Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу мен сараптау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Таран ауданы әкімдігі білім беру
бөлімінің Набережный орта мектебі”
КММ қазақ тлі мен әдебиет пәнінің
жоғарғы санатты мұғалімі
1 слайд
“ Таран ауданы әкімдігі білім беру бөлімінің Набережный орта мектебі” КММ қазақ тлі мен әдебиет пәнінің жоғарғы санатты мұғалімі
2 слайд
Қазақ тілі мен әдебиет пәндері бойынша нормативтік және әдістемелік
құжаттардың тізімдемесі
Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары
Оқу бағдарламасы
Ұзақ мерзімді жоспар
Орта мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар
2018-2019 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері
туралы әдістемелік нұсқау хат
«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы»
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығы (2018 жылдың 14 маусымындағы №272
бұйрығымен енгізілген өзгерістер мен толықтырулармен)
«Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы»
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 26 қаңтардағы № 32 бұйрығы
Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық
Тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
2 слайд
Қазақ тілі мен әдебиет пәндері бойынша нормативтік және әдістемелік құжаттардың тізімдемесі Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары Оқу бағдарламасы Ұзақ мерзімді жоспар Орта мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспар 2018-2019 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығы (2018 жылдың 14 маусымындағы №272 бұйрығымен енгізілген өзгерістер мен толықтырулармен) «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 26 қаңтардағы № 32 бұйрығы Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық Тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
3 слайд
Қазақ тілі мен әдебиет пәндері бойынша бағалауға
арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау
алгоритмі
Жоспарлау
Бағалауға арналған тапсырманы әзірлеу мақсаты мен
міндеттерін айқындау, қажетті құжаттарды анықтау
Құрастыру
Оқу бағдарламасын, спецификацияны қолдану,
бағалау критерийлерін белгілеу, тапсырма
құрастыру
Сараптама жасау
Тапсырманың сапасын талдау, материалды қайта қарау,
өзгерту енгізуҚолдану
Тапсырманы белгіленген уақыт пен жағдайға
сәйкес қолдануТалдау
Нәтижелерге шолу жасау, кері байланысты
ескеру, өзгерту енгізу
3 слайд
Қазақ тілі мен әдебиет пәндері бойынша бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау алгоритмі Жоспарлау Бағалауға арналған тапсырманы әзірлеу мақсаты мен міндеттерін айқындау, қажетті құжаттарды анықтау Құрастыру Оқу бағдарламасын, спецификацияны қолдану, бағалау критерийлерін белгілеу, тапсырма құрастыру Сараптама жасау Тапсырманың сапасын талдау, материалды қайта қарау, өзгерту енгізуҚолдану Тапсырманы белгіленген уақыт пен жағдайға сәйкес қолдануТалдау Нәтижелерге шолу жасау, кері байланысты ескеру, өзгерту енгізу
4 слайд
Қазақ тілі мен әдебиет пәндері бойынша бағалауға арналған
тапсырмаларды әзірлеу және сараптау.
4 слайд
Қазақ тілі мен әдебиет пәндері бойынша бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау.
5 слайд
Жиынтық бағалауды өткізу ережесі
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез
келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып
қойыңыз.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқауды оқып, білім
алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығын хабарлаңыз. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен
сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға
тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы
айтыңыз.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек
беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген
жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіңіз. Олардың
жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығын
ескертіңіз.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қоюды
ұсыныңыз.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан
қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез
келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отырыңыз.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып,
қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтініңіз.
5 слайд
Жиынтық бағалауды өткізу ережесі Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойыңыз. Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқауды оқып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығын хабарлаңыз. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтыңыз. Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіңіз. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз. Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қоюды ұсыныңыз. Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады. Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отырыңыз. Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтініңіз.
6 слайд
Қазақ тілі 5 сынып
Бөлімдік жиынтық бағалау
Бөлім: «Саяхат және демалыс. Синтаксис»
Оқу мақсаты
5.2.7.1. энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті
ақпаратты ала білу.
5.3.3.1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру;
5.4.5.5 төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану;
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының
деңгейі Білім алушы
Қосымша ақпарат көздерінен қажетті ақпаратты ала біледі.
Фото суреттер желісімен әңгіме құрастырады.
Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолданады.
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
6 слайд
Қазақ тілі 5 сынып Бөлімдік жиынтық бағалау Бөлім: «Саяхат және демалыс. Синтаксис» Оқу мақсаты 5.2.7.1. энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу. 5.3.3.1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; 5.4.5.5 төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану; Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі Білім алушы Қосымша ақпарат көздерінен қажетті ақпаратты ала біледі. Фото суреттер желісімен әңгіме құрастырады. Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолданады. Жоғары деңгей дағдылары Орындау уақыты 20 минут
7 слайд
•
1-тапсырма
•
Берілген мәтіннен тақырыпқа қатысты тірек сөздерді табыңыз.
•
Жазғы демалыс
•
Жазғы демалыста ата-апамның ауылына бардым. Олар Шымкент қаласы,
Қазығұрт ауданында тұрады. Оңтүстікте жемістер өте көп піседі. Сол
жемістерді жинап, қысқа дайындауға ата-апаларыма көмектестім. Мен
ауылда басқа да үй шаруасына көмектестім. Өрік теріп, бұзау айдап, құрт
жасап және сиыр сауып үйрендім. Терілген өрікті күн көзіне жайып, қақ
жасаймыз. Ауылда жұмыс көп. Мен ауылды өте жақсы көремін. Ауылда
адамдар еңбекпен көп шұғылданады. Менің төрт бауырым бар. Олардың
жастары менен кіші. Мен ең кіші сүйкімді інім Ахметті жаз бойы қарадым.
Ол жеті айлық. Анама бала қарауға, жаялық жууға, үй жинауға жәрдем
етемін. Анам - мұғалім, әкем - қызметкер. Олар әрқашан жұмыста, оқуда.
Маған анам айтады: «Сен үйдің үлкенісің бауырларыңа мейіріммен қарасаң,
олар өскенде саған өте мейірімді болады», дейді. Мен бауырларымды қатты
жақсы көремін. https://znanija.com/task/18913494
•
7 слайд
• 1-тапсырма • Берілген мәтіннен тақырыпқа қатысты тірек сөздерді табыңыз. • Жазғы демалыс • Жазғы демалыста ата-апамның ауылына бардым. Олар Шымкент қаласы, Қазығұрт ауданында тұрады. Оңтүстікте жемістер өте көп піседі. Сол жемістерді жинап, қысқа дайындауға ата-апаларыма көмектестім. Мен ауылда басқа да үй шаруасына көмектестім. Өрік теріп, бұзау айдап, құрт жасап және сиыр сауып үйрендім. Терілген өрікті күн көзіне жайып, қақ жасаймыз. Ауылда жұмыс көп. Мен ауылды өте жақсы көремін. Ауылда адамдар еңбекпен көп шұғылданады. Менің төрт бауырым бар. Олардың жастары менен кіші. Мен ең кіші сүйкімді інім Ахметті жаз бойы қарадым. Ол жеті айлық. Анама бала қарауға, жаялық жууға, үй жинауға жәрдем етемін. Анам - мұғалім, әкем - қызметкер. Олар әрқашан жұмыста, оқуда. Маған анам айтады: «Сен үйдің үлкенісің бауырларыңа мейіріммен қарасаң, олар өскенде саған өте мейірімді болады», дейді. Мен бауырларымды қатты жақсы көремін. https://znanija.com/task/18913494 •
8 слайд
•
•
https://infourok.ru/saba-zhospari-sinip-meni-dostarim-1425441.
•
html http://stom.tilimen.org/atti-onkndigini-jospari.html
•
https://kopilkaurokov.ru/vsemUchitelam/planirovanie/k-azak-tili-p-ninien-sabak-zhospary-zhaz-dieghien-7-synyp 2-тапсырма
Берілген суреттердегі демалыс орындары туралы әңгіме құрап жазыңыз.
8 слайд
• • https://infourok.ru/saba-zhospari-sinip-meni-dostarim-1425441. • html http://stom.tilimen.org/atti-onkndigini-jospari.html • https://kopilkaurokov.ru/vsemUchitelam/planirovanie/k-azak-tili-p-ninien-sabak-zhospary-zhaz-dieghien-7-synyp 2-тапсырма Берілген суреттердегі демалыс орындары туралы әңгіме құрап жазыңыз.
9 слайд
3 -тапсырма
Мәтіндегі сөйлемдердегі төл сөз бен төлеу сөздің тыныс белгілерін дұрыстап қойыңыз.
«Байлық пен ақыл» ертегісі
Бір қарияның төрт ұлы болыпты. Бір күні әкесі балаларын шақырып алып: - Мен қартайдым. Кімнің
ақылы мен байлығы болса, сол менің мұрагерім болады, депті.
Міне, менің байлығым. Ал кім бай болса, сол ақылды, депті үлкен ұлы асыл тасты жүзігін көрсетіп.
Екінші ұлы асыл киімдерін киіп келеді де, әкесіне былай дейді
Мені осы түрімде көргендер ақылым мен байлығымның алдында бас иеді. Мұндай белдікті,- деді үшінші
ұлы күміс пен асыл тастармен әшекейленген белдігін буынып,- ешкім буынып көрген жоқ!
-Сен неге үндемейсің? деді әкесі төртінші ұлына қарап. – Әлде сенің көрсететін ештеңең жоқ па?
Сонда төртінші ұлы басын төмен салып: Менде асыл тас та, жүзік те, киім де, белдік те жоқ. Тек еңбек
сүйгіш екі қолым, қайрат пен жігерге толы жүрегім бар, - дейді.
Әкесіне кіші ұлының жауабы ұнайды. Ол өзінің мұрагері етіп кіші ұлын атапты. Үлкен балаларына
інісінің айтқанынан шықпауды өсиет етіпті.
https://infourok.ru/sabati-tairibi-tl-szdi-tinis-belgileri-686885.htmlhttps://infourok.ru/sabati-tairibi-tl-szdi-tinis-b
elgileri-686885.html
9 слайд
3 -тапсырма Мәтіндегі сөйлемдердегі төл сөз бен төлеу сөздің тыныс белгілерін дұрыстап қойыңыз. «Байлық пен ақыл» ертегісі Бір қарияның төрт ұлы болыпты. Бір күні әкесі балаларын шақырып алып: - Мен қартайдым. Кімнің ақылы мен байлығы болса, сол менің мұрагерім болады, депті. Міне, менің байлығым. Ал кім бай болса, сол ақылды, депті үлкен ұлы асыл тасты жүзігін көрсетіп. Екінші ұлы асыл киімдерін киіп келеді де, әкесіне былай дейді Мені осы түрімде көргендер ақылым мен байлығымның алдында бас иеді. Мұндай белдікті,- деді үшінші ұлы күміс пен асыл тастармен әшекейленген белдігін буынып,- ешкім буынып көрген жоқ! -Сен неге үндемейсің? деді әкесі төртінші ұлына қарап. – Әлде сенің көрсететін ештеңең жоқ па? Сонда төртінші ұлы басын төмен салып: Менде асыл тас та, жүзік те, киім де, белдік те жоқ. Тек еңбек сүйгіш екі қолым, қайрат пен жігерге толы жүрегім бар, - дейді. Әкесіне кіші ұлының жауабы ұнайды. Ол өзінің мұрагері етіп кіші ұлын атапты. Үлкен балаларына інісінің айтқанынан шықпауды өсиет етіпті. https://infourok.ru/sabati-tairibi-tl-szdi-tinis-belgileri-686885.htmlhttps://infourok.ru/sabati-tairibi-tl-szdi-tinis-b elgileri-686885.html
10 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ
Бағалау критерийі № тапсырма Дескриптор Балл
Білім алушы
Қосымша ақпарат көздерінен қажетті
ақпаратты ала біледі.
1 Мәтіннен тақырыпқа сай тірек сөздерді
таба алады. 1
Қажетті ақпаратты ала біледі.
Ой бөлісе алады. 1
1
Фото суреттер
желісімен әңгіме
құрастырады 2 Фото суреттер желісі бойынша әңгіме
жазады;
Ойын жеткізе біледі 1
1
Әңгіме құрылымын сақтайды; 1
Төл сөз, автор сөзінің тыныс белглерін
дұрыс қолданады.
3 Мәтінде кездескен төл сөздердің тыныс
белгілерін орынды қояды. 1
Барлығы 7
10 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ Бағалау критерийі № тапсырма Дескриптор Балл Білім алушы Қосымша ақпарат көздерінен қажетті ақпаратты ала біледі. 1 Мәтіннен тақырыпқа сай тірек сөздерді таба алады. 1 Қажетті ақпаратты ала біледі. Ой бөлісе алады. 1 1 Фото суреттер желісімен әңгіме құрастырады 2 Фото суреттер желісі бойынша әңгіме жазады; Ойын жеткізе біледі 1 1 Әңгіме құрылымын сақтайды; 1 Төл сөз, автор сөзінің тыныс белглерін дұрыс қолданады. 3 Мәтінде кездескен төл сөздердің тыныс белгілерін орынды қояды. 1 Барлығы 7
11 слайд
«Саяхат және демалыс. Синтаксис» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатыстыата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні __________________________________________
Бағалау критерийі Оқу жетістігі деңгейі
Төмен Орта Жоғары
Қосымша ақпарат
көздерінен қажетті
ақпаратты ала біледі Тақырыпқа сай
ақпараттарды,
мәтіндегі тірек сөздерді
табуда қиындық
туғызады Тақырыпқа сай
ақпараттарды,
мәтіндегі тірек сөздерді
анықтауда қатежібереді. Тақырыпқа сай
ақпараттарды,
мәтіндегі тірек сөздерді
анықтайды
Фото суреттер
желісімен әңгіме
құрастырады Фото суреттер
желісімен әңгіме
құрастыруда қиналады Фото суреттер
желісімен әңгіме
құрастыруда қате
жібереді Фото суреттер
желісімен әңгіме
құрастырады
Төл сөз, автор сөзінің
тыныс белглерін дұрыс
қолданады. Төл сөз, автор сөзінің
тыныс белглерін дұрыс
қолданады. Төл сөз, автор сөзінің
тыныс белглерін дұрыс
қолданады. Төл сөз, автор сөзінің
тыныс белглерін дұрыс
қолданады.
11 слайд
«Саяхат және демалыс. Синтаксис» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатыстыата-аналарға арналған ақпарат (рубрика) Білім алушының аты-жөні __________________________________________ Бағалау критерийі Оқу жетістігі деңгейі Төмен Орта Жоғары Қосымша ақпарат көздерінен қажетті ақпаратты ала біледі Тақырыпқа сай ақпараттарды, мәтіндегі тірек сөздерді табуда қиындық туғызады Тақырыпқа сай ақпараттарды, мәтіндегі тірек сөздерді анықтауда қатежібереді. Тақырыпқа сай ақпараттарды, мәтіндегі тірек сөздерді анықтайды Фото суреттер желісімен әңгіме құрастырады Фото суреттер желісімен әңгіме құрастыруда қиналады Фото суреттер желісімен әңгіме құрастыруда қате жібереді Фото суреттер желісімен әңгіме құрастырады Төл сөз, автор сөзінің тыныс белглерін дұрыс қолданады. Төл сөз, автор сөзінің тыныс белглерін дұрыс қолданады. Төл сөз, автор сөзінің тыныс белглерін дұрыс қолданады. Төл сөз, автор сөзінің тыныс белглерін дұрыс қолданады.
12 слайд
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
6 – сынып қазақ тілі 2- тоқсан
•
Ұзақтығы: 40 минут
•
Оқылым – 15 минут
•
Жазылым – 25 минут
•
Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі- әр оқушыға 3- 5 минут
•
Балл саны:30
•
Тапсырмалартүрлері
•
Жабық тапсырмалар
•
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар
•
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар
•
Жиынтық бағалаудың құрылымы
•
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 компоненттен тұрады: Біріншісі - тыңдалым, айтылым,екіншісі –
оқылым және әдеби тіл нормаларын, үшіншісі – жазылым және әдеби тіл нормаларын тексеруге арналған.
12 слайд
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 6 – сынып қазақ тілі 2- тоқсан • Ұзақтығы: 40 минут • Оқылым – 15 минут • Жазылым – 25 минут • Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі- әр оқушыға 3- 5 минут • Балл саны:30 • Тапсырмалартүрлері • Жабық тапсырмалар • Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар • Толық жауапты қажет ететін сұрақтар • Жиынтық бағалаудың құрылымы • Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 компоненттен тұрады: Біріншісі - тыңдалым, айтылым,екіншісі – оқылым және әдеби тіл нормаларын, үшіншісі – жазылым және әдеби тіл нормаларын тексеруге арналған.
13 слайд
Тыңдалым мен айтылым тапсырмалары
Мәтінді тыңдаңыз, өз жұбыңызда талқылап, жалпы және нақты сұрақтар құрастырып, жауап беріңіз. Жауабыңызды шынайы өмірмен
байланыстырыңыз.
2.Сөз тіркестері мен термин сөздерді орынды қолданып, жұбыңызбен ой бөлісіп,көтерілген мәселені талдап, диалог құрастырыңыз.
[10]
А мәтіні
Астана-болашақтың қаласы
Біздің мемлекетіміздің бас қаласы – Астана. 1830 жылы Астана Есіл өзенінің жағасында к азак-орыс
әскерлері негізін қалаған бекіністен бастауалады. 1862 жылы Ақмолақаламәртебесіналды. 1961
жылынаурыздың 20-сында қалаға Целиноград атауыберілді. 1992
жылыбұрынғыАқмолаатауықайтарылды.
1997 жылы қазанның 20-сында Н.Ә.Назарбаев «Ақмола қаласын Қазақстан Республикасының
астанасы деп жариялау» туралы Жарлыққа қол қойды. 1998 жылы маусымның 10-ында тәуелсіз
Қазақстанның жаңа астанасының салтанатты ашылу рәсімі өтті. 1998 жылы Президенттің
Жарлығымен Ақмола қаласы – Астана қаласы болып өзгертілді.
Аз уақыттың ішінде Астана қаласы көрікті қалаға айналды. Мұнда әсем, зәулім ғимараттар салынып
жатыр. Әсем Есілдің оң жағасында салынып жатқан жаңа Астананың сұлулығы ерекше. «Бәйтерек»
ғимараты астана тұрғындарын, алыс, жақын шетелдерден келген қонақтарды таң қалдырады.
Астана – болашағы үлкен қала. 1998 жылы ЮНЕСКО -ның шешімі бойынша Астана қаласына
«Бейбітшілік қаласы» деген жоғары атағы беріліп, медальмен марапатталды.
http://sabaq.kz/7590/астана-болашақтың-қаласы
13 слайд
Тыңдалым мен айтылым тапсырмалары Мәтінді тыңдаңыз, өз жұбыңызда талқылап, жалпы және нақты сұрақтар құрастырып, жауап беріңіз. Жауабыңызды шынайы өмірмен байланыстырыңыз. 2.Сөз тіркестері мен термин сөздерді орынды қолданып, жұбыңызбен ой бөлісіп,көтерілген мәселені талдап, диалог құрастырыңыз. [10] А мәтіні Астана-болашақтың қаласы Біздің мемлекетіміздің бас қаласы – Астана. 1830 жылы Астана Есіл өзенінің жағасында к азак-орыс әскерлері негізін қалаған бекіністен бастауалады. 1862 жылы Ақмолақаламәртебесіналды. 1961 жылынаурыздың 20-сында қалаға Целиноград атауыберілді. 1992 жылыбұрынғыАқмолаатауықайтарылды. 1997 жылы қазанның 20-сында Н.Ә.Назарбаев «Ақмола қаласын Қазақстан Республикасының астанасы деп жариялау» туралы Жарлыққа қол қойды. 1998 жылы маусымның 10-ында тәуелсіз Қазақстанның жаңа астанасының салтанатты ашылу рәсімі өтті. 1998 жылы Президенттің Жарлығымен Ақмола қаласы – Астана қаласы болып өзгертілді. Аз уақыттың ішінде Астана қаласы көрікті қалаға айналды. Мұнда әсем, зәулім ғимараттар салынып жатыр. Әсем Есілдің оң жағасында салынып жатқан жаңа Астананың сұлулығы ерекше. «Бәйтерек» ғимараты астана тұрғындарын, алыс, жақын шетелдерден келген қонақтарды таң қалдырады. Астана – болашағы үлкен қала. 1998 жылы ЮНЕСКО -ның шешімі бойынша Астана қаласына «Бейбітшілік қаласы» деген жоғары атағы беріліп, медальмен марапатталды. http://sabaq.kz/7590/астана-болашақтың-қаласы
14 слайд
Ә мәтіні
Астана Қазақстанның елордасы. Ол Есіл өзенінің бойында орналасқан. Астана қаласы бір мың
тоғыз жүз тоқсан жетінші жылы Қазақстанның астанасы болып жарияланды.Мұнда көптеген
ғимараттар,саябақтар бар.Астананың жанында Қорғалжын қорығы орналасқан. Осы қысқа уақыттың
ішінде Астана гүлденген, дамып жатқан қала болды.
1998 жылы 6 мамырда – еліміз президенті Н.Ә. Назарбаев Ақмола қаласын Астана деп атауға
жарлық шығарды. 1998 жылғы 10 маусымнан- жаңа астананың ресми тұсау кесері болып өтті. Содан
бері осы күн Астана қаласының туған күні ретінде мерекеленеді. «Астана-бас қала» - деп
айтылуында үлкен сыр жатқан секілді. Ата-анаммен Астана қаласына Қала күнін атап өтуге
барғанымда оған мен көзжеткіздім. Жаңа Астанада бой көтеріп жатқан көп қабатты үйлер жаңаша
сәнмен, ерекше көрік пен салынып жатыр екен. Қаланың әсемдігіне қарап көзің тоймайды.
Шетелдердегі қалалар секілді. Жаңақаланың ортасынан бой көтерген Бәйтеректің, Ақорданың,
Үкімет үйі бәрі-бәрі де ерекше сәнмен орын тепкен. Әсіресе алаңқайларға егілген,қазақша
өрнекпен бейнеленген қызыл- жасылды гүлдер, жан-жағына салқын леп таратып тұрған түрлі-
түсті фонтандар, халқымыздың ертегі-дастандарынан алынған ертегі кейіпкерлерінің мүсіндері
менің көз алдымнан ешқашанда кетпейтін шығар.
•
https://znanija.com/task/8792300
14 слайд
Ә мәтіні Астана Қазақстанның елордасы. Ол Есіл өзенінің бойында орналасқан. Астана қаласы бір мың тоғыз жүз тоқсан жетінші жылы Қазақстанның астанасы болып жарияланды.Мұнда көптеген ғимараттар,саябақтар бар.Астананың жанында Қорғалжын қорығы орналасқан. Осы қысқа уақыттың ішінде Астана гүлденген, дамып жатқан қала болды. 1998 жылы 6 мамырда – еліміз президенті Н.Ә. Назарбаев Ақмола қаласын Астана деп атауға жарлық шығарды. 1998 жылғы 10 маусымнан- жаңа астананың ресми тұсау кесері болып өтті. Содан бері осы күн Астана қаласының туған күні ретінде мерекеленеді. «Астана-бас қала» - деп айтылуында үлкен сыр жатқан секілді. Ата-анаммен Астана қаласына Қала күнін атап өтуге барғанымда оған мен көзжеткіздім. Жаңа Астанада бой көтеріп жатқан көп қабатты үйлер жаңаша сәнмен, ерекше көрік пен салынып жатыр екен. Қаланың әсемдігіне қарап көзің тоймайды. Шетелдердегі қалалар секілді. Жаңақаланың ортасынан бой көтерген Бәйтеректің, Ақорданың, Үкімет үйі бәрі-бәрі де ерекше сәнмен орын тепкен. Әсіресе алаңқайларға егілген,қазақша өрнекпен бейнеленген қызыл- жасылды гүлдер, жан-жағына салқын леп таратып тұрған түрлі- түсті фонтандар, халқымыздың ертегі-дастандарынан алынған ертегі кейіпкерлерінің мүсіндері менің көз алдымнан ешқашанда кетпейтін шығар. • https://znanija.com/task/8792300
15 слайд
1. Францияда Халықаралық көрмелер бюросының сессиясында ЭКСПО көрмесінің Қазақстанда өткізілуін қанша ел жақтады?
А) 152 В)103 С)161 Д) 131
[1]
2. ЭКСПО сөзінің қазақша баламасын көрсетіңіз
А) экспонат В) құндылық С) жәдігер Д) естелік
[1]
•
3. Мәтіннің стиль түрін ажыратып жазыңыз, ерекшелігіне тоқталыңыз.
_____________________________________________________________________________________________________________________
_________________________ _________________________________________________________________
[2]
•
4. Мәтіннің мазмұнын қысқаша баяндап жазыңыз, тілдік ерекшелігін салыстырыңыз, ойыңызды дәлелдеңіз.
_____________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
[3]
5. Мәтіннің құрылымдық және жанрлық ерекшелігін анықтаңыз, сөйлеу этикетін ажыратыңыз.
___________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
[ 3]
15 слайд
1. Францияда Халықаралық көрмелер бюросының сессиясында ЭКСПО көрмесінің Қазақстанда өткізілуін қанша ел жақтады? А) 152 В)103 С)161 Д) 131 [1] 2. ЭКСПО сөзінің қазақша баламасын көрсетіңіз А) экспонат В) құндылық С) жәдігер Д) естелік [1] • 3. Мәтіннің стиль түрін ажыратып жазыңыз, ерекшелігіне тоқталыңыз. _____________________________________________________________________________________________________________________ _________________________ _________________________________________________________________ [2] • 4. Мәтіннің мазмұнын қысқаша баяндап жазыңыз, тілдік ерекшелігін салыстырыңыз, ойыңызды дәлелдеңіз. _____________________________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________ [3] 5. Мәтіннің құрылымдық және жанрлық ерекшелігін анықтаңыз, сөйлеу этикетін ажыратыңыз. ___________________________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________ [ 3]
16 слайд
Жазылым
Төменде көрсетілген екі тақырыптың біреуін таңдап, «келісу, келіспеу» эссесін немесе өмірбаян жазыңыз. Жазылым жұмысында тақырыпты ашып, абзацтарды жүйелі құрастырып,
пунктуациялық нормаға сай және көнерген сөздер мен эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолдану аясын түсініп жазыңыз.
[10]
«Астана- болашақтың қаласы» деген ойға келісесіз ...
16 слайд
Жазылым Төменде көрсетілген екі тақырыптың біреуін таңдап, «келісу, келіспеу» эссесін немесе өмірбаян жазыңыз. Жазылым жұмысында тақырыпты ашып, абзацтарды жүйелі құрастырып, пунктуациялық нормаға сай және көнерген сөздер мен эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолдану аясын түсініп жазыңыз. [10] «Астана- болашақтың қаласы» деген ойға келісесіз ...