Материалдар / БАҚ-ның түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БАҚ-ның түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары бойынша презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Наурыз 2024
275
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі, 9-сынып Бөлім: Бұқаралық ақпарат құралдары. Синтаксис

1 слайд
Қазақ тілі, 9-сынып Бөлім: Бұқаралық ақпарат құралдары. Синтаксис

1 слайд

Қазақ тілі, 9-сынып Бөлім: Бұқаралық ақпарат құралдары. Синтаксис

Өткен тақырыптарға шолу жасау Дескриптор: 1. Берілген сұрақтардың жауабын анықтайды. 2. Тарсияны дұрыс қиылыстырады. (балл са

2 слайд
Өткен тақырыптарға шолу жасау Дескриптор: 1. Берілген сұрақтардың жауабын анықтайды. 2. Тарсияны дұрыс қиылыстырады. (балл саны: 5)

2 слайд

Өткен тақырыптарға шолу жасау Дескриптор: 1. Берілген сұрақтардың жауабын анықтайды. 2. Тарсияны дұрыс қиылыстырады. (балл саны: 5)

Ойлан. Жұптас.Бөліс. • Күнделікті өмірде қай бұқаралық ақпарат құралын көбірек пайдаланасыздар? Неліктен?

3 слайд
Ойлан. Жұптас.Бөліс. • Күнделікті өмірде қай бұқаралық ақпарат құралын көбірек пайдаланасыздар? Неліктен?

3 слайд

Ойлан. Жұптас.Бөліс. • Күнделікті өмірде қай бұқаралық ақпарат құралын көбірек пайдаланасыздар? Неліктен?

Наурыздың бесі Сынып жұмысы Бұқаралық ақпарат құралдарының түрлері.

4 слайд
Наурыздың бесі Сынып жұмысы Бұқаралық ақпарат құралдарының түрлері.

4 слайд

Наурыздың бесі Сынып жұмысы Бұқаралық ақпарат құралдарының түрлері.

Сабақтың мақсаты: 9.2.3.1 мақала, аннотация, презентация, тұжырымдамалар, тезистердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық

5 слайд
Сабақтың мақсаты: 9.2.3.1 мақала, аннотация, презентация, тұжырымдамалар, тезистердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

5 слайд

Сабақтың мақсаты: 9.2.3.1 мақала, аннотация, презентация, тұжырымдамалар, тезистердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

Оқылым мәтінімен танысу (156-бет) 1-тапсырма: Мәтінді оқып, анықталған мәліметтерді кесте, сызба, диаграмма арқылы көрсетіңд

6 слайд
Оқылым мәтінімен танысу (156-бет) 1-тапсырма: Мәтінді оқып, анықталған мәліметтерді кесте, сызба, диаграмма арқылы көрсетіңдер. Дескриптор: 1. Метінде берілген мәліметтерді сызба арқылы көрсетеді. (Балл саны: 2)

6 слайд

Оқылым мәтінімен танысу (156-бет) 1-тапсырма: Мәтінді оқып, анықталған мәліметтерді кесте, сызба, диаграмма арқылы көрсетіңдер. Дескриптор: 1. Метінде берілген мәліметтерді сызба арқылы көрсетеді. (Балл саны: 2)

(1888-1902) (1870-1882)(1913-1918) (1911-1915) «Түркістан уәлаятының газеті» «Дала уәлаятының газеті» «Қазақ» газеті «Айқап» га

7 слайд
(1888-1902) (1870-1882)(1913-1918) (1911-1915) «Түркістан уәлаятының газеті» «Дала уәлаятының газеті» «Қазақ» газеті «Айқап» газеті(1907) «Серке» 1-абзац

7 слайд

(1888-1902) (1870-1882)(1913-1918) (1911-1915) «Түркістан уәлаятының газеті» «Дала уәлаятының газеті» «Қазақ» газеті «Айқап» газеті(1907) «Серке» 1-абзац

4-абзац таратылады

8 слайд
4-абзац таратылады

8 слайд

4-абзац таратылады

2-тапсырма. Басыңқы сөйлемін ойдан жазып, бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемді аяқтаңдар. Бағыныңқы сөйлем Басыңқы сөйлем Бал

9 слайд
2-тапсырма. Басыңқы сөйлемін ойдан жазып, бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемді аяқтаңдар. Бағыныңқы сөйлем Басыңқы сөйлем Бальзак баспасөзді «төртінші билік» деп атап, Осы оқиғаны өз көзімен көргендей, Теледидар көріп отырған күйі, Жаңалықтарды аяғына дейін оқымастан, Дескриптор: -Басыңқы сөйлемді ойдан құрастырады -Бағыныңқы сөйлемді аяқтайды

9 слайд

2-тапсырма. Басыңқы сөйлемін ойдан жазып, бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемді аяқтаңдар. Бағыныңқы сөйлем Басыңқы сөйлем Бальзак баспасөзді «төртінші билік» деп атап, Осы оқиғаны өз көзімен көргендей, Теледидар көріп отырған күйі, Жаңалықтарды аяғына дейін оқымастан, Дескриптор: -Басыңқы сөйлемді ойдан құрастырады -Бағыныңқы сөйлемді аяқтайды

ӨЗІҢДІ ТЕКСЕР!!! Бағыныңқы сөйлем Басыңқы сөйлем Бальзак баспасөзді «төртінші билік» деп атап, БАҚ-тың қоғамдағы орнының маңыз

10 слайд
ӨЗІҢДІ ТЕКСЕР!!! Бағыныңқы сөйлем Басыңқы сөйлем Бальзак баспасөзді «төртінші билік» деп атап, БАҚ-тың қоғамдағы орнының маңыздылығына тоқталды. Осы оқиғаны өз көзімен көргендей, өте бір керемет күй кештім Теледидар көріп отырған күйі, аузым ашылып ұйықтап қалыппын. Жаңалықтарды аяғына дейін оқымастан, әлеуметтік желілерге хабарлама жібере бастадым. Дескриптор: -Басыңқы сөйлем құрастырады -Бағыныңқы сөйлемді аяқтайды

10 слайд

ӨЗІҢДІ ТЕКСЕР!!! Бағыныңқы сөйлем Басыңқы сөйлем Бальзак баспасөзді «төртінші билік» деп атап, БАҚ-тың қоғамдағы орнының маңыздылығына тоқталды. Осы оқиғаны өз көзімен көргендей, өте бір керемет күй кештім Теледидар көріп отырған күйі, аузым ашылып ұйықтап қалыппын. Жаңалықтарды аяғына дейін оқымастан, әлеуметтік желілерге хабарлама жібере бастадым. Дескриптор: -Басыңқы сөйлем құрастырады -Бағыныңқы сөйлемді аяқтайды

МОДО тапсырмасы Ең соңғы шуағын қызықтасын дегендей күн бүгін өрескел ашық болды. Жарықтық жаз қайта шығатындай та

11 слайд
МОДО тапсырмасы Ең соңғы шуағын қызықтасын дегендей күн бүгін өрескел ашық болды. Жарықтық жаз қайта шығатындай тау салқынын лезде түре қуып тастады да, елжіреген жылылық жайлап, маужыратады–ай…Айнаның өңі сынық қалпында, әйелдің тиесілі қарекетін зауықсыз болса да, күйбең–күйбең істеп, қабағы ашылмаған қалпы бір кіріп, бір шығып жүр. Бағана, таңертең күреңқабақ ішілген шай үстінде Ерік «бүгін күннің ашығын пайдаланып бал шайқаймыз» деп ескерткен. Бұл – биылғы қырманның соңғы жиын–теріні еді. Әншейінде сөзге араласпай отыра алмайтын Нүрке кемпір де ұлына өкпеледі ме, кім білсін, ләм–мим жақ ашқан жоқ. Осы таңның жалғыз сөзін Еріктің өзі айтты да, типыл болды. Ара ұяларына түтін салып, балы мен балауызы ылжыраған ағаш рамаларды суырып әкеліп Тағанға береді, ол болса бал шайқайтын аппаратқа салып, құлағын бұрап, шүмектен сорғалаған таза балды қотарып алып тұр. Келісім бойынша ол ақырғы рет қолғабыс тигізіп, ертең ерте аттанбақ.

11 слайд

МОДО тапсырмасы Ең соңғы шуағын қызықтасын дегендей күн бүгін өрескел ашық болды. Жарықтық жаз қайта шығатындай тау салқынын лезде түре қуып тастады да, елжіреген жылылық жайлап, маужыратады–ай…Айнаның өңі сынық қалпында, әйелдің тиесілі қарекетін зауықсыз болса да, күйбең–күйбең істеп, қабағы ашылмаған қалпы бір кіріп, бір шығып жүр. Бағана, таңертең күреңқабақ ішілген шай үстінде Ерік «бүгін күннің ашығын пайдаланып бал шайқаймыз» деп ескерткен. Бұл – биылғы қырманның соңғы жиын–теріні еді. Әншейінде сөзге араласпай отыра алмайтын Нүрке кемпір де ұлына өкпеледі ме, кім білсін, ләм–мим жақ ашқан жоқ. Осы таңның жалғыз сөзін Еріктің өзі айтты да, типыл болды. Ара ұяларына түтін салып, балы мен балауызы ылжыраған ағаш рамаларды суырып әкеліп Тағанға береді, ол болса бал шайқайтын аппаратқа салып, құлағын бұрап, шүмектен сорғалаған таза балды қотарып алып тұр. Келісім бойынша ол ақырғы рет қолғабыс тигізіп, ертең ерте аттанбақ.

1. Мәтінде суреттелген мезгіл A) Күздің аяғы B) Жаздың басы C) Жаздың ортасы D) Күздің басы E) Жазғытұрым 2.Биылғы қырманны

12 слайд
1. Мәтінде суреттелген мезгіл A) Күздің аяғы B) Жаздың басы C) Жаздың ортасы D) Күздің басы E) Жазғытұрым 2.Биылғы қырманның соңғы жиын- теріні- … A) Егін B) Бал C) Бидай D) Шөп E) Жеміс

12 слайд

1. Мәтінде суреттелген мезгіл A) Күздің аяғы B) Жаздың басы C) Жаздың ортасы D) Күздің басы E) Жазғытұрым 2.Биылғы қырманның соңғы жиын- теріні- … A) Егін B) Бал C) Бидай D) Шөп E) Жеміс

2-мәтін Теріден жасалған көне футбол добы Англия мен Грецияда археологиялық қазбалар жүргізу кезінде табылған. Көне

13 слайд
2-мәтін Теріден жасалған көне футбол добы Англия мен Грецияда археологиялық қазбалар жүргізу кезінде табылған. Көне грек аңызына сенсек, адамдардың басты қызығушылығына айналатын ойынның пайда болуына махаббат құдайы Афродита негіз болған екен. Ол алғашқы теріден жасалған допты Гефестке (темірші, от құдайы) арнайы жасатып, адамдарға сыйға тартады. Әр түрлі салтқа байланысты доп Күннің, Айдың, тіпті Жердің пішіні ретінде қолданылған. Қазіргі футболға ұқсас көне ойындар эскимостар (тунгатгак), үндістер (лакота), Рим, Мысыр, Қытай (цуцзю) және инктер өркениетінде орыналған. Ал ең көне футбол Қытайда дамыған. 79 сөз 1.Афродита қай елдің құдайы? A) Рим B) Мысыр C) Грек D) Қытай E) Үндістан 2.Афродитаның теріден доп жасап, адамдарға сыйға тартуының себебі A) Футбол ойнағандықтан B) Футболға қатты қызыққаннан C) Футболшыларға деген құрметтен D) Адамдарға жағу үшін E) Футбол ойынын тарату үшін

13 слайд

2-мәтін Теріден жасалған көне футбол добы Англия мен Грецияда археологиялық қазбалар жүргізу кезінде табылған. Көне грек аңызына сенсек, адамдардың басты қызығушылығына айналатын ойынның пайда болуына махаббат құдайы Афродита негіз болған екен. Ол алғашқы теріден жасалған допты Гефестке (темірші, от құдайы) арнайы жасатып, адамдарға сыйға тартады. Әр түрлі салтқа байланысты доп Күннің, Айдың, тіпті Жердің пішіні ретінде қолданылған. Қазіргі футболға ұқсас көне ойындар эскимостар (тунгатгак), үндістер (лакота), Рим, Мысыр, Қытай (цуцзю) және инктер өркениетінде орыналған. Ал ең көне футбол Қытайда дамыған. 79 сөз 1.Афродита қай елдің құдайы? A) Рим B) Мысыр C) Грек D) Қытай E) Үндістан 2.Афродитаның теріден доп жасап, адамдарға сыйға тартуының себебі A) Футбол ойнағандықтан B) Футболға қатты қызыққаннан C) Футболшыларға деген құрметтен D) Адамдарға жағу үшін E) Футбол ойынын тарату үшін

3-тапсырма. «Ең мәдениетті журналист» тақырыбына синквейн құрастырыңдар. Синквейн құрылымы: 1) Журналистің аты-жөні – зат есім

14 слайд
3-тапсырма. «Ең мәдениетті журналист» тақырыбына синквейн құрастырыңдар. Синквейн құрылымы: 1) Журналистің аты-жөні – зат есім 2) Журналистің шеберлігін сипаттайтын екі сын есім. 3) Журналистің әрекетіне қатысты үш етістік. 4) Журналисті бағалауға қатысты төрт кілт сөз. 5) Журналистің шеберлігін сипаттайтын синоним сөз немесе фразеологизм

14 слайд

3-тапсырма. «Ең мәдениетті журналист» тақырыбына синквейн құрастырыңдар. Синквейн құрылымы: 1) Журналистің аты-жөні – зат есім 2) Журналистің шеберлігін сипаттайтын екі сын есім. 3) Журналистің әрекетіне қатысты үш етістік. 4) Журналисті бағалауға қатысты төрт кілт сөз. 5) Журналистің шеберлігін сипаттайтын синоним сөз немесе фразеологизм

РЕФЛЕКСИЯ • Бүгінгі күннің сөйлемі

15 слайд
РЕФЛЕКСИЯ • Бүгінгі күннің сөйлемі

15 слайд

РЕФЛЕКСИЯ • Бүгінгі күннің сөйлемі