Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда ойын элементтерінен пайдалану.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда ойын элементтерінен пайдалану.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ халқының ұлы ақыны А.Құнанбаев «Ойын ойнап ән салмай, өсер бала болар ма?» деп айтқандай, бала өмірінде ойын ерекше орын алады. Ойын барысында балалар өздерін еркін сезінеді, ізденімпаздық, тапқырлық әрекеті байқалады. Заманымыздың талантты педагогы В. А. Сухомлинский «Ойынсыз,музыкасыз, ертегісіз, фантазиясыз толық мәніндегі ақыл-ой тәрбиесі деген болмайды» деп санайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№63 Қ.Сәтбаев атындағы жалпы орта мектебінің 2-”А” сыныбында өткізілген тренинг сабақ

#1 слайд
№63 Қ.Сәтбаев атындағы жалпы орта мектебінің 2-”А” сыныбында өткізілген тренинг сабақ

1 слайд

№63 Қ.Сәтбаев атындағы жалпы орта мектебінің 2-”А” сыныбында өткізілген тренинг сабақ

Тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда ойын элементтерінен пайдалану.

#2 слайд
Тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда ойын элементтерінен пайдалану.

2 слайд

Тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда ойын элементтерінен пайдалану.

Мақсаты: Сабақ сапасын көтеру, жетілдіру, сабаққа оқушының қызығушылығын арттыру. Жаңа технологияның бір түрі - ойын арқы

#3 слайд
Мақсаты: Сабақ сапасын көтеру, жетілдіру, сабаққа оқушының қызығушылығын арттыру. Жаңа технологияның бір түрі - ойын арқылы оқыту.

3 слайд

Мақсаты: Сабақ сапасын көтеру, жетілдіру, сабаққа оқушының қызығушылығын арттыру. Жаңа технологияның бір түрі - ойын арқылы оқыту.

Қазақ халқының ұлы ақыны А.Құнанбаев «Ойын ойнап ән салмай, өсер бала болар ма?» деп айтқандай, бала өмірінде ойын ерекше оры

#4 слайд
Қазақ халқының ұлы ақыны А.Құнанбаев «Ойын ойнап ән салмай, өсер бала болар ма?» деп айтқандай, бала өмірінде ойын ерекше орын алады. Ойын барысында балалар өздерін еркін сезінеді, ізденімпаздық, тапқырлық әрекеті байқалады. Заманымыздың талантты педагогы В. А. Сухомлинский «Ойынсыз,музыкасыз, ертегісіз, фантазиясыз толық мәніндегі ақыл-ой тәрбиесі деген болмайды» деп санайды.

4 слайд

Қазақ халқының ұлы ақыны А.Құнанбаев «Ойын ойнап ән салмай, өсер бала болар ма?» деп айтқандай, бала өмірінде ойын ерекше орын алады. Ойын барысында балалар өздерін еркін сезінеді, ізденімпаздық, тапқырлық әрекеті байқалады. Заманымыздың талантты педагогы В. А. Сухомлинский «Ойынсыз,музыкасыз, ертегісіз, фантазиясыз толық мәніндегі ақыл-ой тәрбиесі деген болмайды» деп санайды.

Құрал –жабдық: түрлі-түсті қағаз, қалам, интерактивті тақта, сүреттер. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Көңіл-күйл

#5 слайд
Құрал –жабдық: түрлі-түсті қағаз, қалам, интерактивті тақта, сүреттер.  Ұйымдастыру кезеңі:   Оқушылармен сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау. Ойын ережесі -          бір-бірін тыңдау -          уақыт үнемдеу -          белсенділік таныту -          достық қарым-қатынас -          жағымды эмоция тудыру

5 слайд

Құрал –жабдық: түрлі-түсті қағаз, қалам, интерактивті тақта, сүреттер.  Ұйымдастыру кезеңі:   Оқушылармен сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау. Ойын ережесі -          бір-бірін тыңдау -          уақыт үнемдеу -          белсенділік таныту -          достық қарым-қатынас -          жағымды эмоция тудыру

«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, ме

#6 слайд
   «Сәлемдесу» ойыны:  Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен. 

6 слайд

   «Сәлемдесу» ойыны:  Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен. 

“ Жалғасын тап” ойыны. Ойынның мақсаты: сөйлемдерді дұрыс құрастыруға үйрету. Ойынның шарты: оқушыларды екі топқа

#7 слайд
“ Жалғасын тап” ойыны. Ойынның мақсаты: сөйлемдерді дұрыс құрастыруға үйрету.  Ойынның шарты: оқушыларды екі топқа бөлу. Қатты қағазға мақалдарды бөліп жазу. Оқушыларға карточкаларды таратып беру.  Оқушылар тақтаға шығып мақалдың басын оқиды. Мақалдың жалғасы бар оқушы қасына барып, жалғасын оқиды.

7 слайд

“ Жалғасын тап” ойыны. Ойынның мақсаты: сөйлемдерді дұрыс құрастыруға үйрету.  Ойынның шарты: оқушыларды екі топқа бөлу. Қатты қағазға мақалдарды бөліп жазу. Оқушыларға карточкаларды таратып беру.  Оқушылар тақтаға шығып мақалдың басын оқиды. Мақалдың жалғасы бар оқушы қасына барып, жалғасын оқиды.

«Менің көңіл-күйім» жаттығуы Мақсаты: оқушылардың көңіл- күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге

#8 слайд
«Менің көңіл-күйім» жаттығуы Мақсаты: оқушылардың көңіл- күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл- күйлеріңді суреттеп салыңдар . 

8 слайд

«Менің көңіл-күйім» жаттығуы Мақсаты: оқушылардың көңіл- күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл- күйлеріңді суреттеп салыңдар . 

«Тілек шоғы» жылулық шеңбері. Педагог ғажайып гүлдер қалашығына саяхат жасайтынын хабарлап, балаларға әдемі раушан гүлдерін

#9 слайд
«Тілек шоғы» жылулық  шеңбері. Педагог ғажайып  гүлдер  қалашығына саяхат жасайтынын  хабарлап, балаларға әдемі раушан гүлдерін үлестіріп береді. Балалар гүлдің  жұпар  иісін, түсі, құрылысы (сабағы, күлтешелер)   туралы  әңгімелейді. Педагог қолындағы гүлді жанында тұрған балаға есімін атап, жылы сөз айтып ұсынады. Бала педагогтың  ұсынған гүлін өзінің гүлімен бірге тілек айта отырып, келесі балаға береді. Балалар кезекпен гүлді жылы лебіздерін білдіріп, бір-біріне береді. Гүлдер көбейіп, «тілек шоғы»болып, педагогтың  өзіне оралады. «Кімде- кім жақсылық жасап,жылы тілек білдірсе, ол өзіне қайта «тілек шоғы» болып  жақсылықпен  оралады.

9 слайд

«Тілек шоғы» жылулық  шеңбері. Педагог ғажайып  гүлдер  қалашығына саяхат жасайтынын  хабарлап, балаларға әдемі раушан гүлдерін үлестіріп береді. Балалар гүлдің  жұпар  иісін, түсі, құрылысы (сабағы, күлтешелер)   туралы  әңгімелейді. Педагог қолындағы гүлді жанында тұрған балаға есімін атап, жылы сөз айтып ұсынады. Бала педагогтың  ұсынған гүлін өзінің гүлімен бірге тілек айта отырып, келесі балаға береді. Балалар кезекпен гүлді жылы лебіздерін білдіріп, бір-біріне береді. Гүлдер көбейіп, «тілек шоғы»болып, педагогтың  өзіне оралады. «Кімде- кім жақсылық жасап,жылы тілек білдірсе, ол өзіне қайта «тілек шоғы» болып  жақсылықпен  оралады.

Назар қойып тыңдағандырыңыз үшін рахмет!!!

#10 слайд
Назар қойып тыңдағандырыңыз үшін рахмет!!!

10 слайд

Назар қойып тыңдағандырыңыз үшін рахмет!!!

Файл форматы:
pptx
04.06.2018
458
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі