Материалдар / "Бақытты сәт"

"Бақытты сәт"

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбие сағаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
381
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Мақсаты: Білімділік:Білімділік: Оқушылардың ойлау Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға қабілетін, ой ұ

2 слайд
Мақсаты: Білімділік:Білімділік: Оқушылардың ойлау Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру.ынтасын арттыру. Дамытушылық:Дамытушылық: Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту. Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту. Тәрбиелік:Тәрбиелік: Оқушыларды Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, қызығушылыққа, жауапкершілікке, өзін-өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу. өзін-өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты: Білімділік:Білімділік: Оқушылардың ойлау Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру.ынтасын арттыру. Дамытушылық:Дамытушылық: Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту. Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту. Тәрбиелік:Тәрбиелік: Оқушыларды Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, қызығушылыққа, жауапкершілікке, өзін-өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу. өзін-өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу.

3 слайд

3 слайд

ҚОЛДАНЫЛҒАН НАҚЫЛ СӨЗДЕР 1. Арифметика математиканың, ал математика ғылымдардың патшасы.

4 слайд
ҚОЛДАНЫЛҒАН НАҚЫЛ СӨЗДЕР 1. Арифметика математиканың, ал математика ғылымдардың патшасы. (К.Гаусс) 2. Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика. (М.В.Ломоносов) 3. Математика – барлық ғылымдардың тұңғышы және оларға пайдалы да, қажет те. (Р.Бэкон)

4 слайд

ҚОЛДАНЫЛҒАН НАҚЫЛ СӨЗДЕР 1. Арифметика математиканың, ал математика ғылымдардың патшасы. (К.Гаусс) 2. Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика. (М.В.Ломоносов) 3. Математика – барлық ғылымдардың тұңғышы және оларға пайдалы да, қажет те. (Р.Бэкон)

І топ І топ «Үшбұрыш» «Үшбұрыш» тобы. тобы. Ұраны:Ұраны: Білікті бірді жығар. Білікті бірді жығар. Білімді мыңды жығар. Білі

5 слайд
І топ І топ «Үшбұрыш» «Үшбұрыш» тобы. тобы. Ұраны:Ұраны: Білікті бірді жығар. Білікті бірді жығар. Білімді мыңды жығар. Білімді мыңды жығар. Сәлемдесуі:Сәлемдесуі: Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым, Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым, Көрсетеміз бізде қандай күш барын. Көрсетеміз бізде қандай күш барын. Алға қойған мақсатымыз бір екен. Алға қойған мақсатымыз бір екен. Сәтті болсын сапарымыз әрдайым. Сәтті болсын сапарымыз әрдайым. ІІ топ. « Шаршы » тобы. Ұраны: Қандай сынақ болса дағы беріспе, Әрқашанда үміткерміз жеңіске. Сәлемдесуі: Армандарға қол созумен келеміз, Өмір теңіз жүзіп келеді кемеміз. Білімменен қаруланған тобымыз, Қарсыласты қалай да біз жеңеміз. ІІІ топ.ІІІ топ. «Т«Т екшеекше » » тобы. тобы. Ұраны:Ұраны: Жарыс десе жанамыз, Жарыс десе жанамыз, Бүгінгі күн жарыста алғырлықпен Бүгінгі күн жарыста алғырлықпен аламыз. аламыз. Сәлемдесуі:Сәлемдесуі: Қиындықтан сірәда біз қашпаймыз, Қиындықтан сірәда біз қашпаймыз, Алғырлық пен тапқырлықты Алғырлық пен тапқырлықты ұштаймыз. ұштаймыз. Қияларға самғап ұшқан құстаймыз, Қияларға самғап ұшқан құстаймыз, Шегінбейміз жеңістерге бастаймыз. Шегінбейміз жеңістерге бастаймыз. «« ТекшеТекше » » тобынан қарсыластарға тобынан қарсыластарға сәлем! сәлем!

5 слайд

І топ І топ «Үшбұрыш» «Үшбұрыш» тобы. тобы. Ұраны:Ұраны: Білікті бірді жығар. Білікті бірді жығар. Білімді мыңды жығар. Білімді мыңды жығар. Сәлемдесуі:Сәлемдесуі: Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым, Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым, Көрсетеміз бізде қандай күш барын. Көрсетеміз бізде қандай күш барын. Алға қойған мақсатымыз бір екен. Алға қойған мақсатымыз бір екен. Сәтті болсын сапарымыз әрдайым. Сәтті болсын сапарымыз әрдайым. ІІ топ. « Шаршы » тобы. Ұраны: Қандай сынақ болса дағы беріспе, Әрқашанда үміткерміз жеңіске. Сәлемдесуі: Армандарға қол созумен келеміз, Өмір теңіз жүзіп келеді кемеміз. Білімменен қаруланған тобымыз, Қарсыласты қалай да біз жеңеміз. ІІІ топ.ІІІ топ. «Т«Т екшеекше » » тобы. тобы. Ұраны:Ұраны: Жарыс десе жанамыз, Жарыс десе жанамыз, Бүгінгі күн жарыста алғырлықпен Бүгінгі күн жарыста алғырлықпен аламыз. аламыз. Сәлемдесуі:Сәлемдесуі: Қиындықтан сірәда біз қашпаймыз, Қиындықтан сірәда біз қашпаймыз, Алғырлық пен тапқырлықты Алғырлық пен тапқырлықты ұштаймыз. ұштаймыз. Қияларға самғап ұшқан құстаймыз, Қияларға самғап ұшқан құстаймыз, Шегінбейміз жеңістерге бастаймыз. Шегінбейміз жеңістерге бастаймыз. «« ТекшеТекше » » тобынан қарсыластарға тобынан қарсыластарға сәлем! сәлем!

«Үшбұрыш» «Үшбұрыш» тобынан қарсылас топтарға сәлем. тобынан қарсылас топтарға сәлем. Таныстыруы:Таныстыруы: Үшбұрыш деп жа

6 слайд
«Үшбұрыш» «Үшбұрыш» тобынан қарсылас топтарға сәлем. тобынан қарсылас топтарға сәлем. Таныстыруы:Таныстыруы: Үшбұрыш деп жазықтықта бір түзудің бойында Үшбұрыш деп жазықтықта бір түзудің бойында жатпайтын үш нүктені тізбектей қосқаннан жатпайтын үш нүктені тізбектей қосқаннан шыққан фигураны айтамыз. шыққан фигураны айтамыз. Үшбұрыш қабырғаларына қарай үш түрлі: Үшбұрыш қабырғаларына қарай үш түрлі: 1) тең қабырғалы үшбұрыш 1) тең қабырғалы үшбұрыш 2) тең бүйірлі үшбұрыш 2) тең бүйірлі үшбұрыш 3) әр қабырғалы үшбұрыш 3) әр қабырғалы үшбұрыш Үшбұрыш бұрыштарына қарай үш түрлі: Үшбұрыш бұрыштарына қарай үш түрлі: 1) тік бұрышты үшбұрыш 1) тік бұрышты үшбұрыш 2) сүйір бұрышты үшбұрыш 2) сүйір бұрышты үшбұрыш 3) доғал бұрышты үшбұрыш 3) доғал бұрышты үшбұрыш Таныстыруы:Таныстыруы: Барлық қабырғалары бір-бірінеБарлық қабырғалары бір-біріне тең тең тіктөртбұрыш тіктөртбұрыш шаршышаршы деп аталады. деп аталады. Қасиеттері:Қасиеттері: төбелері, қырлары,жақтары бірдейтөбелері, қырлары,жақтары бірдей 2) 2) қабырғалары қабырғалары бір-біріне п бір-біріне п араллель араллель болады болады 3) 3) ауданы ауданы мм 22 өлшенедіөлшенеді Таныстыруы:Таныстыруы: Барлық қабырғалары параллель ,6 жақты Барлық қабырғалары параллель ,6 жақты тік төртбұрышты текше дейді. тік төртбұрышты текше дейді. көлемі -көлемі - мм 33 өлшенеді.өлшенеді.

6 слайд

«Үшбұрыш» «Үшбұрыш» тобынан қарсылас топтарға сәлем. тобынан қарсылас топтарға сәлем. Таныстыруы:Таныстыруы: Үшбұрыш деп жазықтықта бір түзудің бойында Үшбұрыш деп жазықтықта бір түзудің бойында жатпайтын үш нүктені тізбектей қосқаннан жатпайтын үш нүктені тізбектей қосқаннан шыққан фигураны айтамыз. шыққан фигураны айтамыз. Үшбұрыш қабырғаларына қарай үш түрлі: Үшбұрыш қабырғаларына қарай үш түрлі: 1) тең қабырғалы үшбұрыш 1) тең қабырғалы үшбұрыш 2) тең бүйірлі үшбұрыш 2) тең бүйірлі үшбұрыш 3) әр қабырғалы үшбұрыш 3) әр қабырғалы үшбұрыш Үшбұрыш бұрыштарына қарай үш түрлі: Үшбұрыш бұрыштарына қарай үш түрлі: 1) тік бұрышты үшбұрыш 1) тік бұрышты үшбұрыш 2) сүйір бұрышты үшбұрыш 2) сүйір бұрышты үшбұрыш 3) доғал бұрышты үшбұрыш 3) доғал бұрышты үшбұрыш Таныстыруы:Таныстыруы: Барлық қабырғалары бір-бірінеБарлық қабырғалары бір-біріне тең тең тіктөртбұрыш тіктөртбұрыш шаршышаршы деп аталады. деп аталады. Қасиеттері:Қасиеттері: төбелері, қырлары,жақтары бірдейтөбелері, қырлары,жақтары бірдей 2) 2) қабырғалары қабырғалары бір-біріне п бір-біріне п араллель араллель болады болады 3) 3) ауданы ауданы мм 22 өлшенедіөлшенеді Таныстыруы:Таныстыруы: Барлық қабырғалары параллель ,6 жақты Барлық қабырғалары параллель ,6 жақты тік төртбұрышты текше дейді. тік төртбұрышты текше дейді. көлемі -көлемі - мм 33 өлшенеді.өлшенеді.

«Ұшбұрыш» тобына 1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша? 2. Үстел беті т

7 слайд
«Ұшбұрыш» тобына 1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша? 2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? 3. Төрт қойдың неше аяғы бар? « Шаршы » тобына 1. Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады? 2. 1 жұмыртқа 3 минутта піссе, 4 жұмыртқа қанша минутта піседі? 3. 1 т мақта ауыр ма, 10ц темір ауыр ма? « Текше » тобына 1. Бөлменің төрт бұрышында бір-бір мысықтан отыр.әр мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Барлығы бөлмеде неше мысық бар? 2. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? 3. Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар. Жанұяның қанша баласы бар?

7 слайд

«Ұшбұрыш» тобына 1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша? 2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? 3. Төрт қойдың неше аяғы бар? « Шаршы » тобына 1. Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады? 2. 1 жұмыртқа 3 минутта піссе, 4 жұмыртқа қанша минутта піседі? 3. 1 т мақта ауыр ма, 10ц темір ауыр ма? « Текше » тобына 1. Бөлменің төрт бұрышында бір-бір мысықтан отыр.әр мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Барлығы бөлмеде неше мысық бар? 2. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? 3. Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар. Жанұяның қанша баласы бар?

«Үшбұрыш» «Үшбұрыш» тобынатобына 1.1. 55 33 *2*2 3*3* 1616 22.22. 2. Периметрі 42 см ,1-ші қабырғасы 13 см, 2. Периметрі 42 см

8 слайд
«Үшбұрыш» «Үшбұрыш» тобынатобына 1.1. 55 33 *2*2 3*3* 1616 22.22. 2. Периметрі 42 см ,1-ші қабырғасы 13 см, 2. Периметрі 42 см ,1-ші қабырғасы 13 см, 2-шісі одан7 есе артық болса 2-шісі одан7 есе артық болса үшбұрыштың 3-ші қабырғасының үшбұрыштың 3-ші қабырғасының ұзындығын тапұзындығын тап «Шаршы» тобына«Шаршы» тобына 1.61.6 33 *4*4 3 3 *18*18 33 2. Текшенің 1-ші қабырғасы 21 см ,көлемін тап2. Текшенің 1-ші қабырғасы 21 см ,көлемін тап «Текше» тобына«Текше» тобына 1. 181. 18 22 *4*4 33 *7*7 33 2. Ауданы 64 см2. Ауданы 64 см 2 2 шаршының шаршының қабырғасының ұзындығын тапқабырғасының ұзындығын тап

8 слайд

«Үшбұрыш» «Үшбұрыш» тобынатобына 1.1. 55 33 *2*2 3*3* 1616 22.22. 2. Периметрі 42 см ,1-ші қабырғасы 13 см, 2. Периметрі 42 см ,1-ші қабырғасы 13 см, 2-шісі одан7 есе артық болса 2-шісі одан7 есе артық болса үшбұрыштың 3-ші қабырғасының үшбұрыштың 3-ші қабырғасының ұзындығын тапұзындығын тап «Шаршы» тобына«Шаршы» тобына 1.61.6 33 *4*4 3 3 *18*18 33 2. Текшенің 1-ші қабырғасы 21 см ,көлемін тап2. Текшенің 1-ші қабырғасы 21 см ,көлемін тап «Текше» тобына«Текше» тобына 1. 181. 18 22 *4*4 33 *7*7 33 2. Ауданы 64 см2. Ауданы 64 см 2 2 шаршының шаршының қабырғасының ұзындығын тапқабырғасының ұзындығын тап

«Үшбұрыш» тобына 1. Шеңбермен бір ғана ортақ нүкт есі бар түзу. 2. Шаршының 4-тен 1 бөлігі қандай фигура? 3.

9 слайд
«Үшбұрыш» тобына 1. Шеңбермен бір ғана ортақ нүкт есі бар түзу. 2. Шаршының 4-тен 1 бөлігі қандай фигура? 3. Қ андай түзулер ешқашан қиылыспайды? 4. Уақытты табу формуласын жаз 5. Мына формула бойынша нені табуға болады? S = a * b «Шаршы» тобына 1. Барлық қабырғалары бірдей қандай үшбұрыш? 2. Көлем табу формуласын жаз 3. Қашықтықты қалай табады? Формуласы жаз 4. Шеңбердің центрінен оның бойында жатқан нүктеге дейінгі қашықтық. «Т екше » тобына 1. Үшбұрыштың т үрлерін ата 2. Доғал бұрыш сызып көрсет 3. Периметр қалай табылады, ережесін айт 4. Бір нүктеден таралған екі сәуледен құралған фигура. 5. Перпендикуляр түзулер деген не?

9 слайд

«Үшбұрыш» тобына 1. Шеңбермен бір ғана ортақ нүкт есі бар түзу. 2. Шаршының 4-тен 1 бөлігі қандай фигура? 3. Қ андай түзулер ешқашан қиылыспайды? 4. Уақытты табу формуласын жаз 5. Мына формула бойынша нені табуға болады? S = a * b «Шаршы» тобына 1. Барлық қабырғалары бірдей қандай үшбұрыш? 2. Көлем табу формуласын жаз 3. Қашықтықты қалай табады? Формуласы жаз 4. Шеңбердің центрінен оның бойында жатқан нүктеге дейінгі қашықтық. «Т екше » тобына 1. Үшбұрыштың т үрлерін ата 2. Доғал бұрыш сызып көрсет 3. Периметр қалай табылады, ережесін айт 4. Бір нүктеден таралған екі сәуледен құралған фигура. 5. Перпендикуляр түзулер деген не?

«Ойымды жалғастыр» сайысы

10 слайд
«Ойымды жалғастыр» сайысы

10 слайд

«Ойымды жалғастыр» сайысы

Есептердің жауабына сәйкес кестені Есептердің жауабына сәйкес кестені толтырса, толтырса, ақиық ақынның ақиық ақынның аты шы

11 слайд
Есептердің жауабына сәйкес кестені Есептердің жауабына сәйкес кестені толтырса, толтырса, ақиық ақынның ақиық ақынның аты шығады. аты шығады. 7875, 234, 4(қалд 13), 10962, 300, 320, 7875, 234, 4(қалд 13), 10962, 300, 320, 68058, 100068058, 1000 И. 200*5 А. 406*27 И. 200*5 А. 406*27 Ғ. 257+43 Л. 78954-Ғ. 257+43 Л. 78954- 10896 10896 М. 525*15 Ұ. 9828/42М. 525*15 Ұ. 9828/42 Қ 105/23 А. 3840/12 Қ 105/23 А. 3840/12

11 слайд

Есептердің жауабына сәйкес кестені Есептердің жауабына сәйкес кестені толтырса, толтырса, ақиық ақынның ақиық ақынның аты шығады. аты шығады. 7875, 234, 4(қалд 13), 10962, 300, 320, 7875, 234, 4(қалд 13), 10962, 300, 320, 68058, 100068058, 1000 И. 200*5 А. 406*27 И. 200*5 А. 406*27 Ғ. 257+43 Л. 78954-Ғ. 257+43 Л. 78954- 10896 10896 М. 525*15 Ұ. 9828/42М. 525*15 Ұ. 9828/42 Қ 105/23 А. 3840/12 Қ 105/23 А. 3840/12

1. Бұрышты өлшейтін құрал. 1. Бұрышты өлшейтін құрал. 2. 2. Бойы екі қарыс, сиып тұр 25 арыс. Бойы екі қарыс, сиып тұр

12 слайд
1. Бұрышты өлшейтін құрал. 1. Бұрышты өлшейтін құрал. 2. 2. Бойы екі қарыс, сиып тұр 25 арыс. Бойы екі қарыс, сиып тұр 25 арыс. 3. Қандай сан барлық санға қалдықсыз 3. Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді. бөлінеді. 4. 30 санын үш 6-ны пайдаланып шығар. 4. 30 санын үш 6-ны пайдаланып шығар. 6. Қиылыспайтын екі түзу. 6. Қиылыспайтын екі түзу. 7. Ұзындықтың өлшем бірлігі 7. Ұзындықтың өлшем бірлігі 9. Екі нүктенің арасындағы түзу. 9. Екі нүктенің арасындағы түзу. 10. Шеңбердің центрі арқылы өтетін 10. Шеңбердің центрі арқылы өтетін түзутүзу . . 11. Барлық қабырғалары тең 11. Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш. тіктөртбұрыш. 12. 225 нешенің квадраты?12. 225 нешенің квадраты?

12 слайд

1. Бұрышты өлшейтін құрал. 1. Бұрышты өлшейтін құрал. 2. 2. Бойы екі қарыс, сиып тұр 25 арыс. Бойы екі қарыс, сиып тұр 25 арыс. 3. Қандай сан барлық санға қалдықсыз 3. Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді. бөлінеді. 4. 30 санын үш 6-ны пайдаланып шығар. 4. 30 санын үш 6-ны пайдаланып шығар. 6. Қиылыспайтын екі түзу. 6. Қиылыспайтын екі түзу. 7. Ұзындықтың өлшем бірлігі 7. Ұзындықтың өлшем бірлігі 9. Екі нүктенің арасындағы түзу. 9. Екі нүктенің арасындағы түзу. 10. Шеңбердің центрі арқылы өтетін 10. Шеңбердің центрі арқылы өтетін түзутүзу . . 11. Барлық қабырғалары тең 11. Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш. тіктөртбұрыш. 12. 225 нешенің квадраты?12. 225 нешенің квадраты?

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ