Бастауыш мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын арттыру
Бастауыш мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын арттыру

#1 слайд
Алматы облысы Ұйғыр ауданы
Қырғызсай ауылы Қырғызсай орта мектебі КММ-сі
Жаратылыстану сабағында ғылыми-сауаттылықты
дамытуда зерттеу жұмысының тиімділігі
Мурасилова Гульнара Еламановна
бастауыш сынып мұғалімі
1 слайд
Алматы облысы Ұйғыр ауданы Қырғызсай ауылы Қырғызсай орта мектебі КММ-сі Жаратылыстану сабағында ғылыми-сауаттылықты дамытуда зерттеу жұмысының тиімділігі Мурасилова Гульнара Еламановна бастауыш сынып мұғалімі
#2 слайд
Қытай философы Конфуций айтқандай
«Маған айтып берсең-ұмытып қаламын,
Көрсетсең-есте сақтаймын,
Өзіме жасатсаң-үйренемін»
Жай мұғалім хабарлайды,
Жақсы мұғалім түсіндіреді,
Керемет мұғалім көрсетеді
Ұлы мұғалім шабыттандырады
2 слайд
Қытай философы Конфуций айтқандай «Маған айтып берсең-ұмытып қаламын, Көрсетсең-есте сақтаймын, Өзіме жасатсаң-үйренемін» Жай мұғалім хабарлайды, Жақсы мұғалім түсіндіреді, Керемет мұғалім көрсетеді Ұлы мұғалім шабыттандырады
#3 слайд
«Жаратылыстану» пәнінің мақсаты-бастауыш сынып оқушыларын әрі
қарай жаратылыстану ғылымы пәндерін (биология, химия, физика)
меңгеруге дайындау, күнделікті өмірде (үйде, мектепте, табиғатта) көрген,
бақылаған құбылыстары мен үдерістерді түсіндіру, сипаттау үшін алған
білімдерін пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру.
Бастауыш сынып оқушысының жаратылыстану сабағында
сауаттылығын қалай қалыптастыруға болады?
Әрине бұл сабақта тапсырмалар арқылы жүзеге асады.
Тапсырмаларды 3 топқа біріктіруге болады.
3 слайд
«Жаратылыстану» пәнінің мақсаты-бастауыш сынып оқушыларын әрі қарай жаратылыстану ғылымы пәндерін (биология, химия, физика) меңгеруге дайындау, күнделікті өмірде (үйде, мектепте, табиғатта) көрген, бақылаған құбылыстары мен үдерістерді түсіндіру, сипаттау үшін алған білімдерін пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру. Бастауыш сынып оқушысының жаратылыстану сабағында сауаттылығын қалай қалыптастыруға болады? Әрине бұл сабақта тапсырмалар арқылы жүзеге асады. Тапсырмаларды 3 топқа біріктіруге болады.
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
Уақытты анықтайтын құралдар
Зерттеу жұмысы
1 тапсырма.
Төмендегі құралдар не үшін керек?
Оларды адамдар қай кезде ойлап тапты?
(1-2 сынып оқушыларына бір түрін таңдатып орындатуға
болады.3-4 сынып оқушыларына алдын –ала үйге тапсырма
беріп қоюға да болады.
)
Тарихшылар
5 слайд
Уақытты анықтайтын құралдар Зерттеу жұмысы 1 тапсырма. Төмендегі құралдар не үшін керек? Оларды адамдар қай кезде ойлап тапты? (1-2 сынып оқушыларына бір түрін таңдатып орындатуға болады.3-4 сынып оқушыларына алдын –ала үйге тапсырма беріп қоюға да болады. ) Тарихшылар
#6 слайд
2 тапсырма. Бақылаушылар
Қызғалдақтың кешке жабылу уақыты
20.00 де 08.05.2022 жыл
Қырғызсай ауылы
Қызғалдақ гүлінің ашылуы мен жабылу уақытын анықта.
Қызғалдақтың таңертең ашылған уақыты
06.20 да 08.05.2022 жыл
Қырғызсай ауылы
Агроном
6 слайд
2 тапсырма. Бақылаушылар Қызғалдақтың кешке жабылу уақыты 20.00 де 08.05.2022 жыл Қырғызсай ауылы Қызғалдақ гүлінің ашылуы мен жабылу уақытын анықта. Қызғалдақтың таңертең ашылған уақыты 06.20 да 08.05.2022 жыл Қырғызсай ауылы Агроном
#7 слайд
3 тапсырма.
Уақытты анықтайтын құралды құрастыруға бола ма?Ойланыңдар,
үлгісін жасаңдар.
(оқушыларға керекті құралдарды береміз,олар құрастырады,сағат тілдерін
қайталайды.)
Цифрблат,секунд,минут,сағат
Сағатшы
Сағат шебері
Оқушылардың құрастырған сағаттары
7 слайд
3 тапсырма. Уақытты анықтайтын құралды құрастыруға бола ма?Ойланыңдар, үлгісін жасаңдар. (оқушыларға керекті құралдарды береміз,олар құрастырады,сағат тілдерін қайталайды.) Цифрблат,секунд,минут,сағат Сағатшы Сағат шебері Оқушылардың құрастырған сағаттары
#8 слайд
4 тапсырма. Зерттейік
Мәтін оқу.Пәнаралық байланыс. (Ана тілі,әдебиеттік оқу,математика,дене шынықтыру)
1 минутта неше сөз оқи аласың? 1 минутта неше рет отырып тұрасың?
(топтағы оқушылар мәтінді жарыса оқып,өздерінің 1 минутта неше сөз
оқығандарын жазады,айтады немесе неше рет отырып тұрғандарын санайды.)
Димаш 1 минутта
44 рет отырып тұрды
Зерттеушілер
8 слайд
4 тапсырма. Зерттейік Мәтін оқу.Пәнаралық байланыс. (Ана тілі,әдебиеттік оқу,математика,дене шынықтыру) 1 минутта неше сөз оқи аласың? 1 минутта неше рет отырып тұрасың? (топтағы оқушылар мәтінді жарыса оқып,өздерінің 1 минутта неше сөз оқығандарын жазады,айтады немесе неше рет отырып тұрғандарын санайды.) Димаш 1 минутта 44 рет отырып тұрды Зерттеушілер
#9 слайд
5 тапсырма. (Зерттейік)
Суреттегі бала жүгіріп келе жатыр сіздердің қолдарыңызда 3 түрлі
сағат бар.Қай сағат баланың жүгіріп келген уақытын нақты көрсетеді?
Құмсағат
Механикалық сағат Электронды сағат
Зерттеушілер
9 слайд
5 тапсырма. (Зерттейік) Суреттегі бала жүгіріп келе жатыр сіздердің қолдарыңызда 3 түрлі сағат бар.Қай сағат баланың жүгіріп келген уақытын нақты көрсетеді? Құмсағат Механикалық сағат Электронды сағат Зерттеушілер
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
Уақыт туралы тақырыпты қорытындылау үшін TIMSS тапсырмасын орындатып жіберуге болады
11 слайд
Уақыт туралы тақырыпты қорытындылау үшін TIMSS тапсырмасын орындатып жіберуге болады
#12 слайд
Бұл тақырыпты өткенде
Мақсат: Оқушыларға уақыттың құндылығын түсіндіре отырып, қалай тиімді пайдалануға
болатындығы жөнінде мәліметтер беру.
Күтілетін нәтиже: күнделікті өмірінде уақытты жоспарлай білуі, уақытты тиімді пайдалануы, уақытын
босқа өткізбеуі.
Уақытты тиімді пайдалану дегеніміз не? Уақытты тиімді пайдалану - ол көп іс атқару емес. Ол өз
уақытыңда тиімді және дұрыс пайдалану.
Уақыт – біздің өміріміз. Ендеше оны қалай пайдаланып жүрміз. Адамның өмірінде оның уақытын
ұрлайтын пайдасыз нәрселер көп Уақытты тиімді пайдалану үшін,күнді жоспарлауды үйрену
керектігін айтып өтуге болады.
Бұл өмірде өте қажет.
12 слайд
Бұл тақырыпты өткенде Мақсат: Оқушыларға уақыттың құндылығын түсіндіре отырып, қалай тиімді пайдалануға болатындығы жөнінде мәліметтер беру. Күтілетін нәтиже: күнделікті өмірінде уақытты жоспарлай білуі, уақытты тиімді пайдалануы, уақытын босқа өткізбеуі. Уақытты тиімді пайдалану дегеніміз не? Уақытты тиімді пайдалану - ол көп іс атқару емес. Ол өз уақытыңда тиімді және дұрыс пайдалану. Уақыт – біздің өміріміз. Ендеше оны қалай пайдаланып жүрміз. Адамның өмірінде оның уақытын ұрлайтын пайдасыз нәрселер көп Уақытты тиімді пайдалану үшін,күнді жоспарлауды үйрену керектігін айтып өтуге болады. Бұл өмірде өте қажет.
#13 слайд
Зерттеу жұмыстары
13 слайд
Зерттеу жұмыстары
#14 слайд
Физика пәнінің мұғалімі Чебикова Назым 1ші сынып
оқушыларына ғаламшарлар туралы айтып беруде сабақтастық
14 слайд
Физика пәнінің мұғалімі Чебикова Назым 1ші сынып оқушыларына ғаламшарлар туралы айтып беруде сабақтастық
#15 слайд
Қорытынды
Жаратылыстану пәні бойынша зерттеу жұмысының қандай тиімділігі бар?
Алты-тоғыз жастағы балалар өз ойын білдіруге,оқу мазмұны бойынша сұрақ
қоюға,сұрақтарға жауап іздеуге үйренуі тиіс.Осы пәнді оқу арқылы оқушылар
зерттеушілер дегеніміздің белгілі бір ғылым саласын зерттейтін мамандар екенін түсінеді.
- қоршаған әлем құбылысына бақылау жүргізуге;
-өлі және тірі табиғатта болып жатқан кейбір құбылыстардың себептерін анықтауға;
-заманауи технологияларды сауатты пайдалануға;
-өзіндік қарапайым зерттеулерден қорытындылар жасауға үйренеді.
Ақиық ақын Мұқағалидың:
Түн маған ұйықтау үшін берілмеген,
Ұйқы тең шала жансар өлімменен.
Қанша менің өлді екен уақытым,
Ақ жастық, ала жастық кебіндеген, - деген өлең жолдарымен аяқтағым келіп отыр.
15 слайд
Қорытынды Жаратылыстану пәні бойынша зерттеу жұмысының қандай тиімділігі бар? Алты-тоғыз жастағы балалар өз ойын білдіруге,оқу мазмұны бойынша сұрақ қоюға,сұрақтарға жауап іздеуге үйренуі тиіс.Осы пәнді оқу арқылы оқушылар зерттеушілер дегеніміздің белгілі бір ғылым саласын зерттейтін мамандар екенін түсінеді. - қоршаған әлем құбылысына бақылау жүргізуге; -өлі және тірі табиғатта болып жатқан кейбір құбылыстардың себептерін анықтауға; -заманауи технологияларды сауатты пайдалануға; -өзіндік қарапайым зерттеулерден қорытындылар жасауға үйренеді. Ақиық ақын Мұқағалидың: Түн маған ұйықтау үшін берілмеген, Ұйқы тең шала жансар өлімменен. Қанша менің өлді екен уақытым, Ақ жастық, ала жастық кебіндеген, - деген өлең жолдарымен аяқтағым келіп отыр.
#16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!
шағым қалдыра аласыз













