"Балабақша балаларының индикаторы"
"Балабақша балаларының индикаторы"

#1 слайд
Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын
игеру бойынша балалардың біліктері мен
дағдыларының дамуына мониторинг жүргізу
бойынша
ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМ
1 слайд
Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізу бойынша ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМ
#2 слайд
-мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың біліктері мен
дағдыларының дамуын қадағалайтын индикаторлар
жүйесін енгізудің ортақ тәсілін әзірлеу;
-Үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру
бойынша (бастапқы, аралық, қорытынды)
диагностиканы жүргізу;
-мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына
мониторинг жүргізуді автоматтандыру.
Міндеттері:
2 слайд
-мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалайтын индикаторлар жүйесін енгізудің ортақ тәсілін әзірлеу; -Үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру бойынша (бастапқы, аралық, қорытынды) диагностиканы жүргізу; -мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына мониторинг жүргізуді автоматтандыру. Міндеттері:
#3 слайд
Мониторинг
Нәтиже
«Мониторинг
жүргізуге
қойылатын негізгі
талаптар»
«МЖДБ-дың біліктері
мен дағдыларының
дамуын қадағалау
б/ша диагностиканы
ұйымдастыру және
жүргізу» «Баланың даму
деңгейін өлшеудің
негізгі әдістері»,
«Мектеп жасына
дейінгі балалардың
дамуына мониторинг
жүргізуді
автоматтандыру».
Әдістемелік ұсынымдар 4 бөлімнен
тұрады:
3 слайд
Мониторинг Нәтиже «Мониторинг жүргізуге қойылатын негізгі талаптар» «МЖДБ-дың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалау б/ша диагностиканы ұйымдастыру және жүргізу» «Баланың даму деңгейін өлшеудің негізгі әдістері», «Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына мониторинг жүргізуді автоматтандыру». Әдістемелік ұсынымдар 4 бөлімнен тұрады:
#4 слайд
Балалардың даму деңгейін қадағалау МДТОЖМС
сәйкес 3деңгейде жүзеге асырылды.
1-деңгей – бала
белгілі бір
қимыл мен
біліктерді
қайталай алады;
2-деңгей – бала
не істеп
жатқанын
түсінеді, белгілі
білім қорына
ие;
3-деңгей– бала
өзінің білетінін
жасай алады,
білімін өз бетінше
шығармашылықп
ен қолданады.
4 слайд
Балалардың даму деңгейін қадағалау МДТОЖМС сәйкес 3деңгейде жүзеге асырылды. 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді қайталай алады; 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие; 3-деңгей– бала өзінің білетінін жасай алады, білімін өз бетінше шығармашылықп ен қолданады.
#5 слайд
«Мониторинг жүргізуге қойылатын негізгі талаптар»
•-БАСТАПҚЫ
•1-10 ҚЫРКҮЙЕК
Білім беру саласы-білім беру
мазмұныны айқындайтын
санат
•-АРАЛЫҚ
•10-20 ҚАҢТАР
Ұйымдастырылған оқу
қызметі –тәрбиешінің қажетті
білім ,білік, дағды ларды
меңгеруге бағытталған әрекет
түрі
•- ҚОРЫТЫНДЫ
• 15-25 МАМЫР
Дағдылар-нақты жас тобында
белгілі бір кезеңде баланың
дамуынан күтілетін нәтиже
5 слайд
«Мониторинг жүргізуге қойылатын негізгі талаптар» •-БАСТАПҚЫ •1-10 ҚЫРКҮЙЕК Білім беру саласы-білім беру мазмұныны айқындайтын санат •-АРАЛЫҚ •10-20 ҚАҢТАР Ұйымдастырылған оқу қызметі –тәрбиешінің қажетті білім ,білік, дағды ларды меңгеруге бағытталған әрекет түрі •- ҚОРЫТЫНДЫ • 15-25 МАМЫР Дағдылар-нақты жас тобында белгілі бір кезеңде баланың дамуынан күтілетін нәтиже
#6 слайд
Мониторинг жүргізу барысындаПедагог :
-Стандарт талаптарын ;
-Үлгілік бағдарлама мазмұнын ; -ақпараттық технология негіздерін –
-Баланың даму картасын,бақылау парағын толтыру тәртібін білу керек
- мектепке дейінгі педагогика мен психология теория негіздерін;
- баланың даму деңгейін өлшеу әдістері: бақылау, ойын жағдаятын құру,
іскерлік ойын, әңгімелесу, сұрақ-жауаптар, түрлі іс-әрекеттің өнімді
нәтижелерін және т.б.
- алынған деректерді сақтау үшін техникалық құралдарды;
- ақпараттық-коммункативтік технологияларды игеруі керек.
6 слайд
Мониторинг жүргізу барысындаПедагог : -Стандарт талаптарын ; -Үлгілік бағдарлама мазмұнын ; -ақпараттық технология негіздерін – -Баланың даму картасын,бақылау парағын толтыру тәртібін білу керек - мектепке дейінгі педагогика мен психология теория негіздерін; - баланың даму деңгейін өлшеу әдістері: бақылау, ойын жағдаятын құру, іскерлік ойын, әңгімелесу, сұрақ-жауаптар, түрлі іс-әрекеттің өнімді нәтижелерін және т.б. - алынған деректерді сақтау үшін техникалық құралдарды; - ақпараттық-коммункативтік технологияларды игеруі керек.
#7 слайд
«Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалау
бойынша диагностиканы ұйымдастыру және жүргізу»
I –
деңгей-
1ден 3
балға
дейін;
ІІ деңгей
–
4 балдан 6
балға
дейін;
ІІІ деңгей
–
7 балдан
10 баллға
дейін.
•балал
арды
ң
белгіл
і жас
тобы
нда
игерг
ен
бағда
рлама
лық
матер
иал
мәлім
еттері
н
қамти
ды.
“Бақылау
парағы ”
•Үлгі
лік
оқу
бағд
арла
масы
мазм
ұнын
игер
уде
бала
даму
ыны
ң
жеке
жеті
стікт
ерін
қада
ғалау
.
Мақсаты:
•Үлгілік
бағдарл
аманың
игерілу
деңгейі
н
анықта
у,
есепке
алу,
бақыла
у,
талдау.
•«Бақыл
ау
парағы
»
электро
ндық
нұсқад
а
мектеп
ке
дейінгі
ұйым
әдіскер
іне
берілед
і.
Қызметі:
Бақылау парағын толтыру тәртібі (1 қосымша).
7 слайд
«Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалау бойынша диагностиканы ұйымдастыру және жүргізу» I – деңгей- 1ден 3 балға дейін; ІІ деңгей – 4 балдан 6 балға дейін; ІІІ деңгей – 7 балдан 10 баллға дейін. •балал арды ң белгіл і жас тобы нда игерг ен бағда рлама лық матер иал мәлім еттері н қамти ды. “Бақылау парағы ” •Үлгі лік оқу бағд арла масы мазм ұнын игер уде бала даму ыны ң жеке жеті стікт ерін қада ғалау . Мақсаты: •Үлгілік бағдарл аманың игерілу деңгейі н анықта у, есепке алу, бақыла у, талдау. •«Бақыл ау парағы » электро ндық нұсқад а мектеп ке дейінгі ұйым әдіскер іне берілед і. Қызметі: Бақылау парағын толтыру тәртібі (1 қосымша).
#8 слайд
Ортаңғы топ (4 жастан 5 жасқа дейін) қорытынды диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы
Оқу жылы: 2017-2018 жыл Топ:_Ортаңғы «» өткізу мерзімі: Қыркүйек
№ п/п Аты-жөні
Шығармашылық
Музыка
қауіпсіз мінез - құлық
негіздері
Б
а
р
л
ы
қ
ұ
п
а
й
с
а
н
ы
О
р
т
а
ш
а
ұ
п
а
й
с
а
н
ы
Ү
л
г
і
л
і
к
о
қ
у
б
а
ғ
д
а
р
л
а
м
а
с
ы
н
м
е
ң
г
е
р
г
е
н
д
е
ң
г
е
й
і
5
-
6
-
Д
.
1
5
-
6
-
Д
.2
5
-
6
-
Д
.3
5
-
6
-
Д
.4
5
-
6
-
Д
.5
5
-
6
-
Д
.6
5
-
6
-
Д
.7
5
-
6
-
Д
.8
5
-
6
-
Д
.9
5
-
6
-
Д
.
1
0
5
-
6
-
Д
.1
1
1 Абай Дияс 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ
2 Абдирахман Жанболат 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ
3 10 9101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ
4 Байдулла Бағжан 10 9109 10 9 9 10 9 10 9 104 9,4 ІІІ
5 Бағдат Айару 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ
6 Безатұлы Нұрсұлтан 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ
7 Берік Мақсат Ғабиденұлы 8 9 9 9 10 10 9 8 7 8 8 95 8,6 ІІІ
8 Ғабденұлы Алдияр 10 8109 10 9 8 10 8 10 9 101 9,1 ІІІ
9 Ғали Сұңғат Қайратұлы 10 7109 10 9 8 10 8 10 9 100 9 ІІІ
10Дауылбай Димаш 8 8 8 9 9 9 9 9 8 9 9 95 8,6 ІІІ
11Ермек Сұлтан 10 8 91010 9 9 10 9 10 9 103 9,3 ІІІ
12Жұмабай Қазбек 10 9101010 9 9 10 9 10 9 105 9,5 ІІІ
13Жайшылық Жұлдызай 10 9101010 9 9 10 9 10 9 105 9,5 ІІІ
14Кенжеғара Бекжас 1010101010 9 9 10 9 10 9 106 9,6 ІІІ
15Кенбай Елдана 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ
16Марат Айтсұлтан 8 8 910 9 7 8 9 8 8 8 92 8,3 ІІІ
17Пак Карина 7 7 8 8 8 8 7 7 6 8 8 82 7,4 ІІІ
18Пак Данияр 7 8 7 9 8 9 8 9 8 8 8 89 8 ІІІ
19Сахтаған Айару Дамирқызы 7 9 8 7 8 7 7 8 8 8 8 85 7,7 ІІІ
6
5 4 5 5 6 6 5 6 5 5 58 5,2 ІІ
І деңгей____0___ ІІ деңгей 1 ІІІ деңгей 20
8 слайд
Ортаңғы топ (4 жастан 5 жасқа дейін) қорытынды диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: 2017-2018 жыл Топ:_Ортаңғы «» өткізу мерзімі: Қыркүйек № п/п Аты-жөні Шығармашылық Музыка қауіпсіз мінез - құлық негіздері Б а р л ы қ ұ п а й с а н ы О р т а ш а ұ п а й с а н ы Ү л г і л і к о қ у б а ғ д а р л а м а с ы н м е ң г е р г е н д е ң г е й і 5 - 6 - Д . 1 5 - 6 - Д .2 5 - 6 - Д .3 5 - 6 - Д .4 5 - 6 - Д .5 5 - 6 - Д .6 5 - 6 - Д .7 5 - 6 - Д .8 5 - 6 - Д .9 5 - 6 - Д . 1 0 5 - 6 - Д .1 1 1 Абай Дияс 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 2 Абдирахман Жанболат 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 3 10 9101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 4 Байдулла Бағжан 10 9109 10 9 9 10 9 10 9 104 9,4 ІІІ 5 Бағдат Айару 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 6 Безатұлы Нұрсұлтан 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 7 Берік Мақсат Ғабиденұлы 8 9 9 9 10 10 9 8 7 8 8 95 8,6 ІІІ 8 Ғабденұлы Алдияр 10 8109 10 9 8 10 8 10 9 101 9,1 ІІІ 9 Ғали Сұңғат Қайратұлы 10 7109 10 9 8 10 8 10 9 100 9 ІІІ 10Дауылбай Димаш 8 8 8 9 9 9 9 9 8 9 9 95 8,6 ІІІ 11Ермек Сұлтан 10 8 91010 9 9 10 9 10 9 103 9,3 ІІІ 12Жұмабай Қазбек 10 9101010 9 9 10 9 10 9 105 9,5 ІІІ 13Жайшылық Жұлдызай 10 9101010 9 9 10 9 10 9 105 9,5 ІІІ 14Кенжеғара Бекжас 1010101010 9 9 10 9 10 9 106 9,6 ІІІ 15Кенбай Елдана 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 16Марат Айтсұлтан 8 8 910 9 7 8 9 8 8 8 92 8,3 ІІІ 17Пак Карина 7 7 8 8 8 8 7 7 6 8 8 82 7,4 ІІІ 18Пак Данияр 7 8 7 9 8 9 8 9 8 8 8 89 8 ІІІ 19Сахтаған Айару Дамирқызы 7 9 8 7 8 7 7 8 8 8 8 85 7,7 ІІІ 6 5 4 5 5 6 6 5 6 5 5 58 5,2 ІІ І деңгей____0___ ІІ деңгей 1 ІІІ деңгей 20
#9 слайд
•мектеп жасына дейінгі балалардың жеке
дамуын диагностикалау, оның білім беру
траекториясын әрі қарай жоспарлау және
педагогикалық әрекетті тиімді бағалау.Мақсаты:
•диагностикалау, нәтижелерді анықтау,
баланың Үлгілік бағдарлама мазмұнын игеру
деңгейін анықтау, түзету жұмысы, даму
процесін қадағалау, сондай-ақ баланы бір
жылға педагогикалық қолдауды талап ететін
міндеттер айқындалады.Қызметтері:
Баланың жеке даму картасын толтыру тәртібі
9 слайд
•мектеп жасына дейінгі балалардың жеке дамуын диагностикалау, оның білім беру траекториясын әрі қарай жоспарлау және педагогикалық әрекетті тиімді бағалау.Мақсаты: •диагностикалау, нәтижелерді анықтау, баланың Үлгілік бағдарлама мазмұнын игеру деңгейін анықтау, түзету жұмысы, даму процесін қадағалау, сондай-ақ баланы бір жылға педагогикалық қолдауды талап ететін міндеттер айқындалады.Қызметтері: Баланың жеке даму картасын толтыру тәртібі
#10 слайд
2017 - 2018оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты – жөні Баланың жасы 5 Тобы:Ересектер «Қарлығаш» тобы Күн:
Педагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім беру
салалары
Түзету іс – шаралары
(бастапқы бақылаудан
кейін)
Түзету іс –
шаралары
(аралық
бақылаудан кейін)
Түзету іс –
шаралары
(қорытынды
бақылаудан кейін)
ҚОРЫТЫНДЫ
Денсаулық
Коммуникация
Таным
Шығармашылық
Музыка
Әлеумет
10 слайд
2017 - 2018оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы Баланың аты – жөні Баланың жасы 5 Тобы:Ересектер «Қарлығаш» тобы Күн: Педагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды. Білім беру салалары Түзету іс – шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) Түзету іс – шаралары (аралық бақылаудан кейін) Түзету іс – шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) ҚОРЫТЫНДЫ Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Музыка Әлеумет
#11 слайд
Топ атауы (жас тобын
кӛрсетіңіз)
Топта-
ғы бала
саны
Дағдылардың қалыптасу деңгейі (%) Үлгілік
оқу
бағдарлам
асын
игерудің
жалпы %
Денсаулық
сақтау
дағдылары
Коммуникативт
і-тілдік
дағдылар
Танымдық
дағдылар
Шығармашы-
лық дағдылар
Әлеуметтік
дағдылар
І ІІІІІІІІ ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ
кіші “Балапан”
Ортаңғы “”
Барлығы:
Жиынтық есеп
Балалардың даму мониторингі материалдары электронды түрде әдістемелік
кабинетте сақталады.
11 слайд
Топ атауы (жас тобын кӛрсетіңіз) Топта- ғы бала саны Дағдылардың қалыптасу деңгейі (%) Үлгілік оқу бағдарлам асын игерудің жалпы % Денсаулық сақтау дағдылары Коммуникативт і-тілдік дағдылар Танымдық дағдылар Шығармашы- лық дағдылар Әлеуметтік дағдылар І ІІІІІІІІ ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ кіші “Балапан” Ортаңғы “” Барлығы: Жиынтық есеп Балалардың даму мониторингі материалдары электронды түрде әдістемелік кабинетте сақталады.
#12 слайд
Мониторинг жүргізудің жетекші әдісі,
табиғи жағдаяттарда баламен
өткізілетін, бақылау әдісі болып
табылады.
Диагностиканы өткізу кезінде келесідей шарттарға сүйену
қажет:
-Үлгілік бағдарлама мазмұнын меңгеруде балаға көмек
көрсетуге көзделуі;
-бағалаудың қорытындысын күтілетін нәтижелермен
салыстыру;
-бала үшін әдеттегідей жағдайда өткізу;
«Баланың даму
деңгейін өлшеудің
негізгі әдістері»
12 слайд
Мониторинг жүргізудің жетекші әдісі, табиғи жағдаяттарда баламен өткізілетін, бақылау әдісі болып табылады. Диагностиканы өткізу кезінде келесідей шарттарға сүйену қажет: -Үлгілік бағдарлама мазмұнын меңгеруде балаға көмек көрсетуге көзделуі; -бағалаудың қорытындысын күтілетін нәтижелермен салыстыру; -бала үшін әдеттегідей жағдайда өткізу; «Баланың даму деңгейін өлшеудің негізгі әдістері»
#13 слайд
«Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына мониторинг
жүргізуді автоматтандыру».
Мәліметтер базасын
құру
-Стандартқа сәйкес
баланы даму деңгейін
анықтау .
-Мектеп жасына
дейінгі баланы дамуын
болжауға мүмкіндік
беретін оның дамуы
туралы ақпаратты
өңдеу, сақтау ,және
тарату .
-Мәліметтерді толтыру
уақытын
қысқарту ,педагогтар
жұмысын
онтайландыру
МЖД Б-ның даму
мониторингсін
өткізуді
автоматтандыру .
МДҰ-ның ішкі қызметі
туралы ақпаратты
шұғыл өңдеуге;
-Есепжәне бақылау
тиімділігін көтеруге ;
-қағазбен құжат
алмасуды төмендетуге ;
-МДҰ-ның уақыттарын
үнемдеуге мүмкіндік
береді.
Автоматтандыруды
қолданушылар :
-”Мектепке дейінгі
балалық шақ”
орталығы
-Облыстық білім
басқарсмасы
-Аудандық білім
бөлімі ;
-Мектепке дейінгі
ұйымдар
13 слайд
«Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына мониторинг жүргізуді автоматтандыру». Мәліметтер базасын құру -Стандартқа сәйкес баланы даму деңгейін анықтау . -Мектеп жасына дейінгі баланы дамуын болжауға мүмкіндік беретін оның дамуы туралы ақпаратты өңдеу, сақтау ,және тарату . -Мәліметтерді толтыру уақытын қысқарту ,педагогтар жұмысын онтайландыру МЖД Б-ның даму мониторингсін өткізуді автоматтандыру . МДҰ-ның ішкі қызметі туралы ақпаратты шұғыл өңдеуге; -Есепжәне бақылау тиімділігін көтеруге ; -қағазбен құжат алмасуды төмендетуге ; -МДҰ-ның уақыттарын үнемдеуге мүмкіндік береді. Автоматтандыруды қолданушылар : -”Мектепке дейінгі балалық шақ” орталығы -Облыстық білім басқарсмасы -Аудандық білім бөлімі ; -Мектепке дейінгі ұйымдар
шағым қалдыра аласыз













