1 слайд
Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын
игеру бойынша балалардың біліктері мен
дағдыларының дамуына мониторинг жүргізу
бойынша
ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМ
2 слайд
-мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың біліктері мен
дағдыларының дамуын қадағалайтын индикаторлар
жүйесін енгізудің ортақ тәсілін әзірлеу;
-Үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру
бойынша (бастапқы, аралық, қорытынды)
диагностиканы жүргізу;
-мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына
мониторинг жүргізуді автоматтандыру. Міндеттері:
3 слайд
Мониторинг
Нәтиже «Мониторинг
жүргізуге
қойылатын негізгі
талаптар»
«М ЖДБ- дың біліктері
мен дағдыларының
дамуын қадағалау
б/ша диагностиканы
ұйымдастыру және
жүргізу»
«Баланың даму
деңгейін өлшеудің
негізгі әдістері»,
«Мектеп жасына
дейінгі балалардың
дамуына мониторинг
жүргізуді
автоматтандыру». Әдістемелік ұсынымдар 4 бөлімнен
тұрады:
4 слайд
Балалардың даму деңгейін қадағалау МДТОЖМС
сәйкес 3деңгейде жүзеге асырылды.
1-деңгей – бала
белгілі бір
қимыл мен
біліктерді
қайталай алады; 2-деңгей – бала
не істеп
жатқанын
түсінеді, белгілі
білім қорына
ие; 3-деңгей– бала
өзінің білетінін
жасай алады,
білімін өз бетінше
шығармашылықп
ен қолданады .
5 слайд
«Мониторинг жүргізуге қойылатын негізгі талаптар»
•
-БАСТАПҚЫ
•
1-10 ҚЫРКҮЙЕКБілім беру саласы- білім беру
мазмұныны айқындайтын
санат
•
-АРАЛЫҚ
•
10-20 ҚАҢТАРҰйымдастырылған оқу
қызметі – тәрбиешінің қажетті
білім ,білік, дағды ларды
меңгеруге бағытталған әрекет
түрі
•
- ҚОРЫТЫНДЫ
•
15-25 МАМЫР Дағдылар- нақты жас тобында
белгілі бір кезеңде баланың
дамуынан күтілетін нәтиже
6 слайд
Мониторинг жүргізу барысында Педагог :
-Стандарт талаптарын ;
-Үлгілік бағдарлама мазмұнын ; -ақпараттық технология негіздерін –
-Баланың даму картасын,бақылау парағын толтыру тәртібін білу керек
- мектепке дейінгі педагогика мен психология теория негіздерін;
- баланың даму деңгейін өлшеу әдістері: бақылау, ойын жағдаятын құру,
іскерлік ойын, әңгімелесу, сұрақ-жауаптар, түрлі іс-әрекеттің өнімді
нәтижелерін және т.б.
- алынған деректерді сақтау үшін техникалық құралдарды;
- ақпараттық-коммункативтік технологияларды игеруі керек.
7 слайд
«Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалау
бойынша диагностиканы ұйымдастыру және жүргізу»
I –
деңгей-
1ден 3
балға
дейін; ІІ деңгей
–
4 балдан 6
балға
дейін; ІІІ деңгей
–
7 балдан
10 баллға
дейін.• балал
арды
ң
белгіл
і жас
тобы
нда
игерг
ен
бағда
рлама
лық
матер
иал
мәлім
еттері
н
қамти
ды.
“ Бақылау
парағы ”
• Үлгі
лік
оқу
бағд
арла
масы
мазм
ұнын
игер
уде
бала
даму
ыны
ң
жеке
жеті
стікт
ерін
қада
ғалау
.
Мақсаты:
• Үлгілік
бағдарл
аманың
игерілу
деңгейі
н
анықта
у,
есепке
алу,
бақыла
у,
талдау.
• «Бақыл
ау
парағы
»
электро
ндық
нұсқад
а
мектеп
ке
дейінгі
ұйым
әдіскер
іне
берілед
і.
Қызметі: Бақылау парағын толтыру тәртібі (1 қосымша).
8 слайд
Ортаңғы топ (4 жастан 5 жасқа дейін) қорытынды диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы
Оқу жылы: 2017-2018 жыл Топ:_ Ортаңғы «» өткізу мерзімі : Қыркүйек
№ п/п Аты-жөні Шығармашылық
Музыка қауіпсіз мінез - құлық
негіздеріБарлық ұпай саны
Орташа ұпай саны
Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген
деңгейі
5-6-Д.1
5-6-Д.2
5-6-Д.3
5-6-Д.4
5-6-Д.5
5-6-Д.6
5-6-Д.7
5-6-Д.8
5-6-Д.9
5-6-Д.10
5-6-Д.11
1
Абай Дияс 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 110 10 ІІІ
2 Абдирахман Жанболат
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 110 10 ІІІ
3 10 9 10 10 10 10 10 10 10 10 10 110 10 ІІІ
4
Байдулла Бағжан 10 9 10 9 10 9 9 10 9 10 9 104 9,4 ІІІ
5
Бағдат Айару 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 110 10 ІІІ
6
Безат ұ лы Н ұ рс ұ лтан 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 110 10 ІІІ
7
Берік Мақсат Ғабиденұлы 8 9 9 9 10 10 9 8 7 8 8 95 8,6 ІІІ
8
Ғабденұлы Алдияр 10 8 10 9 10 9 8 10 8 10 9 101 9,1 ІІІ
9
Ғали Сұңғат Қайратұлы 10 7 10 9 10 9 8 10 8 10 9 100 9 ІІІ
10
Дауылбай Димаш 8 8 8 9 9 9 9 9 8 9 9 95 8,6 ІІІ
11
Ермек Сұлтан 10 8 9 10 10 9 9 10 9 10 9 103 9,3 ІІІ
12
Жұмабай Қазбек 10 9 10 10 10 9 9 10 9 10 9 105 9,5 ІІІ
13
Жайшылық Жұлдызай 10 9 10 10 10 9 9 10 9 10 9 105 9,5 ІІІ
14
Кенжеғара Бекжас 10 10 10 10 10 9 9 10 9 10 9 106 9,6 ІІІ
15
Кенбай Елдана 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 110 10 ІІІ
16
Марат Айтсұлтан 8 8 9 10 9 7 8 9 8 8 8 92 8,3 ІІІ
17
Пак Карина 7 7 8 8 8 8 7 7 6 8 8 82 7,4 ІІІ
18
Пак Данияр 7 8 7 9 8 9 8 9 8 8 8 89 8 ІІІ
19
Сахтаған Айару Дамирқызы 7 9 8 7 8 7 7 8 8 8 8 85 7,7 ІІІ
6 5 4 5 5 6 6 5 6 5 5 58 5,2 ІІ
І деңгей____0___ ІІ деңгей 1 ІІІ деңгей 20
9 слайд
•
мектеп жасына дейінгі балалардың жеке
дамуын диагностикалау, оның білім беру
траекториясын әрі қарай жоспарлау және
педагогикалық әрекетті тиімді бағалау.
Мақсаты:
•
диагностикалау, нәтижелерді анықтау,
баланың Үлгілік бағдарлама мазмұнын игеру
деңгейін анықтау, түзету жұмысы, даму
процесін қадағалау, сондай-ақ баланы бір
жылға педагогикалық қолдауды талап ететін
міндеттер айқындалады.Қызметтері:Баланың жеке даму картасын толтыру тәртібі
10 слайд
2017 - 2018 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты – жөні Баланың жасы 5 Тобы: Ересектер « Қарлығаш» тобы Күн:
Педагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім беру
салалары Түзету іс – шаралары
(бастапқы бақылаудан
кейін) Түзету іс –
шаралары
(аралық
бақылаудан кейін) Түзету іс –
шаралары
(қорытынды
бақылаудан кейін) ҚОРЫТЫНДЫ
Денсаулық
Коммуникация
Таным
Шығармашылық
Музыка
Әлеумет
11 слайд
Топ атауы (жас тобын
кӛрсетіңіз) Топта-
ғы бала
саны Да ғдылардың қалыптасу деңгейі ( % ) Үлгілік
оқу
бағдарлам
асын
игерудің
жалпы %Денсаулық
сақтау
дағдылары Коммуникативт
і-тілдік
дағдылар Танымдық
дағдылар Шығармашы-
лық дағдылар Әлеуметтік
дағдылар
І ІІ ІІІ І ІІ ІІІ І ІІ ІІІ
І ІІ ІІІ І ІІ ІІІ
кіші “Балапан”
Ортаңғы “”
Барлығы:Жиынтық есеп
Балалардың даму мониторингі материалдары электронды түрде әдістемелік
кабинетте сақталады.
12 слайд
Мониторинг жүргізудің жетекші әдісі,
табиғи жағдаяттарда баламен
өткізілетін, бақылау әдісі болып
табылады.
Диагностиканы өткізу кезінде келесідей шарттарға сүйену
қажет:
-Үлгілік бағдарлама мазмұнын меңгеруде балаға көмек
көрсетуге көзделуі;
-бағалаудың қорытындысын күтілетін нәтижелермен
салыстыру;
-бала үшін әдеттегідей жағдайда өткізу; «Баланың даму
деңгейін өлшеудің
негізгі әдістері»
13 слайд
«Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына мониторинг
жүргізуді автоматтандыру».
Мәліметтер базасын
құру
-Стандартқа сәйкес
баланы даму деңгейін
анықтау .
-Мектеп жасына
дейінгі баланы дамуын
болжауға мүмкіндік
беретін оның дамуы
туралы ақпаратты
өңдеу, сақтау ,және
тарату .
-Мәліметтерді толтыру
уақытын
қысқарту ,педагогтар
жұмысын
онтайландыру МЖД Б-ның даму
мониторингсін
өткізуді
автоматтандыру .
МДҰ-ның ішкі қызметі
туралы ақпаратты
шұғыл өңдеуге;
-Есепжәне бақылау
тиімділігін көтеруге ;
-қағазбен құжат
алмасуды төмендетуге ;
-МДҰ-ның уақыттарын
үнемдеуге мүмкіндік
береді . Автоматтандыруды
қолданушылар :
-”Мектепке дейінгі
балалық шақ”
орталығы
-Облыстық білім
басқарсмасы
-Аудандық білім
бөлімі ;
-Мектепке дейінгі
ұйымдар
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз