Бала қауіпсіздікті сезініп өссе,ол сенуді үйрену




1 слайд
Бала қауіпсіздікті сезініп
өссе, ол сенуді үйренеді
1 слайд
Бала қауіпсіздікті сезініп өссе, ол сенуді үйренеді

2 слайд
МАҚСАТЫ:1. Балалардың
қауіпсіздік туралы түсініктерін кеңейту.
2. Өмірде кездесетін қауіпті
жағдайлардан қорғану жолдарын
үйрету.
3. Қоршаған ортаға сеніммен қарау
дағдыларын дамыту.
2 слайд
МАҚСАТЫ:1. Балалардың қауіпсіздік туралы түсініктерін кеңейту. 2. Өмірде кездесетін қауіпті жағдайлардан қорғану жолдарын үйрету. 3. Қоршаған ортаға сеніммен қарау дағдыларын дамыту.

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал
- Мұғалімнің кіріспе сөзі: "Қауіпсіздік – сенімділік кепілі".
- Балаларға "Қауіпсіздік дегеніміз не?" деген сұрақ қойылып, ойларын айтуға
шақыру.
- Амандасу, жағымды көңіл-күй орнату..
Аяқ іздері әдісі:- Оқушыларды сыныпқа
кірген түрлі-түсті әртүрлі формадағы аяқ
іздері(қағаз,картон)дайындалған "Мен
өзімді қауіпсіз сезінемін, өйткені..." деген
сөйлемді жалғастырып айтқызу.
3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал - Мұғалімнің кіріспе сөзі: "Қауіпсіздік – сенімділік кепілі". - Балаларға "Қауіпсіздік дегеніміз не?" деген сұрақ қойылып, ойларын айтуға шақыру. - Амандасу, жағымды көңіл-күй орнату.. Аяқ іздері әдісі:- Оқушыларды сыныпқа кірген түрлі-түсті әртүрлі формадағы аяқ іздері(қағаз,картон)дайындалған "Мен өзімді қауіпсіз сезінемін, өйткені..." деген сөйлемді жалғастырып айтқызу.

4 слайд
«Рандомды таңдау»әдісі
4 слайд
«Рандомды таңдау»әдісі

5 слайд
ӨЗІҢДІ-ӨЗІҢ ТАНЫСАҢ
ІСТІҢ БАСЫ.
Жақсылық Жамандық
«Дұрыс – бұрыс» ойыны
5 слайд
ӨЗІҢДІ-ӨЗІҢ ТАНЫСАҢ ІСТІҢ БАСЫ. Жақсылық Жамандық «Дұрыс – бұрыс» ойыны

6 слайд
Аялы алақан (өсиет әңгіме)
•Жағдайлы бір отбасы баласын ешкімнен кем өсіргісі келмей барлық
жағдайын жасайды. Қазіргі заманның озық технологиясымен
жасалынған ойыншықтар, компьютер, тіптен қымбат телефонды
да алып береді. Бірақ баласы осының бәріне қанағаттанбай, күнде ата-
анасының жұмысқа кетпеуін өтінеді. Ата-анасы жұмысқа бармаса
болмайтынын, ақша табатынын баласына түсіндіреді. Ал, баласы осы
сәтте ата-анасының күніне қанша ақша табатынын сұрап біледі.
•Бала сол күннен бастап ата-анасының өзіне тастап кетіп жүрген
ақшасын жұмсамай жинай бастайды. Жинаған ақшасы ата-анасының
бір күндік табысына жеткен күні бала ата-анасына өтініш жасайды.
•— Әке, ана! Бүгін жұмысқа бармай бір күндеріңізді маған
қиыңыздаршы.
•Бір күнгі табыстарыңызды мен төлейін депті. (қалай ойлайсыздар
бала неге өтінді?)
6 слайд
Аялы алақан (өсиет әңгіме) •Жағдайлы бір отбасы баласын ешкімнен кем өсіргісі келмей барлық жағдайын жасайды. Қазіргі заманның озық технологиясымен жасалынған ойыншықтар, компьютер, тіптен қымбат телефонды да алып береді. Бірақ баласы осының бәріне қанағаттанбай, күнде ата- анасының жұмысқа кетпеуін өтінеді. Ата-анасы жұмысқа бармаса болмайтынын, ақша табатынын баласына түсіндіреді. Ал, баласы осы сәтте ата-анасының күніне қанша ақша табатынын сұрап біледі. •Бала сол күннен бастап ата-анасының өзіне тастап кетіп жүрген ақшасын жұмсамай жинай бастайды. Жинаған ақшасы ата-анасының бір күндік табысына жеткен күні бала ата-анасына өтініш жасайды. •— Әке, ана! Бүгін жұмысқа бармай бір күндеріңізді маған қиыңыздаршы. •Бір күнгі табыстарыңызды мен төлейін депті. (қалай ойлайсыздар бала неге өтінді?)

7 слайд
Бала “5” алғанда ата –ана не істейді, бала не істейді?
АТА - АНА БАЛА
7 слайд
Бала “5” алғанда ата –ана не істейді, бала не істейді? АТА - АНА БАЛА

8 слайд
Бала “2” алғанда ата – ана не
істейді, бала не істейді?
АТА - АНА БАЛА
8 слайд
Бала “2” алғанда ата – ана не істейді, бала не істейді? АТА - АНА БАЛА

9 слайд
"Сенімділік көпірі«
Сергіту сәті
9 слайд
"Сенімділік көпірі« Сергіту сәті

10 слайд
Бала мен қарым –
қатынастағы кейбір
қателіктер
Баланың астар
санасында қабылдануы
Дұрысы
Жылама! Жаман балалар
ғана жылайды
Мен әлсіз, жаман баламын!Жарайды, кішкене жылап ал,
жеңілденіп қаласың!
Әкесіне (шешесіне) ұқсап
сүймірейіп тұрғанын
қарашы!
Әкемді (шешемді) жек көредіСенің әкең (шешең) ең
жақсы адам. Қандай ақылды
еді! (жақсылықтарын айтып
отыру).
Ой, ақымақ – ай! Менің ақымақтығымды
жақсы көреді.
Бала менің ақылды, әдемі...
Біз сені жақсы болсын деп...
Сен болсаң...
Мені ата – анам да жек
көреді. Үмітін ақтай
алмайтын босбелбеумін
Біз сені жақсы көреміз,
түсінеміз. Әлі – ақ бәрі
орнына келеді
“Бәленбайдың баласын
қарашы...”
Мен одан кеммін “Менің ойымша ондайды сен
де, жасай аласың! ”
“Әйтеуір бәрін
былықтырасың да жүресің!”
Келесі жолы өздері істесі.
Енді ештеңе істемейсін!
“Әрбір адамның қателесуге
құқығы бар. Ештеңе етпейді
келесіде байқап істе!”
“Сенің ақылың жететін іс
емес...” үлкендердің ісіне
араласпай жайыңа отыр
Менің қолымнан ештеңе
келмейді. Мен түкке
тұрмайтын байқұспын.
Менің ойым ешкімге қызық
емес.
Араластыруға болатын іс
болса: “Қане, сенің ойы
қалай?” – деп болмаса, “Бұл
істің шешімін өзімізге
қалдыр!”
10 слайд
Бала мен қарым – қатынастағы кейбір қателіктер Баланың астар санасында қабылдануы Дұрысы Жылама! Жаман балалар ғана жылайды Мен әлсіз, жаман баламын!Жарайды, кішкене жылап ал, жеңілденіп қаласың! Әкесіне (шешесіне) ұқсап сүймірейіп тұрғанын қарашы! Әкемді (шешемді) жек көредіСенің әкең (шешең) ең жақсы адам. Қандай ақылды еді! (жақсылықтарын айтып отыру). Ой, ақымақ – ай! Менің ақымақтығымды жақсы көреді. Бала менің ақылды, әдемі... Біз сені жақсы болсын деп... Сен болсаң... Мені ата – анам да жек көреді. Үмітін ақтай алмайтын босбелбеумін Біз сені жақсы көреміз, түсінеміз. Әлі – ақ бәрі орнына келеді “Бәленбайдың баласын қарашы...” Мен одан кеммін “Менің ойымша ондайды сен де, жасай аласың! ” “Әйтеуір бәрін былықтырасың да жүресің!” Келесі жолы өздері істесі. Енді ештеңе істемейсін! “Әрбір адамның қателесуге құқығы бар. Ештеңе етпейді келесіде байқап істе!” “Сенің ақылың жететін іс емес...” үлкендердің ісіне араласпай жайыңа отыр Менің қолымнан ештеңе келмейді. Мен түкке тұрмайтын байқұспын. Менің ойым ешкімге қызық емес. Араластыруға болатын іс болса: “Қане, сенің ойы қалай?” – деп болмаса, “Бұл істің шешімін өзімізге қалдыр!”

11 слайд
ЖАҒДАЯТТАР
11 слайд
ЖАҒДАЯТТАР

12 слайд
Сұрақтар: «Кім жүйрік» әдісі
1. Бала тәрбиесіндегі ата мен әженің рөлі қандай?
2. «Осынау бір түп-тамыры дана дәстүр, ата-бала-немере секілді
ұрпақтың үш тармағын берік етіп бекітіп тастағандай» деген
тұжырыммен келісесіңдер ме? Неліктен?
3. Сендердің отбасыларыңда ұрпақтар сабақтастығы сақталған
ба? Әңгімелеп бер.
4. Мұрат қандай құндылықтарды бойына сіңіріп өсті?
5. Отбасыңның тарихынан не білесің? Ата-бабаларыңнан қандай
асыл мұра (рухани) қалды? Сенің оған көзқарасың қандай?
12 слайд
Сұрақтар: «Кім жүйрік» әдісі 1. Бала тәрбиесіндегі ата мен әженің рөлі қандай? 2. «Осынау бір түп-тамыры дана дәстүр, ата-бала-немере секілді ұрпақтың үш тармағын берік етіп бекітіп тастағандай» деген тұжырыммен келісесіңдер ме? Неліктен? 3. Сендердің отбасыларыңда ұрпақтар сабақтастығы сақталған ба? Әңгімелеп бер. 4. Мұрат қандай құндылықтарды бойына сіңіріп өсті? 5. Отбасыңның тарихынан не білесің? Ата-бабаларыңнан қандай асыл мұра (рухани) қалды? Сенің оған көзқарасың қандай?

13 слайд
О
Т
Б
А
С
Ы
13 слайд
О Т Б А С Ы

14 слайд
БОСАҒА
АТА
БАТА
АҒАЙЫН
ҚАРЫНДАС
БАУЫР
14 слайд
БОСАҒА АТА БАТА АҒАЙЫН ҚАРЫНДАС БАУЫР

15 слайд
АШУ ҮСТІНДЕ БАЛАҢЫЗ СІЗГЕ
ҚАТТЫ СӨЙЛЕСЕ...
ЖЫЛДА ҮЗДІК ОҚЫП, БАЛАҢЫЗ
БИЫЛҒЫ ЖЫЛЫ ҮШТІК АЛЫП ЖАТСА...
БАЛАҢЫЗДЫҢ ДОСТАРЫ СІЗГЕ
ҰНАМАЙДЫ...
СІЗ КҮНІ – ТҮНІ БАЛАҢЫЗҒА
СЫН АЙТАСЫЗ ...
Жағдаяттар
15 слайд
АШУ ҮСТІНДЕ БАЛАҢЫЗ СІЗГЕ ҚАТТЫ СӨЙЛЕСЕ... ЖЫЛДА ҮЗДІК ОҚЫП, БАЛАҢЫЗ БИЫЛҒЫ ЖЫЛЫ ҮШТІК АЛЫП ЖАТСА... БАЛАҢЫЗДЫҢ ДОСТАРЫ СІЗГЕ ҰНАМАЙДЫ... СІЗ КҮНІ – ТҮНІ БАЛАҢЫЗҒА СЫН АЙТАСЫЗ ... Жағдаяттар

16 слайд
Кез келген уақытта өзіңіздің бар ісіңізді тастай салып,
балаңызға көңіл бөлесіз бе?
Баланың орнына өзіңізді қоя аласыз ба?
Балаңызбен арадағы қарым – қатынас барысында
жасаған қателігіңізді мойындай аласыз ба?
Балаға берген уәдеңізді мойындай аласыз ба?
Балаңыздың достарын білесіз бе?
Сізді және балаңызды қызықтыратын ортақ
істерді білесіз бе?
Сабақтарын орындалуын тексересіз бе?
Сіз балаңыздың қандай азамат болғанын қалайсыз?
Балаңызды қандай баламен жолдас болғанын қалайсыз?
Балаңызға кімді үлгі тұтасыз?
СҰРАҚ - ЖАУАП
16 слайд
Кез келген уақытта өзіңіздің бар ісіңізді тастай салып, балаңызға көңіл бөлесіз бе? Баланың орнына өзіңізді қоя аласыз ба? Балаңызбен арадағы қарым – қатынас барысында жасаған қателігіңізді мойындай аласыз ба? Балаға берген уәдеңізді мойындай аласыз ба? Балаңыздың достарын білесіз бе? Сізді және балаңызды қызықтыратын ортақ істерді білесіз бе? Сабақтарын орындалуын тексересіз бе? Сіз балаңыздың қандай азамат болғанын қалайсыз? Балаңызды қандай баламен жолдас болғанын қалайсыз? Балаңызға кімді үлгі тұтасыз? СҰРАҚ - ЖАУАП

17 слайд
«Жанұя бақыты» суретін салу
17 слайд
«Жанұя бақыты» суретін салу

18 слайд
Сен қандай
Қандай баласын?
18 слайд
Сен қандай Қандай баласын?

19 слайд
19 слайд

20 слайд
Үндеу.
Құрметті мектеп оқушылары!
Біз 7 – сынып оқушылары, барлық мектеп оқушыларын салауатты, яғни нашақорсыз, ішімдіксіз, шылым шекпей өмір сүруге шақырамыз.
Бұл індеттер – денсаулықтың жауы, қоғамға жат әдеттер екенін естеріңізге саламыз!
Үндеу.
Құрметті ата –аналар!
Біз сіздерді мектептегі оқушы өміріне
қатысты өтетін іс – шараларға және
мектептегі жиналыстарға белсенді түрде
қатысуларыңызды шақырамыз!
20 слайд
Үндеу. Құрметті мектеп оқушылары! Біз 7 – сынып оқушылары, барлық мектеп оқушыларын салауатты, яғни нашақорсыз, ішімдіксіз, шылым шекпей өмір сүруге шақырамыз. Бұл індеттер – денсаулықтың жауы, қоғамға жат әдеттер екенін естеріңізге саламыз! Үндеу. Құрметті ата –аналар! Біз сіздерді мектептегі оқушы өміріне қатысты өтетін іс – шараларға және мектептегі жиналыстарға белсенді түрде қатысуларыңызды шақырамыз!