Байланыстырып сөйлеу жұмыстарына қойылатын талаптар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Байланыстырып сөйлеу
жұмыстарына қойылатын
әдістемелік талаптар
1 слайд
Байланыстырып сөйлеу жұмыстарына қойылатын әдістемелік талаптар
2 слайд
Тілдің синтаксистік жағын байланыстырып сөйлеу,
әңгімелесуге үйрету процесі арқылы жетілдіріледі. Тіл
дамытуда балаларды байланыстырып сөйлеуге үйретуде ,
мынадай мәселелерге баса назар аударылады. Сурет бойынша
әңгіме құрастыруда өз ойын жүйелі, анық, түсінікті жеткізе
білуге үйретіледі. Екіншіден, логикалық тапсырмаларды
орындағанда, баланың байланыстырып сөйлеуіне баса назар
аудару қажет. Үшіншіден, оқылған шығарманың мазмұнын өз
түсінігі бойынша ауызша баяндай білуге төселдіру керек.
Байланыстырып сөйлеуді дамытуда сөздік жұмысы, сөйлем,
әңгіме құрастыру жұмыстары жүргізіледі. Ертегі мазмұнына
сәйкес салынған суреттерді пайдаланып әңгіме құрастыру,
ертегіні сахналау, оқылған шығарманы монологтық сөйлеу
арқылы жүзеге асырылады. Ал, диалогтық сөйлеу күнделікті
қарым-қатынаста, ойында, серуен кезінде жүзеге асырылады.
2 слайд
Тілдің синтаксистік жағын байланыстырып сөйлеу, әңгімелесуге үйрету процесі арқылы жетілдіріледі. Тіл дамытуда балаларды байланыстырып сөйлеуге үйретуде , мынадай мәселелерге баса назар аударылады. Сурет бойынша әңгіме құрастыруда өз ойын жүйелі, анық, түсінікті жеткізе білуге үйретіледі. Екіншіден, логикалық тапсырмаларды орындағанда, баланың байланыстырып сөйлеуіне баса назар аудару қажет. Үшіншіден, оқылған шығарманың мазмұнын өз түсінігі бойынша ауызша баяндай білуге төселдіру керек. Байланыстырып сөйлеуді дамытуда сөздік жұмысы, сөйлем, әңгіме құрастыру жұмыстары жүргізіледі. Ертегі мазмұнына сәйкес салынған суреттерді пайдаланып әңгіме құрастыру, ертегіні сахналау, оқылған шығарманы монологтық сөйлеу арқылы жүзеге асырылады. Ал, диалогтық сөйлеу күнделікті қарым-қатынаста, ойында, серуен кезінде жүзеге асырылады.
3 слайд
1-ші:
Сурет бойынша
әңгіме
құрастыруда өз
ойын жүйелі,
анық, түсінікті
жеткізе білуге
үйретіледі .
3 слайд
1-ші: Сурет бойынша әңгіме құрастыруда өз ойын жүйелі, анық, түсінікті жеткізе білуге үйретіледі .
4 слайд
2-ші:
Логикалық
тапсырмаларды
орындағанда,
баланың
байланыстырып
сөйлеуіне баса
назар
аударылады.
4 слайд
2-ші: Логикалық тапсырмаларды орындағанда, баланың байланыстырып сөйлеуіне баса назар аударылады.
5 слайд
3-ші:
Оқылған шығарманың мазмұнын өз түсінігі бойынша
ауызша баяндай білуге төселдіру керек.
5 слайд
3-ші: Оқылған шығарманың мазмұнын өз түсінігі бойынша ауызша баяндай білуге төселдіру керек.
6 слайд
Байланыстырып
сөйлеуді дамытуда: Сөздік жұмысы;
СөйлемӘңгіме құрастыру;
жұмыстары
жүргізіледі
6 слайд
Байланыстырып сөйлеуді дамытуда: Сөздік жұмысы; СөйлемӘңгіме құрастыру; жұмыстары жүргізіледі
7 слайд
Монологтық сөйлеу:
Ертегі мазмұнына сәйкес
салынған суреттерді
пайдаланып, әңгіме
құрастыру;
Ертегіні сахналау
арқылы
жүзеге
асырылады.
7 слайд
Монологтық сөйлеу: Ертегі мазмұнына сәйкес салынған суреттерді пайдаланып, әңгіме құрастыру; Ертегіні сахналау арқылы жүзеге асырылады.
8 слайд
Диалогтық сөйлеу:
Күнделікті
қарым-
қатынаста;
Ойын ойнауда;
Серуендеу кезінде
жүзеге асады .
8 слайд
Диалогтық сөйлеу: Күнделікті қарым- қатынаста; Ойын ойнауда; Серуендеу кезінде жүзеге асады .
9 слайд
Осы суретке қарап, оқушылар сұраққа жауап
бере алады.Балаларға сұрақ қою арқылы да,
“Байланыстырып сөйлеуді” үйретуге болады.
Мысалы, “Өскенде кім болғың келеді?”
9 слайд
Осы суретке қарап, оқушылар сұраққа жауап бере алады.Балаларға сұрақ қою арқылы да, “Байланыстырып сөйлеуді” үйретуге болады. Мысалы, “Өскенде кім болғың келеді?”
10 слайд
Қорыта келгенде:
Тіл дамыту сабағының эмоционалды
түрде ұйымдастырылуы әр баланың
белсенді сөйлеуін қамтамасыз етеді, яғни
балаға сөйлеу қажеттігін тудырады. Оған
дидактикалық ойындар, таныс суретті
кітапшалармен жұмыс, көңілді
кейіпкерлер, образдар әсер етеді.
10 слайд
Қорыта келгенде: Тіл дамыту сабағының эмоционалды түрде ұйымдастырылуы әр баланың белсенді сөйлеуін қамтамасыз етеді, яғни балаға сөйлеу қажеттігін тудырады. Оған дидактикалық ойындар, таныс суретті кітапшалармен жұмыс, көңілді кейіпкерлер, образдар әсер етеді.