Материалдар / Бактериялар слайд

Бактериялар слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
слайд
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Бактериялардың формаларының әртүрлілігі.Бактериялардың таралуы . Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты : 7.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бактериялардың формаларының әртүрлілігі.Бактериялардың таралуы . Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты : 7.4.3.1.- Бактериялардың формаларының әртүрлілігін сипаттау Сабақтың мақсаты: Білім алушылар бактериялардың түрлі формаларын біледі, салыстыра алады.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Бактериялардың формаларының әртүрлілігі.Бактериялардың таралуы . Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты : 7.4.3.1.- Бактериялардың формаларының әртүрлілігін сипаттау Сабақтың мақсаты: Білім алушылар бактериялардың түрлі формаларын біледі, салыстыра алады.

Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық жағымды ахуал-«Мотивациялық сөздер» әдісі Оқушылар шеңбер құрып тұрады тақтадағы мотиваци

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық жағымды ахуал-«Мотивациялық сөздер» әдісі Оқушылар шеңбер құрып тұрады тақтадағы мотивациялық сөздеді қолдану арқылы тілектерін айтады. 6 мин Топқа біріктіру- Самаурын әдісі 1-топ: Микробиология 2-топ : Прокариоттар

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық жағымды ахуал-«Мотивациялық сөздер» әдісі Оқушылар шеңбер құрып тұрады тақтадағы мотивациялық сөздеді қолдану арқылы тілектерін айтады. 6 мин Топқа біріктіру- Самаурын әдісі 1-топ: Микробиология 2-топ : Прокариоттар

Үй тапсырмасын сұрау- 5 мин (2-балл) https:// learningapps.org Бағалау шкаласы Бағалау критерийлері: әрбір сұраққа қысқаша с

3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау- 5 мин (2-балл) https:// learningapps.org Бағалау шкаласы Бағалау критерийлері: әрбір сұраққа қысқаша сипаттама береді; Сұрақтарға сыни тұрғыда жауап табады. Дескриптор: - Сұрақтарға сыни тұрғыда жауап таба алады.

3 слайд

Үй тапсырмасын сұрау- 5 мин (2-балл) https:// learningapps.org Бағалау шкаласы Бағалау критерийлері: әрбір сұраққа қысқаша сипаттама береді; Сұрақтарға сыни тұрғыда жауап табады. Дескриптор: - Сұрақтарға сыни тұрғыда жауап таба алады.

Ой қозғау (қызығушылықты ояту) Жұмбақ жасырамын- 1 –балл . 2-мин Сен айран жасамайсың. Менсіз,ірімшік те пісірмейсің, Ал

4 слайд
Ой қозғау (қызығушылықты ояту) Жұмбақ жасырамын- 1 –балл . 2-мин Сен айран жасамайсың. Менсіз,ірімшік те пісірмейсің, Ал сүзбе мен иогуртты да Мен пісіріп ашытамын бактерия Бағалау критерийлері: - Оқушылар жұмбақтың жауабын ойланып табады. Дескриптор: - Оқушылар жұмбақтың жауабын ойланып таба алады.

4 слайд

Ой қозғау (қызығушылықты ояту) Жұмбақ жасырамын- 1 –балл . 2-мин Сен айран жасамайсың. Менсіз,ірімшік те пісірмейсің, Ал сүзбе мен иогуртты да Мен пісіріп ашытамын бактерия Бағалау критерийлері: - Оқушылар жұмбақтың жауабын ойланып табады. Дескриптор: - Оқушылар жұмбақтың жауабын ойланып таба алады.

Жаңа сабақты бастау Видеоролик 5 мин Видеодан кейін ARLOOPA сайты арқылы бактериялардың пішіндерін 3д көрсетемін .3-ми

5 слайд
Жаңа сабақты бастау Видеоролик 5 мин Видеодан кейін ARLOOPA сайты арқылы бактериялардың пішіндерін 3д көрсетемін .3-мин

5 слайд

Жаңа сабақты бастау Видеоролик 5 мин Видеодан кейін ARLOOPA сайты арқылы бактериялардың пішіндерін 3д көрсетемін .3-мин

Топтық жұмыс (8мин) 2-балл 1-топ: Бактериялардың пішінін жасайды 2топ: Бактериялардың ішкі құрылыс

6 слайд
Топтық жұмыс (8мин) 2-балл 1-топ: Бактериялардың пішінін жасайды 2топ: Бактериялардың ішкі құрылысын жасайды Бағалау критерийлері: мұғалім топта және топтар арасында диалог, пікірталас жүргізуге үйретеді; мұғалім өз шешімін топтарға үлгілеу, сызбалау тәсілдерін үйретеді; топтағы іс-әрекеттерді үйлестіруге назар аударылады. Дескриптор - Тапсырманы орындайды

6 слайд

Топтық жұмыс (8мин) 2-балл 1-топ: Бактериялардың пішінін жасайды 2топ: Бактериялардың ішкі құрылысын жасайды Бағалау критерийлері: мұғалім топта және топтар арасында диалог, пікірталас жүргізуге үйретеді; мұғалім өз шешімін топтарға үлгілеу, сызбалау тәсілдерін үйретеді; топтағы іс-әрекеттерді үйлестіруге назар аударылады. Дескриптор - Тапсырманы орындайды

7 слайд

7 слайд

Жұптық жұмыс 4 мин 2-балл «Пазл»әдісі Бағалау критерийлері: - Тапсырманы орындайды, -қажетті сурет пен сөздерді бір-біріме

8 слайд
Жұптық жұмыс 4 мин 2-балл «Пазл»әдісі Бағалау критерийлері: - Тапсырманы орындайды, -қажетті сурет пен сөздерді бір-бірімен сәйкестендіреді. Дескриптор : - Тапсырманы орындайды -қажетті сурет пен сөздерді бір-бірімен сәйкестендіре алады.

8 слайд

Жұптық жұмыс 4 мин 2-балл «Пазл»әдісі Бағалау критерийлері: - Тапсырманы орындайды, -қажетті сурет пен сөздерді бір-бірімен сәйкестендіреді. Дескриптор : - Тапсырманы орындайды -қажетті сурет пен сөздерді бір-бірімен сәйкестендіре алады.

Жеке жұмыс ( 8 мин) Саралау тапсырмалары «Наутбук»әдісі 2-балл А-деңгей 1-есеп.Бактерия әр секундта 2-ге бөлі

9 слайд
Жеке жұмыс ( 8 мин) Саралау тапсырмалары «Наутбук»әдісі 2-балл А-деңгей 1-есеп.Бактерия әр секундта 2-ге бөлінеді.Егер 1 бактерияны пробиркаға салса,5 секундтан кейін олардың саны қанша болады? 32 2-есеп.Әр секунд сайын бактерия екі жаңа бактерияға бөлінеді.Бактериялар бір стаканның барлық көлемін 1 сағатта толтыратыны белгілі.бактериялар жарты стаканға неше секундта толады? В-деңгей Тиісті белгілерін қой С-деңгей 1.Формасына байланысты бактерияларды қанша топқа бөледі ? 2.Табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына қарай бактериялардың қандай түрлері бар? 3.Бактериялардың зияны және пайдасы туралы.Бағалау критерийлері: -Тапсырманы орындайды -Есептер шығарады -Талдаужасап айырмашылықтарын анықтайды. Дескриптор: -Тапсырманы орындайды -Есептер шығара алады

9 слайд

Жеке жұмыс ( 8 мин) Саралау тапсырмалары «Наутбук»әдісі 2-балл А-деңгей 1-есеп.Бактерия әр секундта 2-ге бөлінеді.Егер 1 бактерияны пробиркаға салса,5 секундтан кейін олардың саны қанша болады? 32 2-есеп.Әр секунд сайын бактерия екі жаңа бактерияға бөлінеді.Бактериялар бір стаканның барлық көлемін 1 сағатта толтыратыны белгілі.бактериялар жарты стаканға неше секундта толады? В-деңгей Тиісті белгілерін қой С-деңгей 1.Формасына байланысты бактерияларды қанша топқа бөледі ? 2.Табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына қарай бактериялардың қандай түрлері бар? 3.Бактериялардың зияны және пайдасы туралы.Бағалау критерийлері: -Тапсырманы орындайды -Есептер шығарады -Талдаужасап айырмашылықтарын анықтайды. Дескриптор: -Тапсырманы орындайды -Есептер шығара алады

10 слайд

10 слайд

Сабақтың соңы Кері байланыс-4 мин . https://learningapps.org Платформасымен тапсырмалар орындату 2-балл Үйге тапсырма Ау

11 слайд
Сабақтың соңы Кері байланыс-4 мин . https://learningapps.org Платформасымен тапсырмалар орындату 2-балл Үйге тапсырма Ауру тудыратын бактериялармен күресу шаралары туралы мәлімдеме дайындаңдар. Кері байланыс «Алаша»әдісі

11 слайд

Сабақтың соңы Кері байланыс-4 мин . https://learningapps.org Платформасымен тапсырмалар орындату 2-балл Үйге тапсырма Ауру тудыратын бактериялармен күресу шаралары туралы мәлімдеме дайындаңдар. Кері байланыс «Алаша»әдісі

12 слайд

12 слайд

29 Мамыр 2024
421
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі