Материалдар / Баға және оның қызметтері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баға және оның қызметтері

Материал туралы қысқаша түсінік
Баға және оның қызметтері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Мамыр 2020
850
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Баға және оның қызметтері. • БАҒА — тауар мен көрсетілетін қызмет бірлігі үшін төленетін немесе алынатын ақша (не

1 слайд
Баға және оның қызметтері. • БАҒА  — тауар  мен  көрсетілетін  қызмет  бірлігі   үшін  төленетін  немесе  алынатын  ақша  (не  өзге   тауар  мен  қызмет)  мөлшері.   Баға   –   маңызды   экономикалы қ  категориялардың  бірі.Сонымен   қатар,баға  тауарлардың  сұранысы  және   ұсыныстарымен  бірге  нарықтық  құрал  болып   саналады.Тауар  құнының  негізін,оларды  жасап   өндіруге  жұмсалған  еңбек  шығындары   құрайды.Сондықтан  тауарлар  құнының  ақшалай   мөлшері  арқылы  баға  анықталады.

1 слайд

Баға және оның қызметтері. • БАҒА  — тауар  мен  көрсетілетін  қызмет  бірлігі   үшін  төленетін  немесе  алынатын  ақша  (не  өзге   тауар  мен  қызмет)  мөлшері.   Баға   –   маңызды   экономикалы қ  категориялардың  бірі.Сонымен   қатар,баға  тауарлардың  сұранысы  және   ұсыныстарымен  бірге  нарықтық  құрал  болып   саналады.Тауар  құнының  негізін,оларды  жасап   өндіруге  жұмсалған  еңбек  шығындары   құрайды.Сондықтан  тауарлар  құнының  ақшалай   мөлшері  арқылы  баға  анықталады.

Тауарлардың бағасы басқару құралы ретінде түрлі қызметтерді атқарады: • Есептік • Ынталандырушылық • Реттеушілік • Бөліп тарату

2 слайд
Тауарлардың бағасы басқару құралы ретінде түрлі қызметтерді атқарады: • Есептік • Ынталандырушылық • Реттеушілік • Бөліп таратушылық

2 слайд

Тауарлардың бағасы басқару құралы ретінде түрлі қызметтерді атқарады: • Есептік • Ынталандырушылық • Реттеушілік • Бөліп таратушылық

Бағаның есептік қызметі: • Нарықтық бағаның негізін өндіріс аймағы құрайды.Бағаның негізгі қызметі тауар,өнімді өндір

3 слайд
Бағаның есептік қызметі: • Нарықтық бағаның  негізін  өндіріс  аймағы   құрайды.Бағаның  негізгі  қызметі  тауар,өнімді   өндіруге  жұмсалған  шығындар  мен  өндіріс   нәтижелерін  өлшеу.Сондықтан,баға  арқылы  қанша   еңбек,материал  ,шикізат  жұмсалды,қандай  еңбек   өнімділігі,өндіріс  шығындары,тауарлар  мен   өнімдердің  айналымы  және  қанша  пайда  алынады   деген  сұрақтарға  жауаптар  алынады,тауар  мен   өнімдерді  өндіруге  жұмсалған  қоғамдық - қажетті   шығындар  және  өндіріс  нәтижелері  өлшеніп   есептелінеді.

3 слайд

Бағаның есептік қызметі: • Нарықтық бағаның  негізін  өндіріс  аймағы   құрайды.Бағаның  негізгі  қызметі  тауар,өнімді   өндіруге  жұмсалған  шығындар  мен  өндіріс   нәтижелерін  өлшеу.Сондықтан,баға  арқылы  қанша   еңбек,материал  ,шикізат  жұмсалды,қандай  еңбек   өнімділігі,өндіріс  шығындары,тауарлар  мен   өнімдердің  айналымы  және  қанша  пайда  алынады   деген  сұрақтарға  жауаптар  алынады,тауар  мен   өнімдерді  өндіруге  жұмсалған  қоғамдық - қажетті   шығындар  және  өндіріс  нәтижелері  өлшеніп   есептелінеді.

Бағаның ынталандырушылық қызметі • Тауарлар мен өнімдер тұтынушыға қажетті болып сатылу үшін,олардың сапасы жоғары,ж

4 слайд
Бағаның ынталандырушылық қызметі • Тауарлар мен  өнімдер  тұтынушыға  қажетті   болып  сатылу  үшін,олардың  сапасы   жоғары,жеткілікті  ассортименті  және  қол   жетімді  бағасы  болуы  қажет.Осыған   байланысты,бағаның  экономикалық   ынталандырушылық  қызметі  тауарлар  мен   өнімдердің  сапаларын  жоғарылатуды  және   ассортименттерін  жаңалап  толықтыруды   ынталандыру  шараларымен  анықталады

4 слайд

Бағаның ынталандырушылық қызметі • Тауарлар мен  өнімдер  тұтынушыға  қажетті   болып  сатылу  үшін,олардың  сапасы   жоғары,жеткілікті  ассортименті  және  қол   жетімді  бағасы  болуы  қажет.Осыған   байланысты,бағаның  экономикалық   ынталандырушылық  қызметі  тауарлар  мен   өнімдердің  сапаларын  жоғарылатуды  және   ассортименттерін  жаңалап  толықтыруды   ынталандыру  шараларымен  анықталады

Бағаның реттеушілік қызметі • Нарықта баға тауар өндіруші тағайындағысы келетін бағадан өзгеше болады.Себебі тауар ө

5 слайд
Бағаның реттеушілік қызметі • Нарықта баға  тауар  өндіруші  тағайындағысы   келетін  бағадан  өзгеше  болады.Себебі  тауар   өндіруші  тауарларын  сатудан  түсетін  түсім   мөлшерін  көбейтуге  мүдделі,ал  тұтынушы   болса,керісінше  өзінің  тауарларды  сатып  алуға   жұмсайтын  шығындарын  азайтуға   тырысады.Сондықтан,бағаның  реттеушілік   қызметі  арқылы  тауарлардың  сұранысы  мен   ұсыныстарын  теңестіру  негізінде  теңдік  бағасы   қалыптасады.

5 слайд

Бағаның реттеушілік қызметі • Нарықта баға  тауар  өндіруші  тағайындағысы   келетін  бағадан  өзгеше  болады.Себебі  тауар   өндіруші  тауарларын  сатудан  түсетін  түсім   мөлшерін  көбейтуге  мүдделі,ал  тұтынушы   болса,керісінше  өзінің  тауарларды  сатып  алуға   жұмсайтын  шығындарын  азайтуға   тырысады.Сондықтан,бағаның  реттеушілік   қызметі  арқылы  тауарлардың  сұранысы  мен   ұсыныстарын  теңестіру  негізінде  теңдік  бағасы   қалыптасады.

Бағаның бөліп тарату қызметі • Баға әлеуметтік және экономикалық міндеттерді шешуде тауарлардың құнының алшақтықтары

6 слайд
Бағаның бөліп тарату қызметі • Баға әлеуметтік  және  экономикалық   міндеттерді  шешуде  тауарлардың  құнының   алшақтықтары  негізінде  пайданы  бөліп,қайта   таратудың  құралы  ретінде  қарастырылады.   Бағаның  аталғанқызметі  салық  салу  жүйесімен,   басқа  да  шаралардың  көмегімен  жүзеге   асады.Мысал,ретінде  дәрілік  препараттарды   сатудағы  айналымға  қосымша  құн  салығын   салынбайтығын  айтуға  болады.

6 слайд

Бағаның бөліп тарату қызметі • Баға әлеуметтік  және  экономикалық   міндеттерді  шешуде  тауарлардың  құнының   алшақтықтары  негізінде  пайданы  бөліп,қайта   таратудың  құралы  ретінде  қарастырылады.   Бағаның  аталғанқызметі  салық  салу  жүйесімен,   басқа  да  шаралардың  көмегімен  жүзеге   асады.Мысал,ретінде  дәрілік  препараттарды   сатудағы  айналымға  қосымша  құн  салығын   салынбайтығын  айтуға  болады.

Дәрілік заттарға бағаның қалыптасуына әсер ететін факторлар • Сұраныс факторлары • Ұсыныс факторлары • ДЗ айналысы ортасының фа

7 слайд
Дәрілік заттарға бағаның қалыптасуына әсер ететін факторлар • Сұраныс факторлары • Ұсыныс факторлары • ДЗ айналысы ортасының факторлары

7 слайд

Дәрілік заттарға бағаның қалыптасуына әсер ететін факторлар • Сұраныс факторлары • Ұсыныс факторлары • ДЗ айналысы ортасының факторлары

8 слайд

8 слайд

• Сұраныстың аңықтамасы • Сұраныс дегеніміз тауардың бағасын тауардың сатылымдарымен байланыстыратын тәуелділік. • Әдетте

9 слайд
• Сұраныстың аңықтамасы • Сұраныс дегеніміз  тауардың бағасын  тауардың   сатылымдарымен  байланыстыратын  тәуелділік. • Әдетте  сұранысты  график  түрінде  келтіреді: • P  —   мұндағы  баға  ал   Q  —   сатылым  мөлшері.

9 слайд

• Сұраныстың аңықтамасы • Сұраныс дегеніміз  тауардың бағасын  тауардың   сатылымдарымен  байланыстыратын  тәуелділік. • Әдетте  сұранысты  график  түрінде  келтіреді: • P  —   мұндағы  баға  ал   Q  —   сатылым  мөлшері.

Сұраныс факторлары • Дәрілік заттардың емдік тиімділігі; • ДЗ аналогтарының болуы; • ДЗ тағайындайтын дәрігерлер; • Емде

10 слайд
Сұраныс факторлары • Дәрілік заттардың  емдік  тиімділігі; • ДЗ  аналогтарының  болуы; • ДЗ  тағайындайтын  дәрігерлер; • Емделу  курсының  бағасы; • ДЗ  бағасының  эластикалығы  және  т.б.

10 слайд

Сұраныс факторлары • Дәрілік заттардың  емдік  тиімділігі; • ДЗ  аналогтарының  болуы; • ДЗ  тағайындайтын  дәрігерлер; • Емделу  курсының  бағасы; • ДЗ  бағасының  эластикалығы  және  т.б.

• Ұсыныстың аңықтамасы • Ұсыныс дегеніміз тауардың бағасын тауардың сатылымдарымен байланыстыратын тәуелділік. Ұсыныс

11 слайд
• Ұсыныстың аңықтамасы • Ұсыныс дегеніміз  тауардың бағасын   тауардың  сатылымдарымен   байланыстыратын  тәуелділік.  Ұсыныс   мөлшері  дегеніміз  тауардын  бағасы  белгілі   мәнге  ие  болғандағы  сатушылар  сатуға   дайын  тауарлардың  жалпы  мөлшері.

11 слайд

• Ұсыныстың аңықтамасы • Ұсыныс дегеніміз  тауардың бағасын   тауардың  сатылымдарымен   байланыстыратын  тәуелділік.  Ұсыныс   мөлшері  дегеніміз  тауардын  бағасы  белгілі   мәнге  ие  болғандағы  сатушылар  сатуға   дайын  тауарлардың  жалпы  мөлшері.

• Әдетте сұранысты график түрінде келтіреді: • P — мұндағы баға ал Q — ұсыныс мөлшері.

12 слайд
• Әдетте сұранысты  график  түрінде  келтіреді: • P  —   мұндағы  баға  ал   Q  —   ұсыныс  мөлшері.

12 слайд

• Әдетте сұранысты  график  түрінде  келтіреді: • P  —   мұндағы  баға  ал   Q  —   ұсыныс  мөлшері.

Ұсыныс факторлары • Бәсекелес тауарөндірушілердің саны; • ДЗ бөліп тарату жүйесі; • ДЗ буылып - түйілу дизайны; • Салықт

13 слайд
Ұсыныс факторлары • Бәсекелес тауарөндірушілердің  саны; • ДЗ  бөліп  тарату  жүйесі; • ДЗ  буылып - түйілу  дизайны; • Салықтар; • Бәсекелестікке  түсетін  ДЗ  саны  мен   сипаттары; • ДЗ  дайындалу  шикізаттарының  көзі  және  т.б.

13 слайд

Ұсыныс факторлары • Бәсекелес тауарөндірушілердің  саны; • ДЗ  бөліп  тарату  жүйесі; • ДЗ  буылып - түйілу  дизайны; • Салықтар; • Бәсекелестікке  түсетін  ДЗ  саны  мен   сипаттары; • ДЗ  дайындалу  шикізаттарының  көзі  және  т.б.

ДЗ айналысы ортасының факторлары • ДСЖ жұмсалатын шығындар; • Экономикалық тұрақтылық; • Экономика деңгейнің өсуі; • Эксп

14 слайд
ДЗ айналысы ортасының факторлары • ДСЖ жұмсалатын  шығындар; • Экономикалық  тұрақтылық; • Экономика  деңгейнің  өсуі; • Экспорт  және  импорт  мәселелерін  реттеу; • Саяси  орта  және  т.б.

14 слайд

ДЗ айналысы ортасының факторлары • ДСЖ жұмсалатын  шығындар; • Экономикалық  тұрақтылық; • Экономика  деңгейнің  өсуі; • Экспорт  және  импорт  мәселелерін  реттеу; • Саяси  орта  және  т.б.

Жаңа тауарларға бағаның қалыптасуы • Тауарлардың сатылу көлемінің ұлғайтуға бағытталған бірнеше бағаны қалыптастыру әд

15 слайд
Жаңа тауарларға бағаның қалыптасуы • Тауарлардың сатылу  көлемінің  ұлғайтуға   бағытталған  бірнеше  бағаны  қалыптастыру   әдістері  қолданылады.

15 слайд

Жаңа тауарларға бағаның қалыптасуы • Тауарлардың сатылу  көлемінің  ұлғайтуға   бағытталған  бірнеше  бағаны  қалыптастыру   әдістері  қолданылады.

• Нарыққа берік енгізілу стратегиясына бағытталған баға қалыптастыру әдісі – • тауарлардың бастапқы бағасын төмендетіп,та

16 слайд
• Нарыққа берік енгізілу стратегиясына бағытталған баға қалыптастыру әдісі –   • тауарлардың бастапқы  бағасын   төмендетіп,тауарларға  тұтынушылардың   көп  бөлігін  тарту  арқылы  нарықтың  үлкен   үлесін  қамтуды  қарастырады.

16 слайд

• Нарыққа берік енгізілу стратегиясына бағытталған баға қалыптастыру әдісі –   • тауарлардың бастапқы  бағасын   төмендетіп,тауарларға  тұтынушылардың   көп  бөлігін  тарту  арқылы  нарықтың  үлкен   үлесін  қамтуды  қарастырады.

• Тұтынушылар психологияларының негізінде баға қалыптастыру әдісі – • тауарларды сатушының бағаны анықтау кезінде тұ

17 слайд
• Тұтынушылар психологияларының негізінде баға қалыптастыру әдісі –  • тауарларды  сатушының  бағаны  анықтау   кезінде  тұтынушының  бағаны  қабылдау   психолоогиясының  ескеруі  арқылы  жүзеге   асырылады.Мысалы,сатушылар  тауардың   бағасын   99   теңге   99  тиын   мөлшерінде   анықтайды.Тұтынушы  нақты  түрде   100   теңгені  төлей  отырып,тауардың  бағасын   99   теңге  ретінде  сезінеді.

17 слайд

• Тұтынушылар психологияларының негізінде баға қалыптастыру әдісі –  • тауарларды  сатушының  бағаны  анықтау   кезінде  тұтынушының  бағаны  қабылдау   психолоогиясының  ескеруі  арқылы  жүзеге   асырылады.Мысалы,сатушылар  тауардың   бағасын   99   теңге   99  тиын   мөлшерінде   анықтайды.Тұтынушы  нақты  түрде   100   теңгені  төлей  отырып,тауардың  бағасын   99   теңге  ретінде  сезінеді.

• Фирманың беделінің негізінде баға қалыптастыру әдісі – • белгілі немесе әйгілі фирмалардың ерекше сапалы тауарларын

18 слайд
• Фирманың беделінің негізінде баға қалыптастыру әдісі – • белгілі немесе  әйгілі  фирмалардың  ерекше   сапалы  тауарларына  бағаның  қалыптасуын   қарастырады.Мысалы,немістердің   « Байер »   фирмасының  аспирин  дәрілік  препараты  басқа   фирмалардың  аспирин  дәрілік   препараттарынан  қымбат  тұрады.Ол  үшін   « Байер »  сияқты  фирмалар,өзінің   тауарларының  нарықтағы  аналогтарының   сапаларының  төмен  екендігіне  толық  сенімді   болуы  керек.

18 слайд

• Фирманың беделінің негізінде баға қалыптастыру әдісі – • белгілі немесе  әйгілі  фирмалардың  ерекше   сапалы  тауарларына  бағаның  қалыптасуын   қарастырады.Мысалы,немістердің   « Байер »   фирмасының  аспирин  дәрілік  препараты  басқа   фирмалардың  аспирин  дәрілік   препараттарынан  қымбат  тұрады.Ол  үшін   « Байер »  сияқты  фирмалар,өзінің   тауарларының  нарықтағы  аналогтарының   сапаларының  төмен  екендігіне  толық  сенімді   болуы  керек.

Пайданы ұлғайтуға бағытталған баға қалыптастыру әдістерінің түрлері • 1. Қаймағын алу әдісі – тауарларға бастапқы баған

19 слайд
Пайданы ұлғайтуға бағытталған баға қалыптастыру әдістерінің түрлері • 1. Қаймағын алу  әдісі   –   тауарларға  бастапқы   бағаны  жоғары  қою  арқылы   «қаймағын   алуды»  жүзеге  асырады.Бағаны   қалыптастырудың  аталған  әдісі   тауарлардың  қозғалысына  жұмсалатын   шығындардың  өсуін  қажет  етеді.

19 слайд

Пайданы ұлғайтуға бағытталған баға қалыптастыру әдістерінің түрлері • 1. Қаймағын алу  әдісі   –   тауарларға  бастапқы   бағаны  жоғары  қою  арқылы   «қаймағын   алуды»  жүзеге  асырады.Бағаны   қалыптастырудың  аталған  әдісі   тауарлардың  қозғалысына  жұмсалатын   шығындардың  өсуін  қажет  етеді.

• 2. Нарықтағы ұқсас тауарлардың баға саясатын ескеру негізінде бағаны қалыптастыру әдісі – • тауарлардың бағасын нарықта

20 слайд
• 2. Нарықтағы ұқсас тауарлардың баға саясатын ескеру негізінде бағаны қалыптастыру әдісі –  • тауарлардың  бағасын  нарықтағы  ұқсас   тауарлардың  бағалары  көлемінде   анықтауды,ал  сапасы  мен  тиімділігі  жоғары   болған  жағдайларда  бағаны  өсіруді   қарастырады.

20 слайд

• 2. Нарықтағы ұқсас тауарлардың баға саясатын ескеру негізінде бағаны қалыптастыру әдісі –  • тауарлардың  бағасын  нарықтағы  ұқсас   тауарлардың  бағалары  көлемінде   анықтауды,ал  сапасы  мен  тиімділігі  жоғары   болған  жағдайларда  бағаны  өсіруді   қарастырады.

Нарықта қалыптасқан тауарлардың бағаларын қалыптастыру әдістерін таңдаудың үш жолын қарастыруға болады: • Бағаларды

21 слайд
Нарықта қалыптасқан  тауарлардың  бағаларын   қалыптастыру  әдістерін  таңдаудың  үш  жолын   қарастыруға  болады: • Бағаларды   белгілі  шекте   сақтау        Бағалардың   төмендеуі • Бағалардың   өсуі

21 слайд

Нарықта қалыптасқан  тауарлардың  бағаларын   қалыптастыру  әдістерін  таңдаудың  үш  жолын   қарастыруға  болады: • Бағаларды   белгілі  шекте   сақтау        Бағалардың   төмендеуі • Бағалардың   өсуі

22 слайд

22 слайд

Бағаларды белгілі шекте сақтау • Тауарлардың көпшілік бөлігін сату,өткізу барысында бәсекелестікке және басқа да факт

23 слайд
Бағаларды белгілі шекте сақтау • Тауарлардың көпшілік  бөлігін  сату,өткізу   барысында  бәсекелестікке  және  басқа  да   факторлардың  ықпалына  түспесе   бағаларды  белгілі  шекте  ұстануға  белгілі   шекте  ұстауға  мүмкіншіліктер  туындайды.

23 слайд

Бағаларды белгілі шекте сақтау • Тауарлардың көпшілік  бөлігін  сату,өткізу   барысында  бәсекелестікке  және  басқа  да   факторлардың  ықпалына  түспесе   бағаларды  белгілі  шекте  ұстануға  белгілі   шекте  ұстауға  мүмкіншіліктер  туындайды.

Аталған жағдайда бағаның келесі түрлері қолданылады: • Ұзақ уақытты бағалар – әдетте көпшілік сұранысқа ие тауарлард

24 слайд
Аталған жағдайда бағаның келесі түрлері қолданылады: • Ұзақ уақытты  бағалар   –   әдетте  көпшілік   сұранысқа  ие  тауарлардың  бағалары; • Эластикалық  баға   -     сұранысқа  және   ұсынысқа  байланысты  өсетін  немесе   төмендейтін  баға;

24 слайд

Аталған жағдайда бағаның келесі түрлері қолданылады: • Ұзақ уақытты  бағалар   –   әдетте  көпшілік   сұранысқа  ие  тауарлардың  бағалары; • Эластикалық  баға   -     сұранысқа  және   ұсынысқа  байланысты  өсетін  немесе   төмендейтін  баға;

Бағалардың төмендеуі • Бәсекелестік жағдайында шығындардың азаюы қорғаныс шараларының біріне жатады.Осындай бағаның

25 слайд
Бағалардың төмендеуі • Бәсекелестік жағдайында  шығындардың   азаюы  қорғаныс  шараларының  біріне   жатады.Осындай  бағаның  бірі,тауарлардың   сұранысы  мен  ұсынысына  қарай   жылжымалы  түрде  төмендейтін   баға.Нарықта  тауарлар  ассортиментінің   өсуіне  байланысты,оларға  деген  сұраныс   төмендейді,ал  бұл  жағдай  тұтынушыларды   көптеп  тартуға  мүмкіндіктер  береді.

25 слайд

Бағалардың төмендеуі • Бәсекелестік жағдайында  шығындардың   азаюы  қорғаныс  шараларының  біріне   жатады.Осындай  бағаның  бірі,тауарлардың   сұранысы  мен  ұсынысына  қарай   жылжымалы  түрде  төмендейтін   баға.Нарықта  тауарлар  ассортиментінің   өсуіне  байланысты,оларға  деген  сұраныс   төмендейді,ал  бұл  жағдай  тұтынушыларды   көптеп  тартуға  мүмкіндіктер  береді.

Бағаның өсуі • Тауарлардың бағасының өсуі түрлі себептерге байланысты болады.Мысалы, экономикадағы инфляция барлық

26 слайд
Бағаның өсуі • Тауарлардың бағасының  өсуі  түрлі   себептерге  байланысты  болады.Мысалы,   экономикадағы  инфляция  барлық  шығын   түрлерін  өсіреді,соған  байлаысты   тауарлардың  бағалары  қымбаттайды.   Тауарлар  бағаларының  қымбаттауы   табыстың  төмендеуіне  байланысты   сұраныстың  өзгеруіне  де  себеп  болады.

26 слайд

Бағаның өсуі • Тауарлардың бағасының  өсуі  түрлі   себептерге  байланысты  болады.Мысалы,   экономикадағы  инфляция  барлық  шығын   түрлерін  өсіреді,соған  байлаысты   тауарлардың  бағалары  қымбаттайды.   Тауарлар  бағаларының  қымбаттауы   табыстың  төмендеуіне  байланысты   сұраныстың  өзгеруіне  де  себеп  болады.

Назарларыңызға рахмет!

27 слайд
Назарларыңызға рахмет!

27 слайд

Назарларыңызға рахмет!