Балабақшада заттық дамытушы ортаны құру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
гБ алабақшада заттық - дамытушы
ортаны құру .
Әдіскер: Өтегенова Айдана Әбдіжанқызы «Қарлығаш» балалар бақшасы ЖШС
Заттық- даму ортасын құру жұмыстың тиімділігін ғана емес, сонымен қатар
баланың іс-әрекет жағдайында жеке тұлға ретінде толық дамуына мүмкіндік беретін
жағдайлар жүйесін қарастырады. Мектепке дейінгі білім беру қызметін дамыту
орталықтарында балалардың білім беру қызметінде меңгерген мазмұнын кеңейту,
тереңдету және кең вариативті қолдану мүмкіндіктері қамтамасыз етілуі керек.
1 слайд
гБ алабақшада заттық - дамытушы ортаны құру . Әдіскер: Өтегенова Айдана Әбдіжанқызы «Қарлығаш» балалар бақшасы ЖШС Заттық- даму ортасын құру жұмыстың тиімділігін ғана емес, сонымен қатар баланың іс-әрекет жағдайында жеке тұлға ретінде толық дамуына мүмкіндік беретін жағдайлар жүйесін қарастырады. Мектепке дейінгі білім беру қызметін дамыту орталықтарында балалардың білім беру қызметінде меңгерген мазмұнын кеңейту, тереңдету және кең вариативті қолдану мүмкіндіктері қамтамасыз етілуі керек.
2 слайд
«Таным» орталығы
Сенсорика Топтарда сенсорика заттық-дамытушы ортасы
балалардың танымдық қызығушылығын
қалыптастыруға , олардың тәжірибесін келесі
бағыттар бойынша байытуға бағытталған:
танымдық-зерттеу қызметін дамыту, заттарды
сипаттай отырып сөйлеуді дамыту, заттардың
көлемін,түсін ,пішінін дұрыс айтуға үйрету.Мұнда
ағымдағы тақырып бойынша демонстрациялық
материалдар, сондай-ақ өткен материалды бекіту,
дамыту және дидактикалық ойындар ұсынылған.
2 слайд
«Таным» орталығы Сенсорика Топтарда сенсорика заттық-дамытушы ортасы балалардың танымдық қызығушылығын қалыптастыруға , олардың тәжірибесін келесі бағыттар бойынша байытуға бағытталған: танымдық-зерттеу қызметін дамыту, заттарды сипаттай отырып сөйлеуді дамыту, заттардың көлемін,түсін ,пішінін дұрыс айтуға үйрету.Мұнда ағымдағы тақырып бойынша демонстрациялық материалдар, сондай-ақ өткен материалды бекіту, дамыту және дидактикалық ойындар ұсынылған.
3 слайд
«Таным» орталығы
Математика негізі
Математика негіздері танымдық
орталығы ересек топтарда қабілеттерді
қалыптастыруға, алгоритмді жалпылау,
жіктеу, қолдану қабілеттерін дамытуға
арналған.Дидактикалық ойындар мен
оқу құралдарыЖіктеу қабілетін дамыту-
"Фигураны тап", "логикалық тізбектер";
Дьенеш блоктарымен ойындар ,
Кьюзенер таяқшалары,Логикалық
ойлауды дамыту- "Лабиринттер",
"Танграм", "шаршыны бүкте" және т. б.
3 слайд
«Таным» орталығы Математика негізі Математика негіздері танымдық орталығы ересек топтарда қабілеттерді қалыптастыруға, алгоритмді жалпылау, жіктеу, қолдану қабілеттерін дамытуға арналған.Дидактикалық ойындар мен оқу құралдарыЖіктеу қабілетін дамыту- "Фигураны тап", "логикалық тізбектер"; Дьенеш блоктарымен ойындар , Кьюзенер таяқшалары,Логикалық ойлауды дамыту- "Лабиринттер", "Танграм", "шаршыны бүкте" және т. б.
4 слайд
«Таным» орталығы
Құрастыру Құрылыс материалдарымен жұмыс жасай отырып, балалар
геометриялық денелер мен кеңістіктік қатынастардың жеке
қасиеттерімен танысады. Өз іс-әрекеттерін жоспарлауға және
ұйымдастыруға және нәтижеге қол жеткізуге үйренеді.
Құрастыратын заттары өз қалауларымен жасау, ұжымда жұмыс
істей білу сияқты құнды жеке қасиеттерді тәрбиелейді.
Құрастыру орталығы әр түрлі болады: үлкен еден, ұсақ үстел,
теміржол және т.б.; ойнауға арналған шағын (үстел),үлкен
(еден) құрылыс материалы және лего және т. б., құрылыс
схемалары, сәйкес материалдар.
4 слайд
«Таным» орталығы Құрастыру Құрылыс материалдарымен жұмыс жасай отырып, балалар геометриялық денелер мен кеңістіктік қатынастардың жеке қасиеттерімен танысады. Өз іс-әрекеттерін жоспарлауға және ұйымдастыруға және нәтижеге қол жеткізуге үйренеді. Құрастыратын заттары өз қалауларымен жасау, ұжымда жұмыс істей білу сияқты құнды жеке қасиеттерді тәрбиелейді. Құрастыру орталығы әр түрлі болады: үлкен еден, ұсақ үстел, теміржол және т.б.; ойнауға арналған шағын (үстел),үлкен (еден) құрылыс материалы және лего және т. б., құрылыс схемалары, сәйкес материалдар.
5 слайд
«Таным» орталығы
«Біз әлемді танимыз»
Танымдық-зерттеу қызметін, экспериментті
жүзеге асыру үшін материалдар балаларға қол
жетімді сөрелердегі шартты белгілері бар
қораптарда ықшам түрде орналастырылады.
Балалар бұл материалды еркін алып, онымен
бірге топтық бөлменің ыңғайлы, тыныш
жерлерінде (жеке немесе құрдастарымен)
орналастыра алады .Жаратылыстану білім беру аймағында
өсімдіктер, табиғи аймақтардың
макеттері, күнтізбелер ,қолөнер
жасауға, тәжірибелер жүргізуге ,
экологиялық білім беру ойындарының
ойын кітапханасына арналған әртүрлі
табиғи материалдар бар.
5 слайд
«Таным» орталығы «Біз әлемді танимыз» Танымдық-зерттеу қызметін, экспериментті жүзеге асыру үшін материалдар балаларға қол жетімді сөрелердегі шартты белгілері бар қораптарда ықшам түрде орналастырылады. Балалар бұл материалды еркін алып, онымен бірге топтық бөлменің ыңғайлы, тыныш жерлерінде (жеке немесе құрдастарымен) орналастыра алады .Жаратылыстану білім беру аймағында өсімдіктер, табиғи аймақтардың макеттері, күнтізбелер ,қолөнер жасауға, тәжірибелер жүргізуге , экологиялық білім беру ойындарының ойын кітапханасына арналған әртүрлі табиғи материалдар бар.
6 слайд
Жаратылыстану білім беру ойындарының ойын кітапханасы
мыналарды қамтиды:әр түрлі белгілер бойынша заттарды
жалпылау және жіктеу қабілеті дамитын ойындар: "бір сөзді
атаңыз"; « Не артық?"; " - көкөніс пен тамырлар»;Мектеп
жасына дейінгі балалардың жануарлар мен өсімдіктер
әлемінің өкілдері, жансыз табиғат құбылыстары туралы
білімдерін нақтылауға, жүйелеуге және жіктеуге бағытталған
ойындар ("Жыл мезгілдері", " зоологиялық лото»);Балалардың
табиғат объектілерінің қасиеттері мен қасиеттері туралы
идеяларын нақтылайтын ойындар; Экология
ойындары;Гербарий;Коллаждар, балалардың суреттері.
6 слайд
Жаратылыстану білім беру ойындарының ойын кітапханасы мыналарды қамтиды:әр түрлі белгілер бойынша заттарды жалпылау және жіктеу қабілеті дамитын ойындар: "бір сөзді атаңыз"; « Не артық?"; " - көкөніс пен тамырлар»;Мектеп жасына дейінгі балалардың жануарлар мен өсімдіктер әлемінің өкілдері, жансыз табиғат құбылыстары туралы білімдерін нақтылауға, жүйелеуге және жіктеуге бағытталған ойындар ("Жыл мезгілдері", " зоологиялық лото»);Балалардың табиғат объектілерінің қасиеттері мен қасиеттері туралы идеяларын нақтылайтын ойындар; Экология ойындары;Гербарий;Коллаждар, балалардың суреттері.
7 слайд
«Шығармашылық»
орталығы
Орталық балаға айналасындағы шындықты көрсетуге және
белгілі бір бейнелерді жасауға мүмкіндік береді. Бұл қиялдың,
бейнелі ойлаудың дамуына оң әсер етеді. Әр түрлі
материалдары / трафареттер,альбомдар,/ бар баланың
шығармашылық жұмысы олардың құрылымының алуан
түрлілігін сезінуге, оларды пайдалану, өңдеу әдістері туралы
кең түсінік алуға мүмкіндік береді. Материалдармен және
құралдармен (қылқалам, қайшы, қарындаштар ,балауыз
қарындаштар, ермексаз, саз және т. б.) іс-әрекеттер жалпы
дамытушы әсерге ие және баланың қолының дамуына, екі
қолының қозғалысын, қол мен көздің қимылын үйлестіруге
және т. б. оң әсер етеді. Шығармашылық бұрышында
жапсыруға,мүсіндеуге,сурет салуға арналған керекті заттар
бар
7 слайд
«Шығармашылық» орталығы Орталық балаға айналасындағы шындықты көрсетуге және белгілі бір бейнелерді жасауға мүмкіндік береді. Бұл қиялдың, бейнелі ойлаудың дамуына оң әсер етеді. Әр түрлі материалдары / трафареттер,альбомдар,/ бар баланың шығармашылық жұмысы олардың құрылымының алуан түрлілігін сезінуге, оларды пайдалану, өңдеу әдістері туралы кең түсінік алуға мүмкіндік береді. Материалдармен және құралдармен (қылқалам, қайшы, қарындаштар ,балауыз қарындаштар, ермексаз, саз және т. б.) іс-әрекеттер жалпы дамытушы әсерге ие және баланың қолының дамуына, екі қолының қозғалысын, қол мен көздің қимылын үйлестіруге және т. б. оң әсер етеді. Шығармашылық бұрышында жапсыруға,мүсіндеуге,сурет салуға арналған керекті заттар бар
8 слайд
«Қатынас» орталығы
«Кішкентай кітап сүйгіштер»
Бұл орталықтың мақсаты-
танымдық және көркем
әдебиетті оқуға тарту,
балалардың үйлесімді сөйлеуін
дамыту, көркем шығармаларды
тыңдау және қайталау.
Үстел театрлары еркін қол
жетімді.ертегілер кітаптары,
көркем әдебиет,
энциклопедиялар, қолдан
жасалған кітаптар және
өтпелі тақырыптар
бойынша коллаждар
альбомдары ,кітаптардың
тақырыптық көрмелері
ресімделеді .
8 слайд
«Қатынас» орталығы «Кішкентай кітап сүйгіштер» Бұл орталықтың мақсаты- танымдық және көркем әдебиетті оқуға тарту, балалардың үйлесімді сөйлеуін дамыту, көркем шығармаларды тыңдау және қайталау. Үстел театрлары еркін қол жетімді.ертегілер кітаптары, көркем әдебиет, энциклопедиялар, қолдан жасалған кітаптар және өтпелі тақырыптар бойынша коллаждар альбомдары ,кітаптардың тақырыптық көрмелері ресімделеді .
9 слайд
«Театралды-музыкалық» орталық
Бұл орталықта Балаларға арналған
музыкалық аспаптар ( металлофон,
ксилофон, қасықтар , маракастар ,
барабан ,т.б) бар , олар балаларға
көптеген қуанышты минуттарды
жеткізеді, сонымен қатар
фонематикалық есту мен ырғақ сезімін
дамытады .
Театр іс-әрекетін дамыту үшін
тәрбиешілер мен ата-аналар театр
қуыршақтарының әртүрлі түрлерін,
( саусақ, үстел, жалпақ, қолғап театры
және т.б.), маскалар, декорациялар,
экрандар жасады.
9 слайд
«Театралды-музыкалық» орталық Бұл орталықта Балаларға арналған музыкалық аспаптар ( металлофон, ксилофон, қасықтар , маракастар , барабан ,т.б) бар , олар балаларға көптеген қуанышты минуттарды жеткізеді, сонымен қатар фонематикалық есту мен ырғақ сезімін дамытады . Театр іс-әрекетін дамыту үшін тәрбиешілер мен ата-аналар театр қуыршақтарының әртүрлі түрлерін, ( саусақ, үстел, жалпақ, қолғап театры және т.б.), маскалар, декорациялар, экрандар жасады.
10 слайд
«ПАТРИОТТЫҚ
ТӘРБИЕ» орталығы
Балабақшада балаларда азаматтық пен патриотизмді тәрбиелеу мекен-
жайымен, үйден балабақшаға дейінгі бағытпен, қаламен ,елмен , оның
тарихымен, рәміздерімен танысу арқылы Отан туралы идеяны
қалыптастыру арқылы жалғасады.Мультимедиялық қондырғыны
тікелей білім беру қызметінде пайдалану кез-келген бағытта
модельдермен, бейнематериалдармен, слайдтармен, схемалармен
жұмысты ұйымдастыруға мүмкіндік береді, Даму ойындарын
ұйымдастыруда негіз болады және жобалық қызметті жүзеге асыруға
көмектеседі. Бұл орталық "таным", "сөйлеуді дамыту", "кішкентай
кітапқұмарлар"орталығымен біріктіріледі.
10 слайд
«ПАТРИОТТЫҚ ТӘРБИЕ» орталығы Балабақшада балаларда азаматтық пен патриотизмді тәрбиелеу мекен- жайымен, үйден балабақшаға дейінгі бағытпен, қаламен ,елмен , оның тарихымен, рәміздерімен танысу арқылы Отан туралы идеяны қалыптастыру арқылы жалғасады.Мультимедиялық қондырғыны тікелей білім беру қызметінде пайдалану кез-келген бағытта модельдермен, бейнематериалдармен, слайдтармен, схемалармен жұмысты ұйымдастыруға мүмкіндік береді, Даму ойындарын ұйымдастыруда негіз болады және жобалық қызметті жүзеге асыруға көмектеседі. Бұл орталық "таным", "сөйлеуді дамыту", "кішкентай кітапқұмарлар"орталығымен біріктіріледі.
11 слайд
«Мазмұнды-рөлді
ойындар» орталығы
Ойын-мектеп жасына дейінгі баланың жетекші қызметі. Мазмұнды-
рөлдік ойындар балалардың қоршаған әлем, адамдардың қарым-қатынасы
және кәсіби міндеттері туралы идеяларын көрсетеді. Бала күнделікті
өмірден алынады: ол қызықты рөлге тырысады, ойлап тапқан жағдайда
әрекет ету үшін жад пен қиялдың суреттерін қолданады. Мазмұнды-
рөлдік ойын баланың көңілін көтеріп қана қоймайды, сонымен қатар
балабақшадағы оқу процесінің элементі болып табылады.Мазмұнды-
рөлдік ойындарға керекті құралдар,альбомдар осы бұрышта қамтылған.
11 слайд
«Мазмұнды-рөлді ойындар» орталығы Ойын-мектеп жасына дейінгі баланың жетекші қызметі. Мазмұнды- рөлдік ойындар балалардың қоршаған әлем, адамдардың қарым-қатынасы және кәсіби міндеттері туралы идеяларын көрсетеді. Бала күнделікті өмірден алынады: ол қызықты рөлге тырысады, ойлап тапқан жағдайда әрекет ету үшін жад пен қиялдың суреттерін қолданады. Мазмұнды- рөлдік ойын баланың көңілін көтеріп қана қоймайды, сонымен қатар балабақшадағы оқу процесінің элементі болып табылады.Мазмұнды- рөлдік ойындарға керекті құралдар,альбомдар осы бұрышта қамтылған.
12 слайд
«ҚАУІПСІЗДІК»
ОРТАЛЫҒЫ
Бұл орталықтың мақсаты: тіршілік
қауіпсіздігі негіздерін
қалыптастыру, жол жүру
ережелерімен, жол белгілерімен
таныстыру.Балалар үшін жасалған
Бағдаршам Кілемше " жаяу
жүргіншілер өткелі»Жол жүрісі
қағидалары бойынша жұмыс
парақтары Балалардың
коллаждары.Үстел-баспа ойындары .
12 слайд
«ҚАУІПСІЗДІК» ОРТАЛЫҒЫ Бұл орталықтың мақсаты: тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қалыптастыру, жол жүру ережелерімен, жол белгілерімен таныстыру.Балалар үшін жасалған Бағдаршам Кілемше " жаяу жүргіншілер өткелі»Жол жүрісі қағидалары бойынша жұмыс парақтары Балалардың коллаждары.Үстел-баспа ойындары .
13 слайд
«Денсаулықты дамыту»
орталығы
Спорт құралдары:Ұлдар үшін: гантельдер, кеглилер,
боксшы грушасы және т. б. қыздар үшін: обручтар,
арқандар, доптар, ленталар және т. б.
Альбомдар: "Ерлер мен әйелдер спорт түрлері", "ерлер мен
әйелдер спортшыларының портреттері", "әр маусымда
ұлдар мен қыздарға арналған спорттық киімдер".
Ойындар картотекасы:Ұлттық ,қимылды ойындар,топпен
ойналатын қимылды ойындар
Қозғалмалы папкаларда кеңестер: "Майтабандылықтың
алдын алу"," денені қалыпта тік ұстаңыз".
Шынықтыруға арналған құралдар:Сауықтыру жолдары,
дәстүрлі және дәстүрден тыс сауықтыру құралдары
13 слайд
«Денсаулықты дамыту» орталығы Спорт құралдары:Ұлдар үшін: гантельдер, кеглилер, боксшы грушасы және т. б. қыздар үшін: обручтар, арқандар, доптар, ленталар және т. б. Альбомдар: "Ерлер мен әйелдер спорт түрлері", "ерлер мен әйелдер спортшыларының портреттері", "әр маусымда ұлдар мен қыздарға арналған спорттық киімдер". Ойындар картотекасы:Ұлттық ,қимылды ойындар,топпен ойналатын қимылды ойындар Қозғалмалы папкаларда кеңестер: "Майтабандылықтың алдын алу"," денені қалыпта тік ұстаңыз". Шынықтыруға арналған құралдар:Сауықтыру жолдары, дәстүрлі және дәстүрден тыс сауықтыру құралдары
14 слайд
«Балалар сұлулық ə лемінде, яғни ойын, ертегі, ə н, сурет,
қиял ж ə не шығармашылық ə лемінде, өмір сүруі керек. Бұл
ə лем баланы қоршап алуы қажет...», — деп В.Сухомлинский
айтқандай, мектепке дейінгі жастағы балалардың қалыпты
дамып, жетілуі үшін қажетті заттық- дамытушы ортаны
қалыптастыру керек.
Назарларыңызға
рахмет!
14 слайд
«Балалар сұлулық ə лемінде, яғни ойын, ертегі, ə н, сурет, қиял ж ə не шығармашылық ə лемінде, өмір сүруі керек. Бұл ə лем баланы қоршап алуы қажет...», — деп В.Сухомлинский айтқандай, мектепке дейінгі жастағы балалардың қалыпты дамып, жетілуі үшін қажетті заттық- дамытушы ортаны қалыптастыру керек. Назарларыңызға рахмет!