біздер, Ата-аналар үлгі болып, өздерімізден бастауымыз керек. Шыныдығында біз, шынайы әлемнің қиындығынан қашып, демалайын деп интернет көргендей болады. Бірақ телефон энергияны жұтып, бүкіл кіш-жігерді сарқылтады. Балаларды әлеуметтік желі мен интернеттен мүлдем шектеген жөн бе? Пайдалы ақпараттарды интернеттен қабылдаған жөн, бірақ міндетті түрде уақыт жағынан шектеген жөн. Өйткені оны қорытып, түсінуі үшін балада ойлану режимі қосылуы керек. Адам ақпаратты тұтынумен ғана шектелмеуі керек. Психикадағы бүкіл когнитивті қарым-қабілеттеріміз дұрыс жұмыс істеуі тиіс.

Цифрлық аутизм кезінде баланың бойында қандай өзгерістер болуы мүмкін? Ата- аналар қандай жайттарға мән беру керек? Мұндай балал

#9 слайд
Цифрлық аутизм кезінде баланың бойында қандай өзгерістер болуы мүмкін? Ата- аналар қандай жайттарға мән беру керек? Мұндай балалар жанындағы адамдардан эмоционалды жағынан алшақтай бастайды, айналасына мән бермейді. Қарым-қатынаста көптеген түсініспеушіліктер болып, сабағы нашарлауы мүмкін. Бұл көзге түсетін дүние. Мысалы, адамдар кездесу барысында көп сөйлесе алмай, бірден телефонға телміреді. Мұны "цифрлық эпидемия" деп айтсақ болады.

9 слайд

Цифрлық аутизм кезінде баланың бойында қандай өзгерістер болуы мүмкін? Ата- аналар қандай жайттарға мән беру керек? Мұндай балалар жанындағы адамдардан эмоционалды жағынан алшақтай бастайды, айналасына мән бермейді. Қарым-қатынаста көптеген түсініспеушіліктер болып, сабағы нашарлауы мүмкін. Бұл көзге түсетін дүние. Мысалы, адамдар кездесу барысында көп сөйлесе алмай, бірден телефонға телміреді. Мұны "цифрлық эпидемия" деп айтсақ болады.

Баланы телефонға деген тәуелділіктен қалай құтқаруға болады? Бұл – өте үлкен кешенді сұрақ. Ең әуелі қарым-қатынас мәселесін түз

#10 слайд
Баланы телефонға деген тәуелділіктен қалай құтқаруға болады? Бұл – өте үлкен кешенді сұрақ. Ең әуелі қарым-қатынас мәселесін түзеу керек. Кейбір ата-аналардың балалар алдындағы авторитеті жоқ. Үйде телефонға арналған бір бұрыш жасап қойып, дастархан басында телефон қолданбау секілді жаңа дәстүрлер енгізуге болады. Адамдар қандай да бір қиын жағдайға түскен жағдайда инстинктивті түрде проблемадан қашқысы келіп тұрады. Шынайы өмірден қашудың ең оңай жолы виртуалды әлем болып тұр. Шынайы өмірдегі мәселелерді реттеп, қарым-қатынасты түзеу қажет. Ең үлкен проблема адамдардың цифрлық тәуелділік, цифрлық аутизмді проблема ретінде көрмеуінде.

10 слайд

Баланы телефонға деген тәуелділіктен қалай құтқаруға болады? Бұл – өте үлкен кешенді сұрақ. Ең әуелі қарым-қатынас мәселесін түзеу керек. Кейбір ата-аналардың балалар алдындағы авторитеті жоқ. Үйде телефонға арналған бір бұрыш жасап қойып, дастархан басында телефон қолданбау секілді жаңа дәстүрлер енгізуге болады. Адамдар қандай да бір қиын жағдайға түскен жағдайда инстинктивті түрде проблемадан қашқысы келіп тұрады. Шынайы өмірден қашудың ең оңай жолы виртуалды әлем болып тұр. Шынайы өмірдегі мәселелерді реттеп, қарым-қатынасты түзеу қажет. Ең үлкен проблема адамдардың цифрлық тәуелділік, цифрлық аутизмді проблема ретінде көрмеуінде.

Аутизм мен Цифрлық аутизм арасындағы байланыс: Әлеуметтік дағдылардың жетіспеушілігі: Аутизммен ауыратын балалар мен цифрлық

#11 слайд
Аутизм мен Цифрлық аутизм арасындағы байланыс: Әлеуметтік дағдылардың жетіспеушілігі: Аутизммен ауыратын балалар мен цифрлық аутизмнің әсерінен аздаған әлеуметтік дағдылары бар адамдар арасында ұқсас әлеуметтік шектеулер болуы мүмкін. Цифрлық аутизм де қарым-қатынас жасау қабілетіне әсер етуі мүмкін. , Дәрігерлердің кеңесі бойынша балалардың бес жасқа дейін телефон . қолданбағаны абзал Бес жасқа дейін баланың бүкіл физиологиялық жүйесі толық дамып . жетілу процесінде болады Баланың даму кезеңінде гаджетті тым көп . пайдалану бүлдіршінге психологиялық соққы болып тиеді , Аутизм бала бойында туа біткен болса бір жарым жасынан бастап . симптомдар ертерек біліне бастайды – Аутизм бұл медициналық және , . әлеуметтік құбылыс ол адамның дамуына тікелей әсер етеді  

11 слайд

Аутизм мен Цифрлық аутизм арасындағы байланыс: Әлеуметтік дағдылардың жетіспеушілігі: Аутизммен ауыратын балалар мен цифрлық аутизмнің әсерінен аздаған әлеуметтік дағдылары бар адамдар арасында ұқсас әлеуметтік шектеулер болуы мүмкін. Цифрлық аутизм де қарым-қатынас жасау қабілетіне әсер етуі мүмкін. , Дәрігерлердің кеңесі бойынша балалардың бес жасқа дейін телефон . қолданбағаны абзал Бес жасқа дейін баланың бүкіл физиологиялық жүйесі толық дамып . жетілу процесінде болады Баланың даму кезеңінде гаджетті тым көп . пайдалану бүлдіршінге психологиялық соққы болып тиеді , Аутизм бала бойында туа біткен болса бір жарым жасынан бастап . симптомдар ертерек біліне бастайды – Аутизм бұл медициналық және , . әлеуметтік құбылыс ол адамның дамуына тікелей әсер етеді  

Цифрлық аутизмге шалдыққан балалардың да миындағы өзгерісі бес жасқа дейін айқын көрінеді. Екеуінің де белгілері ұқсайды. Ала

#12 слайд
Цифрлық аутизмге шалдыққан балалардың да миындағы өзгерісі бес жасқа дейін айқын көрінеді. Екеуінің де белгілері ұқсайды. Алайда цифрлық аутизм белгілерін ата-ана қолдан жасайды. Баланың дамуына мән бермей, гаджетті туғанынан қолына ұстатар болсақ, қандай симптомдарды байқауға болады? Біріншіден, бала ешкімге ойын жеткізе алмайтын, тұйық болып өседі. Екіншіден, қозғалыссыз, бір орнында жата берудің кесірінен, жегені бойға тарамай, артық салмақ пайда болады. Ең қиыны, бес жасқа дейін тілі шықпай қоюы мүмкін. Себебі бала ешкімге сөйлемей, телефонды ұстаған қалпы тыныш отыра беретін күйге түседі. Ата-ана баланы сөзге айналдырмаса, қарым-қатынас жасамаса, оның ойлауы мен есте сақтау қабілеті жетілмейді, лексиконынан тіпті күнделікті өмірге қажетті сөздерді таба алмайтын жағдайға жетуіміз мүмкін. Үшіншіден, ұялы телефонды жиі пайдаланған баланың эмоциясында тұрақсыздық пайда болады. Тез ашуға булығуы мүмкін.

12 слайд

Цифрлық аутизмге шалдыққан балалардың да миындағы өзгерісі бес жасқа дейін айқын көрінеді. Екеуінің де белгілері ұқсайды. Алайда цифрлық аутизм белгілерін ата-ана қолдан жасайды. Баланың дамуына мән бермей, гаджетті туғанынан қолына ұстатар болсақ, қандай симптомдарды байқауға болады? Біріншіден, бала ешкімге ойын жеткізе алмайтын, тұйық болып өседі. Екіншіден, қозғалыссыз, бір орнында жата берудің кесірінен, жегені бойға тарамай, артық салмақ пайда болады. Ең қиыны, бес жасқа дейін тілі шықпай қоюы мүмкін. Себебі бала ешкімге сөйлемей, телефонды ұстаған қалпы тыныш отыра беретін күйге түседі. Ата-ана баланы сөзге айналдырмаса, қарым-қатынас жасамаса, оның ойлауы мен есте сақтау қабілеті жетілмейді, лексиконынан тіпті күнделікті өмірге қажетті сөздерді таба алмайтын жағдайға жетуіміз мүмкін. Үшіншіден, ұялы телефонды жиі пайдаланған баланың эмоциясында тұрақсыздық пайда болады. Тез ашуға булығуы мүмкін.

Көз жанарының нашарлауы, әлсіздік, семіздік, физиологиялық дамудың тоқтауы, психикалық ауытқулар сияқты симптомдар – цифрлық ау

#13 слайд
Көз жанарының нашарлауы, әлсіздік, семіздік, физиологиялық дамудың тоқтауы, психикалық ауытқулар сияқты симптомдар – цифрлық аутизмнің айқын көрінісі. Бүгінде бұл дертпен балалар ғана емес, күллі әлем күресіп жатыр. Цифрлық аутизммен ауыратындар мен классикалық аутизмге шалдыққандар арасында үлкен пропорция пайда болды. Цифрлық аутизм тұқым қуалау арқылы не болмаса вирус секілді келесі адамға жұқпаса да, әлемді түгелдей жұтып жатыр десек қателеспейміз.  Сондықтан да бұл – заманымыздың өзекті мәселесі. Ауру деп айта алмасаң да, жоғарыда аталған белгілерге қарап, адам өміріне өлшеусіз зиян тигізетін дерт екенін аңғарасың.

13 слайд

Көз жанарының нашарлауы, әлсіздік, семіздік, физиологиялық дамудың тоқтауы, психикалық ауытқулар сияқты симптомдар – цифрлық аутизмнің айқын көрінісі. Бүгінде бұл дертпен балалар ғана емес, күллі әлем күресіп жатыр. Цифрлық аутизммен ауыратындар мен классикалық аутизмге шалдыққандар арасында үлкен пропорция пайда болды. Цифрлық аутизм тұқым қуалау арқылы не болмаса вирус секілді келесі адамға жұқпаса да, әлемді түгелдей жұтып жатыр десек қателеспейміз.  Сондықтан да бұл – заманымыздың өзекті мәселесі. Ауру деп айта алмасаң да, жоғарыда аталған белгілерге қарап, адам өміріне өлшеусіз зиян тигізетін дерт екенін аңғарасың.

Аутизм секілді Цифрлық аутизм де бүгінде толыққанды зерттелген жоқ… Сондықтан да күресудің нақты бағдарламасы да жоқ….. Дегенм

#14 слайд
Аутизм секілді Цифрлық аутизм де бүгінде толыққанды зерттелген жоқ… Сондықтан да күресудің нақты бағдарламасы да жоқ….. Дегенмен де әлі де кеш емес… Ол үшін: әрбір ата-ана баламен сөйлесуі және оған эмоцияларды үйретуі қажет. Бала оларды сезіне бастаған кезде, ол өсетін ортаны түсіне бастайды. Ата-ана баласына тек бағыт беру керегін түсінуі керек. Бала 16 жасқа дейін бойында қалыптасқан мінезін сақтайтынын ұмытпаңыз. Сіз қоғамға баланы бейімделуге көмектесе аласыз. Бірақ адамның өзі өзгермейді. Сондықтан балаға дұрыс негіз қалау өте маңызды. Бұл ақпаратты ата-анаға түсіндіру біздің міндетіміз! Назарларыңызға рахмет!

14 слайд

Аутизм секілді Цифрлық аутизм де бүгінде толыққанды зерттелген жоқ… Сондықтан да күресудің нақты бағдарламасы да жоқ….. Дегенмен де әлі де кеш емес… Ол үшін: әрбір ата-ана баламен сөйлесуі және оған эмоцияларды үйретуі қажет. Бала оларды сезіне бастаған кезде, ол өсетін ортаны түсіне бастайды. Ата-ана баласына тек бағыт беру керегін түсінуі керек. Бала 16 жасқа дейін бойында қалыптасқан мінезін сақтайтынын ұмытпаңыз. Сіз қоғамға баланы бейімделуге көмектесе аласыз. Бірақ адамның өзі өзгермейді. Сондықтан балаға дұрыс негіз қалау өте маңызды. Бұл ақпаратты ата-анаға түсіндіру біздің міндетіміз! Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
02.04.2025
120
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі