Материалдар / Бағалау 1,2,3,4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бағалау 1,2,3,4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1,2,3,4 сынып оқушыларына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Наурыз 2019
498
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
* “ Екі жұлдыз, бір тілек” стратегиясы Екі жұлдыз = екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Бір т ілек – жақсартуды қажет ететін

1 слайд
* “ Екі жұлдыз, бір тілек” стратегиясы Екі жұлдыз = екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Бір т ілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе.

* “ Сэндвич” стратегиясы1 - бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 - бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту ке

2 слайд
* “ Сэндвич” стратегиясы1 - бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 - бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 - бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

"Аспазшы" стратегиясы ...... қанағаттандым. ......аса қанағаттанбадым. ......қорыта алмадым. Егер ......қоссаңыз, дәмі тіл үйі

3 слайд
"Аспазшы" стратегиясы ...... қанағаттандым. ......аса қанағаттанбадым. ......қорыта алмадым. Егер ......қоссаңыз, дәмі тіл үйіретін немесе (керемет болар) еді.

...... Тойдым... ......әлі де тоймадым. ......барлық тағамдардан маған ұнағаны.... Мен бұл тағамды былай жасаса деймін... "Ас

4 слайд
...... Тойдым... ......әлі де тоймадым. ......барлық тағамдардан маған ұнағаны.... Мен бұл тағамды былай жасаса деймін... "Аспазшы" әдісімен кері байланыс орнату

“ Еттартқыш, сандық, қоқыс шелегі”

5 слайд
“ Еттартқыш, сандық, қоқыс шелегі”

6 слайд

«Тазалық» ойыны түрінде алу. Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған: Чемодан (суреті) немесе сандық , (

7 слайд
«Тазалық» ойыны түрінде алу. Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған: Чемодан (суреті) немесе сандық , ( қоржын) Қоқыс жәшігі (суреті) Еттартқыш (суреті) - Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар) Осылайша қатысушы мұғалімдердің коучингтен не білім алғандарын көрсетеді.

* «Бағдаршам» Түсінгенін білу үшін қолданыңыз. Мысалы: * Қызыл түс – түсінген жоқпын; * Сары түс – әлі де практика қажет/сұр

8 слайд
* «Бағдаршам» Түсінгенін білу үшін қолданыңыз. Мысалы: * Қызыл түс – түсінген жоқпын; * Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар; * Жасыл түс – барлығы түсінікті. Back to AFL Tools

* «Смайликтер» БАРЛЫҒЫ ТҮСІНІКТІ ЖАРТЫЛАЙ ТҮСІНІКТІ ТҮСІНІКСІЗ Back to AFL Tools

9 слайд
* «Смайликтер» БАРЛЫҒЫ ТҮСІНІКТІ ЖАРТЫЛАЙ ТҮСІНІКТІ ТҮСІНІКСІЗ Back to AFL Tools

* “ Басбармақ” стратегиясы Тамаша! Орташа Ұнамады

10 слайд
* “ Басбармақ” стратегиясы Тамаша! Орташа Ұнамады

11 слайд

12 слайд

«Плюс, минус, қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” нем

13 слайд
«Плюс, минус, қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады. «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады .

Білемін Білгім келеді Білдім

14 слайд
Білемін Білгім келеді Білдім

«Дейін- кейін»стратегиясы дейін кейін

15 слайд
«Дейін- кейін»стратегиясы дейін кейін

* «Алма ағашы» стратегиясы Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жа

16 слайд
* «Алма ағашы» стратегиясы Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

* «Бір сөзбен» стратегиясы Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай

17 слайд
* «Бір сөзбен» стратегиясы Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады. *Төзімсіздік , *Ашу , * Қуаныш, * Немқұрайлылық, * Қанағаттану, * Шабыт , *Зерігу,* Алаңдау , * Тыныштық, * Сенімділік , * Сенімсіздік, * Рахаттану .

* «Табыс сатысы» стратегиясы Сатының 1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН*, 2 - ші баспалдағы *Мен..................

18 слайд
* «Табыс сатысы» стратегиясы Сатының 1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН*, 2 - ші баспалдағы *Мен.................. ТҮСІНЕМІН*, 3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН*

« Таңдау» әдісі. 1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _________

19 слайд
« Таңдау» әдісі. 1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. 3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. 4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым 5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін.

“ Аяқталмаған сөйлемдер” * Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *........................

20 слайд
“ Аяқталмаған сөйлемдер” * Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *..................... тапсырманы мен орындадым. *......................... екенін түсіндім. * Мен енді....................... білемін. * Мен............................... сезіндім *Мен..................................... білім алдым. * Мен......................................... үйрендім. *................................. менің қолымнан келді. * Мен...................................... жасай алдым * Мен.................................... жасап көруге талпынамын. *.................. мені таң қалдырды. * Сабақ менің өміріме..... берді. * Менің............. жасағым келді