Материалдар / Бастауыш сынып оқушыларын ББЖМ - сіне дайындау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сынып оқушыларын ББЖМ - сіне дайындау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып оқушыларын ББЖМ - сіне дайындау қағидалары туралы іс - тәжірибемнен
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Батыс Қазақстан облысы Орал қаласы Баяндама: Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидалары Баяндамашыла

1 слайд
Батыс Қазақстан облысы Орал қаласы Баяндама: Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидалары Баяндамашылар: №37 ЖОББМ бастауыш сынып мұғалімі педагог – сарапшы Г. А. Срымбетова 2023 жыл

1 слайд

Батыс Қазақстан облысы Орал қаласы Баяндама: Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидалары Баяндамашылар: №37 ЖОББМ бастауыш сынып мұғалімі педагог – сарапшы Г. А. Срымбетова 2023 жыл

Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісінің мақсаты білім беру ұйымдарынан тәуелсіз бастауыш сыныптан орта буын

2 слайд
Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісінің мақсаты білім беру ұйымдарынан тәуелсіз бастауыш сыныптан орта буынға дайындығын бақылау; оқыту сапасын жүйелі бақылау;бастауыш және негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкестігін бағалау.

2 слайд

Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісінің мақсаты білім беру ұйымдарынан тәуелсіз бастауыш сыныптан орта буынға дайындығын бақылау; оқыту сапасын жүйелі бақылау;бастауыш және негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкестігін бағалау.

Жұмыс жүйесі 1. Күнделікті сабақтардың сапалы берілуі; 2. Өткен сабақты қайталау әдістерінің жиілігі; 3. Байқау сынақтарын

3 слайд
Жұмыс жүйесі 1. Күнделікті сабақтардың сапалы берілуі; 2. Өткен сабақты қайталау әдістерінің жиілігі; 3. Байқау сынақтарын өткізу; 4. Талдау жасау; 5. Қатемен жұмыс;6. Мониторинг;7. Олқылықты жою жолдары.

3 слайд

Жұмыс жүйесі 1. Күнделікті сабақтардың сапалы берілуі; 2. Өткен сабақты қайталау әдістерінің жиілігі; 3. Байқау сынақтарын өткізу; 4. Талдау жасау; 5. Қатемен жұмыс;6. Мониторинг;7. Олқылықты жою жолдары.

ББЖМӘдістемелік көмек көрсету; Білім беру сапасын қамтамасыз ету жөнінде ұсынымдар әзірлеу; Өткізу;Тестілеу нәтижелерін өң

4 слайд
ББЖМӘдістемелік көмек көрсету; Білім беру сапасын қамтамасыз ету жөнінде ұсынымдар әзірлеу; Өткізу;Тестілеу нәтижелерін өңдеу мен жүйелі талдау.

4 слайд

ББЖМӘдістемелік көмек көрсету; Білім беру сапасын қамтамасыз ету жөнінде ұсынымдар әзірлеу; Өткізу;Тестілеу нәтижелерін өңдеу мен жүйелі талдау.

Функционалдық сауаттылық дегеніміз не? Сыртқы ортамен қарым-қатынасқа түсу; Сыртқы ортаға тезірек бейімделіп, жұмыс істеу; ад

5 слайд
Функционалдық сауаттылық дегеніміз не? Сыртқы ортамен қарым-қатынасқа түсу; Сыртқы ортаға тезірек бейімделіп, жұмыс істеу; адамның қалыпты жұмыс істеуін қамтамасыз ететін білім, білік және дағдылардың деңгейі; белгілі бір мәдени ортада адамның өмір сүруіне қажетті минимум болып саналатын әлеуметтік қатынастар жүйесі;әлемге бағдарланған және әлеуметтік құндылықтарға, үміттер мен мүдделерге сәйкес әрекет ету;адамдар арасында қалай өмір сүруді білу;  белгілі бір қасиеттерге, негізгі құзыреттерге ие тәуелсіз адам болу; ТӘУЕЛСІЗ ТҰЛҒА

5 слайд

Функционалдық сауаттылық дегеніміз не? Сыртқы ортамен қарым-қатынасқа түсу; Сыртқы ортаға тезірек бейімделіп, жұмыс істеу; адамның қалыпты жұмыс істеуін қамтамасыз ететін білім, білік және дағдылардың деңгейі; белгілі бір мәдени ортада адамның өмір сүруіне қажетті минимум болып саналатын әлеуметтік қатынастар жүйесі;әлемге бағдарланған және әлеуметтік құндылықтарға, үміттер мен мүдделерге сәйкес әрекет ету;адамдар арасында қалай өмір сүруді білу;  белгілі бір қасиеттерге, негізгі құзыреттерге ие тәуелсіз адам болу; ТӘУЕЛСІЗ ТҰЛҒА

Функционалды сауаттылықтың негізгі дағдылары – оқу сауаттылығы ақпаратпен жұмыс істеу қабілеті Саналы оқу адамның өзін- өзі

6 слайд
Функционалды сауаттылықтың негізгі дағдылары – оқу сауаттылығы ақпаратпен жұмыс істеу қабілеті Саналы оқу адамның өзін- өзі дамытуының негізі дұрыс оқыған адам мәтінді түсінеді, оның мазмұны туралы ойланадыөз ойын оңай жеткізеді, еркін сөйлеседі Оқу сауаттылығын қалыптастыруда кез-келген мәтінмен жұмыс істеу кезіндегі оқу әрекеті: - Мәтіннен ақпаратты табу және шығару; - Ақпаратты біріктіру және түсіндіру; - Мәтіннің мазмұнын түсіну және бағалау.

6 слайд

Функционалды сауаттылықтың негізгі дағдылары – оқу сауаттылығы ақпаратпен жұмыс істеу қабілеті Саналы оқу адамның өзін- өзі дамытуының негізі дұрыс оқыған адам мәтінді түсінеді, оның мазмұны туралы ойланадыөз ойын оңай жеткізеді, еркін сөйлеседі Оқу сауаттылығын қалыптастыруда кез-келген мәтінмен жұмыс істеу кезіндегі оқу әрекеті: - Мәтіннен ақпаратты табу және шығару; - Ақпаратты біріктіру және түсіндіру; - Мәтіннің мазмұнын түсіну және бағалау.

МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ Пәннен игерген білімді іс-әрекетте, тұрмыс- тіршілікте қолдана білуі; Математикалық сөйлеу және ж

7 слайд
МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ Пәннен игерген білімді іс-әрекетте, тұрмыс- тіршілікте қолдана білуі; Математикалық сөйлеу және жазу мәдениетінде қоршаған ортаны және олардың заңдылықтары н баяндау Оқушылардың математикалық тексті оқуына, жазуына және қайта айтып беруіне, жазылғандар мен айтылғандарды түсіне білуіне ең төмен талап ретінде қарау қажет

7 слайд

МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ Пәннен игерген білімді іс-әрекетте, тұрмыс- тіршілікте қолдана білуі; Математикалық сөйлеу және жазу мәдениетінде қоршаған ортаны және олардың заңдылықтары н баяндау Оқушылардың математикалық тексті оқуына, жазуына және қайта айтып беруіне, жазылғандар мен айтылғандарды түсіне білуіне ең төмен талап ретінде қарау қажет

Математика сабақтарында оқушылардың келесі қабілеттері мен бейімділіктерін шыңдалу көріністері: 1) Тақырыптағы, текстегі басты

8 слайд
Математика сабақтарында оқушылардың келесі қабілеттері мен бейімділіктерін шыңдалу көріністері: 1) Тақырыптағы, текстегі басты ойды бөліп көрсете білу және оған жоспар құра біледі; 2) Материалды қисынды, мағыналық топтай, талдай біледі; 3) Математикалық терминологияларды түсіне, қолдана және негіздей біледі; 4) Ұғымдардың, түсініктердің өзге ұғымдар жүйесіндегі орнын анықтайды; 5) Аузыша және жазбаша математикалық сауатты сөйлейді.

8 слайд

Математика сабақтарында оқушылардың келесі қабілеттері мен бейімділіктерін шыңдалу көріністері: 1) Тақырыптағы, текстегі басты ойды бөліп көрсете білу және оған жоспар құра біледі; 2) Материалды қисынды, мағыналық топтай, талдай біледі; 3) Математикалық терминологияларды түсіне, қолдана және негіздей біледі; 4) Ұғымдардың, түсініктердің өзге ұғымдар жүйесіндегі орнын анықтайды; 5) Аузыша және жазбаша математикалық сауатты сөйлейді.

Жаратылыстану бағытында бастауыш сыныптарда білім беруде ə лем жайлы ой-өрістерінің кеңеюіне, қоршаған ə лемді қабылдаудың

9 слайд
Жаратылыстану бағытында бастауыш сыныптарда білім беруде ə лем жайлы ой-өрістерінің кеңеюіне, қоршаған ə лемді қабылдаудың дамуына, қоршаған ортаны қорғау ж ə не бағалай білулеріне көмектеседі. қоршаған ə лемнің бір – бірімен өзара байланысын; өлі ж ə не тірі табиғатта болып жатқан кейбір табиғи құбылыстардың себептерін; жаратылыстану бағытындағы білімнің адам үшін маңыздылығын.ЖАРАТЫЛЫСТАНУ - ҒЫЛЫМИ САУАТТЫЛЫҚ

9 слайд

Жаратылыстану бағытында бастауыш сыныптарда білім беруде ə лем жайлы ой-өрістерінің кеңеюіне, қоршаған ə лемді қабылдаудың дамуына, қоршаған ортаны қорғау ж ə не бағалай білулеріне көмектеседі. қоршаған ə лемнің бір – бірімен өзара байланысын; өлі ж ə не тірі табиғатта болып жатқан кейбір табиғи құбылыстардың себептерін; жаратылыстану бағытындағы білімнің адам үшін маңыздылығын.ЖАРАТЫЛЫСТАНУ - ҒЫЛЫМИ САУАТТЫЛЫҚ

: Оқу мақсатына сәйкес ойландыратын сұрақтар мен бағалау тапсырмаларын әзірлеу және оны сабаққа жоспарлау (ҚМЖ)

10 слайд
: Оқу мақсатына сәйкес ойландыратын сұрақтар мен бағалау тапсырмаларын әзірлеу және оны сабаққа жоспарлау (ҚМЖ)

10 слайд

: Оқу мақсатына сәйкес ойландыратын сұрақтар мен бағалау тапсырмаларын әзірлеу және оны сабаққа жоспарлау (ҚМЖ)

Тест қалай құрастырамыз? 1. https ://www.socrative.com / 2. https ://www.triventy.com / 3. https ://easyquizzy.com/

11 слайд
Тест қалай құрастырамыз? 1. https ://www.socrative.com / 2. https ://www.triventy.com / 3. https ://easyquizzy.com/

11 слайд

Тест қалай құрастырамыз? 1. https ://www.socrative.com / 2. https ://www.triventy.com / 3. https ://easyquizzy.com/