Баланың бас ұстазы - ата-ана, презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Баланың бас
ұстазы – ата-ана
1 слайд
Баланың бас ұстазы – ата-ана
2 слайд
Сабақтың мақсаты: оң тәрбиенің мәнін, принциптерін
және дағдыларын дамыту арқылы ата-аналардың
педагогикалық мәдениетін дамыту.
Міндеттері:
1.Ата-аналарды позитивті ата-ана болу құзыреттерін
игеруге ынталандыру.
2.Ата-аналарды позитивті ата-ана болудың мәнімен,
қағидаттарымен, әдістерімен таныстыру. .
3.Ата-аналарға позитивті ата-ана болу дағдыларын
игеруге көмектесу.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: оң тәрбиенің мәнін, принциптерін және дағдыларын дамыту арқылы ата-аналардың педагогикалық мәдениетін дамыту. Міндеттері: 1.Ата-аналарды позитивті ата-ана болу құзыреттерін игеруге ынталандыру. 2.Ата-аналарды позитивті ата-ана болудың мәнімен, қағидаттарымен, әдістерімен таныстыру. . 3.Ата-аналарға позитивті ата-ана болу дағдыларын игеруге көмектесу.
3 слайд
«Танысу» жаттығуы
Қызыл түс белгілер қол алып амандасады,
сары түс дауыс арқылы амандасады,
көк түс мимика арқылы амандасайық.
3 слайд
«Танысу» жаттығуы Қызыл түс белгілер қол алып амандасады, сары түс дауыс арқылы амандасады, көк түс мимика арқылы амандасайық.
4 слайд
- Қазіргі жасөспірімдер қандай?
- Біздің балаларымыздың осы қалыптасу
кезеңінің жас ерекшеліктері қандай?
Физикалық ерекшеліктері
Эмоционалдық ерекшеліктері
Зияткерлік ерекшеліктері
Әлеуметтік ерекшеліктері
психологиялық ерекшеліктері
4 слайд
- Қазіргі жасөспірімдер қандай? - Біздің балаларымыздың осы қалыптасу кезеңінің жас ерекшеліктері қандай? Физикалық ерекшеліктері Эмоционалдық ерекшеліктері Зияткерлік ерекшеліктері Әлеуметтік ерекшеліктері психологиялық ерекшеліктері
5 слайд
«Бағдаршам» жаттығу
Сіздерге қызыл және жасыл карталар
таратылды. Келесі мәлімдемелерге өз
бағаңызды беріңіз. Егер сіз
мәлімдемені әділ деп санасаңыз –
жасыл карталарды көтеріңіз (иә). Егер
мәлімдеме қате болса қызылды
көтеріңіз (жоқ). Сіздің пікірлеріңіз
әрқашан сәйкес келе бермеуі мүмкін.
Даулы жауаптарды талқылайық.
5 слайд
«Бағдаршам» жаттығу Сіздерге қызыл және жасыл карталар таратылды. Келесі мәлімдемелерге өз бағаңызды беріңіз. Егер сіз мәлімдемені әділ деп санасаңыз – жасыл карталарды көтеріңіз (иә). Егер мәлімдеме қате болса қызылды көтеріңіз (жоқ). Сіздің пікірлеріңіз әрқашан сәйкес келе бермеуі мүмкін. Даулы жауаптарды талқылайық.
6 слайд
•Жасөспірім немқұрайлылық, тәкаппарлық танытса да,
оның көңілі жұқа болып келеді.
•Жасөспірім эмоционалдық түрде салмақты және
тұрақты болуы керек.
•Жасөспірім өзін-өзі талдауға бейім.
•Құрдастарымен шамадан тыс қарым-қатынас жасау
жасөспірімге зиян болады.
•Жасөспірімдік шақ көп жағдайда жанжалдармен, ұрыс-
керіспен бірге жүреді.
•Жасөспірімдердің сұлулыққа деген ұмтылысында
қисынсыз, күлкілі жағдайлар болуы мүмкін (қыздардың
косметиканы асыра пайдалану және т.б.).
•Егер жасөспірім ата-анасын елемейтін болса, олар оған
да солай істеуі керек.
6 слайд
•Жасөспірім немқұрайлылық, тәкаппарлық танытса да, оның көңілі жұқа болып келеді. •Жасөспірім эмоционалдық түрде салмақты және тұрақты болуы керек. •Жасөспірім өзін-өзі талдауға бейім. •Құрдастарымен шамадан тыс қарым-қатынас жасау жасөспірімге зиян болады. •Жасөспірімдік шақ көп жағдайда жанжалдармен, ұрыс- керіспен бірге жүреді. •Жасөспірімдердің сұлулыққа деген ұмтылысында қисынсыз, күлкілі жағдайлар болуы мүмкін (қыздардың косметиканы асыра пайдалану және т.б.). •Егер жасөспірім ата-анасын елемейтін болса, олар оған да солай істеуі керек.
7 слайд
Позитивті ата-ана болу дегеніміз не?
Талқылауға арналған сұрақтар
•Сіз балаларыңыздың пікірін тыңдайсыз ба?
•Жасөспірімге сіздің атыңызға сын айтуға мүмкіндік бересіз бе?
•Бұл сіздің Ұлттық мәдениетіңізге қайшы келмей ме? Өз
пікіріңізді білдіріңіз.
Қорытынды: Жақсылыққа назар аударыңыз. Балаңыздың күшті
қасиеттерін, оның қабілеттері мен жетістіктерін байқап жүріңіз.
Кертартпаға бой алдырмаңыз.
7 слайд
Позитивті ата-ана болу дегеніміз не? Талқылауға арналған сұрақтар •Сіз балаларыңыздың пікірін тыңдайсыз ба? •Жасөспірімге сіздің атыңызға сын айтуға мүмкіндік бересіз бе? •Бұл сіздің Ұлттық мәдениетіңізге қайшы келмей ме? Өз пікіріңізді білдіріңіз. Қорытынды: Жақсылыққа назар аударыңыз. Балаңыздың күшті қасиеттерін, оның қабілеттері мен жетістіктерін байқап жүріңіз. Кертартпаға бой алдырмаңыз.
8 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» жаттығу
Сәби бақыты, ол-.......
Ата-ана бақыты, ол...
Әйел бақыты, ол-...
Ер азамат бақыты, ол-...
Ұстаз бақыты, ол-...
Отбасы бақыты, ол-...
8 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» жаттығу Сәби бақыты, ол-....... Ата-ана бақыты, ол... Әйел бақыты, ол-... Ер азамат бақыты, ол-... Ұстаз бақыты, ол-... Отбасы бақыты, ол-...
9 слайд
«Балама қандай жылулық беремін?»
9 слайд
«Балама қандай жылулық беремін?»
10 слайд
Тілектер, пайдалы ұсынымдар:
Ата-ана болу – өнер. Есіңізде болсын, мінсіз ата-
ана жоқ. Көмек сұрауға және жетіспейтін
ақпаратты іздеуге қымсынбаңыз.
Жағдайды салқындықпен бағалау және
салмақты шешім қабылдау үшін дер кезінде
тоқтап, тынышталуды үйреніңіз (тәсілдерді
меңгеріңіз).
Көңіл-күйіңіз болмаса, қағаз алып, балаңыз сізді
таң қалдырған нәрселердің тізімін жасаңыз.
10 слайд
Тілектер, пайдалы ұсынымдар: Ата-ана болу – өнер. Есіңізде болсын, мінсіз ата- ана жоқ. Көмек сұрауға және жетіспейтін ақпаратты іздеуге қымсынбаңыз. Жағдайды салқындықпен бағалау және салмақты шешім қабылдау үшін дер кезінде тоқтап, тынышталуды үйреніңіз (тәсілдерді меңгеріңіз). Көңіл-күйіңіз болмаса, қағаз алып, балаңыз сізді таң қалдырған нәрселердің тізімін жасаңыз.
11 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
11 слайд
Назарларыңызға рахмет!