Материалдар / Байланыстырып сөйлеу жұмыстарына қойылатын талаптар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Байланыстырып сөйлеу жұмыстарына қойылатын талаптар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2020
1288
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Байланыстырып сөйлеу жұмыстарына қойылатын әдістемелік талаптар

1 слайд
Байланыстырып сөйлеу жұмыстарына қойылатын әдістемелік талаптар

Тілдің синтаксистік жағын байланыстырып сөйлеу, әңгімелесуге үйрету процесі арқылы жетілдіріледі. Тіл дамытуда балаларды байла

2 слайд
Тілдің синтаксистік жағын байланыстырып сөйлеу, әңгімелесуге үйрету процесі арқылы жетілдіріледі. Тіл дамытуда балаларды байланыстырып сөйлеуге үйретуде , мынадай мәселелерге баса назар аударылады. Сурет бойынша әңгіме құрастыруда өз ойын жүйелі, анық, түсінікті жеткізе білуге үйретіледі. Екіншіден, логикалық тапсырмаларды орындағанда, баланың байланыстырып сөйлеуіне баса назар аудару қажет. Үшіншіден, оқылған шығарманың мазмұнын өз түсінігі бойынша ауызша баяндай білуге төселдіру керек. Байланыстырып сөйлеуді дамытуда сөздік жұмысы, сөйлем, әңгіме құрастыру жұмыстары жүргізіледі. Ертегі мазмұнына сәйкес салынған суреттерді пайдаланып әңгіме құрастыру, ертегіні сахналау, оқылған шығарманы монологтық сөйлеу арқылы жүзеге асырылады. Ал, диалогтық сөйлеу күнделікті қарым-қатынаста, ойында, серуен кезінде жүзеге асырылады.

1-ші: Сурет бойынша әңгіме құрастыруда өз ойын жүйелі, анық, түсінікті жеткізе білуге үйретіледі .

3 слайд
1-ші: Сурет бойынша әңгіме құрастыруда өз ойын жүйелі, анық, түсінікті жеткізе білуге үйретіледі .

2-ші: Логикалық тапсырмаларды орындағанда, баланың байланыстырып сөйлеуіне баса назар аударылады.

4 слайд
2-ші: Логикалық тапсырмаларды орындағанда, баланың байланыстырып сөйлеуіне баса назар аударылады.

3-ші: Оқылған шығарманың мазмұнын өз түсінігі бойынша ауызша баяндай білуге төселдіру керек.

5 слайд
3-ші: Оқылған шығарманың мазмұнын өз түсінігі бойынша ауызша баяндай білуге төселдіру керек.

Байланыстырып сөйлеуді дамытуда: Сөздік жұмысы; СөйлемӘңгіме құрастыру; жұмыстары жүргізіледі

6 слайд
Байланыстырып сөйлеуді дамытуда: Сөздік жұмысы; СөйлемӘңгіме құрастыру; жұмыстары жүргізіледі

Монологтық сөйлеу: Ертегі мазмұнына сәйкес салынған суреттерді пайдаланып, әңгіме құрастыру; Ертегіні сахналау арқылы жүзеге

7 слайд
Монологтық сөйлеу: Ертегі мазмұнына сәйкес салынған суреттерді пайдаланып, әңгіме құрастыру; Ертегіні сахналау арқылы жүзеге асырылады.

Диалогтық сөйлеу: Күнделікті қарым- қатынаста; Ойын ойнауда; Серуендеу кезінде жүзеге асады .

8 слайд
Диалогтық сөйлеу: Күнделікті қарым- қатынаста; Ойын ойнауда; Серуендеу кезінде жүзеге асады .

Осы суретке қарап, оқушылар сұраққа жауап бере алады.Балаларға сұрақ қою арқылы да, “Байланыстырып сөйлеуді” үйретуге болады.

9 слайд
Осы суретке қарап, оқушылар сұраққа жауап бере алады.Балаларға сұрақ қою арқылы да, “Байланыстырып сөйлеуді” үйретуге болады. Мысалы, “Өскенде кім болғың келеді?”

Қорыта келгенде: Тіл дамыту сабағының эмоционалды түрде ұйымдастырылуы әр баланың белсенді сөйлеуін қамтамасыз етеді, яғн

10 слайд
Қорыта келгенде: Тіл дамыту сабағының эмоционалды түрде ұйымдастырылуы әр баланың белсенді сөйлеуін қамтамасыз етеді, яғни балаға сөйлеу қажеттігін тудырады. Оған дидактикалық ойындар, таныс суретті кітапшалармен жұмыс, көңілді кейіпкерлер, образдар әсер етеді.