Материалдар / Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау критерийлері мен жаттығулардың негізгі оқу мақсатымен байланысын бағамдау.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау критерийлері мен жаттығулардың негізгі оқу мақсатымен байланысын бағамдау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың әдістері мен тәсілдерін күтілетін нәтиженің негізінде жоспарлау әдісі оқытуды тиімді етуге мүмкіндік береді. Оқушылар мен мұғалімдердің барлық іс-әрекеті нәтижеге қол жеткізуге бағытталған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2020
718
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау критерийлері мен жаттығулардың негізгі оқу мақсатымен байланысын бағамдау.Коучинг

1 слайд
Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау критерийлері мен жаттығулардың негізгі оқу мақсатымен байланысын бағамдау.Коучинг та қырыбы:

18-күн 1-2 сабақтар Тақырыбы: Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау критерийлері мен жаттығулардың негізгі оқу мақсат

2 слайд
18-күн 1-2 сабақтар Тақырыбы: Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау критерийлері мен жаттығулардың негізгі оқу мақсатымен байланысын бағамдау. Мақсаты: Мұғалімдер сабақ табыстылығын бағалау критерийлерін әзірлейді, сабақ жоспарларын өзі бағалау мен өзара бағалау кезіндегі бағалау критерийлері, жаттығулар және оқу мақсаттары арасындағы байланысты анықтайды. Оқу нәтижесі: Мұғалімдер әзірленген бағалау критерийлері бойынша сабақ жоспарындағы оқу мақсаттарын, күтілетін нәтижелер мен жаттығуларды бағалайды. Түйінді идеялар Сабақтың әдістері мен тәсілдерін күтілетін нәтиженің негізінде жоспарлау әдісі оқытуды тиімді етуге мүмкіндік береді. Оқушылар мен мұғалімдердің барлық іс-әрекеті нәтижеге қол жеткізуге бағытталған

Критериалды бағалау жүйесі Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау

3 слайд
Критериалды бағалау жүйесі Критериалды бағалау    Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау

Қалыптастырушы бағалау Сұрақтарды топта талқылаңыздар және жауаптарыңызды жазыңыздар. 1. Қалыптастырушы бағалау дегеніміз не? 2

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау Сұрақтарды топта талқылаңыздар және жауаптарыңызды жазыңыздар. 1. Қалыптастырушы бағалау дегеніміз не? 2. Мақсаты мен қағ идаттары қандай? 3. Қашан өткізіледі? 4. Ақпарат кімдерге беріледі? 5. Мұғалімнің рөлі қандай? 6. Оқушының рөлі қандай? 7. Қандай формада өтеді?

Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуг

5 слайд
Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ қағидаттары: • Оқу мен оқытудың бір бөлігі («оқу үшін бағалау»); • барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген); • бағалау белгіленбейді; • оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; • әрбір оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі; • ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады. Қалыптастырушы бағалау

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Өткізіледі Ақпараттандырады Оқушының қызметі Мұғалім және оқушының қатысуымен тоқсан барысынд

6 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Өткізіледі Ақпараттандырады Оқушының қызметі Мұғалім және оқушының қатысуымен тоқсан барысында өткізеді • материалды оқу барысында тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағаны жөнінде оқушылар ақпарат алады; • оқушының ілгерілеуі жөнінде мұғалім ақпарат алып, оқыту үдерісіне өзгерістер енгізе алады. • Оқу үдерісіне белсене қатысады; • Бағалау критерийлері мен дескрипторларды түсінеді; • өзін-өзі бағалайды/бірін-бірі бағалайды. Мұғалімнің қызметі • оқу мақсаттарына сәйкес ба ғалау критерийлерін анық жазады; • бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар құрастырады; • тапсырмаға дескриптор құрастырады; • оқушыларға тиімді кері байланыс береді; • оқыту мен бағалау үдерісіне түзету енгізеді; Өткізілу формасы  жеке  жұппен  топпен  ауысатын топтар құрамында

Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау тиімді болуы үшін: Оқу мақсаттары Оқу бағдарламасы , пән Бағалау критерийлері Бл

7 слайд
Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау тиімді болуы үшін: Оқу мақсаттары Оқу бағдарламасы , пән Бағалау критерийлері Блум таксономиясы Тапсырмалар Дескрипторлар Кері байланыс Нәтиже Нәтижеге қол жеткізу алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары) Қолжетімді Нақты Анық

Қалыптастырушы бағалау құрылымы

8 слайд
Қалыптастырушы бағалау құрылымы

9ҚР МЖМБС Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын

9 слайд
9ҚР МЖМБС Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар Математика Жалпы орта білім беру аяқталғанда білім алушы: 1) көрсеткішті, логарифмдік функциялардың анықтамаларын, олардың қасиеттерін … біледі; 2) бір айнымалысы бар көпмүшенің стандарт түрде жазылуын, ... түсінеді ; 3) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер ... қолданады ; 4) кеңістіктегі түзулердің, түзу мен жазықтықтың, ... талдайды ; 5) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер ... жинақтайды ; 6) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктердің ... бағалайды

5. Тапсырмаға дескрипторлар құрастыру№ Бөлім Бөлімше Оқу мақсаттары 1 7.1А Бүтін көрсеткіш ті дәреже. Бүтін көрсеткішті дәр

10 слайд
5. Тапсырмаға дескрипторлар құрастыру№ Бөлім Бөлімше Оқу мақсаттары 1 7.1А Бүтін көрсеткіш ті дәреже. Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері 7.2.1.1 сандық өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану; 7.1.2.5 алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәреженің қасиеттерін қолдану; Дәрежелі өрнектерді түрлендіру 7.1.2.5 алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәреженің қасиеттерін қолдану; 7.2.3.1 құрамында дәрежесі бар сандар тізбегінің орналасу заңдылығын анықтау және толықтыру.2 Ойлау дағдыларының деңгейлері Бағалау критерийлері Талдау Синтез Тізбектегі заңдылықты анықтайды Барлық мүшелері үшін ортақ ережені анықтайды Тапсырма Тізбек берілген . Тізбектің мүшелерінің өзгеру заңдылығын сипаттаңыз. Тізбектің х – белгісіз мүшесін табыңыз. Тізбектің n - ші мүшесінің формуласын жазыңыз.Дескрипторлар: - Тізбектің мүшелерін салыстырады; - Тізбектің мүшелерінің өзгеру заңдылықтарын анықтайды және сипаттайды; - Тізбектің белгісіз мүшесін табады; - Заңдылықты тізбектің n - ші мүшесінің формуласы арқылы жазады1. Оқу бағдарламасы бойынша оқу мақсаттарын шолу 2 Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру. 3. Бағалау критерийлерін құру. 4. Тапсырма түрін анықтау және құрастыру Толы жауап а негізделген с ра тарқ қ ұ қҚалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру 6. Кері байланыс

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ 11Тапсырма: • Қалыптастырушы бағалау мысалдарын келтіріңіздер (бастауыш сынып мысалында) • Тапсырмала

11 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ 11Тапсырма: • Қалыптастырушы бағалау мысалдарын келтіріңіздер (бастауыш сынып мысалында) • Тапсырмаларға бағалау критерийлеріне сәйкес дескрипторлар құрастырыңыздар .

алыптастырушы ба алауҚ ғ Тақырып «Менің отбасым және достарым» Оқу мақсаты Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықта

12 слайд
алыптастырушы ба алауҚ ғ Тақырып «Менің отбасым және достарым» Оқу мақсаты Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды. Тыңдаушыны қызықтыру үшін көркем-бейнелі сөздерді (сипаттау, т.б.) қолдану. Бағалау критерийі Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді. Тыңдалған ақпараттың негізгі ойын түсінеді. Мәтіннің негізгі мазмұнын эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып айтады. Тапсырма Мәтінді тыңдаңыз, тірек сөздерді теріп жазыңыз. Тақырыбын, негізгі ойын анықтаңыз. Жұпта эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып мәтінді мазмұндаңыз. Айсұлу мен Күнсұлу Ерте, ерте, ертеде бір байдың Айсұлу және Күнсұлу деген екі қызы болыпты. Екеуі де теңдесі жоқ сұлу екен. Бірінен бірі асқан сұлумын деп бірімен-бірі үнемі ұрысып, жиі-жиі жанжалдасып қалады екен. Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тиісіп: Сенен мен сұлумын!-дейді. Ал Айсұлу болса: - Жоқ, сен сұлу емессің, мен сұлумын!-деп таласады. Ақыр соңында бұл талас үлкен шатаққа айналады. Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлудың тырнағының ізі Айсұлудың бетінде өшпестей болып қалады. Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде ғана далаға шығады екен. Ал бейбастығынан қатты ұятқа батқан Күнсұлу түн қараңғылығында бұғып жатады екен. Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу бірін-бірі көре алмайды екен. Бағалау критерийі Дескрипторлар Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді тыңдалған мәтіннің тақырыбын анықтайды. тірек сөздерді теріп жазады Тыңдалған ақпараттағы негізгі ойды анықтайды. мәтіннің негізгі ойын жеткізеді. Көркемдегіш сөздерді біледі мәтіннің мазмұнын жүйелеп айтады; мазмұндауда көркемдегіш сөздерді қолданып айтады

2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 131. Есепті шығарыңыз. Екі түлкінің а

13 слайд
2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 131. Есепті шығарыңыз. Екі түлкінің арасы 100 қадам. Егер әрқайсы алға қарай 35 қадам жасайтын болса, тоқтаған уақытта екеуінің арасы қанша қадам болады ? 2. Кері есептер құрастырыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар  есептің шартын құрастырады;  есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады;  амалдардың ретін сақтайды;  қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды.  кері есептің шартын құрастырады;  есептің сұрағын қояды;  амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады.

Математика пәні бойынша қалыптастырушы бағалау Оқу мақсаты 2.4.1.8 Екі амал арқылы шығарылатын есептерді түрлі тәсілдермен шеш

14 слайд
Математика пәні бойынша қалыптастырушы бағалау Оқу мақсаты 2.4.1.8 Екі амал арқылы шығарылатын есептерді түрлі тәсілдермен шешу және өзара кері есептер құрастыру Бағалау критерийлері Екі амалды есептерді шығару дағдыларын қолданады; Кері есептер құрастырады. Тапсырма 1. Есепті шығарыңыз. Екі түлкінің арасы 100 қадам. Егер әрқайсысы алға қарай 35 қадам жасайтын болса, тоқтаған уақытта екеуінің арасы қанша қадам болады? 2. Кері есептер құрастырыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Екі амалды есептерді шығару дағдыларын қолданады; есептің шартын құрастырады; есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады; амалдардың ретін сақтайды; қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды; Кері есептер құрастырады. кері есептің шартын құрастырады; есептің сұрағын қояды; амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады;

2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 15Сурет бойынша есептің шартын құраст

15 слайд
2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 15Сурет бойынша есептің шартын құрастырыңыз. Сұрақ қою үшін «Нешеуі артық?», «Нешеуі кем?» деген тұжырымдарды қолданыңыз. Есепті шығарыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Талдай отырып, сурет бойынша есептің шартын құрастырады. Түрлі құрама есептерді шығарады.

2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 16Сурет бойынша есептің шартын құраст

16 слайд
2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 16Сурет бойынша есептің шартын құрастырыңыз. Сұрақ қою үшін «Нешеуі артық?», «Нешеуі кем?» деген тұжырымдарды қолданыңыз. Есепті шығарыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Талдай отырып, сурет бойынша есептің шартын құрастырады (талдау). -есептің шартын құрастырудың түрлі нұсқаларын қарастырады; -сурет бойынша есептің шартын құрастырады; -есептің шартына сәйкес сұрақ қояды; Түрлі құрама есептерді шығарады (қолдану). -есепті шығару үшін тиісті амалды таңдайды; -қойылған сұрақтың жауабын анықтайды.

2-сынып «Қазақ тілі» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 17Мәтінді түсініп оқыңыз және сұрақтарға жауап бе

17 слайд
2-сынып «Қазақ тілі» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 17Мәтінді түсініп оқыңыз және сұрақтарға жауап беріңіз. Екі дос келе жатып бір аюға кездесіпті. Олардың біреуі әлсіз, ауру екен. Аюды көрген кезде сау адам ауру жолдасын тастап, ағаштың басына шығып кетіпті. Ауру адам ағашқа шыға алмай, өлген кісідей дем алмастан жерге жата кетіпті. Өйткені аю өлген кісіге тимейді екен. Аю жатқан адамның қасына келіп, иіскелеп, дыбысы білінбеген соң, жөніне кетеді. Аю кеткен соң сау адам ағаштың басынан түсіп, ауру жолдасынан: - Аю құлағыңа не деп сыбырлап кетті? – деп сұрапты. Сонда ауру адам тұрып: - «Екінші рет қауіп төнген кезде жолдасын жау қолына тастап кететін адаммен жолдас болма» деді, - депті. . Бағалау критерийлері Дескрипторлар Мәтін бойынша тапсырмалар   Мәтінді оқыңыз және тақырыбын анықтаңыз. 1. Мәтіннің басты кейіпкерлерін атаңыз. 2. Сұрақтарға жауап беріңіз: - Аюды көргенде достар не істеді? - Аю неге өз жөніне кетті? 4. Мәтінде кездесетін тірек сөздердің астын сызыңыз. 5. Мәтіннің негізгі ойын анықтаңыз.

2-сынып «Қазақ тілі» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 18Мәтінді түсініп оқыңыз және сұрақтарға жауап бе

18 слайд
2-сынып «Қазақ тілі» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 18Мәтінді түсініп оқыңыз және сұрақтарға жауап беріңіз. Екі дос келе жатып бір аюға кездесіпті. Олардың біреуі әлсіз, ауру екен. Аюды көрген кезде сау адам ауру жолдасын тастап, ағаштың басына шығып кетіпті. Ауру адам ағашқа шыға алмай, өлген кісідей дем алмастан жерге жата кетіпті. Өйткені аю өлген кісіге тимейді екен. Аю жатқан адамның қасына келіп, иіскелеп, дыбысы білінбеген соң, жөніне кетеді. Аю кеткен соң сау адам ағаштың басынан түсіп, ауру жолдасынан: - Аю құлағыңа не деп сыбырлап кетті? – деп сұрапты. Сонда ауру адам тұрып: - «Екінші рет қауіп төнген кезде жолдасын жау қолына тастап кететін адаммен жолдас болма» деді, - депті. . Бағалау критерийлері Дескрипторлар Оқылған шағын мәтіннің мазмұнын түсінеді. -мәтіннің тақырыбын анықтайды; -әңгіменің басты кейіпкерлерін атайды; -мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. Мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды . -мәтінде кездесетін тірек сөздерді табады; -мәтіннің негізгі ойын анықтайды.

Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс Тиімді кері байланыс оқушының үш сұрағына жауап береді:  Менің оқуым қандай сатыда?

19 слайд
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс Тиімді кері байланыс оқушының үш сұрағына жауап береді:  Менің оқуым қандай сатыда?  Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін?  Білімімді толықтыру үшін не істеуім керек?

Тамаша сурет. Үлкен және көркем салынған. Шеттері айқын болу үшін қарындашыңды ұштап ал.

20 слайд
Тамаша сурет. Үлкен және көркем салынған. Шеттері айқын болу үшін қарындашыңды ұштап ал.

Кері байланысты жазуға арналған ұсыныстар Үнемі тиімді кері байланыс жасаңыз және оқушыларды өз жұмысын және басқалардың жұ

21 слайд
Кері байланысты жазуға арналған ұсыныстар Үнемі тиімді кері байланыс жасаңыз және оқушыларды өз жұмысын және басқалардың жұмысын бағалауға үйретіңіз. • Түсіндірмесіз айтылатын «дұрыс емес», «өтірік», «кім жауап береді?» деген сөздерден аулақ болыңыз. Ненің дұрыс емес екенін, оны түзету үшін не істеуге болатынын ұсыныңыз. Қателігін емес, дұрыс орындалғанын айтыңыз. Кемшіліктерді болдырмаудың жолдары немесе жауаптарын қалай жақсартуға болатыны жөнінде ұсыныстар беріңіз. • Қателіктері туралы төмендегідей пункттер бойынша ақпарат бере аласыз: • орналасуы;ƒ • қателерінің түрі; • қателерді жөндеу үшін ƒ жасалатын әрекеттер . Оқушының жауабына беріл...