"Баланың басты ұстазы - ата-ана" ата-аналар тренингі
"Баланың басты ұстазы - ата-ана" ата-аналар тренингі

#1 слайд
"Қай амандасуды таңдайсыз?"
Мақсаты:
- Ата-аналардың көңіл-күйін көтеру
- Қарым-қатынасты жақсарту
-Өзін еркін сезінуіне жағдай жасау
Ережесі:
1. Мұғалім есік алдында тұрады.
2. Әр ата-ана келіп, суреттегі амандасу түрлерінің бірін таңдайды:
- Қол алысу
- Жұдырық түйістіріп амандасу
- Қол соғу (бес беру)
- Құшақтасу
3. Мұғалім сол таңдауды қайталап амандасады.
4. Барлық ата-аналар бір-біріне күлімдеп, жақсы тілек айтып өтеді.
1 слайд
"Қай амандасуды таңдайсыз?" Мақсаты: - Ата-аналардың көңіл-күйін көтеру - Қарым-қатынасты жақсарту -Өзін еркін сезінуіне жағдай жасау Ережесі: 1. Мұғалім есік алдында тұрады. 2. Әр ата-ана келіп, суреттегі амандасу түрлерінің бірін таңдайды: - Қол алысу - Жұдырық түйістіріп амандасу - Қол соғу (бес беру) - Құшақтасу 3. Мұғалім сол таңдауды қайталап амандасады. 4. Барлық ата-аналар бір-біріне күлімдеп, жақсы тілек айтып өтеді.
#2 слайд
«Білесіздер , білмейсіздер »
Мақсаты:
- Ата-аналар мен педагогтер арасында сенімді, жылы қарым-қатынас орнату
- Ата-аналардың бір-бірін жақынырақ танып, ортақ тақырыптар табуына жағдай
жасау
- Қатысушылардың өзін еркін сезінуіне, белсенділігін арттыруға ықпал ету
-Қызықты әрі достық атмосфера қалыптастыру
Ойынның ережесі:
1. Қатысушылар шеңберге жиналады немесе үстел басында отырады.
2. Әр ата-ана өзі туралы бір факт айтады — бұл көпшілік білуі мүмкін немесе
ешкім білмейтін қызықты мәлімет болуы керек.
Мысалы: «Мен бала күнімде домбыра үйірмесіне қатысқанмын»
3. Осылайша барлық ата-аналар кезекпен өз фактілерін айтып шығады.
2 слайд
«Білесіздер , білмейсіздер » Мақсаты: - Ата-аналар мен педагогтер арасында сенімді, жылы қарым-қатынас орнату - Ата-аналардың бір-бірін жақынырақ танып, ортақ тақырыптар табуына жағдай жасау - Қатысушылардың өзін еркін сезінуіне, белсенділігін арттыруға ықпал ету -Қызықты әрі достық атмосфера қалыптастыру Ойынның ережесі: 1. Қатысушылар шеңберге жиналады немесе үстел басында отырады. 2. Әр ата-ана өзі туралы бір факт айтады — бұл көпшілік білуі мүмкін немесе ешкім білмейтін қызықты мәлімет болуы керек. Мысалы: «Мен бала күнімде домбыра үйірмесіне қатысқанмын» 3. Осылайша барлық ата-аналар кезекпен өз фактілерін айтып шығады.
#3 слайд
Топқа бөлу
Өзін тұрақты ортада ыңғайлы
сезінеді,
нақты тапсырманы қалайды.
Ол барлығы белгіленген тәртіппен
болғанын жақсы көреді.
Егер де оған тапсырма берсе,
ол оны аяқтағанша,
тіпті жалғыз қалса да,
орнынан кетпейді.
Өзіне мақсат қояды. Ол үнемі
жоспармен жүреді және сол жоспарын
орындаған сайын одан ләззат алып
алға қарай ұмтылады. Ол ірі ұзақ
мерзімді істерге көп көңіл бөледі де
кішкентай бөлшектерге мән бермейді.
Егер оған тапсырма берсе, ол алдымен
өзіне мақсат қойып содан соң
оны орындау жоспарын құрады.
3 слайд
Топқа бөлу Өзін тұрақты ортада ыңғайлы сезінеді, нақты тапсырманы қалайды. Ол барлығы белгіленген тәртіппен болғанын жақсы көреді. Егер де оған тапсырма берсе, ол оны аяқтағанша, тіпті жалғыз қалса да, орнынан кетпейді. Өзіне мақсат қояды. Ол үнемі жоспармен жүреді және сол жоспарын орындаған сайын одан ләззат алып алға қарай ұмтылады. Ол ірі ұзақ мерзімді істерге көп көңіл бөледі де кішкентай бөлшектерге мән бермейді. Егер оған тапсырма берсе, ол алдымен өзіне мақсат қойып содан соң оны орындау жоспарын құрады.
#4 слайд
«Баланың басты ұстазы – ата-ана»
ата-аналар жиналысы
Сынып жетекші: Жолмырзаева Анар
4 слайд
«Баланың басты ұстазы – ата-ана» ата-аналар жиналысы Сынып жетекші: Жолмырзаева Анар
#5 слайд
Күн тәртібі
Кіріспе сөз
“Психологиялық ахуал”
1-тоқсан бойынша Оқу
үлгерімі мен тәртіп
мәселелері
Сыныптың жетістігі
Алдағы іс-шаралары
Ағымдағы
сұрақтар
Мектеп ережесі
5 слайд
Күн тәртібі Кіріспе сөз “Психологиялық ахуал” 1-тоқсан бойынша Оқу үлгерімі мен тәртіп мәселелері Сыныптың жетістігі Алдағы іс-шаралары Ағымдағы сұрақтар Мектеп ережесі
#6 слайд
«Жылы сөз – жараны да жазады»
жеке жұмыс
Сіздің
балаң
ыз
қанда
й?
а
қ
ы
л
д
ы
и
н
а
б
а
т
т
ы
мейірімді
6 слайд
«Жылы сөз – жараны да жазады» жеке жұмыс Сіздің балаң ыз қанда й? а қ ы л д ы и н а б а т т ы мейірімді
#7 слайд
КОФЕ-БРЕЙК
Баланың сапалы білім
алуы үшін ата-ана
тарапынан жасалатын
жағдайларды атаңыз
Балаларды теріс
әрекеттері үшін
жазалаудың түрлерін
атаңыз
Бала үшін жетекші
мен ата-ана арасында
қандай байланыс
болу керек
Баланы оқуға деген
құштарлығын қалай
оятуға болады
Баланың ішкі жан-
дүниесін білу үшін не
жасау керек
Балаңыз сабақта
нашар баға алса,
сіздің әрекетіңіз?
Балаға сенім
артқаныңызды қалай
білдіресіз?
Балаңыз мектептен
көңіл күйі болмай
келді. Сіздің
ойыңыз?
7 слайд
КОФЕ-БРЕЙК Баланың сапалы білім алуы үшін ата-ана тарапынан жасалатын жағдайларды атаңыз Балаларды теріс әрекеттері үшін жазалаудың түрлерін атаңыз Бала үшін жетекші мен ата-ана арасында қандай байланыс болу керек Баланы оқуға деген құштарлығын қалай оятуға болады Баланың ішкі жан- дүниесін білу үшін не жасау керек Балаңыз сабақта нашар баға алса, сіздің әрекетіңіз? Балаға сенім артқаныңызды қалай білдіресіз? Балаңыз мектептен көңіл күйі болмай келді. Сіздің ойыңыз?
#8 слайд
Бейнебаян
(Ой жинақтау)
Бейнебаян туралы сіздің
ойыңыз қандай?
8 слайд
Бейнебаян (Ой жинақтау) Бейнебаян туралы сіздің ойыңыз қандай?
#9 слайд
Топтық жұмыс
(постер қорғау)
Қазіргі
заманның мұғалімі
мен
бұрынғы
мұғалімнің
айырмашылығы
неде?
9 слайд
Топтық жұмыс (постер қорғау) Қазіргі заманның мұғалімі мен бұрынғы мұғалімнің айырмашылығы неде?
#10 слайд
Жағдаят №1
Сабақтан кешігу
Бас
Жағдаят №4
Бала мен телефон
Бас
Жағдаят №2
Әже мен бала
Бас
Жағдаят №5
Кіші қызметкер ана
Бас
Жағдаят №3
Бойжеткен қыз
Бас
Жағдаят №6
Бас
10 слайд
Жағдаят №1 Сабақтан кешігу Бас Жағдаят №4 Бала мен телефон Бас Жағдаят №2 Әже мен бала Бас Жағдаят №5 Кіші қызметкер ана Бас Жағдаят №3 Бойжеткен қыз Бас Жағдаят №6 Бас
#11 слайд
Жағдаят №4
Бала мен телефон
Бас
Жағдаят №2
Әже мен бала
Бас
Жағдаят №5
Кіші қызметкер ана
Бас
Жағдаят №1
Бір күні мұғалім күнде кешіге беретін
балаңызды сабаққа кіргізбей қойды.
Балаңыз үйге қайтып келді.
Сіздің әрекетіңіз?
Басты бетке оралу
11 слайд
Жағдаят №4 Бала мен телефон Бас Жағдаят №2 Әже мен бала Бас Жағдаят №5 Кіші қызметкер ана Бас Жағдаят №1 Бір күні мұғалім күнде кешіге беретін балаңызды сабаққа кіргізбей қойды. Балаңыз үйге қайтып келді. Сіздің әрекетіңіз? Басты бетке оралу
#12 слайд
Жағдаят №4
Бала мен телефон
Бас
Жағдаят №2
Әже мен бала
Бас
Жағдаят №5
Кіші қызметкер ана
Бас
Жағдаят №2
Балаңыздың тәрбиесіне әжесі
араласа береді. Ол өте ерке, тіл
алмайтын, есерсоқ болып кетті.
Сізді атыңызбен атайды. Сынып
жиналысы, мектептегі мерекелер
барлығына әжесі барады. Күннен
күнге балаңыздың өзіңізден
алшақтай бастағанын көресіз. Әрі
қарай сіз қандай әрекет етесіз?
Басты бетке оралу
12 слайд
Жағдаят №4 Бала мен телефон Бас Жағдаят №2 Әже мен бала Бас Жағдаят №5 Кіші қызметкер ана Бас Жағдаят №2 Балаңыздың тәрбиесіне әжесі араласа береді. Ол өте ерке, тіл алмайтын, есерсоқ болып кетті. Сізді атыңызбен атайды. Сынып жиналысы, мектептегі мерекелер барлығына әжесі барады. Күннен күнге балаңыздың өзіңізден алшақтай бастағанын көресіз. Әрі қарай сіз қандай әрекет етесіз? Басты бетке оралу
#13 слайд
Жағдаят №4
Бала мен телефон
Бас
Жағдаят №2
Әже мен бала
Бас
Жағдаят №5
Кіші қызметкер ана
Бас
Жағдаят №3
Сіздің кішкене қызыңыз бар.
Ол бойжеткен қыздарша киінгісі
келеді. Сыныптастарының туған
кештерін қалдырмайды. Бір
сөбен айтқанда балалықпен ерте
қоштасып үлгерген. Сіз мұндай
жағдайда не істейсіз? Жалпы
қыз бала тәрбиесі туралы не
ойлайсыз?
Басты бетке оралу
13 слайд
Жағдаят №4 Бала мен телефон Бас Жағдаят №2 Әже мен бала Бас Жағдаят №5 Кіші қызметкер ана Бас Жағдаят №3 Сіздің кішкене қызыңыз бар. Ол бойжеткен қыздарша киінгісі келеді. Сыныптастарының туған кештерін қалдырмайды. Бір сөбен айтқанда балалықпен ерте қоштасып үлгерген. Сіз мұндай жағдайда не істейсіз? Жалпы қыз бала тәрбиесі туралы не ойлайсыз? Басты бетке оралу
#14 слайд
Жағдаят №4
Бала мен телефон
Бас
Жағдаят №2
Әже мен бала
Бас
Жағдаят №5
Кіші қызметкер ана
Бас
Жағдаят №4
Биыл сіздің балаңыздың
сыныбында оқитын бәрінде ұялы
телефон бар, тек сіздің
балаңызда жоқ. Күнде “телефон
әпер” деп мазаңызды алады,
сабаққа барғысы келмейді.
Мұндай жағдайда нес істейсіз?
Баланың неше жастан бастап
ұялы телефоны болғаны дұрыс?
Басты бетке оралу
14 слайд
Жағдаят №4 Бала мен телефон Бас Жағдаят №2 Әже мен бала Бас Жағдаят №5 Кіші қызметкер ана Бас Жағдаят №4 Биыл сіздің балаңыздың сыныбында оқитын бәрінде ұялы телефон бар, тек сіздің балаңызда жоқ. Күнде “телефон әпер” деп мазаңызды алады, сабаққа барғысы келмейді. Мұндай жағдайда нес істейсіз? Баланың неше жастан бастап ұялы телефоны болғаны дұрыс? Басты бетке оралу
#15 слайд
Жағдаят №4
Бала мен телефон
Бас
Жағдаят №2
Әже мен бала
Бас
Жағдаят №5
Кіші қызметкер ана
Бас
Жағдаят №5
Сіздің анаңыз мектепте кіші
қызметкер болып жұмыс
жасайды. Күнде жұмыстан
шаршап келеді. Тіпті жаңбырлы
күндері кезекті аяқ киім
ауыстырмайтын оқушыларға,
олардың ата-аналары мен
мұғалімдеріне ренжіп келеді. Сіз
анаңызға қандай көмек берер
едіңіз?
Басты бетке оралу
15 слайд
Жағдаят №4 Бала мен телефон Бас Жағдаят №2 Әже мен бала Бас Жағдаят №5 Кіші қызметкер ана Бас Жағдаят №5 Сіздің анаңыз мектепте кіші қызметкер болып жұмыс жасайды. Күнде жұмыстан шаршап келеді. Тіпті жаңбырлы күндері кезекті аяқ киім ауыстырмайтын оқушыларға, олардың ата-аналары мен мұғалімдеріне ренжіп келеді. Сіз анаңызға қандай көмек берер едіңіз? Басты бетке оралу
#16 слайд
Жағдаят №4
Бала мен телефон
Бас
Жағдаят №2
Әже мен бала
Бас
Жағдаят №5
Кіші қызметкер ана
Бас
Жағдаят №6
Балаңыздың екі сыныптасы
жанжалдасып қалыпты. Тіпті бір-
біріне қол жұмсап, шаштарын
жұлып, төбелесіпті. Балаңыз
ажыратудың орнына сыртынан
бақылап, күліп телефон камерасына
түсіріпті. Оны үйге келіп сізге
көрсетіп ыржалақтап отыр. Мұндай
жағдайда не істеу керек? Неге
мұндай дәрежеге жеттік?
Басты бетке оралу
16 слайд
Жағдаят №4 Бала мен телефон Бас Жағдаят №2 Әже мен бала Бас Жағдаят №5 Кіші қызметкер ана Бас Жағдаят №6 Балаңыздың екі сыныптасы жанжалдасып қалыпты. Тіпті бір- біріне қол жұмсап, шаштарын жұлып, төбелесіпті. Балаңыз ажыратудың орнына сыртынан бақылап, күліп телефон камерасына түсіріпті. Оны үйге келіп сізге көрсетіп ыржалақтап отыр. Мұндай жағдайда не істеу керек? Неге мұндай дәрежеге жеттік? Басты бетке оралу
#17 слайд
Керемет Түсінбедім
Кері байланыс
17 слайд
Керемет Түсінбедім Кері байланыс
шағым қалдыра аласыз













