"Балабақша балаларының индикаторы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Балабақша балаларының индикаторы"

Материал туралы қысқаша түсінік
балаларды бағалау,мұгалімдерге ұсыныс
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүр

#1 слайд
Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізу бойынша ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМ

1 слайд

Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізу бойынша ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМ

-мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалайтын индикаторлар жүйесін енгізудің ортақ тә

#2 слайд
-мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалайтын индикаторлар жүйесін енгізудің ортақ тәсілін әзірлеу; -Үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру бойынша (бастапқы, аралық, қорытынды) диагностиканы жүргізу; -мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына мониторинг жүргізуді автоматтандыру. Міндеттері:

2 слайд

-мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалайтын индикаторлар жүйесін енгізудің ортақ тәсілін әзірлеу; -Үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру бойынша (бастапқы, аралық, қорытынды) диагностиканы жүргізу; -мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына мониторинг жүргізуді автоматтандыру. Міндеттері:

Мониторинг Нәтиже «Мониторинг жүргізуге қойылатын негізгі талаптар» «МЖДБ-дың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағал

#3 слайд
Мониторинг Нәтиже «Мониторинг жүргізуге қойылатын негізгі талаптар» «МЖДБ-дың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалау б/ша диагностиканы ұйымдастыру және жүргізу» «Баланың даму деңгейін өлшеудің негізгі әдістері», «Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына мониторинг жүргізуді автоматтандыру». Әдістемелік ұсынымдар 4 бөлімнен тұрады:

3 слайд

Мониторинг Нәтиже «Мониторинг жүргізуге қойылатын негізгі талаптар» «МЖДБ-дың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалау б/ша диагностиканы ұйымдастыру және жүргізу» «Баланың даму деңгейін өлшеудің негізгі әдістері», «Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына мониторинг жүргізуді автоматтандыру». Әдістемелік ұсынымдар 4 бөлімнен тұрады:

Балалардың даму деңгейін қадағалау МДТОЖМС сәйкес 3деңгейде жүзеге асырылды. 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерд

#4 слайд
Балалардың даму деңгейін қадағалау МДТОЖМС сәйкес 3деңгейде жүзеге асырылды. 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді қайталай алады; 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие; 3-деңгей– бала өзінің білетінін жасай алады, білімін өз бетінше шығармашылықп ен қолданады.

4 слайд

Балалардың даму деңгейін қадағалау МДТОЖМС сәйкес 3деңгейде жүзеге асырылды. 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді қайталай алады; 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие; 3-деңгей– бала өзінің білетінін жасай алады, білімін өз бетінше шығармашылықп ен қолданады.

«Мониторинг жүргізуге қойылатын негізгі талаптар» •-БАСТАПҚЫ •1-10 ҚЫРКҮЙЕК Білім беру саласы-білім беру мазмұныны айқ

#5 слайд
«Мониторинг жүргізуге қойылатын негізгі талаптар» •-БАСТАПҚЫ •1-10 ҚЫРКҮЙЕК Білім беру саласы-білім беру мазмұныны айқындайтын санат •-АРАЛЫҚ •10-20 ҚАҢТАР Ұйымдастырылған оқу қызметі –тәрбиешінің қажетті білім ,білік, дағды ларды меңгеруге бағытталған әрекет түрі •- ҚОРЫТЫНДЫ • 15-25 МАМЫР Дағдылар-нақты жас тобында белгілі бір кезеңде баланың дамуынан күтілетін нәтиже

5 слайд

«Мониторинг жүргізуге қойылатын негізгі талаптар» •-БАСТАПҚЫ •1-10 ҚЫРКҮЙЕК Білім беру саласы-білім беру мазмұныны айқындайтын санат •-АРАЛЫҚ •10-20 ҚАҢТАР Ұйымдастырылған оқу қызметі –тәрбиешінің қажетті білім ,білік, дағды ларды меңгеруге бағытталған әрекет түрі •- ҚОРЫТЫНДЫ • 15-25 МАМЫР Дағдылар-нақты жас тобында белгілі бір кезеңде баланың дамуынан күтілетін нәтиже

Мониторинг жүргізу барысындаПедагог : -Стандарт талаптарын ; -Үлгілік бағдарлама мазмұнын ; -ақпараттық технология негіздерін –

#6 слайд
Мониторинг жүргізу барысындаПедагог : -Стандарт талаптарын ; -Үлгілік бағдарлама мазмұнын ; -ақпараттық технология негіздерін – -Баланың даму картасын,бақылау парағын толтыру тәртібін білу керек - мектепке дейінгі педагогика мен психология теория негіздерін; - баланың даму деңгейін өлшеу әдістері: бақылау, ойын жағдаятын құру, іскерлік ойын, әңгімелесу, сұрақ-жауаптар, түрлі іс-әрекеттің өнімді нәтижелерін және т.б. - алынған деректерді сақтау үшін техникалық құралдарды; - ақпараттық-коммункативтік технологияларды игеруі керек.

6 слайд

Мониторинг жүргізу барысындаПедагог : -Стандарт талаптарын ; -Үлгілік бағдарлама мазмұнын ; -ақпараттық технология негіздерін – -Баланың даму картасын,бақылау парағын толтыру тәртібін білу керек - мектепке дейінгі педагогика мен психология теория негіздерін; - баланың даму деңгейін өлшеу әдістері: бақылау, ойын жағдаятын құру, іскерлік ойын, әңгімелесу, сұрақ-жауаптар, түрлі іс-әрекеттің өнімді нәтижелерін және т.б. - алынған деректерді сақтау үшін техникалық құралдарды; - ақпараттық-коммункативтік технологияларды игеруі керек.

«Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалау бойынша диагностиканы ұйымдастыру және жүргізу»

#7 слайд
«Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалау бойынша диагностиканы ұйымдастыру және жүргізу» I – деңгей- 1ден 3 балға дейін; ІІ деңгей – 4 балдан 6 балға дейін; ІІІ деңгей – 7 балдан 10 баллға дейін. •балал арды ң белгіл і жас тобы нда игерг ен бағда рлама лық матер иал мәлім еттері н қамти ды. “Бақылау парағы ” •Үлгі лік оқу бағд арла масы мазм ұнын игер уде бала даму ыны ң жеке жеті стікт ерін қада ғалау . Мақсаты: •Үлгілік бағдарл аманың игерілу деңгейі н анықта у, есепке алу, бақыла у, талдау. •«Бақыл ау парағы » электро ндық нұсқад а мектеп ке дейінгі ұйым әдіскер іне берілед і. Қызметі: Бақылау парағын толтыру тәртібі (1 қосымша).

7 слайд

«Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалау бойынша диагностиканы ұйымдастыру және жүргізу» I – деңгей- 1ден 3 балға дейін; ІІ деңгей – 4 балдан 6 балға дейін; ІІІ деңгей – 7 балдан 10 баллға дейін. •балал арды ң белгіл і жас тобы нда игерг ен бағда рлама лық матер иал мәлім еттері н қамти ды. “Бақылау парағы ” •Үлгі лік оқу бағд арла масы мазм ұнын игер уде бала даму ыны ң жеке жеті стікт ерін қада ғалау . Мақсаты: •Үлгілік бағдарл аманың игерілу деңгейі н анықта у, есепке алу, бақыла у, талдау. •«Бақыл ау парағы » электро ндық нұсқад а мектеп ке дейінгі ұйым әдіскер іне берілед і. Қызметі: Бақылау парағын толтыру тәртібі (1 қосымша).

Ортаңғы топ (4 жастан 5 жасқа дейін) қорытынды диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: 2017-2018 жыл Топ:_Ортаңғы

#8 слайд
Ортаңғы топ (4 жастан 5 жасқа дейін) қорытынды диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: 2017-2018 жыл Топ:_Ортаңғы «» өткізу мерзімі: Қыркүйек № п/п Аты-жөні Шығармашылық Музыка қауіпсіз мінез - құлық негіздері Б а р л ы қ ұ п а й с а н ы О р т а ш а ұ п а й с а н ы Ү л г і л і к о қ у б а ғ д а р л а м а с ы н м е ң г е р г е н д е ң г е й і 5 - 6 - Д . 1 5 - 6 - Д .2 5 - 6 - Д .3 5 - 6 - Д .4 5 - 6 - Д .5 5 - 6 - Д .6 5 - 6 - Д .7 5 - 6 - Д .8 5 - 6 - Д .9 5 - 6 - Д . 1 0 5 - 6 - Д .1 1 1 Абай Дияс 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 2 Абдирахман Жанболат 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 3 10 9101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 4 Байдулла Бағжан 10 9109 10 9 9 10 9 10 9 104 9,4 ІІІ 5 Бағдат Айару 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 6 Безатұлы Нұрсұлтан 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 7 Берік Мақсат Ғабиденұлы 8 9 9 9 10 10 9 8 7 8 8 95 8,6 ІІІ 8 Ғабденұлы Алдияр 10 8109 10 9 8 10 8 10 9 101 9,1 ІІІ 9 Ғали Сұңғат Қайратұлы 10 7109 10 9 8 10 8 10 9 100 9 ІІІ 10Дауылбай Димаш 8 8 8 9 9 9 9 9 8 9 9 95 8,6 ІІІ 11Ермек Сұлтан 10 8 91010 9 9 10 9 10 9 103 9,3 ІІІ 12Жұмабай Қазбек 10 9101010 9 9 10 9 10 9 105 9,5 ІІІ 13Жайшылық Жұлдызай 10 9101010 9 9 10 9 10 9 105 9,5 ІІІ 14Кенжеғара Бекжас 1010101010 9 9 10 9 10 9 106 9,6 ІІІ 15Кенбай Елдана 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 16Марат Айтсұлтан 8 8 910 9 7 8 9 8 8 8 92 8,3 ІІІ 17Пак Карина 7 7 8 8 8 8 7 7 6 8 8 82 7,4 ІІІ 18Пак Данияр 7 8 7 9 8 9 8 9 8 8 8 89 8 ІІІ 19Сахтаған Айару Дамирқызы 7 9 8 7 8 7 7 8 8 8 8 85 7,7 ІІІ 6 5 4 5 5 6 6 5 6 5 5 58 5,2 ІІ І деңгей____0___ ІІ деңгей 1 ІІІ деңгей 20

8 слайд

Ортаңғы топ (4 жастан 5 жасқа дейін) қорытынды диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: 2017-2018 жыл Топ:_Ортаңғы «» өткізу мерзімі: Қыркүйек № п/п Аты-жөні Шығармашылық Музыка қауіпсіз мінез - құлық негіздері Б а р л ы қ ұ п а й с а н ы О р т а ш а ұ п а й с а н ы Ү л г і л і к о қ у б а ғ д а р л а м а с ы н м е ң г е р г е н д е ң г е й і 5 - 6 - Д . 1 5 - 6 - Д .2 5 - 6 - Д .3 5 - 6 - Д .4 5 - 6 - Д .5 5 - 6 - Д .6 5 - 6 - Д .7 5 - 6 - Д .8 5 - 6 - Д .9 5 - 6 - Д . 1 0 5 - 6 - Д .1 1 1 Абай Дияс 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 2 Абдирахман Жанболат 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 3 10 9101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 4 Байдулла Бағжан 10 9109 10 9 9 10 9 10 9 104 9,4 ІІІ 5 Бағдат Айару 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 6 Безатұлы Нұрсұлтан 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 7 Берік Мақсат Ғабиденұлы 8 9 9 9 10 10 9 8 7 8 8 95 8,6 ІІІ 8 Ғабденұлы Алдияр 10 8109 10 9 8 10 8 10 9 101 9,1 ІІІ 9 Ғали Сұңғат Қайратұлы 10 7109 10 9 8 10 8 10 9 100 9 ІІІ 10Дауылбай Димаш 8 8 8 9 9 9 9 9 8 9 9 95 8,6 ІІІ 11Ермек Сұлтан 10 8 91010 9 9 10 9 10 9 103 9,3 ІІІ 12Жұмабай Қазбек 10 9101010 9 9 10 9 10 9 105 9,5 ІІІ 13Жайшылық Жұлдызай 10 9101010 9 9 10 9 10 9 105 9,5 ІІІ 14Кенжеғара Бекжас 1010101010 9 9 10 9 10 9 106 9,6 ІІІ 15Кенбай Елдана 1010101010 10 10 101010 10 110 10 ІІІ 16Марат Айтсұлтан 8 8 910 9 7 8 9 8 8 8 92 8,3 ІІІ 17Пак Карина 7 7 8 8 8 8 7 7 6 8 8 82 7,4 ІІІ 18Пак Данияр 7 8 7 9 8 9 8 9 8 8 8 89 8 ІІІ 19Сахтаған Айару Дамирқызы 7 9 8 7 8 7 7 8 8 8 8 85 7,7 ІІІ 6 5 4 5 5 6 6 5 6 5 5 58 5,2 ІІ І деңгей____0___ ІІ деңгей 1 ІІІ деңгей 20

•мектеп жасына дейінгі балалардың жеке дамуын диагностикалау, оның білім беру траекториясын әрі қарай жоспарлау және педаго

#9 слайд
•мектеп жасына дейінгі балалардың жеке дамуын диагностикалау, оның білім беру траекториясын әрі қарай жоспарлау және педагогикалық әрекетті тиімді бағалау.Мақсаты: •диагностикалау, нәтижелерді анықтау, баланың Үлгілік бағдарлама мазмұнын игеру деңгейін анықтау, түзету жұмысы, даму процесін қадағалау, сондай-ақ баланы бір жылға педагогикалық қолдауды талап ететін міндеттер айқындалады.Қызметтері: Баланың жеке даму картасын толтыру тәртібі

9 слайд

•мектеп жасына дейінгі балалардың жеке дамуын диагностикалау, оның білім беру траекториясын әрі қарай жоспарлау және педагогикалық әрекетті тиімді бағалау.Мақсаты: •диагностикалау, нәтижелерді анықтау, баланың Үлгілік бағдарлама мазмұнын игеру деңгейін анықтау, түзету жұмысы, даму процесін қадағалау, сондай-ақ баланы бір жылға педагогикалық қолдауды талап ететін міндеттер айқындалады.Қызметтері: Баланың жеке даму картасын толтыру тәртібі

2017 - 2018оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы Баланың аты – жөні Баланың жасы

#10 слайд
2017 - 2018оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы Баланың аты – жөні Баланың жасы 5 Тобы:Ересектер «Қарлығаш» тобы Күн: Педагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды. Білім беру салалары Түзету іс – шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) Түзету іс – шаралары (аралық бақылаудан кейін) Түзету іс – шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) ҚОРЫТЫНДЫ Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Музыка Әлеумет

10 слайд

2017 - 2018оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы Баланың аты – жөні Баланың жасы 5 Тобы:Ересектер «Қарлығаш» тобы Күн: Педагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды. Білім беру салалары Түзету іс – шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) Түзету іс – шаралары (аралық бақылаудан кейін) Түзету іс – шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) ҚОРЫТЫНДЫ Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Музыка Әлеумет

Топ атауы (жас тобын кӛрсетіңіз) Топта- ғы бала саны Дағдылардың қалыптасу деңгейі (%) Үлгілік оқу бағдарлам асын игерудің

#11 слайд
Топ атауы (жас тобын кӛрсетіңіз) Топта- ғы бала саны Дағдылардың қалыптасу деңгейі (%) Үлгілік оқу бағдарлам асын игерудің жалпы % Денсаулық сақтау дағдылары Коммуникативт і-тілдік дағдылар Танымдық дағдылар Шығармашы- лық дағдылар Әлеуметтік дағдылар І ІІІІІІІІ ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ кіші “Балапан” Ортаңғы “” Барлығы: Жиынтық есеп Балалардың даму мониторингі материалдары электронды түрде әдістемелік кабинетте сақталады.

11 слайд

Топ атауы (жас тобын кӛрсетіңіз) Топта- ғы бала саны Дағдылардың қалыптасу деңгейі (%) Үлгілік оқу бағдарлам асын игерудің жалпы % Денсаулық сақтау дағдылары Коммуникативт і-тілдік дағдылар Танымдық дағдылар Шығармашы- лық дағдылар Әлеуметтік дағдылар І ІІІІІІІІ ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ кіші “Балапан” Ортаңғы “” Барлығы: Жиынтық есеп Балалардың даму мониторингі материалдары электронды түрде әдістемелік кабинетте сақталады.

Мониторинг жүргізудің жетекші әдісі, табиғи жағдаяттарда баламен өткізілетін, бақылау әдісі болып табылады. Диагностиканы өт

#12 слайд
Мониторинг жүргізудің жетекші әдісі, табиғи жағдаяттарда баламен өткізілетін, бақылау әдісі болып табылады. Диагностиканы өткізу кезінде келесідей шарттарға сүйену қажет: -Үлгілік бағдарлама мазмұнын меңгеруде балаға көмек көрсетуге көзделуі; -бағалаудың қорытындысын күтілетін нәтижелермен салыстыру; -бала үшін әдеттегідей жағдайда өткізу; «Баланың даму деңгейін өлшеудің негізгі әдістері»

12 слайд

Мониторинг жүргізудің жетекші әдісі, табиғи жағдаяттарда баламен өткізілетін, бақылау әдісі болып табылады. Диагностиканы өткізу кезінде келесідей шарттарға сүйену қажет: -Үлгілік бағдарлама мазмұнын меңгеруде балаға көмек көрсетуге көзделуі; -бағалаудың қорытындысын күтілетін нәтижелермен салыстыру; -бала үшін әдеттегідей жағдайда өткізу; «Баланың даму деңгейін өлшеудің негізгі әдістері»

«Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына мониторинг жүргізуді автоматтандыру». Мәліметтер базасын құру -Стандартқа сәйкес б

#13 слайд
«Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына мониторинг жүргізуді автоматтандыру». Мәліметтер базасын құру -Стандартқа сәйкес баланы даму деңгейін анықтау . -Мектеп жасына дейінгі баланы дамуын болжауға мүмкіндік беретін оның дамуы туралы ақпаратты өңдеу, сақтау ,және тарату . -Мәліметтерді толтыру уақытын қысқарту ,педагогтар жұмысын онтайландыру МЖД Б-ның даму мониторингсін өткізуді автоматтандыру . МДҰ-ның ішкі қызметі туралы ақпаратты шұғыл өңдеуге; -Есепжәне бақылау тиімділігін көтеруге ; -қағазбен құжат алмасуды төмендетуге ; -МДҰ-ның уақыттарын үнемдеуге мүмкіндік береді. Автоматтандыруды қолданушылар : -”Мектепке дейінгі балалық шақ” орталығы -Облыстық білім басқарсмасы -Аудандық білім бөлімі ; -Мектепке дейінгі ұйымдар

13 слайд

«Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына мониторинг жүргізуді автоматтандыру». Мәліметтер базасын құру -Стандартқа сәйкес баланы даму деңгейін анықтау . -Мектеп жасына дейінгі баланы дамуын болжауға мүмкіндік беретін оның дамуы туралы ақпаратты өңдеу, сақтау ,және тарату . -Мәліметтерді толтыру уақытын қысқарту ,педагогтар жұмысын онтайландыру МЖД Б-ның даму мониторингсін өткізуді автоматтандыру . МДҰ-ның ішкі қызметі туралы ақпаратты шұғыл өңдеуге; -Есепжәне бақылау тиімділігін көтеруге ; -қағазбен құжат алмасуды төмендетуге ; -МДҰ-ның уақыттарын үнемдеуге мүмкіндік береді. Автоматтандыруды қолданушылар : -”Мектепке дейінгі балалық шақ” орталығы -Облыстық білім басқарсмасы -Аудандық білім бөлімі ; -Мектепке дейінгі ұйымдар

Файл форматы:
pptx
22.12.2017
2377
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі