Материалдар / Балабақшада заттық дамытушы ортаны құру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балабақшада заттық дамытушы ортаны құру

Материал туралы қысқаша түсінік
Заттық- даму ортасын құру жұмыстың тиімділігін ғана емес, сонымен қатар баланың іс-әрекет жағдайында жеке тұлға ретінде толық дамуына мүмкіндік беретін жағдайлар жүйесін қарастырады. Мектепке дейінгі білім беру қызметін дамыту орталықтарында балалардың білім беру қызметінде меңгерген мазмұнын кеңейту, тереңдету және кең вариативті қолдану мүмкіндіктері қамтамасыз етілуі керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2023
376
22 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
гБ алабақшада заттық - дамытушы ортаны құру . Әдіскер: Өтегенова Айдана Әбдіжанқызы «Қарлығаш» балалар бақшасы ЖШС Зат

1 слайд
гБ алабақшада заттық - дамытушы ортаны құру . Әдіскер: Өтегенова Айдана Әбдіжанқызы «Қарлығаш» балалар бақшасы ЖШС Заттық- даму ортасын құру жұмыстың тиімділігін ғана емес, сонымен қатар баланың іс-әрекет жағдайында жеке тұлға ретінде толық дамуына мүмкіндік беретін жағдайлар жүйесін қарастырады. Мектепке дейінгі білім беру қызметін дамыту орталықтарында балалардың білім беру қызметінде меңгерген мазмұнын кеңейту, тереңдету және кең вариативті қолдану мүмкіндіктері қамтамасыз етілуі керек.

«Таным» орталығы Сенсорика Топтарда сенсорика заттық-дамытушы ортасы балалардың танымдық қызығушылығын қалыптастыруға , ола

2 слайд
«Таным» орталығы Сенсорика Топтарда сенсорика заттық-дамытушы ортасы балалардың танымдық қызығушылығын қалыптастыруға , олардың тәжірибесін келесі бағыттар бойынша байытуға бағытталған: танымдық-зерттеу қызметін дамыту, заттарды сипаттай отырып сөйлеуді дамыту, заттардың көлемін,түсін ,пішінін дұрыс айтуға үйрету.Мұнда ағымдағы тақырып бойынша демонстрациялық материалдар, сондай-ақ өткен материалды бекіту, дамыту және дидактикалық ойындар ұсынылған.

«Таным» орталығы Математика негізі Математика негіздері танымдық орталығы ересек топтарда қабілеттерді қалыптастыруға, алго

3 слайд
«Таным» орталығы Математика негізі Математика негіздері танымдық орталығы ересек топтарда қабілеттерді қалыптастыруға, алгоритмді жалпылау, жіктеу, қолдану қабілеттерін дамытуға арналған.Дидактикалық ойындар мен оқу құралдарыЖіктеу қабілетін дамыту- "Фигураны тап", "логикалық тізбектер"; Дьенеш блоктарымен ойындар , Кьюзенер таяқшалары,Логикалық ойлауды дамыту- "Лабиринттер", "Танграм", "шаршыны бүкте" және т. б.

«Таным» орталығы Құрастыру Құрылыс материалдарымен жұмыс жасай отырып, балалар геометриялық денелер мен кеңістіктік қатынаста

4 слайд
«Таным» орталығы Құрастыру Құрылыс материалдарымен жұмыс жасай отырып, балалар геометриялық денелер мен кеңістіктік қатынастардың жеке қасиеттерімен танысады. Өз іс-әрекеттерін жоспарлауға және ұйымдастыруға және нәтижеге қол жеткізуге үйренеді. Құрастыратын заттары өз қалауларымен жасау, ұжымда жұмыс істей білу сияқты құнды жеке қасиеттерді тәрбиелейді. Құрастыру орталығы әр түрлі болады: үлкен еден, ұсақ үстел, теміржол және т.б.; ойнауға арналған шағын (үстел),үлкен (еден) құрылыс материалы және лего және т. б., құрылыс схемалары, сәйкес материалдар.

«Таным» орталығы «Біз әлемді танимыз» Танымдық-зерттеу қызметін, экспериментті жүзеге асыру үшін материалдар балаларға қол ж

5 слайд
«Таным» орталығы «Біз әлемді танимыз» Танымдық-зерттеу қызметін, экспериментті жүзеге асыру үшін материалдар балаларға қол жетімді сөрелердегі шартты белгілері бар қораптарда ықшам түрде орналастырылады. Балалар бұл материалды еркін алып, онымен бірге топтық бөлменің ыңғайлы, тыныш жерлерінде (жеке немесе құрдастарымен) орналастыра алады .Жаратылыстану білім беру аймағында өсімдіктер, табиғи аймақтардың макеттері, күнтізбелер ,қолөнер жасауға, тәжірибелер жүргізуге , экологиялық білім беру ойындарының ойын кітапханасына арналған әртүрлі табиғи материалдар бар.

Жаратылыстану білім беру ойындарының ойын кітапханасы мыналарды қамтиды:әр түрлі белгілер бойынша заттарды жалпылау және жікт

6 слайд
Жаратылыстану білім беру ойындарының ойын кітапханасы мыналарды қамтиды:әр түрлі белгілер бойынша заттарды жалпылау және жіктеу қабілеті дамитын ойындар: "бір сөзді атаңыз"; « Не артық?"; " - көкөніс пен тамырлар»;Мектеп жасына дейінгі балалардың жануарлар мен өсімдіктер әлемінің өкілдері, жансыз табиғат құбылыстары туралы білімдерін нақтылауға, жүйелеуге және жіктеуге бағытталған ойындар ("Жыл мезгілдері", " зоологиялық лото»);Балалардың табиғат объектілерінің қасиеттері мен қасиеттері туралы идеяларын нақтылайтын ойындар; Экология ойындары;Гербарий;Коллаждар, балалардың суреттері.

«Шығармашылық» орталығы Орталық балаға айналасындағы шындықты көрсетуге және белгілі бір бейнелерді жасауға мүмкіндік береді.

7 слайд
«Шығармашылық» орталығы Орталық балаға айналасындағы шындықты көрсетуге және белгілі бір бейнелерді жасауға мүмкіндік береді. Бұл қиялдың, бейнелі ойлаудың дамуына оң әсер етеді. Әр түрлі материалдары / трафареттер,альбомдар,/ бар баланың шығармашылық жұмысы олардың құрылымының алуан түрлілігін сезінуге, оларды пайдалану, өңдеу әдістері туралы кең түсінік алуға мүмкіндік береді. Материалдармен және құралдармен (қылқалам, қайшы, қарындаштар ,балауыз қарындаштар, ермексаз, саз және т. б.) іс-әрекеттер жалпы дамытушы әсерге ие және баланың қолының дамуына, екі қолының қозғалысын, қол мен көздің қимылын үйлестіруге және т. б. оң әсер етеді. Шығармашылық бұрышында жапсыруға,мүсіндеуге,сурет салуға арналған керекті заттар бар

«Қатынас» орталығы «Кішкентай кітап сүйгіштер» Бұл орталықтың мақсаты- танымдық және көркем әдебиетті оқуға тарту, балалардың

8 слайд
«Қатынас» орталығы «Кішкентай кітап сүйгіштер» Бұл орталықтың мақсаты- танымдық және көркем әдебиетті оқуға тарту, балалардың үйлесімді сөйлеуін дамыту, көркем шығармаларды тыңдау және қайталау. Үстел театрлары еркін қол жетімді.ертегілер кітаптары, көркем әдебиет, энциклопедиялар, қолдан жасалған кітаптар және өтпелі тақырыптар бойынша коллаждар альбомдары ,кітаптардың тақырыптық көрмелері ресімделеді .

«Театралды-музыкалық» орталық Бұл орталықта Балаларға арналған музыкалық аспаптар ( металлофон, ксилофон, қасықтар , маракаста

9 слайд
«Театралды-музыкалық» орталық Бұл орталықта Балаларға арналған музыкалық аспаптар ( металлофон, ксилофон, қасықтар , маракастар , барабан ,т.б) бар , олар балаларға көптеген қуанышты минуттарды жеткізеді, сонымен қатар фонематикалық есту мен ырғақ сезімін дамытады . Театр іс-әрекетін дамыту үшін тәрбиешілер мен ата-аналар театр қуыршақтарының әртүрлі түрлерін, ( саусақ, үстел, жалпақ, қолғап театры және т.б.), маскалар, декорациялар, экрандар жасады.

«ПАТРИОТТЫҚ ТӘРБИЕ» орталығы Балабақшада балаларда азаматтық пен патриотизмді тәрбиелеу мекен- жайымен, үйден балабақшаға дей

10 слайд
«ПАТРИОТТЫҚ ТӘРБИЕ» орталығы Балабақшада балаларда азаматтық пен патриотизмді тәрбиелеу мекен- жайымен, үйден балабақшаға дейінгі бағытпен, қаламен ,елмен , оның тарихымен, рәміздерімен танысу арқылы Отан туралы идеяны қалыптастыру арқылы жалғасады.Мультимедиялық қондырғыны тікелей білім беру қызметінде пайдалану кез-келген бағытта модельдермен, бейнематериалдармен, слайдтармен, схемалармен жұмысты ұйымдастыруға мүмкіндік береді, Даму ойындарын ұйымдастыруда негіз болады және жобалық қызметті жүзеге асыруға көмектеседі. Бұл орталық "таным", "сөйлеуді дамыту", "кішкентай кітапқұмарлар"орталығымен біріктіріледі.

«Мазмұнды-рөлді ойындар» орталығы Ойын-мектеп жасына дейінгі баланың жетекші қызметі. Мазмұнды- рөлдік ойындар балалардың қорша

11 слайд
«Мазмұнды-рөлді ойындар» орталығы Ойын-мектеп жасына дейінгі баланың жетекші қызметі. Мазмұнды- рөлдік ойындар балалардың қоршаған әлем, адамдардың қарым-қатынасы және кәсіби міндеттері туралы идеяларын көрсетеді. Бала күнделікті өмірден алынады: ол қызықты рөлге тырысады, ойлап тапқан жағдайда әрекет ету үшін жад пен қиялдың суреттерін қолданады. Мазмұнды- рөлдік ойын баланың көңілін көтеріп қана қоймайды, сонымен қатар балабақшадағы оқу процесінің элементі болып табылады.Мазмұнды- рөлдік ойындарға керекті құралдар,альбомдар осы бұрышта қамтылған.

«ҚАУІПСІЗДІК» ОРТАЛЫҒЫ Бұл орталықтың мақсаты: тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қалыптастыру, жол жүру ережелерімен, жол бел

12 слайд
«ҚАУІПСІЗДІК» ОРТАЛЫҒЫ Бұл орталықтың мақсаты: тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қалыптастыру, жол жүру ережелерімен, жол белгілерімен таныстыру.Балалар үшін жасалған Бағдаршам Кілемше " жаяу жүргіншілер өткелі»Жол жүрісі қағидалары бойынша жұмыс парақтары Балалардың коллаждары.Үстел-баспа ойындары .

«Денсаулықты дамыту» орталығы Спорт құралдары:Ұлдар үшін: гантельдер, кеглилер, боксшы грушасы және т. б. қыздар үшін: обручта

13 слайд
«Денсаулықты дамыту» орталығы Спорт құралдары:Ұлдар үшін: гантельдер, кеглилер, боксшы грушасы және т. б. қыздар үшін: обручтар, арқандар, доптар, ленталар және т. б. Альбомдар: "Ерлер мен әйелдер спорт түрлері", "ерлер мен әйелдер спортшыларының портреттері", "әр маусымда ұлдар мен қыздарға арналған спорттық киімдер". Ойындар картотекасы:Ұлттық ,қимылды ойындар,топпен ойналатын қимылды ойындар Қозғалмалы папкаларда кеңестер: "Майтабандылықтың алдын алу"," денені қалыпта тік ұстаңыз". Шынықтыруға арналған құралдар:Сауықтыру жолдары, дәстүрлі және дәстүрден тыс сауықтыру құралдары

«Балалар сұлулық ə лемінде, яғни ойын, ертегі, ə н, сурет, қиял ж ə не шығармашылық ə лемінде, өмір сүруі керек. Бұл ə лем

14 слайд
«Балалар сұлулық ə лемінде, яғни ойын, ертегі, ə н, сурет, қиял ж ə не шығармашылық ə лемінде, өмір сүруі керек. Бұл ə лем баланы қоршап алуы қажет...», — деп В.Сухомлинский айтқандай, мектепке дейінгі жастағы балалардың қалыпты дамып, жетілуі үшін қажетті заттық- дамытушы ортаны қалыптастыру керек. Назарларыңызға рахмет!