«Бастауыш мектепте оқытудың басты дағдыларын қалыптастырып жағдай жасау» Баяндама
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Баяндама
тақырыбы: «Бастауыш мектепте
оқытудың басты дағдыларын
қалыптастырып жағдай жасау»
«Көкпекті орта мектебі»
Бастауыш сынып мұғалімі:
Дюсешова Ж.Т.
1 слайд
Баяндама тақырыбы: «Бастауыш мектепте оқытудың басты дағдыларын қалыптастырып жағдай жасау» «Көкпекті орта мектебі» Бастауыш сынып мұғалімі: Дюсешова Ж.Т.
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Жоспар:
1. Жаңартылған білім –болашақтың
кепілі
2. Рухани жаңғыру - білім саласының
жаңа көкжиегі
3. Ұстаздар алдындағы міндет
4. Тиімді әдіс-тәсілдер
5. Қорытынды.
3 слайд
Жоспар: 1. Жаңартылған білім –болашақтың кепілі 2. Рухани жаңғыру - білім саласының жаңа көкжиегі 3. Ұстаздар алдындағы міндет 4. Тиімді әдіс-тәсілдер 5. Қорытынды.
4 слайд
Жаңартылған білім – болашақтың кепілі
«Бұған дейін жасалғандардың бәрін одан да жақсырақ етіп жасауға
болады». Генри Форд.
1. Жаңартылған білім беру бағдарламасы — заман талабына сай
келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын тың бағдарлама.
Кәсіби тұрғыда жаңа сатыға қадам басып, білім жүйесіне енген
жаңалықтың қыр –сырын зерттеу үшін арнайы курсқа
бардық. «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы
ұйымдастырған «Жаңартылған бастауыш білім беру
бағдарламасы» атты курстың толық нұсқасын барлығымыз
толық меңгердік деп ойлаймын.Үйренгеніміз де, үйренеріміз де көп
Үнді халқының тарихи тұлғасы Махатма Гандидің «Егер сен
болашақтағы өзгерісті байқағың келсе, сол өзгерісті уақытында жаса»
деген ілімін негізге ала отырып, оқушы бойындағы қабілетті
жетілдіріп, оқушыларды болашаққа жетелеп, жақсы іске қарай бет
бұрып отырмыз.
4 слайд
Жаңартылған білім – болашақтың кепілі «Бұған дейін жасалғандардың бәрін одан да жақсырақ етіп жасауға болады». Генри Форд. 1. Жаңартылған білім беру бағдарламасы — заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын тың бағдарлама. Кәсіби тұрғыда жаңа сатыға қадам басып, білім жүйесіне енген жаңалықтың қыр –сырын зерттеу үшін арнайы курсқа бардық. «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы ұйымдастырған «Жаңартылған бастауыш білім беру бағдарламасы» атты курстың толық нұсқасын барлығымыз толық меңгердік деп ойлаймын.Үйренгеніміз де, үйренеріміз де көп Үнді халқының тарихи тұлғасы Махатма Гандидің «Егер сен болашақтағы өзгерісті байқағың келсе, сол өзгерісті уақытында жаса» деген ілімін негізге ала отырып, оқушы бойындағы қабілетті жетілдіріп, оқушыларды болашаққа жетелеп, жақсы іске қарай бет бұрып отырмыз.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
2. Рухани жаңғыру - білім саласының жаңа
көкжиегі «Рухани жаңғыру» - еліміздегі білім
берудің бүтіндей жүйесінің, мүмкіндіктер
кеңістігіне айналуда.Бүгінгі әлемдік
бәсекелестік заманында бізге сергектік пен
серпіліс керек. Тұңғыш Президентіміздің тың
идеялары жаңа нәтижелі көкжиектерге
бастайтын серпіліс. Ал, мектеп қоғамдағы
қоғамдық сананы жаңғыртудың қозғаушы күші
болуы тиіс. Басты мақсат - түсіндіруден
әрекетке көшу болмақ.
6 слайд
2. Рухани жаңғыру - білім саласының жаңа көкжиегі «Рухани жаңғыру» - еліміздегі білім берудің бүтіндей жүйесінің, мүмкіндіктер кеңістігіне айналуда.Бүгінгі әлемдік бәсекелестік заманында бізге сергектік пен серпіліс керек. Тұңғыш Президентіміздің тың идеялары жаңа нәтижелі көкжиектерге бастайтын серпіліс. Ал, мектеп қоғамдағы қоғамдық сананы жаңғыртудың қозғаушы күші болуы тиіс. Басты мақсат - түсіндіруден әрекетке көшу болмақ.
7 слайд
3.Ұстаздар алдындағы міндет Дамудың негізі білім мен
ғылымға келіп тіреледі. Сондықтан да, әлемдегі дамыған елдер
сияқты тәуелсіз елімізде білім жүйесі сапасын жетілдіру ең
негізгі өзекті мәселелердің бірі болып отырғаны белгілі.
Осыған орай, білім беру жүйесінде жастарға сапалы білім
беріп, олардың үйлесімді дамуы мен тұлға ретінде
қалыптасуында ұстаздың кәсіби шеберлік көрсеткіштерінің
бірі - жалпы педагогикалық, ғылыми- теориялық, әдістемелік
жаңалықтар мен озық тәжірибиені жетік меңгерудің маңызы
зор.Қазіргі ұстаздар алдындағы міндет: ғылым мен
техниканың даму деңгейіне сәйкес оқушының білімі терең,
іскер және ойлауға қабілетті, әлемдік стандарттар негізінде
жұмыс істей алатын құзырлы тұлғаны қалыптастыру. Мұндай
талапқа сай қызмет істеу үшін ұстаз үздіксіз ізденісте кәсіби
білікті болуы тиіс.
7 слайд
3.Ұстаздар алдындағы міндет Дамудың негізі білім мен ғылымға келіп тіреледі. Сондықтан да, әлемдегі дамыған елдер сияқты тәуелсіз елімізде білім жүйесі сапасын жетілдіру ең негізгі өзекті мәселелердің бірі болып отырғаны белгілі. Осыған орай, білім беру жүйесінде жастарға сапалы білім беріп, олардың үйлесімді дамуы мен тұлға ретінде қалыптасуында ұстаздың кәсіби шеберлік көрсеткіштерінің бірі - жалпы педагогикалық, ғылыми- теориялық, әдістемелік жаңалықтар мен озық тәжірибиені жетік меңгерудің маңызы зор.Қазіргі ұстаздар алдындағы міндет: ғылым мен техниканың даму деңгейіне сәйкес оқушының білімі терең, іскер және ойлауға қабілетті, әлемдік стандарттар негізінде жұмыс істей алатын құзырлы тұлғаны қалыптастыру. Мұндай талапқа сай қызмет істеу үшін ұстаз үздіксіз ізденісте кәсіби білікті болуы тиіс.
8 слайд
4.Тиімді әдіс-тәсілдер «Мұғалім көп әдісті білуге
тырысуы керек. Оны өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе
есебінде қолдануы керек»-деп Ахмет Байтұрсынов
айтқандай, қазіргі заман талабына сай білім беру
мәселесі сол қоғам мүддесіне сай болуы керек. Өз
ісінің шебері ғана жоғары жетістіктерге жетеді. Ал
оның негізі бастауыш сыныптарда қаланбақ.
Сондықтан да бастауыш сыныпта сабаққа тиімді
әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың білім
сапасын арттыру ең басты мәселе.Өз тәжірибиемде
«Арқаға жазылған комплименттер», «Атомдар мен
молекулалар», «Голланд жаңбыры», «Бөлмедегі
заттар» әдістерін қолданудамын. Бұл әдістер қазіргі
таңда өз нәтижесін беруде.
8 слайд
4.Тиімді әдіс-тәсілдер «Мұғалім көп әдісті білуге тырысуы керек. Оны өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе есебінде қолдануы керек»-деп Ахмет Байтұрсынов айтқандай, қазіргі заман талабына сай білім беру мәселесі сол қоғам мүддесіне сай болуы керек. Өз ісінің шебері ғана жоғары жетістіктерге жетеді. Ал оның негізі бастауыш сыныптарда қаланбақ. Сондықтан да бастауыш сыныпта сабаққа тиімді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың білім сапасын арттыру ең басты мәселе.Өз тәжірибиемде «Арқаға жазылған комплименттер», «Атомдар мен молекулалар», «Голланд жаңбыры», «Бөлмедегі заттар» әдістерін қолданудамын. Бұл әдістер қазіргі таңда өз нәтижесін беруде.
9 слайд
5. Қорытынды. Сөзімнің соңын қорытындылай
келе, жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша
менің түйгенім: Мұғалім оқушыға еркіндік беру керек,
тыңдау керек. Және де әдіс-тәсілдерді әр сабақта
тиімді қолдану қажет. Соның нәтижесінде кереметтей
жетістіктерге жетіп, бәсекеге қабілетті, білімді де
білікті ұрпақ өсіріп шығаратынымызға сенімдімін!
Әріптестер! Өз ісіне берілген, жаңалықты жатсынбай
қабылдайтын, жүректі ұстаз болайық!
9 слайд
5. Қорытынды. Сөзімнің соңын қорытындылай келе, жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша менің түйгенім: Мұғалім оқушыға еркіндік беру керек, тыңдау керек. Және де әдіс-тәсілдерді әр сабақта тиімді қолдану қажет. Соның нәтижесінде кереметтей жетістіктерге жетіп, бәсекеге қабілетті, білімді де білікті ұрпақ өсіріп шығаратынымызға сенімдімін! Әріптестер! Өз ісіне берілген, жаңалықты жатсынбай қабылдайтын, жүректі ұстаз болайық!
10 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
10 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!