Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау критерийлері мен жаттығулардың негізгі оқу мақсатымен байланысын бағамдау.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау
критерийлері мен жаттығулардың негізгі
оқу мақсатымен байланысын бағамдау.Коучинг та қырыбы:
1 слайд
Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау критерийлері мен жаттығулардың негізгі оқу мақсатымен байланысын бағамдау.Коучинг та қырыбы:
2 слайд
18-күн 1-2 сабақтар
Тақырыбы: Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау
критерийлері мен жаттығулардың негізгі оқу
мақсатымен байланысын бағамдау.
Мақсаты: Мұғалімдер сабақ табыстылығын бағалау
критерийлерін әзірлейді, сабақ жоспарларын өзі
бағалау мен өзара бағалау кезіндегі бағалау
критерийлері, жаттығулар және оқу мақсаттары
арасындағы байланысты анықтайды.
Оқу
нәтижесі: Мұғалімдер әзірленген бағалау критерийлері
бойынша сабақ жоспарындағы оқу мақсаттарын,
күтілетін нәтижелер мен жаттығуларды бағалайды.
Түйінді
идеялар Сабақтың әдістері мен тәсілдерін күтілетін
нәтиженің негізінде жоспарлау әдісі оқытуды тиімді
етуге мүмкіндік береді. Оқушылар мен
мұғалімдердің барлық іс-әрекеті нәтижеге қол
жеткізуге бағытталған
2 слайд
18-күн 1-2 сабақтар Тақырыбы: Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау критерийлері мен жаттығулардың негізгі оқу мақсатымен байланысын бағамдау. Мақсаты: Мұғалімдер сабақ табыстылығын бағалау критерийлерін әзірлейді, сабақ жоспарларын өзі бағалау мен өзара бағалау кезіндегі бағалау критерийлері, жаттығулар және оқу мақсаттары арасындағы байланысты анықтайды. Оқу нәтижесі: Мұғалімдер әзірленген бағалау критерийлері бойынша сабақ жоспарындағы оқу мақсаттарын, күтілетін нәтижелер мен жаттығуларды бағалайды. Түйінді идеялар Сабақтың әдістері мен тәсілдерін күтілетін нәтиженің негізінде жоспарлау әдісі оқытуды тиімді етуге мүмкіндік береді. Оқушылар мен мұғалімдердің барлық іс-әрекеті нәтижеге қол жеткізуге бағытталған
3 слайд
Критериалды бағалау жүйесі
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы
бағалау Жиынтық бағалау
3 слайд
Критериалды бағалау жүйесі Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау
4 слайд
Қалыптастырушы бағалау
Сұрақтарды топта талқылаңыздар және
жауаптарыңызды жазыңыздар.
1. Қалыптастырушы бағалау дегеніміз не?
2. Мақсаты мен қағ идаттары қандай?
3. Қашан өткізіледі?
4. Ақпарат кімдерге беріледі?
5. Мұғалімнің рөлі қандай?
6. Оқушының рөлі қандай?
7. Қандай формада өтеді?
4 слайд
Қалыптастырушы бағалау Сұрақтарды топта талқылаңыздар және жауаптарыңызды жазыңыздар. 1. Қалыптастырушы бағалау дегеніміз не? 2. Мақсаты мен қағ идаттары қандай? 3. Қашан өткізіледі? 4. Ақпарат кімдерге беріледі? 5. Мұғалімнің рөлі қандай? 6. Оқушының рөлі қандай? 7. Қандай формада өтеді?
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері
байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге
мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады.
ҚБ қағидаттары:
•
Оқу мен оқытудың бір бөлігі («оқу үшін бағалау»);
•
барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық
сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып
белгіленген);
•
бағалау белгіленбейді;
•
оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге
асады;
•
әрбір оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі;
•
ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін
қолданылады. Қалыптастырушы бағалау
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ қағидаттары: • Оқу мен оқытудың бір бөлігі («оқу үшін бағалау»); • барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген); • бағалау белгіленбейді; • оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; • әрбір оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі; • ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады. Қалыптастырушы бағалау
6 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Өткізіледі
Ақпараттандырады
Оқушының қызметі
Мұғалім және
оқушының
қатысуымен
тоқсан
барысында
өткізеді •
материалды оқу барысында
тапсырманы қаншалықты дұрыс
орындағаны жөнінде оқушылар
ақпарат алады;
•
оқушының ілгерілеуі жөнінде мұғалім
ақпарат алып, оқыту үдерісіне
өзгерістер енгізе алады. •
Оқу үдерісіне белсене
қатысады;
•
Бағалау критерийлері мен
дескрипторларды түсінеді;
•
өзін-өзі бағалайды/бірін-бірі
бағалайды.
Мұғалімнің қызметі
•
оқу мақсаттарына сәйкес ба ғалау
критерийлерін анық жазады;
•
бағалау критерийлеріне сәйкес
тапсырмалар құрастырады;
•
тапсырмаға дескриптор құрастырады;
•
оқушыларға тиімді кері байланыс береді;
•
оқыту мен бағалау үдерісіне түзету
енгізеді; Өткізілу формасы
жеке
жұппен
топпен
ауысатын топтар құрамында
6 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Өткізіледі Ақпараттандырады Оқушының қызметі Мұғалім және оқушының қатысуымен тоқсан барысында өткізеді • материалды оқу барысында тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағаны жөнінде оқушылар ақпарат алады; • оқушының ілгерілеуі жөнінде мұғалім ақпарат алып, оқыту үдерісіне өзгерістер енгізе алады. • Оқу үдерісіне белсене қатысады; • Бағалау критерийлері мен дескрипторларды түсінеді; • өзін-өзі бағалайды/бірін-бірі бағалайды. Мұғалімнің қызметі • оқу мақсаттарына сәйкес ба ғалау критерийлерін анық жазады; • бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар құрастырады; • тапсырмаға дескриптор құрастырады; • оқушыларға тиімді кері байланыс береді; • оқыту мен бағалау үдерісіне түзету енгізеді; Өткізілу формасы жеке жұппен топпен ауысатын топтар құрамында
7 слайд
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау тиімді болуы үшін:
Оқу мақсаттары
Оқу бағдарламасы , пән
Бағалау критерийлері
Блум таксономиясы
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Кері байланыс Нәтиже
Нәтижеге қол
жеткізу алгоритмі
(тапсырманы
орындау
қадамдары)
Қолжетімді
Нақты
Анық
7 слайд
Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау тиімді болуы үшін: Оқу мақсаттары Оқу бағдарламасы , пән Бағалау критерийлері Блум таксономиясы Тапсырмалар Дескрипторлар Кері байланыс Нәтиже Нәтижеге қол жеткізу алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары) Қолжетімді Нақты Анық
8 слайд
Қалыптастырушы бағалау құрылымы
8 слайд
Қалыптастырушы бағалау құрылымы
9 слайд
9ҚР МЖМБС
Жалпы орта
білім берудің
мемлекеттік
жалпыға
міндетті
стандарты Білім алушылардың дайындық деңгейіне
қойылатын талаптар
Математика
Жалпы орта білім беру аяқталғанда білім алушы:
1) көрсеткішті, логарифмдік функциялардың анықтамаларын,
олардың қасиеттерін … біледі;
2) бір айнымалысы бар көпмүшенің стандарт түрде жазылуын, ...
түсінеді ;
3) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер ...
қолданады ;
4) кеңістіктегі түзулердің, түзу мен жазықтықтың, ... талдайды ;
5) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер ...
жинақтайды ;
6) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер мен
теңсіздіктердің ... бағалайды
9 слайд
9ҚР МЖМБС Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар Математика Жалпы орта білім беру аяқталғанда білім алушы: 1) көрсеткішті, логарифмдік функциялардың анықтамаларын, олардың қасиеттерін … біледі; 2) бір айнымалысы бар көпмүшенің стандарт түрде жазылуын, ... түсінеді ; 3) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер ... қолданады ; 4) кеңістіктегі түзулердің, түзу мен жазықтықтың, ... талдайды ; 5) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер ... жинақтайды ; 6) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктердің ... бағалайды
10 слайд
5. Тапсырмаға дескрипторлар құрастыру№
Бөлім Бөлімше Оқу мақсаттары
1 7.1А Бүтін
көрсеткіш
ті дәреже. Бүтін
көрсеткішті
дәреже және
оның
қасиеттері 7.2.1.1 сандық өрнектердің
мәндерін табуда бүтін көрсеткішті
дәреже қасиеттерін қолдану;
7.1.2.5 алгебралық өрнектерді
ықшамдауда дәреженің қасиеттерін
қолдану;
Дәрежелі
өрнектерді
түрлендіру 7.1.2.5 алгебралық өрнектерді
ықшамдауда дәреженің қасиеттерін
қолдану;
7.2.3.1 құрамында дәрежесі бар
сандар тізбегінің орналасу
заңдылығын анықтау және
толықтыру.2 Ойлау
дағдыларының
деңгейлері Бағалау критерийлері
Талдау
Синтез Тізбектегі заңдылықты анықтайды
Барлық мүшелері үшін ортақ
ережені анықтайды
Тапсырма
Тізбек берілген .
Тізбектің мүшелерінің өзгеру заңдылығын сипаттаңыз.
Тізбектің х – белгісіз мүшесін табыңыз. Тізбектің n - ші
мүшесінің формуласын жазыңыз.Дескрипторлар:
- Тізбектің мүшелерін салыстырады;
- Тізбектің мүшелерінің өзгеру
заңдылықтарын анықтайды және
сипаттайды;
- Тізбектің белгісіз мүшесін табады;
- Заңдылықты тізбектің n - ші мүшесінің
формуласы арқылы жазады1. Оқу бағдарламасы бойынша оқу мақсаттарын шолу 2 Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының
деңгейлерімен сәйкестендіру.
3. Бағалау критерийлерін құру.
4. Тапсырма түрін анықтау және құрастыру
Толы жауап а негізделген с ра тарқ қ ұ қҚалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру
6. Кері байланыс
10 слайд
5. Тапсырмаға дескрипторлар құрастыру№ Бөлім Бөлімше Оқу мақсаттары 1 7.1А Бүтін көрсеткіш ті дәреже. Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері 7.2.1.1 сандық өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану; 7.1.2.5 алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәреженің қасиеттерін қолдану; Дәрежелі өрнектерді түрлендіру 7.1.2.5 алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәреженің қасиеттерін қолдану; 7.2.3.1 құрамында дәрежесі бар сандар тізбегінің орналасу заңдылығын анықтау және толықтыру.2 Ойлау дағдыларының деңгейлері Бағалау критерийлері Талдау Синтез Тізбектегі заңдылықты анықтайды Барлық мүшелері үшін ортақ ережені анықтайды Тапсырма Тізбек берілген . Тізбектің мүшелерінің өзгеру заңдылығын сипаттаңыз. Тізбектің х – белгісіз мүшесін табыңыз. Тізбектің n - ші мүшесінің формуласын жазыңыз.Дескрипторлар: - Тізбектің мүшелерін салыстырады; - Тізбектің мүшелерінің өзгеру заңдылықтарын анықтайды және сипаттайды; - Тізбектің белгісіз мүшесін табады; - Заңдылықты тізбектің n - ші мүшесінің формуласы арқылы жазады1. Оқу бағдарламасы бойынша оқу мақсаттарын шолу 2 Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру. 3. Бағалау критерийлерін құру. 4. Тапсырма түрін анықтау және құрастыру Толы жауап а негізделген с ра тарқ қ ұ қҚалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру 6. Кері байланыс
11 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ
БАҒАЛАУ
11Тапсырма:
•
Қалыптастырушы бағалау мысалдарын
келтіріңіздер (бастауыш сынып
мысалында)
•
Тапсырмаларға бағалау критерийлеріне
сәйкес дескрипторлар құрастырыңыздар .
11 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ 11Тапсырма: • Қалыптастырушы бағалау мысалдарын келтіріңіздер (бастауыш сынып мысалында) • Тапсырмаларға бағалау критерийлеріне сәйкес дескрипторлар құрастырыңыздар .
12 слайд
алыптастырушы ба алауҚ ғ
Тақырып «Менің отбасым және достарым»
Оқу мақсаты Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды.
Тыңдаушыны қызықтыру үшін көркем-бейнелі сөздерді (сипаттау, т.б.) қолдану.
Бағалау критерийі Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді. Тыңдалған ақпараттың негізгі ойын түсінеді.
Мәтіннің негізгі мазмұнын эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып айтады.
Тапсырма Мәтінді тыңдаңыз, тірек сөздерді теріп жазыңыз. Тақырыбын, негізгі ойын анықтаңыз.
Жұпта эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып мәтінді мазмұндаңыз.
Айсұлу мен Күнсұлу
Ерте, ерте, ертеде бір байдың Айсұлу және Күнсұлу деген екі қызы болыпты. Екеуі де
теңдесі жоқ сұлу екен. Бірінен бірі асқан сұлумын деп бірімен-бірі үнемі ұрысып, жиі-жиі
жанжалдасып қалады екен.
Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тиісіп:
Сенен мен сұлумын!-дейді.
Ал Айсұлу болса:
- Жоқ, сен сұлу емессің, мен сұлумын!-деп таласады. Ақыр соңында бұл талас үлкен
шатаққа айналады. Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп отырған
Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлудың тырнағының ізі Айсұлудың бетінде
өшпестей болып қалады. Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде ғана далаға
шығады екен. Ал бейбастығынан қатты ұятқа батқан Күнсұлу түн қараңғылығында бұғып
жатады екен. Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу бірін-бірі көре алмайды екен.
Бағалау критерийі Дескрипторлар
Мәтіннің негізгі
мазмұнын түсінеді тыңдалған мәтіннің тақырыбын анықтайды.
тірек сөздерді теріп жазады
Тыңдалған ақпараттағы
негізгі ойды анықтайды. мәтіннің негізгі ойын жеткізеді.
Көркемдегіш сөздерді
біледі мәтіннің мазмұнын жүйелеп айтады;
мазмұндауда көркемдегіш сөздерді қолданып айтады
12 слайд
алыптастырушы ба алауҚ ғ Тақырып «Менің отбасым және достарым» Оқу мақсаты Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды. Тыңдаушыны қызықтыру үшін көркем-бейнелі сөздерді (сипаттау, т.б.) қолдану. Бағалау критерийі Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді. Тыңдалған ақпараттың негізгі ойын түсінеді. Мәтіннің негізгі мазмұнын эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып айтады. Тапсырма Мәтінді тыңдаңыз, тірек сөздерді теріп жазыңыз. Тақырыбын, негізгі ойын анықтаңыз. Жұпта эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып мәтінді мазмұндаңыз. Айсұлу мен Күнсұлу Ерте, ерте, ертеде бір байдың Айсұлу және Күнсұлу деген екі қызы болыпты. Екеуі де теңдесі жоқ сұлу екен. Бірінен бірі асқан сұлумын деп бірімен-бірі үнемі ұрысып, жиі-жиі жанжалдасып қалады екен. Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тиісіп: Сенен мен сұлумын!-дейді. Ал Айсұлу болса: - Жоқ, сен сұлу емессің, мен сұлумын!-деп таласады. Ақыр соңында бұл талас үлкен шатаққа айналады. Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлудың тырнағының ізі Айсұлудың бетінде өшпестей болып қалады. Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде ғана далаға шығады екен. Ал бейбастығынан қатты ұятқа батқан Күнсұлу түн қараңғылығында бұғып жатады екен. Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу бірін-бірі көре алмайды екен. Бағалау критерийі Дескрипторлар Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді тыңдалған мәтіннің тақырыбын анықтайды. тірек сөздерді теріп жазады Тыңдалған ақпараттағы негізгі ойды анықтайды. мәтіннің негізгі ойын жеткізеді. Көркемдегіш сөздерді біледі мәтіннің мазмұнын жүйелеп айтады; мазмұндауда көркемдегіш сөздерді қолданып айтады
13 слайд
2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша
қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
131. Есепті шығарыңыз.
Екі түлкінің арасы 100 қадам. Егер әрқайсы алға қарай 35 қадам жасайтын болса,
тоқтаған уақытта екеуінің арасы қанша қадам болады ?
2. Кері есептер құрастырыңыз.
Бағалау критерийлері Дескрипторлар
есептің шартын құрастырады;
есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады;
амалдардың ретін сақтайды;
қосу және азайту, азайту және азайту
амалдарын орындайды.
кері есептің шартын құрастырады;
есептің сұрағын қояды;
амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек
құрастырады.
13 слайд
2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 131. Есепті шығарыңыз. Екі түлкінің арасы 100 қадам. Егер әрқайсы алға қарай 35 қадам жасайтын болса, тоқтаған уақытта екеуінің арасы қанша қадам болады ? 2. Кері есептер құрастырыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар есептің шартын құрастырады; есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады; амалдардың ретін сақтайды; қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды. кері есептің шартын құрастырады; есептің сұрағын қояды; амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады.
14 слайд
Математика пәні бойынша
қалыптастырушы бағалау
Оқу мақсаты 2.4.1.8 Екі амал арқылы шығарылатын есептерді түрлі тәсілдермен шешу және өзара кері есептер
құрастыру
Бағалау критерийлері Екі амалды есептерді шығару дағдыларын қолданады;
Кері есептер құрастырады.
Тапсырма 1. Есепті шығарыңыз.
Екі түлкінің арасы 100 қадам. Егер әрқайсысы алға қарай 35 қадам жасайтын болса, тоқтаған
уақытта екеуінің арасы қанша қадам болады?
2. Кері есептер құрастырыңыз.
Бағалау критерийлері Дескрипторлар
Екі амалды есептерді
шығару дағдыларын
қолданады; есептің шартын құрастырады;
есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады;
амалдардың ретін сақтайды;
қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды;
Кері есептер құрастырады. кері есептің шартын құрастырады;
есептің сұрағын қояды;
амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады;
14 слайд
Математика пәні бойынша қалыптастырушы бағалау Оқу мақсаты 2.4.1.8 Екі амал арқылы шығарылатын есептерді түрлі тәсілдермен шешу және өзара кері есептер құрастыру Бағалау критерийлері Екі амалды есептерді шығару дағдыларын қолданады; Кері есептер құрастырады. Тапсырма 1. Есепті шығарыңыз. Екі түлкінің арасы 100 қадам. Егер әрқайсысы алға қарай 35 қадам жасайтын болса, тоқтаған уақытта екеуінің арасы қанша қадам болады? 2. Кері есептер құрастырыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Екі амалды есептерді шығару дағдыларын қолданады; есептің шартын құрастырады; есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады; амалдардың ретін сақтайды; қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды; Кері есептер құрастырады. кері есептің шартын құрастырады; есептің сұрағын қояды; амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады;
15 слайд
2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша
қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
15Сурет бойынша есептің шартын құрастырыңыз. Сұрақ қою үшін
«Нешеуі артық?», «Нешеуі кем?» деген тұжырымдарды қолданыңыз.
Есепті шығарыңыз.
Бағалау критерийлері Дескрипторлар
Талдай отырып, сурет бойынша
есептің шартын құрастырады.
Түрлі құрама есептерді
шығарады.
15 слайд
2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 15Сурет бойынша есептің шартын құрастырыңыз. Сұрақ қою үшін «Нешеуі артық?», «Нешеуі кем?» деген тұжырымдарды қолданыңыз. Есепті шығарыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Талдай отырып, сурет бойынша есептің шартын құрастырады. Түрлі құрама есептерді шығарады.
16 слайд
2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша
қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
16Сурет бойынша есептің шартын құрастырыңыз. Сұрақ қою үшін «Нешеуі
артық?», «Нешеуі кем?» деген тұжырымдарды қолданыңыз. Есепті
шығарыңыз.
Бағалау критерийлері Дескрипторлар
Талдай отырып, сурет бойынша
есептің шартын құрастырады
(талдау). -есептің шартын құрастырудың түрлі нұсқаларын
қарастырады;
-сурет бойынша есептің шартын құрастырады;
-есептің шартына сәйкес сұрақ қояды;
Түрлі құрама есептерді
шығарады (қолдану). -есепті шығару үшін тиісті амалды таңдайды;
-қойылған сұрақтың жауабын анықтайды.
16 слайд
2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 16Сурет бойынша есептің шартын құрастырыңыз. Сұрақ қою үшін «Нешеуі артық?», «Нешеуі кем?» деген тұжырымдарды қолданыңыз. Есепті шығарыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Талдай отырып, сурет бойынша есептің шартын құрастырады (талдау). -есептің шартын құрастырудың түрлі нұсқаларын қарастырады; -сурет бойынша есептің шартын құрастырады; -есептің шартына сәйкес сұрақ қояды; Түрлі құрама есептерді шығарады (қолдану). -есепті шығару үшін тиісті амалды таңдайды; -қойылған сұрақтың жауабын анықтайды.
17 слайд
2-сынып «Қазақ тілі» пәні бойынша
қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
17Мәтінді түсініп оқыңыз және сұрақтарға жауап беріңіз.
Екі дос келе жатып бір аюға кездесіпті. Олардың біреуі әлсіз, ауру екен. Аюды көрген кезде
сау адам ауру жолдасын тастап, ағаштың басына шығып кетіпті. Ауру адам ағашқа шыға алмай,
өлген кісідей дем алмастан жерге жата кетіпті. Өйткені аю өлген кісіге тимейді екен. Аю жатқан
адамның қасына келіп, иіскелеп, дыбысы білінбеген соң, жөніне кетеді.
Аю кеткен соң сау адам ағаштың басынан түсіп, ауру жолдасынан:
- Аю құлағыңа не деп сыбырлап кетті? – деп сұрапты.
Сонда ауру адам тұрып:
- «Екінші рет қауіп төнген кезде жолдасын жау қолына тастап кететін адаммен жолдас болма»
деді, - депті.
.
Бағалау критерийлері Дескрипторлар Мәтін бойынша тапсырмалар
Мәтінді оқыңыз және тақырыбын анықтаңыз.
1. Мәтіннің басты кейіпкерлерін атаңыз.
2. Сұрақтарға жауап беріңіз:
-
Аюды көргенде достар не істеді?
-
Аю неге өз жөніне кетті?
4. Мәтінде кездесетін тірек сөздердің астын сызыңыз.
5. Мәтіннің негізгі ойын анықтаңыз.
17 слайд
2-сынып «Қазақ тілі» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 17Мәтінді түсініп оқыңыз және сұрақтарға жауап беріңіз. Екі дос келе жатып бір аюға кездесіпті. Олардың біреуі әлсіз, ауру екен. Аюды көрген кезде сау адам ауру жолдасын тастап, ағаштың басына шығып кетіпті. Ауру адам ағашқа шыға алмай, өлген кісідей дем алмастан жерге жата кетіпті. Өйткені аю өлген кісіге тимейді екен. Аю жатқан адамның қасына келіп, иіскелеп, дыбысы білінбеген соң, жөніне кетеді. Аю кеткен соң сау адам ағаштың басынан түсіп, ауру жолдасынан: - Аю құлағыңа не деп сыбырлап кетті? – деп сұрапты. Сонда ауру адам тұрып: - «Екінші рет қауіп төнген кезде жолдасын жау қолына тастап кететін адаммен жолдас болма» деді, - депті. . Бағалау критерийлері Дескрипторлар Мәтін бойынша тапсырмалар Мәтінді оқыңыз және тақырыбын анықтаңыз. 1. Мәтіннің басты кейіпкерлерін атаңыз. 2. Сұрақтарға жауап беріңіз: - Аюды көргенде достар не істеді? - Аю неге өз жөніне кетті? 4. Мәтінде кездесетін тірек сөздердің астын сызыңыз. 5. Мәтіннің негізгі ойын анықтаңыз.
18 слайд
2-сынып «Қазақ тілі» пәні бойынша
қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
18Мәтінді түсініп оқыңыз және сұрақтарға жауап беріңіз.
Екі дос келе жатып бір аюға кездесіпті. Олардың біреуі әлсіз, ауру екен. Аюды көрген кезде
сау адам ауру жолдасын тастап, ағаштың басына шығып кетіпті. Ауру адам ағашқа шыға
алмай, өлген кісідей дем алмастан жерге жата кетіпті. Өйткені аю өлген кісіге тимейді екен.
Аю жатқан адамның қасына келіп, иіскелеп, дыбысы білінбеген соң, жөніне кетеді.
Аю кеткен соң сау адам ағаштың басынан түсіп, ауру жолдасынан:
- Аю құлағыңа не деп сыбырлап кетті? – деп сұрапты.
Сонда ауру адам тұрып:
- «Екінші рет қауіп төнген кезде жолдасын жау қолына тастап кететін адаммен жолдас болма»
деді, - депті.
.
Бағалау критерийлері Дескрипторлар
Оқылған шағын мәтіннің
мазмұнын түсінеді. -мәтіннің тақырыбын анықтайды;
-әңгіменің басты кейіпкерлерін атайды;
-мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.
Мұғалімнің көмегімен негізгі
ойды анықтайды . -мәтінде кездесетін тірек сөздерді табады;
-мәтіннің негізгі ойын анықтайды.
18 слайд
2-сынып «Қазақ тілі» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 18Мәтінді түсініп оқыңыз және сұрақтарға жауап беріңіз. Екі дос келе жатып бір аюға кездесіпті. Олардың біреуі әлсіз, ауру екен. Аюды көрген кезде сау адам ауру жолдасын тастап, ағаштың басына шығып кетіпті. Ауру адам ағашқа шыға алмай, өлген кісідей дем алмастан жерге жата кетіпті. Өйткені аю өлген кісіге тимейді екен. Аю жатқан адамның қасына келіп, иіскелеп, дыбысы білінбеген соң, жөніне кетеді. Аю кеткен соң сау адам ағаштың басынан түсіп, ауру жолдасынан: - Аю құлағыңа не деп сыбырлап кетті? – деп сұрапты. Сонда ауру адам тұрып: - «Екінші рет қауіп төнген кезде жолдасын жау қолына тастап кететін адаммен жолдас болма» деді, - депті. . Бағалау критерийлері Дескрипторлар Оқылған шағын мәтіннің мазмұнын түсінеді. -мәтіннің тақырыбын анықтайды; -әңгіменің басты кейіпкерлерін атайды; -мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. Мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды . -мәтінде кездесетін тірек сөздерді табады; -мәтіннің негізгі ойын анықтайды.
19 слайд
Қалыптастырушы бағалаудағы кері
байланыс
Тиімді кері байланыс оқушының үш
сұрағына жауап береді:
Менің оқуым қандай сатыда?
Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін?
Білімімді толықтыру үшін не істеуім керек?
19 слайд
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс Тиімді кері байланыс оқушының үш сұрағына жауап береді: Менің оқуым қандай сатыда? Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін? Білімімді толықтыру үшін не істеуім керек?
20 слайд
Тамаша сурет. Үлкен
және көркем салынған.
Шеттері айқын болу
үшін қарындашыңды
ұштап ал.
20 слайд
Тамаша сурет. Үлкен және көркем салынған. Шеттері айқын болу үшін қарындашыңды ұштап ал.
21 слайд
Кері байланысты жазуға арналған
ұсыныстар
Үнемі тиімді кері
байланыс жасаңыз және
оқушыларды өз
жұмысын және
басқалардың жұмысын
бағалауға үйретіңіз.
•
Түсіндірмесіз
айтылатын «дұрыс
емес», «өтірік», «кім
жауап береді?» деген
сөздерден аулақ
болыңыз. Ненің дұрыс
емес екенін, оны
түзету үшін не істеуге
болатынын ұсыныңыз.
Қателігін емес, дұрыс
орындалғанын айтыңыз.
Кемшіліктерді
болдырмаудың жолдары
немесе жауаптарын қалай
жақсартуға болатыны
жөнінде ұсыныстар беріңіз.
•
Қателіктері туралы
төмендегідей пункттер
бойынша ақпарат бере
аласыз:
•
орналасуы;
•
қателерінің түрі;
•
қателерді жөндеу үшін
жасалатын әрекеттер . Оқушының жауабына
беріл...
21 слайд
Кері байланысты жазуға арналған ұсыныстар Үнемі тиімді кері байланыс жасаңыз және оқушыларды өз жұмысын және басқалардың жұмысын бағалауға үйретіңіз. • Түсіндірмесіз айтылатын «дұрыс емес», «өтірік», «кім жауап береді?» деген сөздерден аулақ болыңыз. Ненің дұрыс емес екенін, оны түзету үшін не істеуге болатынын ұсыныңыз. Қателігін емес, дұрыс орындалғанын айтыңыз. Кемшіліктерді болдырмаудың жолдары немесе жауаптарын қалай жақсартуға болатыны жөнінде ұсыныстар беріңіз. • Қателіктері туралы төмендегідей пункттер бойынша ақпарат бере аласыз: • орналасуы; • қателерінің түрі; • қателерді жөндеу үшін жасалатын әрекеттер . Оқушының жауабына беріл...