Материалдар / Бала тәрбиесі

Бала тәрбиесі

Материал туралы қысқаша түсінік
аафвсафыаываывыфавафва
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
15 Қаңтар 2019
429
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жұмыс орны Жұмыс орныАдамдармен қарым- қатынас Адамдармен қарым- қатынасСТИХИЯЛЫ ТӘРБИЕ СТИХИЯЛЫ ТӘРБИЕКөше және қоршаған

1 слайд
Жұмыс орны Жұмыс орныАдамдармен қарым- қатынас Адамдармен қарым- қатынасСТИХИЯЛЫ ТӘРБИЕ СТИХИЯЛЫ ТӘРБИЕКөше және қоршаған орта Көше және қоршаған орта Отбасылық тәрбие Отбасылық тәрбие Рухани тәрбиеБАЛА БАЛАСтихиялы тәрбие Стихиялы тәрбиеАта-анасы Ата-анасыТуған- туысқандары Туған- туысқандарыОТБАСЫЛЫ Қ ТӘРБИЕ ОТБАСЫЛЫ Қ ТӘРБИЕОтбасылық дәстүрлері Отбасылық дәстүрлеріБалабақша БалабақшаМектеп Мектеп РУХАНИ ТӘРБИЕАқпарат құралдары,т.б . Ақпарат құралдары,т.б .

1 слайд

Жұмыс орны Жұмыс орныАдамдармен қарым- қатынас Адамдармен қарым- қатынасСТИХИЯЛЫ ТӘРБИЕ СТИХИЯЛЫ ТӘРБИЕКөше және қоршаған орта Көше және қоршаған орта Отбасылық тәрбие Отбасылық тәрбие Рухани тәрбиеБАЛА БАЛАСтихиялы тәрбие Стихиялы тәрбиеАта-анасы Ата-анасыТуған- туысқандары Туған- туысқандарыОТБАСЫЛЫ Қ ТӘРБИЕ ОТБАСЫЛЫ Қ ТӘРБИЕОтбасылық дәстүрлері Отбасылық дәстүрлеріБалабақша БалабақшаМектеп Мектеп РУХАНИ ТӘРБИЕАқпарат құралдары,т.б . Ақпарат құралдары,т.б .

Ата анамен ықпалдасу әдістемесі

2 слайд
Ата анамен ықпалдасу әдістемесі

2 слайд

Ата анамен ықпалдасу әдістемесі

А т а - а н а л а р т о п т а р ы Балалары үлгілі отбасы тобы Балалары нашар оқитын отбасылар тобы Тұрмыс жағдайының қи

3 слайд
А т а - а н а л а р т о п т а р ы Балалары үлгілі отбасы тобы Балалары нашар оқитын отбасылар тобы Тұрмыс жағдайының қиындығы бала тәрбиесіне әсер ететін отбасылар тобы Материалдық жағдайы өте жақсы отбасылар Барлық мүмкіндігі бар, үлгілі отбасылар. Жүргізілетін жұмыс формасы: шығармашылық кештер, ата- аналар рингі Бала тәрбиесіне көңіл бөлмейтін, селқос қарай - тын, ішімдікке әуес отбасылар. Жүргізілетін жұ мыс формасы: тақырыптық кеңес, психоло - гиялық тренинг Баланың тәртібі, талпынысы жақсы, бірақ отбасының материалдық тапшылы ғы бала психологиясына кері әсер ететін отбасылар. Жүргізілетін жұмыс формасы: пікірталас клубы, педагогикалық семинар Балаға тәрбие берудегі бағыт- бағдары талапқа сай отбасы. Жүргізілетін жұмыс формасы: ата- аналар университеті, отбасылық тәжірибе презентациясы

3 слайд

А т а - а н а л а р т о п т а р ы Балалары үлгілі отбасы тобы Балалары нашар оқитын отбасылар тобы Тұрмыс жағдайының қиындығы бала тәрбиесіне әсер ететін отбасылар тобы Материалдық жағдайы өте жақсы отбасылар Барлық мүмкіндігі бар, үлгілі отбасылар. Жүргізілетін жұмыс формасы: шығармашылық кештер, ата- аналар рингі Бала тәрбиесіне көңіл бөлмейтін, селқос қарай - тын, ішімдікке әуес отбасылар. Жүргізілетін жұ мыс формасы: тақырыптық кеңес, психоло - гиялық тренинг Баланың тәртібі, талпынысы жақсы, бірақ отбасының материалдық тапшылы ғы бала психологиясына кері әсер ететін отбасылар. Жүргізілетін жұмыс формасы: пікірталас клубы, педагогикалық семинар Балаға тәрбие берудегі бағыт- бағдары талапқа сай отбасы. Жүргізілетін жұмыс формасы: ата- аналар университеті, отбасылық тәжірибе презентациясы

Бірінші топ Баланы қалай тәрбиелеу керек екендігін біледі және дәл солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы

4 слайд
Бірінші топ Баланы қалай тәрбиелеу керек екендігін біледі және дәл солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы өмірімен және сапалы іс-әрекетімен тек өз балаларына ғана тәрбие беріп қоймай, мектептегі қоғамдық жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата-аналарға үлгі көрсетеді. Бірінші топ Баланы қалай тәрбиелеу керек екендігін біледі және дәл солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы өмірімен және сапалы іс-әрекетімен тек өз балаларына ғана тәрбие беріп қоймай, мектептегі қоғамдық жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата-аналарға үлгі көрсетеді.Екінші топ Өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі келеді, бірақ, қалай тәрбиелеу керек екендігін білмейді. Мұндайлар ата- аналардың басым көпшілігі. Олар тәрбие мақсатын білмегендіктен олардың іс-әрекеті балаларына кері әсер етуі мүмкін. Екінші топ Өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі келеді, бірақ, қалай тәрбиелеу керек екендігін білмейді. Мұндайлар ата- аналардың басым көпшілігі. Олар тәрбие мақсатын білмегендіктен олардың іс-әрекеті балаларына кері әсер етуі мүмкін.Ата-ана Ата-анаҮшінші топ Балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, яғни бұл педагогтарға қарсы тұратын төменгі әлеуметтік топ. Сондықтан да бұл топ “қиын” балаларды беретін отбасылар. Үшінші топ Балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, яғни бұл педагогтарға қарсы тұратын төменгі әлеуметтік топ. Сондықтан да бұл топ “қиын” балаларды беретін отбасылар. Бала тәрбиесінде отбасының жағымсыз әсер ету жақтарын сөз еткенде оны үш топқа бөліп қарастыруға болады:

4 слайд

Бірінші топ Баланы қалай тәрбиелеу керек екендігін біледі және дәл солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы өмірімен және сапалы іс-әрекетімен тек өз балаларына ғана тәрбие беріп қоймай, мектептегі қоғамдық жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата-аналарға үлгі көрсетеді. Бірінші топ Баланы қалай тәрбиелеу керек екендігін біледі және дәл солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы өмірімен және сапалы іс-әрекетімен тек өз балаларына ғана тәрбие беріп қоймай, мектептегі қоғамдық жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата-аналарға үлгі көрсетеді.Екінші топ Өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі келеді, бірақ, қалай тәрбиелеу керек екендігін білмейді. Мұндайлар ата- аналардың басым көпшілігі. Олар тәрбие мақсатын білмегендіктен олардың іс-әрекеті балаларына кері әсер етуі мүмкін. Екінші топ Өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі келеді, бірақ, қалай тәрбиелеу керек екендігін білмейді. Мұндайлар ата- аналардың басым көпшілігі. Олар тәрбие мақсатын білмегендіктен олардың іс-әрекеті балаларына кері әсер етуі мүмкін.Ата-ана Ата-анаҮшінші топ Балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, яғни бұл педагогтарға қарсы тұратын төменгі әлеуметтік топ. Сондықтан да бұл топ “қиын” балаларды беретін отбасылар. Үшінші топ Балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, яғни бұл педагогтарға қарсы тұратын төменгі әлеуметтік топ. Сондықтан да бұл топ “қиын” балаларды беретін отбасылар. Бала тәрбиесінде отбасының жағымсыз әсер ету жақтарын сөз еткенде оны үш топқа бөліп қарастыруға болады:

Ата-аналармен жүргізілетін жұмысты ұйымдастырудың жаңа формалары Пікірталас клубы Бала тәрбиесіне байланысты өзекті

5 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін жұмысты ұйымдастырудың жаңа формалары Пікірталас клубы Бала тәрбиесіне байланысты өзекті тақырыптарды қамтиды. Әр түрлі көзқарастағы ата-аналардың пікірлерін талдайды, дәлелдейді. Ата-аналардың дүниетанымын кеңейтуді мақсат етеді. Ата-аналар клубы Мектептегі, отбасындағы, сыныптағы кездесетін қайшылықты жағдаяттарды шешуге арналады. Рингке не ата-ана мен баланы, не педагогтарды, не оқушы мен мұғалімді шығаруға болады. Психологиялық тренинг Ата-аналармен жұмыс жүргізудің белсенді түрі. Тренингке кемі 2 отбасы қатыса алады. Нәтижесінде әрбір отбасы өзіне пікірі мазмұндас 12-15 адамнан тұратын топ құра алады. Тақырыптық кеңес Ата-аналарды психологиялық, педагогикалық білім және тәжірибе жаңалықтарымен таныстыру, кеңес беру, ой қозғау, ой қорыту Мектептің бала тәрбиелеудегі саясатын отбасының дұрыс түсінуі, ата-аналармен педагогикалық ынтымақтастықта түрлі формадағы жұмыстар жүргізе отырып, баланың тұлға ретінде дамуына жағдай жасау Қазақстандық ұлтжанды, төзімді, рухани құнды, рух-жігері шыңдалған белсенді тұлға қалыптасады.(Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында 2006-2011 жылдарға арналған кешенді тәрбие бағдарламасынан) Ата-аналар университеті Ата-аналарға, жұртшылыққа жүйелі педагогикалық білім беретін орын. Оқу мерзімі 2 жыл. Оқу сабақ кестесі бойынша жүргізіледі. Оқуға түсетіндер ата-аналар комитеті арқылы қабылданады Отбасылық тәжірибе презентациясы. Сынып жетекшісінің озат тәжірибеден кеңестер беруі, ата-аналардың қажетті әдебиеттермен танысуы, зерттеуі, өзіндік пікір қалыптасуы және проблемалық сұрақ төңірегінде жоба қорғауы Педагогикалық семинар Отбасылық тәрбиенің әдіс-тәсілдеріне арналады. Семинарға мұғалімдер де, ата- аналар да жан-жақты дайындықпен қатысуы қажет Шығармашылық кештер Шығармашылық кештер мектепішілік және сыныпішілік болып, озық ойлы және ерекше қабілетті, танымал ата- аналарды үлгі тұту, насихаттау мақсатында ұйымдастырыладыАта-аналар мектебі "Мектептің басты мақсаты - жалғыз білім үйрету емес, біліммен бірге жақсы тәрбиені қоса беру" М. Дулатов Ата-аналар мектебі "Мектептің басты мақсаты - жалғыз білім үйрету емес, біліммен бірге жақсы тәрбиені қоса беру" М. Дулатов Н Ә Т И Ж Е С І М А Қ С А Т Ы Ф О Р М А Л А Р Ы

5 слайд

Ата-аналармен жүргізілетін жұмысты ұйымдастырудың жаңа формалары Пікірталас клубы Бала тәрбиесіне байланысты өзекті тақырыптарды қамтиды. Әр түрлі көзқарастағы ата-аналардың пікірлерін талдайды, дәлелдейді. Ата-аналардың дүниетанымын кеңейтуді мақсат етеді. Ата-аналар клубы Мектептегі, отбасындағы, сыныптағы кездесетін қайшылықты жағдаяттарды шешуге арналады. Рингке не ата-ана мен баланы, не педагогтарды, не оқушы мен мұғалімді шығаруға болады. Психологиялық тренинг Ата-аналармен жұмыс жүргізудің белсенді түрі. Тренингке кемі 2 отбасы қатыса алады. Нәтижесінде әрбір отбасы өзіне пікірі мазмұндас 12-15 адамнан тұратын топ құра алады. Тақырыптық кеңес Ата-аналарды психологиялық, педагогикалық білім және тәжірибе жаңалықтарымен таныстыру, кеңес беру, ой қозғау, ой қорыту Мектептің бала тәрбиелеудегі саясатын отбасының дұрыс түсінуі, ата-аналармен педагогикалық ынтымақтастықта түрлі формадағы жұмыстар жүргізе отырып, баланың тұлға ретінде дамуына жағдай жасау Қазақстандық ұлтжанды, төзімді, рухани құнды, рух-жігері шыңдалған белсенді тұлға қалыптасады.(Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында 2006-2011 жылдарға арналған кешенді тәрбие бағдарламасынан) Ата-аналар университеті Ата-аналарға, жұртшылыққа жүйелі педагогикалық білім беретін орын. Оқу мерзімі 2 жыл. Оқу сабақ кестесі бойынша жүргізіледі. Оқуға түсетіндер ата-аналар комитеті арқылы қабылданады Отбасылық тәжірибе презентациясы. Сынып жетекшісінің озат тәжірибеден кеңестер беруі, ата-аналардың қажетті әдебиеттермен танысуы, зерттеуі, өзіндік пікір қалыптасуы және проблемалық сұрақ төңірегінде жоба қорғауы Педагогикалық семинар Отбасылық тәрбиенің әдіс-тәсілдеріне арналады. Семинарға мұғалімдер де, ата- аналар да жан-жақты дайындықпен қатысуы қажет Шығармашылық кештер Шығармашылық кештер мектепішілік және сыныпішілік болып, озық ойлы және ерекше қабілетті, танымал ата- аналарды үлгі тұту, насихаттау мақсатында ұйымдастырыладыАта-аналар мектебі "Мектептің басты мақсаты - жалғыз білім үйрету емес, біліммен бірге жақсы тәрбиені қоса беру" М. Дулатов Ата-аналар мектебі "Мектептің басты мақсаты - жалғыз білім үйрету емес, біліммен бірге жақсы тәрбиені қоса беру" М. Дулатов Н Ә Т И Ж Е С І М А Қ С А Т Ы Ф О Р М А Л А Р Ы

Министірлікпен келісілген курстар тізімі