Материалдар / Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда ойын элементтерінен пайдалану.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда ойын элементтерінен пайдалану.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ халқының ұлы ақыны А.Құнанбаев «Ойын ойнап ән салмай, өсер бала болар ма?» деп айтқандай, бала өмірінде ойын ерекше орын алады. Ойын барысында балалар өздерін еркін сезінеді, ізденімпаздық, тапқырлық әрекеті байқалады. Заманымыздың талантты педагогы В. А. Сухомлинский «Ойынсыз,музыкасыз, ертегісіз, фантазиясыз толық мәніндегі ақыл-ой тәрбиесі деген болмайды» деп санайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
366
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№63 Қ.Сәтбаев атындағы жалпы орта мектебінің 2-”А” сыныбында өткізілген тренинг сабақ

1 слайд
№63 Қ.Сәтбаев атындағы жалпы орта мектебінің 2-”А” сыныбында өткізілген тренинг сабақ

1 слайд

№63 Қ.Сәтбаев атындағы жалпы орта мектебінің 2-”А” сыныбында өткізілген тренинг сабақ

Тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда ойын элементтерінен пайдалану.

2 слайд
Тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда ойын элементтерінен пайдалану.

2 слайд

Тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда ойын элементтерінен пайдалану.

Мақсаты: Сабақ сапасын көтеру, жетілдіру, сабаққа оқушының қызығушылығын арттыру. Жаңа технологияның бір түрі - ойын арқы

3 слайд
Мақсаты: Сабақ сапасын көтеру, жетілдіру, сабаққа оқушының қызығушылығын арттыру. Жаңа технологияның бір түрі - ойын арқылы оқыту.

3 слайд

Мақсаты: Сабақ сапасын көтеру, жетілдіру, сабаққа оқушының қызығушылығын арттыру. Жаңа технологияның бір түрі - ойын арқылы оқыту.

Қазақ халқының ұлы ақыны А.Құнанбаев «Ойын ойнап ән салмай, өсер бала болар ма?» деп айтқандай, бала өмірінде ойын ерекше оры

4 слайд
Қазақ халқының ұлы ақыны А.Құнанбаев «Ойын ойнап ән салмай, өсер бала болар ма?» деп айтқандай, бала өмірінде ойын ерекше орын алады. Ойын барысында балалар өздерін еркін сезінеді, ізденімпаздық, тапқырлық әрекеті байқалады. Заманымыздың талантты педагогы В. А. Сухомлинский «Ойынсыз,музыкасыз, ертегісіз, фантазиясыз толық мәніндегі ақыл-ой тәрбиесі деген болмайды» деп санайды.

4 слайд

Қазақ халқының ұлы ақыны А.Құнанбаев «Ойын ойнап ән салмай, өсер бала болар ма?» деп айтқандай, бала өмірінде ойын ерекше орын алады. Ойын барысында балалар өздерін еркін сезінеді, ізденімпаздық, тапқырлық әрекеті байқалады. Заманымыздың талантты педагогы В. А. Сухомлинский «Ойынсыз,музыкасыз, ертегісіз, фантазиясыз толық мәніндегі ақыл-ой тәрбиесі деген болмайды» деп санайды.

Құрал –жабдық: түрлі-түсті қағаз, қалам, интерактивті тақта, сүреттер. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Көңіл-күйл

5 слайд
Құрал –жабдық: түрлі-түсті қағаз, қалам, интерактивті тақта, сүреттер.  Ұйымдастыру кезеңі:   Оқушылармен сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау. Ойын ережесі -          бір-бірін тыңдау -          уақыт үнемдеу -          белсенділік таныту -          достық қарым-қатынас -          жағымды эмоция тудыру

5 слайд

Құрал –жабдық: түрлі-түсті қағаз, қалам, интерактивті тақта, сүреттер.  Ұйымдастыру кезеңі:   Оқушылармен сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау. Ойын ережесі -          бір-бірін тыңдау -          уақыт үнемдеу -          белсенділік таныту -          достық қарым-қатынас -          жағымды эмоция тудыру

«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, ме

6 слайд
   «Сәлемдесу» ойыны:  Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен. 

6 слайд

   «Сәлемдесу» ойыны:  Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен. 

“ Жалғасын тап” ойыны. Ойынның мақсаты: сөйлемдерді дұрыс құрастыруға үйрету. Ойынның шарты: оқушыларды екі топқа

7 слайд
“ Жалғасын тап” ойыны. Ойынның мақсаты: сөйлемдерді дұрыс құрастыруға үйрету.  Ойынның шарты: оқушыларды екі топқа бөлу. Қатты қағазға мақалдарды бөліп жазу. Оқушыларға карточкаларды таратып беру.  Оқушылар тақтаға шығып мақалдың басын оқиды. Мақалдың жалғасы бар оқушы қасына барып, жалғасын оқиды.

7 слайд

“ Жалғасын тап” ойыны. Ойынның мақсаты: сөйлемдерді дұрыс құрастыруға үйрету.  Ойынның шарты: оқушыларды екі топқа бөлу. Қатты қағазға мақалдарды бөліп жазу. Оқушыларға карточкаларды таратып беру.  Оқушылар тақтаға шығып мақалдың басын оқиды. Мақалдың жалғасы бар оқушы қасына барып, жалғасын оқиды.

«Менің көңіл-күйім» жаттығуы Мақсаты: оқушылардың көңіл- күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге

8 слайд
«Менің көңіл-күйім» жаттығуы Мақсаты: оқушылардың көңіл- күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл- күйлеріңді суреттеп салыңдар . 

8 слайд

«Менің көңіл-күйім» жаттығуы Мақсаты: оқушылардың көңіл- күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл- күйлеріңді суреттеп салыңдар . 

«Тілек шоғы» жылулық шеңбері. Педагог ғажайып гүлдер қалашығына саяхат жасайтынын хабарлап, балаларға әдемі раушан гүлдерін

9 слайд
«Тілек шоғы» жылулық  шеңбері. Педагог ғажайып  гүлдер  қалашығына саяхат жасайтынын  хабарлап, балаларға әдемі раушан гүлдерін үлестіріп береді. Балалар гүлдің  жұпар  иісін, түсі, құрылысы (сабағы, күлтешелер)   туралы  әңгімелейді. Педагог қолындағы гүлді жанында тұрған балаға есімін атап, жылы сөз айтып ұсынады. Бала педагогтың  ұсынған гүлін өзінің гүлімен бірге тілек айта отырып, келесі балаға береді. Балалар кезекпен гүлді жылы лебіздерін білдіріп, бір-біріне береді. Гүлдер көбейіп, «тілек шоғы»болып, педагогтың  өзіне оралады. «Кімде- кім жақсылық жасап,жылы тілек білдірсе, ол өзіне қайта «тілек шоғы» болып  жақсылықпен  оралады.

9 слайд

«Тілек шоғы» жылулық  шеңбері. Педагог ғажайып  гүлдер  қалашығына саяхат жасайтынын  хабарлап, балаларға әдемі раушан гүлдерін үлестіріп береді. Балалар гүлдің  жұпар  иісін, түсі, құрылысы (сабағы, күлтешелер)   туралы  әңгімелейді. Педагог қолындағы гүлді жанында тұрған балаға есімін атап, жылы сөз айтып ұсынады. Бала педагогтың  ұсынған гүлін өзінің гүлімен бірге тілек айта отырып, келесі балаға береді. Балалар кезекпен гүлді жылы лебіздерін білдіріп, бір-біріне береді. Гүлдер көбейіп, «тілек шоғы»болып, педагогтың  өзіне оралады. «Кімде- кім жақсылық жасап,жылы тілек білдірсе, ол өзіне қайта «тілек шоғы» болып  жақсылықпен  оралады.

Назар қойып тыңдағандырыңыз үшін рахмет!!!

10 слайд
Назар қойып тыңдағандырыңыз үшін рахмет!!!

10 слайд

Назар қойып тыңдағандырыңыз үшін рахмет!!!