Материалдар / Бала тәрбиесі баршамызға ортақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бала тәрбиесі баршамызға ортақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бала тәрбиесі баршамызға ортақ сынып жетекші жұмысына талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
298
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сыныпта тәрбие жүйесін құрудағы сынып жетекшінің ролі 5 «А» сынып жетекшісі А.Ахметжанова

1 слайд
Сыныпта тәрбие жүйесін құрудағы сынып жетекшінің ролі 5 «А» сынып жетекшісі А.Ахметжанова

1 слайд

Сыныпта тәрбие жүйесін құрудағы сынып жетекшінің ролі 5 «А» сынып жетекшісі А.Ахметжанова

Сынып жетекшінің білім беру ұйымдарында сынып жетекшілігі туралы ереже «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі ҚР Заңының 5-б

2 слайд
Сынып жетекшінің білім беру ұйымдарында сынып жетекшілігі туралы ереже «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі ҚР Заңының 5-бабының 12-2 тармақшасында көрсетілгендей сынып жетекшісі тәрбие жұмысын ұйымдастыру саласында тиісті теориялық және практикалық білімді және оқыту дағдыларын меңгеріп, жоғарғы өнегелік қасиеттеріне ие бола, білім алушыларды жігерлендіріп, оларға қолдау көрсетіп және биік адами мұраттарға бағыттайды.

2 слайд

Сынып жетекшінің білім беру ұйымдарында сынып жетекшілігі туралы ереже «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі ҚР Заңының 5-бабының 12-2 тармақшасында көрсетілгендей сынып жетекшісі тәрбие жұмысын ұйымдастыру саласында тиісті теориялық және практикалық білімді және оқыту дағдыларын меңгеріп, жоғарғы өнегелік қасиеттеріне ие бола, білім алушыларды жігерлендіріп, оларға қолдау көрсетіп және биік адами мұраттарға бағыттайды.

Сыныптағы тәрбие жүйесі-бұл сыныптағы оқушылардың әректі мен дамуына жағымды, қолайлы жағдай қалыптастыратын, ықпал ететін ө

3 слайд
Сыныптағы тәрбие жүйесі-бұл сыныптағы оқушылардың әректі мен дамуына жағымды, қолайлы жағдай қалыптастыратын, ықпал ететін өзара қарым-қатынастар мен тәсілдердің кешені

3 слайд

Сыныптағы тәрбие жүйесі-бұл сыныптағы оқушылардың әректі мен дамуына жағымды, қолайлы жағдай қалыптастыратын, ықпал ететін өзара қарым-қатынастар мен тәсілдердің кешені

Сыныптағы тәрбие жұмысының мақсаты: Тәрбиенің түрлі әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып, ізгілікке бағдарланған, әсемдікпен

4 слайд
Сыныптағы тәрбие жұмысының мақсаты: Тәрбиенің түрлі әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып, ізгілікке бағдарланған, әсемдікпен қаруланған, ұлттық тәлім нәрімен сусындаған халық игілігін жасаушы азаматты, жеке тұлғаны тәрбиелеу.

4 слайд

Сыныптағы тәрбие жұмысының мақсаты: Тәрбиенің түрлі әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып, ізгілікке бағдарланған, әсемдікпен қаруланған, ұлттық тәлім нәрімен сусындаған халық игілігін жасаушы азаматты, жеке тұлғаны тәрбиелеу.

Тәрбие жүйесінің негізгі қағидалары -Әрбір балада мейірімділік бастау бар екеніне сену; - Баланың нені қажет ететінін түсі

5 слайд
Тәрбие жүйесінің негізгі қағидалары -Әрбір балада мейірімділік бастау бар екеніне сену; - Баланың нені қажет ететінін түсіну және білу; -Қоғамдық өмірдегі адамгершілік қасиеттің басымдылығын сезіну; -Бала құқығын білу және оны сыйлау; -Барынша мәдениет пен білімділікті дамыту.

5 слайд

Тәрбие жүйесінің негізгі қағидалары -Әрбір балада мейірімділік бастау бар екеніне сену; - Баланың нені қажет ететінін түсіну және білу; -Қоғамдық өмірдегі адамгершілік қасиеттің басымдылығын сезіну; -Бала құқығын білу және оны сыйлау; -Барынша мәдениет пен білімділікті дамыту.

ЖАЛПЫ - тәрбиеші - дамытушы - ұйымдастырушы - з

6 слайд
ЖАЛПЫ - тәрбиеші - дамытушы - ұйымдастырушы - зерттеуші - бақылаушы - қорғаушы - түзетуші -ізденімпаз -біліммен қаруланған -парасатты у Бүгінгі сынып жетекші

6 слайд

ЖАЛПЫ - тәрбиеші - дамытушы - ұйымдастырушы - зерттеуші - бақылаушы - қорғаушы - түзетуші -ізденімпаз -біліммен қаруланған -парасатты у Бүгінгі сынып жетекші

Сынып жетекші ретінде жеке тұлғаны қалыптастыру Қазақ баласының бойында Абай атамыз айтқандай “ыстық қайрат,нұрлы ақыл,

7 слайд
Сынып жетекші ретінде жеке тұлғаны қалыптастыру Қазақ баласының бойында Абай атамыз айтқандай “ыстық қайрат,нұрлы ақыл, жылы жүрек” болуы өмір сүрудің басты заңдылығы болса, осы үш қасиетті шәкірттердің бойына сіңіру-ұстазың міндеті екені даусыз. Сынып жетекші ретінде осы қағиданы берік ұстана отырып, “ыстық қайрат дегеніміз- спортқа баулу, нұрлы ақыл- санасына білім нәрін құю, жылы жүрек- эстетикалық, адамгершілік тәрбие беру”-деп түсінемін.

7 слайд

Сынып жетекші ретінде жеке тұлғаны қалыптастыру Қазақ баласының бойында Абай атамыз айтқандай “ыстық қайрат,нұрлы ақыл, жылы жүрек” болуы өмір сүрудің басты заңдылығы болса, осы үш қасиетті шәкірттердің бойына сіңіру-ұстазың міндеті екені даусыз. Сынып жетекші ретінде осы қағиданы берік ұстана отырып, “ыстық қайрат дегеніміз- спортқа баулу, нұрлы ақыл- санасына білім нәрін құю, жылы жүрек- эстетикалық, адамгершілік тәрбие беру”-деп түсінемін.

ЖАЛПЫ

8 слайд
ЖАЛПЫ

8 слайд

ЖАЛПЫ

МЕКТЕП ФОРМАСЫ Орта білім беру ұйымдарында міндетті мектеп формасына қойылатын талаптар «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедег

9 слайд
МЕКТЕП ФОРМАСЫ Орта білім беру ұйымдарында міндетті мектеп формасына қойылатын талаптар «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі ҚР Заңының 5-бабының 14/1 тармақшасында көрсетілген.

9 слайд

МЕКТЕП ФОРМАСЫ Орта білім беру ұйымдарында міндетті мектеп формасына қойылатын талаптар «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі ҚР Заңының 5-бабының 14/1 тармақшасында көрсетілген.

Міндетті мектеп формасына қойылатын талаптар орта білім беру ұйымдарының фойесінде қойылған. Мектеп формасы білім алушылардың

10 слайд
Міндетті мектеп формасына қойылатын талаптар орта білім беру ұйымдарының фойесінде қойылған. Мектеп формасы білім алушылардың жас ерекшеліктеріне қарай енгізіледі.

10 слайд

Міндетті мектеп формасына қойылатын талаптар орта білім беру ұйымдарының фойесінде қойылған. Мектеп формасы білім алушылардың жас ерекшеліктеріне қарай енгізіледі.

ЖАЛПЫ

11 слайд
ЖАЛПЫ   

11 слайд

ЖАЛПЫ   

12 слайд

12 слайд