Материалдар / Балалықтың бал шағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Балалықтың бал шағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қырқүйек 2023
144
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

Мақсаты : Ата - аналарға рухани - адамгершілік тәрбиесі және балаларды рухани - адамгершілікке тәрбиелеудегі ата - ан

5 слайд
Мақсаты :  Ата - аналарға рухани - адамгершілік тәрбиесі және балаларды рухани - адамгершілікке тәрбиелеудегі ата - ананың рөлінің маңыздылығын ұғындыру. Міндеттері: - отбасы мен мектепте ата - аналардың оқу және тәрбие істеріне араласу белсенділігін арттыру және жан - жақты қолдау көрсету; - әрбір отбасында балаларды рухани-адамгершілікке тәрбиелеуді жан - жақты дамытуға ықпал ету. - ата - аналарды жалпыадамзаттық құндылықтарды күнделікті өмірде іс жүзіне асыруды қажетсінуге тәрбиелеу.

5 слайд

Мақсаты :  Ата - аналарға рухани - адамгершілік тәрбиесі және балаларды рухани - адамгершілікке тәрбиелеудегі ата - ананың рөлінің маңыздылығын ұғындыру. Міндеттері: - отбасы мен мектепте ата - аналардың оқу және тәрбие істеріне араласу белсенділігін арттыру және жан - жақты қолдау көрсету; - әрбір отбасында балаларды рухани-адамгершілікке тәрбиелеуді жан - жақты дамытуға ықпал ету. - ата - аналарды жалпыадамзаттық құндылықтарды күнделікті өмірде іс жүзіне асыруды қажетсінуге тәрбиелеу.

6 слайд

6 слайд

2. Тренинг: «Амандасу» Күлкі бейнеленсе онда бір – бірімізге күлімдей қараймыз.

7 слайд
2. Тренинг: «Амандасу» Күлкі бейнеленсе онда бір – бірімізге күлімдей қараймыз. Алақан бейнеленсе қолымызды қысып амандасамыз. Жүрек бейнеленсе төс қағысамыз.

7 слайд

2. Тренинг: «Амандасу» Күлкі бейнеленсе онда бір – бірімізге күлімдей қараймыз. Алақан бейнеленсе қолымызды қысып амандасамыз. Жүрек бейнеленсе төс қағысамыз.

Күлкі бейнеленсе онда бір – бірімізге күлімдей қараймыз.

8 слайд
Күлкі бейнеленсе онда бір – бірімізге күлімдей қараймыз.

8 слайд

Күлкі бейнеленсе онда бір – бірімізге күлімдей қараймыз.

Алақан бейнеленсе қолымызды қысып амандасамыз.

9 слайд
Алақан бейнеленсе қолымызды қысып амандасамыз.

9 слайд

Алақан бейнеленсе қолымызды қысып амандасамыз.

Жүрек бейнеленсе төс қағысамыз .

10 слайд
Жүрек бейнеленсе төс қағысамыз .

10 слайд

Жүрек бейнеленсе төс қағысамыз .

3. « Кімнің баласы? » Шарты: Балалар ширманың артынан «Анашым, мен сені жақсы көремін» деп айтады, ата - аналар менің бала

11 слайд
3. « Кімнің баласы? » Шарты: Балалар ширманың артынан «Анашым, мен сені жақсы көремін» деп айтады, ата - аналар менің баламның дауысы деп табады.

11 слайд

3. « Кімнің баласы? » Шарты: Балалар ширманың артынан «Анашым, мен сені жақсы көремін» деп айтады, ата - аналар менің баламның дауысы деп табады.

4. «Сіздің балаңыз қалай жауап берді?». Шарты: Алдын - ала балаларға сұрақтар беріліп, балалар жауабы алынды, енді сол сұ

12 слайд
4. «Сіздің балаңыз қалай жауап берді?». Шарты: Алдын - ала балаларға сұрақтар беріліп, балалар жауабы алынды, енді сол сұрақтарға сіздер жауап бересіздер. - Отбасында кім көп жұмыс істейді (ана, әке, мен)? - Кім көп ұйықтайды? - Сенімен кім ойын ойнайды? - Отбасында кім көшбасшы? - Сенің ең ұнататының:

12 слайд

4. «Сіздің балаңыз қалай жауап берді?». Шарты: Алдын - ала балаларға сұрақтар беріліп, балалар жауабы алынды, енді сол сұрақтарға сіздер жауап бересіздер. - Отбасында кім көп жұмыс істейді (ана, әке, мен)? - Кім көп ұйықтайды? - Сенімен кім ойын ойнайды? - Отбасында кім көшбасшы? - Сенің ең ұнататының:

5.«Мадақтау мен жазалау» Мақсаты: Ата - ананың балаға деген көңіл бөлуін байқау. Барысы: Қағазды екіге бөліп, бір жағына ба

13 слайд
5.«Мадақтау мен жазалау» Мақсаты: Ата - ананың балаға деген көңіл бөлуін байқау. Барысы: Қағазды екіге бөліп, бір жағына баланы мақтау кезінде қолданылатын сөздерді, ал екінші жағына, сөгіс жариялау кезінде қолданылатын сөздерді жазыңыз. Қай бөлікте сөздердің көп болғандығы жайында сараптама жасалып, ата - аналарға қорытынды жасау ұсынылады.

13 слайд

5.«Мадақтау мен жазалау» Мақсаты: Ата - ананың балаға деген көңіл бөлуін байқау. Барысы: Қағазды екіге бөліп, бір жағына баланы мақтау кезінде қолданылатын сөздерді, ал екінші жағына, сөгіс жариялау кезінде қолданылатын сөздерді жазыңыз. Қай бөлікте сөздердің көп болғандығы жайында сараптама жасалып, ата - аналарға қорытынды жасау ұсынылады.

14 слайд

14 слайд

6.«Қызықты сұрақтар» Таратылған парақтарға жауап жазу 1. Балаңыздың туылған күні? 2. Сынып жетекшісінің толық аты жөні? 3. Ба

15 слайд
6.«Қызықты сұрақтар» Таратылған парақтарға жауап жазу 1. Балаңыздың туылған күні? 2. Сынып жетекшісінің толық аты жөні? 3. Балаңыздың аяғының өлшемі? 4. Балаңыздың парталасы кім? 5. Балаңыздың сүйікті асы қандай? 6. Балаңыз қандай түсті жақсы көреді? 7. Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды? 8. Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер пайдаланасыз? 9. Балаңызға ашуланғанда аузыңызға ең алдымен қандай сөз түседі? 10. Балаңыздың ең жақын досы кім?

15 слайд

6.«Қызықты сұрақтар» Таратылған парақтарға жауап жазу 1. Балаңыздың туылған күні? 2. Сынып жетекшісінің толық аты жөні? 3. Балаңыздың аяғының өлшемі? 4. Балаңыздың парталасы кім? 5. Балаңыздың сүйікті асы қандай? 6. Балаңыз қандай түсті жақсы көреді? 7. Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды? 8. Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер пайдаланасыз? 9. Балаңызға ашуланғанда аузыңызға ең алдымен қандай сөз түседі? 10. Балаңыздың ең жақын досы кім?

7.Ата - аналарға кеңес: 1.Баланы үнемі сынай берсе, ол жек көруді үйренеді; 2.Егер бала өшпенділікпен өссе, ол қатыгездікке

16 слайд
7.Ата - аналарға кеңес: 1.Баланы үнемі сынай берсе, ол жек көруді үйренеді; 2.Егер бала өшпенділікпен өссе, ол қатыгездікке үйренеді; 3.Егер де балаға күле берсеңіз, ол тұйық болып өседі; 4.Егер баланы сөге берсеңіз, онда ол кінәлі сезіммен өседі; 5.Егер баланы әлпештей берсе, ол өзімшіл болып өседі; 6.Егер бала шыдамдылықпен өссе, онда ол басқаларды қабылдауды үйренеді.

16 слайд

7.Ата - аналарға кеңес: 1.Баланы үнемі сынай берсе, ол жек көруді үйренеді; 2.Егер бала өшпенділікпен өссе, ол қатыгездікке үйренеді; 3.Егер де балаға күле берсеңіз, ол тұйық болып өседі; 4.Егер баланы сөге берсеңіз, онда ол кінәлі сезіммен өседі; 5.Егер баланы әлпештей берсе, ол өзімшіл болып өседі; 6.Егер бала шыдамдылықпен өссе, онда ол басқаларды қабылдауды үйренеді.

7.Егер баланы қолдар тұса, онда ол өзіне сенуді үйренеді; 8.Егер баланы мақтаса, онда ол игілікті болып өседі; 9.Егер бала

17 слайд
7.Егер баланы қолдар тұса, онда ол өзіне сенуді үйренеді; 8.Егер баланы мақтаса, онда ол игілікті болып өседі; 9.Егер бала шындықта өссе, онда ол әділетті болып өседі; 10.Егер бала қауіпсіздікте өссе, онда ол адамдарға сенуді үйренеді. 11.Егер баланы мінсіз сынауды көріп өссе, адамды сынауды, кінә тағуды үйренеді;

17 слайд

7.Егер баланы қолдар тұса, онда ол өзіне сенуді үйренеді; 8.Егер баланы мақтаса, онда ол игілікті болып өседі; 9.Егер бала шындықта өссе, онда ол әділетті болып өседі; 10.Егер бала қауіпсіздікте өссе, онда ол адамдарға сенуді үйренеді. 11.Егер баланы мінсіз сынауды көріп өссе, адамды сынауды, кінә тағуды үйренеді;

12.Егер бала ақ пейілділік ішінде өссе, сабырлы болуды үйренеді; 13.Егер бала қолдау көріп өссе, өзіне сенімді болуды үйрен

18 слайд
12.Егер бала ақ пейілділік ішінде өссе, сабырлы болуды үйренеді; 13.Егер бала қолдау көріп өссе, өзіне сенімді болуды үйренеді. 14.Егер бала өз ісіне оң баға алып өссе, өз – өзін сүйіп өседі. 15.Егер бала отбасы ішінде қолдау мен достық көрсе, өмірде бақытты болуды үйренеді.

18 слайд

12.Егер бала ақ пейілділік ішінде өссе, сабырлы болуды үйренеді; 13.Егер бала қолдау көріп өссе, өзіне сенімді болуды үйренеді. 14.Егер бала өз ісіне оң баға алып өссе, өз – өзін сүйіп өседі. 15.Егер бала отбасы ішінде қолдау мен достық көрсе, өмірде бақытты болуды үйренеді.

8 . «Бала тілегі» Оқушылардың өз ата –аналарына деген ризашылық пен тілектері көрсетіледі .

19 слайд
8 . «Бала тілегі» Оқушылардың өз ата –аналарына деген ризашылық пен тілектері көрсетіледі .

19 слайд

8 . «Бала тілегі» Оқушылардың өз ата –аналарына деген ризашылық пен тілектері көрсетіледі .

Ақылмен баға берген Тым артық маған елден, Әкешім ізіңдегі Ұлыңмын саған ерген. Сен жүйрік тұлпар болсаң Құлынмын саған ерген

20 слайд
Ақылмен баға берген Тым артық маған елден, Әкешім ізіңдегі Ұлыңмын саған ерген. Сен жүйрік тұлпар болсаң Құлынмын саған ерген. Қайырмасы: Әнім, жырым дейтін Ұлым, балам дейтін Сені жақсы көрем , Әке. Айым, күнім дейтін Жаным, ұлым дейтін Сені жақсы көрем, Ана. Бастарын хан да иеді Анаға әр киелі, Әкені сыйламасаң, Тірліктің бар күйері Жүз мектеп бере алмайды Сіз берген тәрбиені. Сәндібек Ботабаевтың «Әке-ана» әнін орындайды.

20 слайд

Ақылмен баға берген Тым артық маған елден, Әкешім ізіңдегі Ұлыңмын саған ерген. Сен жүйрік тұлпар болсаң Құлынмын саған ерген. Қайырмасы: Әнім, жырым дейтін Ұлым, балам дейтін Сені жақсы көрем , Әке. Айым, күнім дейтін Жаным, ұлым дейтін Сені жақсы көрем, Ана. Бастарын хан да иеді Анаға әр киелі, Әкені сыйламасаң, Тірліктің бар күйері Жүз мектеп бере алмайды Сіз берген тәрбиені. Сәндібек Ботабаевтың «Әке-ана» әнін орындайды.

21 слайд

21 слайд

22 слайд

22 слайд

Сау болыңыздар!!!Сау болыңыздар!!!

23 слайд
Сау болыңыздар!!!Сау болыңыздар!!!

23 слайд

Сау болыңыздар!!!Сау болыңыздар!!!