1 слайд
Батыс Қазақстан облысы
Орал қаласы
Баяндама:
Білім алушылардың білім
жетістіктеріне мониторинг
жүргізу қағидалары
Баяндамашылар: №37 ЖОББМ бастауыш сынып мұғалімі
педагог – сарапшы Г. А. Срымбетова
2023 жыл
2 слайд
Білім алушылардың білім жетістіктерінің
мониторингісінің мақсаты
білім беру ұйымдарынан
тәуелсіз бастауыш
сыныптан орта буынға
дайындығын бақылау;
оқыту сапасын
жүйелі бақылау;бастауыш және негізгі
орта білім берудің
мемлекеттік жалпыға
міндетті стандарттарына
сәйкестігін бағалау.
3 слайд
Жұмыс жүйесі
1. Күнделікті
сабақтардың
сапалы берілуі; 2. Өткен сабақты
қайталау
әдістерінің
жиілігі; 3. Байқау
сынақтарын
өткізу; 4. Талдау жасау;
5. Қатемен
жұмыс;6. Мониторинг;7. Олқылықты
жою жолдары.
4 слайд
ББЖМӘдістемелік
көмек көрсету;
Білім беру сапасын
қамтамасыз ету
жөнінде ұсынымдар
әзірлеу;
Өткізу;Тестілеу нәтижелерін
өңдеу мен жүйелі
талдау.
5 слайд
Функционалдық сауаттылық дегеніміз не?
Сыртқы ортамен
қарым-қатынасқа түсу;
Сыртқы ортаға тезірек
бейімделіп, жұмыс істеу;
адамның қалыпты
жұмыс істеуін
қамтамасыз ететін білім,
білік және дағдылардың
деңгейі; белгілі бір мәдени ортада
адамның өмір сүруіне
қажетті минимум болып
саналатын әлеуметтік
қатынастар жүйесі;әлемге бағдарланған
және әлеуметтік
құндылықтарға, үміттер
мен мүдделерге сәйкес
әрекет ету;адамдар арасында қалай
өмір сүруді білу; белгілі бір қасиеттерге,
негізгі құзыреттерге ие
тәуелсіз адам болу;
ТӘУЕЛСІЗ
ТҰЛҒА
6 слайд
Функционалды сауаттылықтың негізгі
дағдылары – оқу сауаттылығы
ақпаратпен
жұмыс істеу
қабілеті
Саналы оқу
адамның өзін-
өзі
дамытуының
негізі
дұрыс оқыған
адам мәтінді
түсінеді, оның
мазмұны
туралы
ойланадыөз ойын оңай
жеткізеді, еркін
сөйлеседі Оқу сауаттылығын
қалыптастыруда кез-келген
мәтінмен жұмыс істеу
кезіндегі оқу әрекеті:
- Мәтіннен ақпаратты табу
және шығару;
- Ақпаратты біріктіру және
түсіндіру;
-
Мәтіннің мазмұнын түсіну
және бағалау.
7 слайд
МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
Пәннен игерген
білімді
іс-әрекетте,
тұрмыс-
тіршілікте
қолдана білуі; Математикалық
сөйлеу және
жазу
мәдениетінде
қоршаған
ортаны және
олардың
заңдылықтары
н баяндау Оқушылардың
математикалық
тексті оқуына,
жазуына және
қайта айтып
беруіне,
жазылғандар
мен
айтылғандарды
түсіне білуіне ең
төмен талап
ретінде
қарау қажет
8 слайд
Математика сабақтарында оқушылардың келесі
қабілеттері мен бейімділіктерін шыңдалу көріністері:
1) Тақырыптағы, текстегі басты ойды бөліп көрсете білу және
оған жоспар құра біледі;
2) Материалды қисынды, мағыналық топтай, талдай біледі;
3) Математикалық терминологияларды түсіне, қолдана және
негіздей біледі;
4) Ұғымдардың, түсініктердің өзге ұғымдар жүйесіндегі орнын
анықтайды;
5) Аузыша және жазбаша математикалық сауатты сөйлейді.
9 слайд
Жаратылыстану бағытында
бастауыш сыныптарда білім
беруде ə лем жайлы ой-өрістерінің
кеңеюіне, қоршаған ə лемді
қабылдаудың дамуына, қоршаған
ортаны қорғау ж ə не бағалай
білулеріне көмектеседі. қоршаған ə лемнің бір – бірімен өзара
байланысын;
өлі ж ə не тірі табиғатта болып жатқан
кейбір табиғи құбылыстардың себептерін;
жаратылыстану бағытындағы
білімнің адам үшін маңыздылығын.ЖАРАТЫЛЫСТАНУ - ҒЫЛЫМИ САУАТТЫЛЫҚ
10 слайд
:
Оқу мақсатына
сәйкес
ойландыратын
сұрақтар мен
бағалау
тапсырмаларын
әзірлеу және оны
сабаққа жоспарлау
(ҚМЖ)
11 слайд
Тест қалай құрастырамыз?
1. https ://www.socrative.com /
2. https ://www.triventy.com /
3. https ://easyquizzy.com/
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз