Материалдар / Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі және мектеппен байланысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі және мектеппен байланысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасы- ол да бір шағын мемлекет.Әр мемлекеттің өзіне тән өндірісі, өнім бөлісі, сыртқы және ішкі саясаты, басқару тәртібі, міндет-қызмет бөлінісі, кіріс- шығыс бюджеті, қасиеттеп, қастерлеп ұстанатын рәміздері т.б болмыс-тіршілік жақтары болады. Адамдардың жақсы өмір сүруі отбасы құрамындағыларға байланысты.Сондықтан отбасы құрылымына зор маңыз беріліп, мәнін қорғаған, отбасының ар-намысын сақтауға, сырын шашпауға, мүшелерінің бір-біріне адал, қамқор болуына тәрбиелеген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2023
258
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі және мектеппен байланысы

1 слайд
Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі және мектеппен байланысы

1 слайд

Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі және мектеппен байланысы

Отбасы- ол да бір шағын мемлекет.Әр мемлекеттің өзіне тән өндірісі, өнім бөлісі, сыртқы және ішкі саясаты, басқару тәртібі, мін

2 слайд
Отбасы- ол да бір шағын мемлекет.Әр мемлекеттің өзіне тән өндірісі, өнім бөлісі, сыртқы және ішкі саясаты, басқару тәртібі, міндет-қызмет бөлінісі, кіріс- шығыс бюджеті, қасиеттеп, қастерлеп ұстанатын рәміздері т.б болмыс-тіршілік жақтары болады. Адамдардың жақсы өмір сүруі отбасы құрамындағыларға байланысты.Сондықтан отбасы құрылымына зор маңыз беріліп, мәнін қорғаған, отбасының ар-намысын сақтауға, сырын шашпауға, мүшелерінің бір-біріне адал, қамқор болуына тәрбиелеген. Отбасы- шағын мемлекет “ Отбасы –шағын мемлекет Мен-президент, сен-премьер...” Қ.Аманжолов

2 слайд

Отбасы- ол да бір шағын мемлекет.Әр мемлекеттің өзіне тән өндірісі, өнім бөлісі, сыртқы және ішкі саясаты, басқару тәртібі, міндет-қызмет бөлінісі, кіріс- шығыс бюджеті, қасиеттеп, қастерлеп ұстанатын рәміздері т.б болмыс-тіршілік жақтары болады. Адамдардың жақсы өмір сүруі отбасы құрамындағыларға байланысты.Сондықтан отбасы құрылымына зор маңыз беріліп, мәнін қорғаған, отбасының ар-намысын сақтауға, сырын шашпауға, мүшелерінің бір-біріне адал, қамқор болуына тәрбиелеген. Отбасы- шағын мемлекет “ Отбасы –шағын мемлекет Мен-президент, сен-премьер...” Қ.Аманжолов

Жанұяда жақсы қасиеттер балаға сөзбен, үлкендердің үлгісімен сіңеді, дамыйды:  адамгершілік  бауырмалдық  татулық  қа

3 слайд
Жанұяда жақсы қасиеттер балаға сөзбен, үлкендердің үлгісімен сіңеді, дамыйды:  адамгершілік  бауырмалдық  татулық  қайырымдылық  әдептілік  инабаттылықБала тәрбиесіндегі алғашқы ұстаз — ата-ана. «Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер»

3 слайд

Жанұяда жақсы қасиеттер балаға сөзбен, үлкендердің үлгісімен сіңеді, дамыйды:  адамгершілік  бауырмалдық  татулық  қайырымдылық  әдептілік  инабаттылықБала тәрбиесіндегі алғашқы ұстаз — ата-ана. «Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер»

«Байлаулы бала» жаттығуы

4 слайд
«Байлаулы бала» жаттығуы

4 слайд

«Байлаулы бала» жаттығуы

 өзің жұмыс істеп жүргенде баланың қолынан келетін ісіне жағдай туғызу  оның үйренуіне көмектесу  берген тапсырмаңыздың аяғы

5 слайд
 өзің жұмыс істеп жүргенде баланың қолынан келетін ісіне жағдай туғызу  оның үйренуіне көмектесу  берген тапсырмаңыздың аяғына дейін орындаулын төзімділікпен бақылау  істеген ісін ұқыпты , тындырымды орындауына бағыт беру  жақсы ісін мадақтап, терісін оң етіп түсіндіруЕңбекпен тәрбиелеу Бала ересектерді сыйлап, кез келген тапсырмасын орындауға қарсылық білдірмейді.

5 слайд

 өзің жұмыс істеп жүргенде баланың қолынан келетін ісіне жағдай туғызу  оның үйренуіне көмектесу  берген тапсырмаңыздың аяғына дейін орындаулын төзімділікпен бақылау  істеген ісін ұқыпты , тындырымды орындауына бағыт беру  жақсы ісін мадақтап, терісін оң етіп түсіндіруЕңбекпен тәрбиелеу Бала ересектерді сыйлап, кез келген тапсырмасын орындауға қарсылық білдірмейді.

Бала тәрбиесіндегі басты тұлға- әке мен шеше Баланың жан дүниесіне үңілу сенген сырын жарияламай, сақтай білу мінез-құлқында

6 слайд
Бала тәрбиесіндегі басты тұлға- әке мен шеше Баланың жан дүниесіне үңілу сенген сырын жарияламай, сақтай білу мінез-құлқындағы ерекшеліктерді жете білу әңгімелескенде олардың пікірімен санасу ашық сөйлесе алу «Екеуміз де жұмыстамыз, кешкісін үй шаруасынан қол тимейді, баламен сөйлесуге уақыт жоқ» ӘКЕ мен ШЕШЕ

6 слайд

Бала тәрбиесіндегі басты тұлға- әке мен шеше Баланың жан дүниесіне үңілу сенген сырын жарияламай, сақтай білу мінез-құлқындағы ерекшеліктерді жете білу әңгімелескенде олардың пікірімен санасу ашық сөйлесе алу «Екеуміз де жұмыстамыз, кешкісін үй шаруасынан қол тимейді, баламен сөйлесуге уақыт жоқ» ӘКЕ мен ШЕШЕ

Ситуациялық сұрақтарды талдау

7 слайд
Ситуациялық сұрақтарды талдау

7 слайд

Ситуациялық сұрақтарды талдау

 Жанұядағы жанжал,  үлкендердің аузына келген сөздерді айтуы,  баланың көзінше басқа біреуді сөгуі,  біреудің сыртынан

8 слайд
 Жанұядағы жанжал,  үлкендердің аузына келген сөздерді айтуы,  баланың көзінше басқа біреуді сөгуі,  біреудің сыртынан өсек айтуы  балалардың көзінше арақ ішу,  үсті-үстіне темекі тарту т.б.Балаға теріс әсер етеді «Балаңда өсер, көкейіңді тесер»

8 слайд

 Жанұядағы жанжал,  үлкендердің аузына келген сөздерді айтуы,  баланың көзінше басқа біреуді сөгуі,  біреудің сыртынан өсек айтуы  балалардың көзінше арақ ішу,  үсті-үстіне темекі тарту т.б.Балаға теріс әсер етеді «Балаңда өсер, көкейіңді тесер»

Кейде сабақты жиі қалдыруға және әр түрлі сылтауларды үлкендердің өзі үйретіп отырады. Бұл жағдайда балаға өтірік айтуд

9 слайд
Кейде сабақты жиі қалдыруға және әр түрлі сылтауларды үлкендердің өзі үйретіп отырады. Бұл жағдайда балаға өтірік айтуды үйретіп отырғанын аңғармай да қалуы мүмкін. Сондықтан  Баланың бойына барлық жақсы қасиеттерді дарыту,  тіпті жанында жүрген достарына дейін мән беру,  табиғат сыйлаған дарыны болса дамыту,  сүйікті ісімен айналысуға мүмкіндік беру  дұрыс білім алуына жағдай жасау Бұзақылықтың басы бос жүруден басталады

9 слайд

Кейде сабақты жиі қалдыруға және әр түрлі сылтауларды үлкендердің өзі үйретіп отырады. Бұл жағдайда балаға өтірік айтуды үйретіп отырғанын аңғармай да қалуы мүмкін. Сондықтан  Баланың бойына барлық жақсы қасиеттерді дарыту,  тіпті жанында жүрген достарына дейін мән беру,  табиғат сыйлаған дарыны болса дамыту,  сүйікті ісімен айналысуға мүмкіндік беру  дұрыс білім алуына жағдай жасау Бұзақылықтың басы бос жүруден басталады

Үш байланыс Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы күш-жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беру

10 слайд
Үш байланыс Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы күш-жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беруі мүмкін.» В.А.Сухомлинский

10 слайд

Үш байланыс Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы күш-жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беруі мүмкін.» В.А.Сухомлинский

1. Оқушыда сапалы білім мен тәрбие болу үшін мектеп және ата- ана тығыз байланыста болуы қажет. 2. Бала үшін ата-ана тек асырау

11 слайд
1. Оқушыда сапалы білім мен тәрбие болу үшін мектеп және ата- ана тығыз байланыста болуы қажет. 2. Бала үшін ата-ана тек асыраушының рөлін атқармай, оның білім мен тәрбие алу жолындағы нағыз серіктесі болуы қажет, баламен көзбе-көз сөйлесіп оған әр түрлі жағдайда ақыл-кеңес беру. 3. Ата-ана баласына көбірек уақыт бөліп қадағалау, бағыттау, бағалау, білім олқылықтарын анықтап дер кезінде көмектесіп отыру. 4. Ата-ана баласына педагогикалық көмек көрсететіндей дәрежеде болуы керек. 5. Ата–ана өзін-өзі жетілдіру бағытында жұмыс істеу (газет, журнал, теледидарАта-анаға ұсыныс:

11 слайд

1. Оқушыда сапалы білім мен тәрбие болу үшін мектеп және ата- ана тығыз байланыста болуы қажет. 2. Бала үшін ата-ана тек асыраушының рөлін атқармай, оның білім мен тәрбие алу жолындағы нағыз серіктесі болуы қажет, баламен көзбе-көз сөйлесіп оған әр түрлі жағдайда ақыл-кеңес беру. 3. Ата-ана баласына көбірек уақыт бөліп қадағалау, бағыттау, бағалау, білім олқылықтарын анықтап дер кезінде көмектесіп отыру. 4. Ата-ана баласына педагогикалық көмек көрсететіндей дәрежеде болуы керек. 5. Ата–ана өзін-өзі жетілдіру бағытында жұмыс істеу (газет, журнал, теледидарАта-анаға ұсыныс:

1. Балаға мектеп, мұғалім туралы көбірек мағлұмат беріп, дайындық жұмысын алдын ала жүргізіңіз. 2. Балаңызды өзіне-өзі қызмет

12 слайд
1. Балаға мектеп, мұғалім туралы көбірек мағлұмат беріп, дайындық жұмысын алдын ала жүргізіңіз. 2. Балаңызды өзіне-өзі қызмет етуге дайындаңыз. 3. Жанұяда бала тәрбиесіне бірдей талап қоя біліңіздер. 4. Балаға уәде бергеннен кейін орындауға тырысыңыз, орындауға мүмкіндік болмаған жағдайда дұрыс түсінік беріңіз. 5. Баланың өз бетімен әрекет жасауына мүмкіндік беріңіз (бермеген жағдайда бала өмір бойы бір істі өздігінен істей алмайтын, жалтақ, өзіне сенбейтін болып өседі). 6. Балаңызға сүйіспеншілікпен қараңыз. Бала түсіністікте және сү йі спеншілікте өссе, ол бұл әлемнен махаббат табуды үйренеді.Ата-анаға берілетін кеңес:

12 слайд

1. Балаға мектеп, мұғалім туралы көбірек мағлұмат беріп, дайындық жұмысын алдын ала жүргізіңіз. 2. Балаңызды өзіне-өзі қызмет етуге дайындаңыз. 3. Жанұяда бала тәрбиесіне бірдей талап қоя біліңіздер. 4. Балаға уәде бергеннен кейін орындауға тырысыңыз, орындауға мүмкіндік болмаған жағдайда дұрыс түсінік беріңіз. 5. Баланың өз бетімен әрекет жасауына мүмкіндік беріңіз (бермеген жағдайда бала өмір бойы бір істі өздігінен істей алмайтын, жалтақ, өзіне сенбейтін болып өседі). 6. Балаңызға сүйіспеншілікпен қараңыз. Бала түсіністікте және сү йі спеншілікте өссе, ол бұл әлемнен махаббат табуды үйренеді.Ата-анаға берілетін кеңес:

1. Егер баланы үнемі сынап отырса , оқуға құлқы болмайды Балаға үнемі күлсе , бұйығы болып өседі Баланы қолдап отырса , білі

13 слайд
1. Егер баланы үнемі сынап отырса , оқуға құлқы болмайды Балаға үнемі күлсе , бұйығы болып өседі Баланы қолдап отырса , білімге деген ынтасы артады 2. Балаға сенім артса , ол батыл болады Бала төзімділікте өссе , адал болып жетіледі Бала қауіпсіз жағдайда өссе , ол адамға сеніммен қарайды 3. Бала кекшілдікте өссе , ол қатыгез болып өседі Бала адалдықта өссе , әділ болып жетіледі Бала түсіністікте және сүйіспеншлікте өссе, бұл әлемнен махаббат табуға үйретедіОй толғанысы ...

13 слайд

1. Егер баланы үнемі сынап отырса , оқуға құлқы болмайды Балаға үнемі күлсе , бұйығы болып өседі Баланы қолдап отырса , білімге деген ынтасы артады 2. Балаға сенім артса , ол батыл болады Бала төзімділікте өссе , адал болып жетіледі Бала қауіпсіз жағдайда өссе , ол адамға сеніммен қарайды 3. Бала кекшілдікте өссе , ол қатыгез болып өседі Бала адалдықта өссе , әділ болып жетіледі Бала түсіністікте және сүйіспеншлікте өссе, бұл әлемнен махаббат табуға үйретедіОй толғанысы ...