Бәйтерек өмір-ағашы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақсу ауданы Төлеген Тоқтаров атындағы орта
мектебі,мектепке дейінгі шағын орталығымен
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мырзагалиева Ермек
Кудайбергеновна
бастауыш сынып
мұғалімі
Дүниетану
Бәйтерек-өмір ағашы
1 слайд
Ақсу ауданы Төлеген Тоқтаров атындағы орта мектебі,мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мырзагалиева Ермек Кудайбергеновна бастауыш сынып мұғалімі Дүниетану Бәйтерек-өмір ағашы
2 слайд
Барлық оқушылар: Бәйтерек туралы аңызбен,монументімен
танысады;
Көпшілігі орындай алады : аңыздың мазмұнын айтуды ,монументті
сипаттауды үйренеді;
Кейбір оқушылар орындай алады : Бәйтерек монументін сипаттауға
дағдыланады,аңыз туралы болжам жасай алады. 1.3.5.3 Қазақстан астанасы туралы
шығармашылық жұмыстарын таныстырады
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер: монумент – монумент
– monument;
Талқылауға арналған сұрақтар:
Бәйтерек туралы түркі аңызы не жөнінде сыр
шертеді?
Бағалау критерийі:Оқушылар түркі
мифтері туралы біледі және «Бәйтерек»
монументі туралы білімдерін
толықтырады
2 слайд
Барлық оқушылар: Бәйтерек туралы аңызбен,монументімен танысады; Көпшілігі орындай алады : аңыздың мазмұнын айтуды ,монументті сипаттауды үйренеді; Кейбір оқушылар орындай алады : Бәйтерек монументін сипаттауға дағдыланады,аңыз туралы болжам жасай алады. 1.3.5.3 Қазақстан астанасы туралы шығармашылық жұмыстарын таныстырады Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: монумент – монумент – monument; Талқылауға арналған сұрақтар: Бәйтерек туралы түркі аңызы не жөнінде сыр шертеді? Бағалау критерийі:Оқушылар түркі мифтері туралы біледі және «Бәйтерек» монументі туралы білімдерін толықтырады
3 слайд
Ширату жаттығуы.Аңыздың басын айтқаннан кейін «Сәуегейлік ағашы»
стратегиясын қолдану. Хэттидің беслсенді оқу әдісі бойынша
орындалатын тапсырма:
/оқушыларды оқуға тартуға бағыттау мақсатында/
«Ағаштың діңі» – бұл тақырып, «жапырақтары» – болжамдар, «сабақтары»
– дәлел. Қабілеті жоғары оқушылар аңызда не туралы айтылатыны жөнінде
өз болжамдарын жасай алады.
Сонымен,Бәйтерек монументі қай қалада орналасқан?
Олай болса бүгінгі сабақта «Бәйтерек-өмір ағашы»туралы айтамыз.
«Миға шабуыл» әдісі: Астанадағы монумент неліктен Бәйтерек
деп аталады? Қалай ойлайсыңдар?
Жеке жұмыс. ( пәнаралық байланыс ) .«Аңыз кейіпкерлері»
тапсырмасын орындайды. Оқушылар «Бәйтерек туралы аңыз»
кейіпкерлері Самұрық құс пен Айдаһардың суреттерін бояйды.
Суреттердің астына осы кейіпкерлерге сай сөздер жазады. (Самұрық –
жақсылық, жарық, күн; Айдаһар– жамандық, түнек, түн және т.б.).
кімді мейірімді, ал кімді зұлым кейіпкер деп санайтынын және
неліктен олай ойлайтынын айтады.
«Медальдар» әдісі арқылы бағалау
3 слайд
Ширату жаттығуы.Аңыздың басын айтқаннан кейін «Сәуегейлік ағашы» стратегиясын қолдану. Хэттидің беслсенді оқу әдісі бойынша орындалатын тапсырма: /оқушыларды оқуға тартуға бағыттау мақсатында/ «Ағаштың діңі» – бұл тақырып, «жапырақтары» – болжамдар, «сабақтары» – дәлел. Қабілеті жоғары оқушылар аңызда не туралы айтылатыны жөнінде өз болжамдарын жасай алады. Сонымен,Бәйтерек монументі қай қалада орналасқан? Олай болса бүгінгі сабақта «Бәйтерек-өмір ағашы»туралы айтамыз. «Миға шабуыл» әдісі: Астанадағы монумент неліктен Бәйтерек деп аталады? Қалай ойлайсыңдар? Жеке жұмыс. ( пәнаралық байланыс ) .«Аңыз кейіпкерлері» тапсырмасын орындайды. Оқушылар «Бәйтерек туралы аңыз» кейіпкерлері Самұрық құс пен Айдаһардың суреттерін бояйды. Суреттердің астына осы кейіпкерлерге сай сөздер жазады. (Самұрық – жақсылық, жарық, күн; Айдаһар– жамандық, түнек, түн және т.б.). кімді мейірімді, ал кімді зұлым кейіпкер деп санайтынын және неліктен олай ойлайтынын айтады. «Медальдар» әдісі арқылы бағалау
4 слайд
Жұптық жұмыс. 21 ғасырлар дағдылары деген ұғымның
СТО- стратегиясы арқылы тапсырма : Оқушылардан фольклорлық
өмір ағашы мен Астанадағы монумент суреттерін салыстыруды
ұсынамын. Олар жұпта әр суретке 1-2 ашық сұрақ дайындап, бір-
біріне қояды. Жауаптары «От шашу» арқылы бағаланады
Ұжымдық тапсырма. Саралау бойынша берілетін тапсырма.
Оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып сараланған,әрбір
оқушыға сабақтың мақсатына жетуге ықпал жасайды.
«Бәйтерек суретін (пазл) құрастырып,модельдеу»/макетін жасау/
тапсырмасын орындау. Осы тақырып бойынша сұрақтар .
–– Неліктен Бәйтеректі «Өмір ағашы» деп атайды? (Себебі ол біздің
ата-бабамыздың әлем туралы түсінігінің көрінісі).
–– Монументті салу идеясын кім ұсынды? (Елбасы).
–– Неліктен монумент тек Астананың ғана емес, бүкіл Қазақстанның
нышаны болып табылады? (Себебі «Бәйтерек» – өз тарихы бар және
болашақты гүлдендіруге ұмтылатын мемлекеттің нышаны).
-Астанада қандай әлемдік деңгейдегі шара өтіп жатыр?
4 слайд
Жұптық жұмыс. 21 ғасырлар дағдылары деген ұғымның СТО- стратегиясы арқылы тапсырма : Оқушылардан фольклорлық өмір ағашы мен Астанадағы монумент суреттерін салыстыруды ұсынамын. Олар жұпта әр суретке 1-2 ашық сұрақ дайындап, бір- біріне қояды. Жауаптары «От шашу» арқылы бағаланады Ұжымдық тапсырма. Саралау бойынша берілетін тапсырма. Оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып сараланған,әрбір оқушыға сабақтың мақсатына жетуге ықпал жасайды. «Бәйтерек суретін (пазл) құрастырып,модельдеу»/макетін жасау/ тапсырмасын орындау. Осы тақырып бойынша сұрақтар . –– Неліктен Бәйтеректі «Өмір ағашы» деп атайды? (Себебі ол біздің ата-бабамыздың әлем туралы түсінігінің көрінісі). –– Монументті салу идеясын кім ұсынды? (Елбасы). –– Неліктен монумент тек Астананың ғана емес, бүкіл Қазақстанның нышаны болып табылады? (Себебі «Бәйтерек» – өз тарихы бар және болашақты гүлдендіруге ұмтылатын мемлекеттің нышаны). -Астанада қандай әлемдік деңгейдегі шара өтіп жатыр?
5 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма:
/оқу мақсатына сәйкес,оқуды қолдайды/
Топтық жұмыс:Зерттеуге бағытталған тапсырма.
Оқушылар «Бәйтерекке саяхат» фильмін көреді. Фильмді көріп жатқан уақытта
оқушылардың назарын Бәйтеректің әр бөлігіне аудартамын. Оқушылар
монументтің әр бөлігінде не орналасқанын жазып таныстырады.
Бағалау критерийі Дескриптор
Оқушылар Бәйтеректің әр бөлігінде не
орналасқанын біледі Оқушылар Бәйтеректің төменгі
бөлігінде не орналасқанын біледі
Оқушылар Бәйтеректің ортаңғы
бөлігінде не орналасқанын біледі
Оқушылар Бәйтеректің жоғарғы
бөлігінде не орналасқанын біледі
5 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма: /оқу мақсатына сәйкес,оқуды қолдайды/ Топтық жұмыс:Зерттеуге бағытталған тапсырма. Оқушылар «Бәйтерекке саяхат» фильмін көреді. Фильмді көріп жатқан уақытта оқушылардың назарын Бәйтеректің әр бөлігіне аудартамын. Оқушылар монументтің әр бөлігінде не орналасқанын жазып таныстырады. Бағалау критерийі Дескриптор Оқушылар Бәйтеректің әр бөлігінде не орналасқанын біледі Оқушылар Бәйтеректің төменгі бөлігінде не орналасқанын біледі Оқушылар Бәйтеректің ортаңғы бөлігінде не орналасқанын біледі Оқушылар Бәйтеректің жоғарғы бөлігінде не орналасқанын біледі
6 слайд
От
шашу
Медаль
дар
Табыс
баспал
дағыБағалау Ықшамсабақтың сабақты
жоспарлауға ықпалы
туралы
қорытындылар:
- ықшамсабақ сабақты
жоспарлау тәсілдеріне
тиіді ықпал етті
- сабақты жоспарлауда
тәжірибелі әріптестердің
және
тренеріміздің тиімді кері
байланысы
арқылы рефлексия жасай
отырып біраз
педагогикалық
қоржынымды
толықтырдым,болашақта
дамытып тәжірибемде
қолданамын.
6 слайд
От шашу Медаль дар Табыс баспал дағыБағалау Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар: - ықшамсабақ сабақты жоспарлау тәсілдеріне тиіді ықпал етті - сабақты жоспарлауда тәжірибелі әріптестердің және тренеріміздің тиімді кері байланысы арқылы рефлексия жасай отырып біраз педагогикалық қоржынымды толықтырдым,болашақта дамытып тәжірибемде қолданамын.