Материалдар / Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі. Дүниетанудан.2 сынып.Жылқының пайдасы ,қасиеті туралы айту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2023
390
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дүниетану. 2 сынып Тақырып: Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі

1 слайд
Дүниетану. 2 сынып Тақырып: Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі

1 слайд

Дүниетану. 2 сынып Тақырып: Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі

  « Аттаған сайын » тәсілі  Ал,балалар, «Аттаған сайын» ойынын жүргізейік.Қалғандарың орындарыңнан тұрып,тақтаға қар

2 слайд
  « Аттаған сайын » тәсілі  Ал,балалар, «Аттаған сайын» ойынын жүргізейік.Қалғандарың орындарыңнан тұрып,тақтаға қарай жүрулеріңе болады.Әрбір аттаған қадамға әл-Фараби зерттеген ғылым саласын атау керек.  1. Тіл және музыка трактаты  2.Жаратылыстану ғылымы трактаты  3.Әлеуметтік этикалық трактат  4.Тарихи философиялық трактат  5.Математикалық трактат  6.Музыка Үй тапсырмасын тексеру Әбу Насыр әл-Фараби

2 слайд

  « Аттаған сайын » тәсілі  Ал,балалар, «Аттаған сайын» ойынын жүргізейік.Қалғандарың орындарыңнан тұрып,тақтаға қарай жүрулеріңе болады.Әрбір аттаған қадамға әл-Фараби зерттеген ғылым саласын атау керек.  1. Тіл және музыка трактаты  2.Жаратылыстану ғылымы трактаты  3.Әлеуметтік этикалық трактат  4.Тарихи философиялық трактат  5.Математикалық трактат  6.Музыка Үй тапсырмасын тексеру Әбу Насыр әл-Фараби

Ой қозғау

3 слайд
Ой қозғау

3 слайд

Ой қозғау

 Б іле жүріңіз! Қазақтар аттың тағасы түсіп қалса, сәтсіздікке, ал жолдан таға тауып алса, жолы болғыштыққа жорыған.

4 слайд
 Б іле жүріңіз! Қазақтар аттың тағасы түсіп қалса, сәтсіздікке, ал жолдан таға тауып алса, жолы болғыштыққа жорыған.

4 слайд

 Б іле жүріңіз! Қазақтар аттың тағасы түсіп қалса, сәтсіздікке, ал жолдан таға тауып алса, жолы болғыштыққа жорыған.

 Топтық жұмыс  1-топ. Ат әбзелдерін жазады  2-топ. Жылқының пайдасы  3-топ. Жылқы түлігіне қатысты атауларды жазады.

5 слайд
 Топтық жұмыс  1-топ. Ат әбзелдерін жазады  2-топ. Жылқының пайдасы  3-топ. Жылқы түлігіне қатысты атауларды жазады.

5 слайд

 Топтық жұмыс  1-топ. Ат әбзелдерін жазады  2-топ. Жылқының пайдасы  3-топ. Жылқы түлігіне қатысты атауларды жазады.

«Еркін микрофон» әдісі. Археологпен кездесе қалсаңдар қандай сұрақ қояр едің? Сұрақтар: 1. Жылқыны алғаш кімдер қолға үйреткен

6 слайд
«Еркін микрофон» әдісі. Археологпен кездесе қалсаңдар қандай сұрақ қояр едің? Сұрақтар: 1. Жылқыны алғаш кімдер қолға үйреткен? 2.Ботай қонысы қайда орналасқан? 3. Ботай қонысының ауа райы андай болған? 4.Жылқының сүтінен не жасайды? 5.Жүйрік аттарды қалай атауға болады?

6 слайд

«Еркін микрофон» әдісі. Археологпен кездесе қалсаңдар қандай сұрақ қояр едің? Сұрақтар: 1. Жылқыны алғаш кімдер қолға үйреткен? 2.Ботай қонысы қайда орналасқан? 3. Ботай қонысының ауа райы андай болған? 4.Жылқының сүтінен не жасайды? 5.Жүйрік аттарды қалай атауға болады?

Бағалау Кері байланыс «Бәйге жолы» Үй тапсырма. 71-72 бетті оқу. Үйден жылқы малына қатысты ырым-тыйымдар жазып келу.

7 слайд
Бағалау Кері байланыс «Бәйге жолы» Үй тапсырма. 71-72 бетті оқу. Үйден жылқы малына қатысты ырым-тыйымдар жазып келу.

7 слайд

Бағалау Кері байланыс «Бәйге жолы» Үй тапсырма. 71-72 бетті оқу. Үйден жылқы малына қатысты ырым-тыйымдар жазып келу.