Ауылымның тарихы математикалық есептерде
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ауылымның тарихы Ауылымның тарихы
математикалық есептердематематикалық есептерде
Орындаған Темірболатов Али
К.Мыңбаев атындағы ЖОББМ 5 сын.
Жетекшісі :Алпысбаева Г.К.
математика,физика пәнінің мұғалімі.Жобаның тақырыбы:Жобаның тақырыбы:
1 слайд
Ауылымның тарихы Ауылымның тарихы математикалық есептердематематикалық есептерде Орындаған Темірболатов Али К.Мыңбаев атындағы ЖОББМ 5 сын. Жетекшісі :Алпысбаева Г.К. математика,физика пәнінің мұғалімі.Жобаның тақырыбы:Жобаның тақырыбы:
2 слайд
Мен өзімнің туған К.Мыңбаев ауылын жақсы
көремін, бірақ мен әлі күнге дейін оның тарихын
жақсы білмеймін. Дегенмен, «өткенді білмей
болашақты болжау мүмкін емес» деп біздің
ата-бабаларымыз айтқандай мен өзімнің туған
ауылым туралы көбірек білуге және сыныптаста
Рыма бұл туралы айтуды шештім. Менің ойымша,
біздің ауылымыздың тарихы қызықты математи
калық есептердің көмегімен тез еске түседі. ТақырыптыңТақырыптың
өзектілігіөзектілігі
2 слайд
Мен өзімнің туған К.Мыңбаев ауылын жақсы көремін, бірақ мен әлі күнге дейін оның тарихын жақсы білмеймін. Дегенмен, «өткенді білмей болашақты болжау мүмкін емес» деп біздің ата-бабаларымыз айтқандай мен өзімнің туған ауылым туралы көбірек білуге және сыныптаста Рыма бұл туралы айтуды шештім. Менің ойымша, біздің ауылымыздың тарихы қызықты математи калық есептердің көмегімен тез еске түседі. ТақырыптыңТақырыптың өзектілігіөзектілігі
3 слайд
Мақсаты:Мақсаты:
К.Мыңбаев ауылының К.Мыңбаев ауылының
Тарихына сүйене отырып,Тарихына сүйене отырып,
математикалық есеперматематикалық есепер
құру. құру.
3 слайд
Мақсаты:Мақсаты: К.Мыңбаев ауылының К.Мыңбаев ауылының Тарихына сүйене отырып,Тарихына сүйене отырып, математикалық есеперматематикалық есепер құру. құру.
4 слайд
Міндеттері:
Туған жерімнің тарихы ,
дәстүрі жайлы ақпарат
жинау Ауылдың тарихы негізінде
математикалық есептер
құрастыру
“ Ауылымныңтарихы математикалық
есептер түрінде” жинағын жазу
4 слайд
Міндеттері: Туған жерімнің тарихы , дәстүрі жайлы ақпарат жинау Ауылдың тарихы негізінде математикалық есептер құрастыру “ Ауылымныңтарихы математикалық есептер түрінде” жинағын жазу
5 слайд
ГипотезаГипотезатуған ауы лы м
ны ң тарихиы
туралы
м атем атикалы қ
есептерді
құрасты ры п,
ш ы ғару
Т уған ж ер
ж ай лы
білім ім із
артады
М атем ати к аға
деген
қ ы зы ғуш ы лы қ
арта түседі
5 слайд
ГипотезаГипотезатуған ауы лы м ны ң тарихиы туралы м атем атикалы қ есептерді құрасты ры п, ш ы ғару Т уған ж ер ж ай лы білім ім із артады М атем ати к аға деген қ ы зы ғуш ы лы қ арта түседі
6 слайд
Зерттеу әдістері:Зерттеу әдістері:
Ауыл тарихына
сүйене
отырып,есептер
құрастыруМектеп Мектеп
мұражайынан мұражайынан
ауылдың тарихы ауылдың тарихы
жайлыақпарат алужайлыақпарат алу
6 слайд
Зерттеу әдістері:Зерттеу әдістері: Ауыл тарихына сүйене отырып,есептер құрастыруМектеп Мектеп мұражайынан мұражайынан ауылдың тарихы ауылдың тарихы жайлыақпарат алужайлыақпарат алу
7 слайд
Ауылдың қысқаша тарихы:Ауылдың қысқаша тарихы:
Мыңбаев ауылы Нұра өзенінің бойында
орналасқан – алып жатқан жер көлемі
42424 га. Облыс орталығынан
қашықтығы -180 км,аудан орталығынан
қашықтығы -25 км. қалаға дейінгі
қашықтық (Астана) -120 км.
7 слайд
Ауылдың қысқаша тарихы:Ауылдың қысқаша тарихы: Мыңбаев ауылы Нұра өзенінің бойында орналасқан – алып жатқан жер көлемі 42424 га. Облыс орталығынан қашықтығы -180 км,аудан орталығынан қашықтығы -25 км. қалаға дейінгі қашықтық (Астана) -120 км.
8 слайд
Мәтіндік есептерді шешу Мәтіндік есептерді шешу
процесінің жалпы құрылымыпроцесінің жалпы құрылымы
Мен үшін математиканы оқығанда, әрқашан өте қиын тақырып - мәтіндік мәселелерді
шешуге байланысты тақырып. Жиі тапсырманы орындаған кезде мен сасамын және
оны қалай шығару керектігін білмеймін. Көмек алу үшін мен математика
мұғалімінен көмек сұрадым. Ол кісі «Есепті қалай шешуге үйрену » L.M.Fridmana
E.N.Turetskogo кітабын оқуға кеңес берді. Осы кітапты оқып шыққаннан кейін, мен
есепті шешу процесінің жалпы идеясын қалыптастырдым. Мен есепті шешу- ол
тапсырманы оқудан бастап шешімдерін аяқталғанға дейін созылатын оқу процессі
екенін түсіндім.
8 слайд
Мәтіндік есептерді шешу Мәтіндік есептерді шешу процесінің жалпы құрылымыпроцесінің жалпы құрылымы Мен үшін математиканы оқығанда, әрқашан өте қиын тақырып - мәтіндік мәселелерді шешуге байланысты тақырып. Жиі тапсырманы орындаған кезде мен сасамын және оны қалай шығару керектігін білмеймін. Көмек алу үшін мен математика мұғалімінен көмек сұрадым. Ол кісі «Есепті қалай шешуге үйрену » L.M.Fridmana E.N.Turetskogo кітабын оқуға кеңес берді. Осы кітапты оқып шыққаннан кейін, мен есепті шешу процесінің жалпы идеясын қалыптастырдым. Мен есепті шешу- ол тапсырманы оқудан бастап шешімдерін аяқталғанға дейін созылатын оқу процессі екенін түсіндім.
9 слайд
Математикалық есептердегі туған Математикалық есептердегі туған
жер тарихы.жер тарихы.
№ 1 тапсырма.
1829 жылдың күзінде Ивановка ауылының
алғашқы тұрғындары қоныс аударған.
1829 жылы Ивановка ауылының тұрғындары 1319
адамды құрады, бұл 01.10.2014 жылға
қарағанда 405 адамға аз. Бұл жылы қанша адам
тұрған ауылда? Шешуі :
1319 + 405 = 1724 Жауап: 1724 адам.
№ 2 тапсырма.
К.Мыңбаев ауылдық округі бойынша төмендегідей
мал саны тіркелген: ірі қара мал – 2160 бас
, ұсақ мүйізді мал – 1353 бас, жылқы – 614 бас.
Ауылда барлығы қанща мал бар?
Шешуі : 2160 + 1353+ 614= 4127
9 слайд
Математикалық есептердегі туған Математикалық есептердегі туған жер тарихы.жер тарихы. № 1 тапсырма. 1829 жылдың күзінде Ивановка ауылының алғашқы тұрғындары қоныс аударған. 1829 жылы Ивановка ауылының тұрғындары 1319 адамды құрады, бұл 01.10.2014 жылға қарағанда 405 адамға аз. Бұл жылы қанша адам тұрған ауылда? Шешуі : 1319 + 405 = 1724 Жауап: 1724 адам. № 2 тапсырма. К.Мыңбаев ауылдық округі бойынша төмендегідей мал саны тіркелген: ірі қара мал – 2160 бас , ұсақ мүйізді мал – 1353 бас, жылқы – 614 бас. Ауылда барлығы қанща мал бар? Шешуі : 2160 + 1353+ 614= 4127
10 слайд
Есеп №3Есеп №3
2010 Мыңбаев ауылында 1717
адам тұрған, ал 2015 жылы– 1849
адам тұрды. 5 жылдың ішінде
ауыл тұрғындардың саны
қаншаға өсті?
10 слайд
Есеп №3Есеп №3 2010 Мыңбаев ауылында 1717 адам тұрған, ал 2015 жылы– 1849 адам тұрды. 5 жылдың ішінде ауыл тұрғындардың саны қаншаға өсті?
11 слайд
№ 4 тапсырма. 2017 жылдың 1-ші қазанындағы жүргізілген
санақ бойынша Кәрім Мыңбаев ауылдық округінің халық
саны 973 адам, жұмыспен қамтылған -522адам , зейнеткерлер-
117 адам қалған адамдардың саны қанша?
Шешуі: 973-(522+117) = 334
№ 5 тапсырма.
Кәрім Мыңбаев ауылдық округінің халық саны 973 адам . Ауыл
адамдарының 40% орталықтандырылған ауыз су құбырын
пайдаланады. Орталықтандырылған ауыз су құбырын
пайдаланбайтындар саны қанша?
Шешуі: ( 973* 40):100=389,2
11 слайд
№ 4 тапсырма. 2017 жылдың 1-ші қазанындағы жүргізілген санақ бойынша Кәрім Мыңбаев ауылдық округінің халық саны 973 адам, жұмыспен қамтылған -522адам , зейнеткерлер- 117 адам қалған адамдардың саны қанша? Шешуі: 973-(522+117) = 334 № 5 тапсырма. Кәрім Мыңбаев ауылдық округінің халық саны 973 адам . Ауыл адамдарының 40% орталықтандырылған ауыз су құбырын пайдаланады. Орталықтандырылған ауыз су құбырын пайдаланбайтындар саны қанша? Шешуі: ( 973* 40):100=389,2
12 слайд
Есеп №6Есеп №6
2026 жылы К.Мыңбаев атындағы
ЖОББМ 50 болады. ? Мектеп қай
жылы салынған?
12 слайд
Есеп №6Есеп №6 2026 жылы К.Мыңбаев атындағы ЖОББМ 50 болады. ? Мектеп қай жылы салынған?
13 слайд
Есеп №8
Көбейтуді орындап, суреттен шешімін
табыңдар . Артық қалған сан біздің
ауылдың көшелер санын көрсетеді.Біздің
ауылда қанша көше бар?
6 х 7 9 х 4 5 х 9 3 х 8 4 х 7
13 слайд
Есеп №8 Көбейтуді орындап, суреттен шешімін табыңдар . Артық қалған сан біздің ауылдың көшелер санын көрсетеді.Біздің ауылда қанша көше бар? 6 х 7 9 х 4 5 х 9 3 х 8 4 х 7
14 слайд
•
Қорытынды.
Жобаны жазу барысында туған ауылымның тарих
материалдарымен таныса отырып, , менің кіші
отанымның тарихын бейнелейтін математикалық
есептерді құрастырдым. Бұл тапсырмалар
математикалық білімнің күндклікті өмірде өте қажет
екенін көрсетеді. Жиналған статистикалық деректер
негізінде жобаның презентациясын жасадым.
Статистикалық ақпаратпен жұмыс жасау, экономикалық
және практикалық мазмұндағы есептерді жинақтап,
шешуге, диаграммаларды және графиктерді құруға
дағдыландырды. Жобаны жаза отырып, туған
ауылымның өмірі мен дамуы туралы қорытындыларды
салыстырып, талдап , қорытындылау үшін осы жұмысты
алдағы жылдары да жалғастырамын деп жоспарлап
отырмын.
•
14 слайд
• Қорытынды. Жобаны жазу барысында туған ауылымның тарих материалдарымен таныса отырып, , менің кіші отанымның тарихын бейнелейтін математикалық есептерді құрастырдым. Бұл тапсырмалар математикалық білімнің күндклікті өмірде өте қажет екенін көрсетеді. Жиналған статистикалық деректер негізінде жобаның презентациясын жасадым. Статистикалық ақпаратпен жұмыс жасау, экономикалық және практикалық мазмұндағы есептерді жинақтап, шешуге, диаграммаларды және графиктерді құруға дағдыландырды. Жобаны жаза отырып, туған ауылымның өмірі мен дамуы туралы қорытындыларды салыстырып, талдап , қорытындылау үшін осы жұмысты алдағы жылдары да жалғастырамын деп жоспарлап отырмын. •
15 слайд
15 слайд