Материалдар / Бактериялар слайд
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бактериялар слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2024
209
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Бактериялардың формаларының әртүрлілігі.Бактериялардың таралуы . Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты : 7.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бактериялардың формаларының әртүрлілігі.Бактериялардың таралуы . Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты : 7.4.3.1.- Бактериялардың формаларының әртүрлілігін сипаттау Сабақтың мақсаты: Білім алушылар бактериялардың түрлі формаларын біледі, салыстыра алады.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Бактериялардың формаларының әртүрлілігі.Бактериялардың таралуы . Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты : 7.4.3.1.- Бактериялардың формаларының әртүрлілігін сипаттау Сабақтың мақсаты: Білім алушылар бактериялардың түрлі формаларын біледі, салыстыра алады.

Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық жағымды ахуал-«Мотивациялық сөздер» әдісі Оқушылар шеңбер құрып тұрады тақтадағы мотиваци

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық жағымды ахуал-«Мотивациялық сөздер» әдісі Оқушылар шеңбер құрып тұрады тақтадағы мотивациялық сөздеді қолдану арқылы тілектерін айтады. 6 мин Топқа біріктіру- Самаурын әдісі 1-топ: Микробиология 2-топ : Прокариоттар

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық жағымды ахуал-«Мотивациялық сөздер» әдісі Оқушылар шеңбер құрып тұрады тақтадағы мотивациялық сөздеді қолдану арқылы тілектерін айтады. 6 мин Топқа біріктіру- Самаурын әдісі 1-топ: Микробиология 2-топ : Прокариоттар

Үй тапсырмасын сұрау- 5 мин (2-балл) https:// learningapps.org Бағалау шкаласы Бағалау критерийлері: әрбір сұраққа қысқаша с

3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау- 5 мин (2-балл) https:// learningapps.org Бағалау шкаласы Бағалау критерийлері: әрбір сұраққа қысқаша сипаттама береді; Сұрақтарға сыни тұрғыда жауап табады. Дескриптор: - Сұрақтарға сыни тұрғыда жауап таба алады.

3 слайд

Үй тапсырмасын сұрау- 5 мин (2-балл) https:// learningapps.org Бағалау шкаласы Бағалау критерийлері: әрбір сұраққа қысқаша сипаттама береді; Сұрақтарға сыни тұрғыда жауап табады. Дескриптор: - Сұрақтарға сыни тұрғыда жауап таба алады.

Ой қозғау (қызығушылықты ояту) Жұмбақ жасырамын- 1 –балл . 2-мин Сен айран жасамайсың. Менсіз,ірімшік те пісірмейсің, Ал

4 слайд
Ой қозғау (қызығушылықты ояту) Жұмбақ жасырамын- 1 –балл . 2-мин Сен айран жасамайсың. Менсіз,ірімшік те пісірмейсің, Ал сүзбе мен иогуртты да Мен пісіріп ашытамын бактерия Бағалау критерийлері: - Оқушылар жұмбақтың жауабын ойланып табады. Дескриптор: - Оқушылар жұмбақтың жауабын ойланып таба алады.

4 слайд

Ой қозғау (қызығушылықты ояту) Жұмбақ жасырамын- 1 –балл . 2-мин Сен айран жасамайсың. Менсіз,ірімшік те пісірмейсің, Ал сүзбе мен иогуртты да Мен пісіріп ашытамын бактерия Бағалау критерийлері: - Оқушылар жұмбақтың жауабын ойланып табады. Дескриптор: - Оқушылар жұмбақтың жауабын ойланып таба алады.

Жаңа сабақты бастау Видеоролик 5 мин Видеодан кейін ARLOOPA сайты арқылы бактериялардың пішіндерін 3д көрсетемін .3-ми

5 слайд
Жаңа сабақты бастау Видеоролик 5 мин Видеодан кейін ARLOOPA сайты арқылы бактериялардың пішіндерін 3д көрсетемін .3-мин

5 слайд

Жаңа сабақты бастау Видеоролик 5 мин Видеодан кейін ARLOOPA сайты арқылы бактериялардың пішіндерін 3д көрсетемін .3-мин

Топтық жұмыс (8мин) 2-балл 1-топ: Бактериялардың пішінін жасайды 2топ: Бактериялардың ішкі құрылыс

6 слайд
Топтық жұмыс (8мин) 2-балл 1-топ: Бактериялардың пішінін жасайды 2топ: Бактериялардың ішкі құрылысын жасайды Бағалау критерийлері: мұғалім топта және топтар арасында диалог, пікірталас жүргізуге үйретеді; мұғалім өз шешімін топтарға үлгілеу, сызбалау тәсілдерін үйретеді; топтағы іс-әрекеттерді үйлестіруге назар аударылады. Дескриптор - Тапсырманы орындайды

6 слайд

Топтық жұмыс (8мин) 2-балл 1-топ: Бактериялардың пішінін жасайды 2топ: Бактериялардың ішкі құрылысын жасайды Бағалау критерийлері: мұғалім топта және топтар арасында диалог, пікірталас жүргізуге үйретеді; мұғалім өз шешімін топтарға үлгілеу, сызбалау тәсілдерін үйретеді; топтағы іс-әрекеттерді үйлестіруге назар аударылады. Дескриптор - Тапсырманы орындайды

7 слайд

7 слайд

Жұптық жұмыс 4 мин 2-балл «Пазл»әдісі Бағалау критерийлері: - Тапсырманы орындайды, -қажетті сурет пен сөздерді бір-біріме

8 слайд
Жұптық жұмыс 4 мин 2-балл «Пазл»әдісі Бағалау критерийлері: - Тапсырманы орындайды, -қажетті сурет пен сөздерді бір-бірімен сәйкестендіреді. Дескриптор : - Тапсырманы орындайды -қажетті сурет пен сөздерді бір-бірімен сәйкестендіре алады.

8 слайд

Жұптық жұмыс 4 мин 2-балл «Пазл»әдісі Бағалау критерийлері: - Тапсырманы орындайды, -қажетті сурет пен сөздерді бір-бірімен сәйкестендіреді. Дескриптор : - Тапсырманы орындайды -қажетті сурет пен сөздерді бір-бірімен сәйкестендіре алады.

Жеке жұмыс ( 8 мин) Саралау тапсырмалары «Наутбук»әдісі 2-балл А-деңгей 1-есеп.Бактерия әр секундта 2-ге бөлі

9 слайд
Жеке жұмыс ( 8 мин) Саралау тапсырмалары «Наутбук»әдісі 2-балл А-деңгей 1-есеп.Бактерия әр секундта 2-ге бөлінеді.Егер 1 бактерияны пробиркаға салса,5 секундтан кейін олардың саны қанша болады? 32 2-есеп.Әр секунд сайын бактерия екі жаңа бактерияға бөлінеді.Бактериялар бір стаканның барлық көлемін 1 сағатта толтыратыны белгілі.бактериялар жарты стаканға неше секундта толады? В-деңгей Тиісті белгілерін қой С-деңгей 1.Формасына байланысты бактерияларды қанша топқа бөледі ? 2.Табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына қарай бактериялардың қандай түрлері бар? 3.Бактериялардың зияны және пайдасы туралы.Бағалау критерийлері: -Тапсырманы орындайды -Есептер шығарады -Талдаужасап айырмашылықтарын анықтайды. Дескриптор: -Тапсырманы орындайды -Есептер шығара алады

9 слайд

Жеке жұмыс ( 8 мин) Саралау тапсырмалары «Наутбук»әдісі 2-балл А-деңгей 1-есеп.Бактерия әр секундта 2-ге бөлінеді.Егер 1 бактерияны пробиркаға салса,5 секундтан кейін олардың саны қанша болады? 32 2-есеп.Әр секунд сайын бактерия екі жаңа бактерияға бөлінеді.Бактериялар бір стаканның барлық көлемін 1 сағатта толтыратыны белгілі.бактериялар жарты стаканға неше секундта толады? В-деңгей Тиісті белгілерін қой С-деңгей 1.Формасына байланысты бактерияларды қанша топқа бөледі ? 2.Табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына қарай бактериялардың қандай түрлері бар? 3.Бактериялардың зияны және пайдасы туралы.Бағалау критерийлері: -Тапсырманы орындайды -Есептер шығарады -Талдаужасап айырмашылықтарын анықтайды. Дескриптор: -Тапсырманы орындайды -Есептер шығара алады

10 слайд

10 слайд

Сабақтың соңы Кері байланыс-4 мин . https://learningapps.org Платформасымен тапсырмалар орындату 2-балл Үйге тапсырма Ау

11 слайд
Сабақтың соңы Кері байланыс-4 мин . https://learningapps.org Платформасымен тапсырмалар орындату 2-балл Үйге тапсырма Ауру тудыратын бактериялармен күресу шаралары туралы мәлімдеме дайындаңдар. Кері байланыс «Алаша»әдісі

11 слайд

Сабақтың соңы Кері байланыс-4 мин . https://learningapps.org Платформасымен тапсырмалар орындату 2-балл Үйге тапсырма Ауру тудыратын бактериялармен күресу шаралары туралы мәлімдеме дайындаңдар. Кері байланыс «Алаша»әдісі

12 слайд

12 слайд