Бастауыш мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын арттыру

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Бастауыш мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Авторлық бағдарламам 34 сағатқа арналған математика пәні бойынша
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Алматы облысы Ұйғыр ауданы Қырғызсай ауылы Қырғызсай орта мектебі КММ-сі Жаратылыстану сабағында ғылыми-сауаттылықты да

#1 слайд
Алматы облысы Ұйғыр ауданы Қырғызсай ауылы Қырғызсай орта мектебі КММ-сі Жаратылыстану сабағында ғылыми-сауаттылықты дамытуда зерттеу жұмысының тиімділігі Мурасилова Гульнара Еламановна бастауыш сынып мұғалімі

1 слайд

Алматы облысы Ұйғыр ауданы Қырғызсай ауылы Қырғызсай орта мектебі КММ-сі Жаратылыстану сабағында ғылыми-сауаттылықты дамытуда зерттеу жұмысының тиімділігі Мурасилова Гульнара Еламановна бастауыш сынып мұғалімі

Қытай философы Конфуций айтқандай «Маған айтып берсең-ұмытып қаламын, Көрсетсең-есте сақтай

#2 слайд
Қытай философы Конфуций айтқандай «Маған айтып берсең-ұмытып қаламын, Көрсетсең-есте сақтаймын, Өзіме жасатсаң-үйренемін» Жай мұғалім хабарлайды, Жақсы мұғалім түсіндіреді, Керемет мұғалім көрсетеді Ұлы мұғалім шабыттандырады

2 слайд

Қытай философы Конфуций айтқандай «Маған айтып берсең-ұмытып қаламын, Көрсетсең-есте сақтаймын, Өзіме жасатсаң-үйренемін» Жай мұғалім хабарлайды, Жақсы мұғалім түсіндіреді, Керемет мұғалім көрсетеді Ұлы мұғалім шабыттандырады

«Жаратылыстану» пәнінің мақсаты-бастауыш сынып оқушыларын әрі қарай жаратылыстану ғылымы пә

#3 слайд
«Жаратылыстану» пәнінің мақсаты-бастауыш сынып оқушыларын әрі қарай жаратылыстану ғылымы пәндерін (биология, химия, физика) меңгеруге дайындау, күнделікті өмірде (үйде, мектепте, табиғатта) көрген, бақылаған құбылыстары мен үдерістерді түсіндіру, сипаттау үшін алған білімдерін пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру. Бастауыш сынып оқушысының жаратылыстану сабағында сауаттылығын қалай қалыптастыруға болады? Әрине бұл сабақта тапсырмалар арқылы жүзеге асады. Тапсырмаларды 3 топқа біріктіруге болады.

3 слайд

«Жаратылыстану» пәнінің мақсаты-бастауыш сынып оқушыларын әрі қарай жаратылыстану ғылымы пәндерін (биология, химия, физика) меңгеруге дайындау, күнделікті өмірде (үйде, мектепте, табиғатта) көрген, бақылаған құбылыстары мен үдерістерді түсіндіру, сипаттау үшін алған білімдерін пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру. Бастауыш сынып оқушысының жаратылыстану сабағында сауаттылығын қалай қалыптастыруға болады? Әрине бұл сабақта тапсырмалар арқылы жүзеге асады. Тапсырмаларды 3 топқа біріктіруге болады.

#4 слайд

4 слайд

Уақытты анықтайтын құралдар Зерттеу жұмысы 1 тапсырма. Төмендегі құралдар не үшін керек? Ол

#5 слайд
Уақытты анықтайтын құралдар Зерттеу жұмысы 1 тапсырма. Төмендегі құралдар не үшін керек? Оларды адамдар қай кезде ойлап тапты? (1-2 сынып оқушыларына бір түрін таңдатып орындатуға болады.3-4 сынып оқушыларына алдын –ала үйге тапсырма беріп қоюға да болады. ) Тарихшылар

5 слайд

Уақытты анықтайтын құралдар Зерттеу жұмысы 1 тапсырма. Төмендегі құралдар не үшін керек? Оларды адамдар қай кезде ойлап тапты? (1-2 сынып оқушыларына бір түрін таңдатып орындатуға болады.3-4 сынып оқушыларына алдын –ала үйге тапсырма беріп қоюға да болады. ) Тарихшылар

2 тапсырма. Бақылаушылар Қызғалдақтың кешке жабылу уақыты 20.00 де 08.05.2022 жыл

#6 слайд
2 тапсырма. Бақылаушылар Қызғалдақтың кешке жабылу уақыты 20.00 де 08.05.2022 жыл Қырғызсай ауылы Қызғалдақ гүлінің ашылуы мен жабылу уақытын анықта. Қызғалдақтың таңертең ашылған уақыты 06.20 да 08.05.2022 жыл Қырғызсай ауылы Агроном

6 слайд

2 тапсырма. Бақылаушылар Қызғалдақтың кешке жабылу уақыты 20.00 де 08.05.2022 жыл Қырғызсай ауылы Қызғалдақ гүлінің ашылуы мен жабылу уақытын анықта. Қызғалдақтың таңертең ашылған уақыты 06.20 да 08.05.2022 жыл Қырғызсай ауылы Агроном

3 тапсырма. Уақытты анықтайтын құралды құрастыруға бола ма?Ойланыңдар, үлгісін жасаңдар. (оқушыларға керекті құралдарды беремі

#7 слайд
3 тапсырма. Уақытты анықтайтын құралды құрастыруға бола ма?Ойланыңдар, үлгісін жасаңдар. (оқушыларға керекті құралдарды береміз,олар құрастырады,сағат тілдерін қайталайды.) Цифрблат,секунд,минут,сағат Сағатшы Сағат шебері Оқушылардың құрастырған сағаттары

7 слайд

3 тапсырма. Уақытты анықтайтын құралды құрастыруға бола ма?Ойланыңдар, үлгісін жасаңдар. (оқушыларға керекті құралдарды береміз,олар құрастырады,сағат тілдерін қайталайды.) Цифрблат,секунд,минут,сағат Сағатшы Сағат шебері Оқушылардың құрастырған сағаттары

4 тапсырма. Зерттейік Мәтін оқу.Пәнаралық байланыс. (Ана тілі,әдебиеттік оқу,математика,дене шынықтыру) 1 минутта неше сөз оқи

#8 слайд
4 тапсырма. Зерттейік Мәтін оқу.Пәнаралық байланыс. (Ана тілі,әдебиеттік оқу,математика,дене шынықтыру) 1 минутта неше сөз оқи аласың? 1 минутта неше рет отырып тұрасың? (топтағы оқушылар мәтінді жарыса оқып,өздерінің 1 минутта неше сөз оқығандарын жазады,айтады немесе неше рет отырып тұрғандарын санайды.) Димаш 1 минутта 44 рет отырып тұрды Зерттеушілер

8 слайд

4 тапсырма. Зерттейік Мәтін оқу.Пәнаралық байланыс. (Ана тілі,әдебиеттік оқу,математика,дене шынықтыру) 1 минутта неше сөз оқи аласың? 1 минутта неше рет отырып тұрасың? (топтағы оқушылар мәтінді жарыса оқып,өздерінің 1 минутта неше сөз оқығандарын жазады,айтады немесе неше рет отырып тұрғандарын санайды.) Димаш 1 минутта 44 рет отырып тұрды Зерттеушілер

5 тапсырма. (Зерттейік) Суреттегі бала жүгіріп келе жатыр сіздердің қолдарыңызда 3 түрлі сағат бар.Қай сағат баланың жүгіріп

#9 слайд
5 тапсырма. (Зерттейік) Суреттегі бала жүгіріп келе жатыр сіздердің қолдарыңызда 3 түрлі сағат бар.Қай сағат баланың жүгіріп келген уақытын нақты көрсетеді? Құмсағат Механикалық сағат Электронды сағат Зерттеушілер

9 слайд

5 тапсырма. (Зерттейік) Суреттегі бала жүгіріп келе жатыр сіздердің қолдарыңызда 3 түрлі сағат бар.Қай сағат баланың жүгіріп келген уақытын нақты көрсетеді? Құмсағат Механикалық сағат Электронды сағат Зерттеушілер

#10 слайд

10 слайд

Уақыт туралы тақырыпты қорытындылау үшін TIMSS тапсырмасын орындатып жіберуге болады

#11 слайд
Уақыт туралы тақырыпты қорытындылау үшін TIMSS тапсырмасын орындатып жіберуге болады

11 слайд

Уақыт туралы тақырыпты қорытындылау үшін TIMSS тапсырмасын орындатып жіберуге болады

Бұл тақырыпты өткенде Мақсат: Оқушыларға уақыттың құндылығын түсіндіре отырып, қалай тиімді пайдалануға болатындығы жөнінде мә

#12 слайд
Бұл тақырыпты өткенде Мақсат: Оқушыларға уақыттың құндылығын түсіндіре отырып, қалай тиімді пайдалануға болатындығы жөнінде мәліметтер беру. Күтілетін нәтиже: күнделікті өмірінде уақытты жоспарлай білуі, уақытты тиімді пайдалануы, уақытын босқа өткізбеуі. Уақытты тиімді пайдалану дегеніміз не? Уақытты тиімді пайдалану - ол көп іс атқару емес. Ол өз уақытыңда тиімді және дұрыс пайдалану. Уақыт – біздің өміріміз. Ендеше оны қалай пайдаланып жүрміз. Адамның өмірінде оның уақытын ұрлайтын пайдасыз нәрселер көп Уақытты тиімді пайдалану үшін,күнді жоспарлауды үйрену керектігін айтып өтуге болады. Бұл өмірде өте қажет.

12 слайд

Бұл тақырыпты өткенде Мақсат: Оқушыларға уақыттың құндылығын түсіндіре отырып, қалай тиімді пайдалануға болатындығы жөнінде мәліметтер беру. Күтілетін нәтиже: күнделікті өмірінде уақытты жоспарлай білуі, уақытты тиімді пайдалануы, уақытын босқа өткізбеуі. Уақытты тиімді пайдалану дегеніміз не? Уақытты тиімді пайдалану - ол көп іс атқару емес. Ол өз уақытыңда тиімді және дұрыс пайдалану. Уақыт – біздің өміріміз. Ендеше оны қалай пайдаланып жүрміз. Адамның өмірінде оның уақытын ұрлайтын пайдасыз нәрселер көп Уақытты тиімді пайдалану үшін,күнді жоспарлауды үйрену керектігін айтып өтуге болады. Бұл өмірде өте қажет.

Зерттеу жұмыстары

#13 слайд
Зерттеу жұмыстары

13 слайд

Зерттеу жұмыстары

Физика пәнінің мұғалімі Чебикова Назым 1ші сынып оқушыларына ғаламшарлар туралы айтып беруде

#14 слайд
Физика пәнінің мұғалімі Чебикова Назым 1ші сынып оқушыларына ғаламшарлар туралы айтып беруде сабақтастық

14 слайд

Физика пәнінің мұғалімі Чебикова Назым 1ші сынып оқушыларына ғаламшарлар туралы айтып беруде сабақтастық

Қорытынды Жаратылыстану пәні бойы

#15 слайд
Қорытынды Жаратылыстану пәні бойынша зерттеу жұмысының қандай тиімділігі бар? Алты-тоғыз жастағы балалар өз ойын білдіруге,оқу мазмұны бойынша сұрақ қоюға,сұрақтарға жауап іздеуге үйренуі тиіс.Осы пәнді оқу арқылы оқушылар зерттеушілер дегеніміздің белгілі бір ғылым саласын зерттейтін мамандар екенін түсінеді. - қоршаған әлем құбылысына бақылау жүргізуге; -өлі және тірі табиғатта болып жатқан кейбір құбылыстардың себептерін анықтауға; -заманауи технологияларды сауатты пайдалануға; -өзіндік қарапайым зерттеулерден қорытындылар жасауға үйренеді. Ақиық ақын Мұқағалидың: Түн маған ұйықтау үшін берілмеген, Ұйқы тең шала жансар өлімменен. Қанша менің өлді екен уақытым, Ақ жастық, ала жастық кебіндеген, - деген өлең жолдарымен аяқтағым келіп отыр.

15 слайд

Қорытынды Жаратылыстану пәні бойынша зерттеу жұмысының қандай тиімділігі бар? Алты-тоғыз жастағы балалар өз ойын білдіруге,оқу мазмұны бойынша сұрақ қоюға,сұрақтарға жауап іздеуге үйренуі тиіс.Осы пәнді оқу арқылы оқушылар зерттеушілер дегеніміздің белгілі бір ғылым саласын зерттейтін мамандар екенін түсінеді. - қоршаған әлем құбылысына бақылау жүргізуге; -өлі және тірі табиғатта болып жатқан кейбір құбылыстардың себептерін анықтауға; -заманауи технологияларды сауатты пайдалануға; -өзіндік қарапайым зерттеулерден қорытындылар жасауға үйренеді. Ақиық ақын Мұқағалидың: Түн маған ұйықтау үшін берілмеген, Ұйқы тең шала жансар өлімменен. Қанша менің өлді екен уақытым, Ақ жастық, ала жастық кебіндеген, - деген өлең жолдарымен аяқтағым келіп отыр.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

#16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

16 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Файл форматы:
pptx
24.03.2025
332
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі