Бастауыш сынып оқушыларына жаңа технология элементтерін пайдаланудың тиімділігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№124 негізгі орта мектебінің бастауыш сынып
мұғалімі:
Мадибекова Айнұр Бердібекқызы
Тақырыбы :
Бастауыш сынып оқушыларына жаңа
технология элементтерін пайдаланудың
тиімділігі
1 слайд
№124 негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Мадибекова Айнұр Бердібекқызы Тақырыбы : Бастауыш сынып оқушыларына жаңа технология элементтерін пайдаланудың тиімділігі
2 слайд
«...Адамзат үшін ХХІ ғасыр
жаңа технологиялардың
ғасыры болмақ, ал осы жаңа
технологияларды жүзеге
асырып, өмірге енгізу, игеру
және жетілдіру - бүгінгі жас
ұрпақ, сіздердің еншілеріңіз...
Ал жас ұрпақтың тағдыры-
ұстаздардың қолында» ”
Н.Назарбаев
2 слайд
«...Адамзат үшін ХХІ ғасыр жаңа технологиялардың ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру және жетілдіру - бүгінгі жас ұрпақ, сіздердің еншілеріңіз... Ал жас ұрпақтың тағдыры- ұстаздардың қолында» ” Н.Назарбаев
3 слайд
«Бала дамуының ең шарықтау шегі – бұл тіл мен ойдың
шығармашылығы» (Л. С. Выготский)
«Адам ұрпағымен мың жасайды» - дейді халқымыз. Ұрпақ
жалғастығымен адамзат баласы мың емес миллиондаған жылдар
жасап келеді. Жақсылыққа бастайтын жарық жұлдыз - оқу. «Надан
жұрттың күні – қараң, келешегі тұман»,- деп М. Дулатов айтқандай,
егеменді еліміздің тірегі - білімді ұрпақ. Сусыз, құрғақ, таса көлеңке
жерге дән ексең өнбейтіні сияқты, жас ұрпақтарымызды
тәрбиелемесек өспейді, өнбейді. Қазіргі мектеп мұғалімдерінің
алдында тұрған басты міндет - оқушылардың шығармашылық білім
дағдыларын қалыптастыру. Шәкәрім Құдайбердіұлы «Адамның
жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз бола алады, олар барлығынан
басым болатын адал еңбек, мінсіз ақыл, таза жүрек. Бұл сапалар
адамды дүниеге келген күннен бастап тәрбиелейді» деп есептейді:
Ұрпақ тәрбиесі - бұл болашақ тірегі, мемлекеттік маңызды іс.
Адамзат ұрпағымен мың жасайды дегендей ұрпақ тәрбиесі қай кезде
де халықтық мәселе болған.
3 слайд
«Бала дамуының ең шарықтау шегі – бұл тіл мен ойдың шығармашылығы» (Л. С. Выготский) «Адам ұрпағымен мың жасайды» - дейді халқымыз. Ұрпақ жалғастығымен адамзат баласы мың емес миллиондаған жылдар жасап келеді. Жақсылыққа бастайтын жарық жұлдыз - оқу. «Надан жұрттың күні – қараң, келешегі тұман»,- деп М. Дулатов айтқандай, егеменді еліміздің тірегі - білімді ұрпақ. Сусыз, құрғақ, таса көлеңке жерге дән ексең өнбейтіні сияқты, жас ұрпақтарымызды тәрбиелемесек өспейді, өнбейді. Қазіргі мектеп мұғалімдерінің алдында тұрған басты міндет - оқушылардың шығармашылық білім дағдыларын қалыптастыру. Шәкәрім Құдайбердіұлы «Адамның жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз бола алады, олар барлығынан басым болатын адал еңбек, мінсіз ақыл, таза жүрек. Бұл сапалар адамды дүниеге келген күннен бастап тәрбиелейді» деп есептейді: Ұрпақ тәрбиесі - бұл болашақ тірегі, мемлекеттік маңызды іс. Адамзат ұрпағымен мың жасайды дегендей ұрпақ тәрбиесі қай кезде де халықтық мәселе болған.
4 слайд
Жаңа технология элементтерінің
тиімділігі:
1. Оқушы өздігінен жұмыс істеуге мүмкіндік
алады, соған дағдыланады;
2. Оқушының жеке қабілеті анықталады;
3. Іштей бір - бірінен қалмауға тырысып,
талпынады;
4. Тапсырманың күрделену деңгейіне сәйкес
оқушының ойлау, орындау қабілеті артады.
5. Өзін - өзі тексеруге дағдыланады.
6. Мұғалім жекелеген оқушыларға
көмектесуге мүмкіндік алады.
7. Орындау қабілетіне қарай бағаланады.
4 слайд
Жаңа технология элементтерінің тиімділігі: 1. Оқушы өздігінен жұмыс істеуге мүмкіндік алады, соған дағдыланады; 2. Оқушының жеке қабілеті анықталады; 3. Іштей бір - бірінен қалмауға тырысып, талпынады; 4. Тапсырманың күрделену деңгейіне сәйкес оқушының ойлау, орындау қабілеті артады. 5. Өзін - өзі тексеруге дағдыланады. 6. Мұғалім жекелеген оқушыларға көмектесуге мүмкіндік алады. 7. Орындау қабілетіне қарай бағаланады.
5 слайд
Сын тұрғысынан ойлау жобасының көптеген әдіс-
тәсілдерін қолданамын:
• Тақырыпты мазмұнына қарай жинақтау,арнаулы бір
тақырыпқа пікірталас тудыру /ой қозғау/
• Берілген тапсырманы түрлендіру бағыттағы жұмыс /
эссе,шығарма, сауаттылықты ашатын хаттар т.б/
• әңгіменің ұқсастығын салыстыру, бөліктерге бөлу, ат
қойғызу,
мәтіндегі ұқсастық пен айырмашылықты табуға /Венн
диаграммасы/
• Қиялдау арқылы сурет салғызу /сурет салу/
• Кейіпкерге мінездеме беру өз ойын жазғызу
• Шығармада екі кейіпкердің қарама – қарсы элементтерін
сипаттау /қарама-қайшы элементтер/
• Өлең шұмақтарын құрастыру / 5 жолды өлең/
5 слайд
Сын тұрғысынан ойлау жобасының көптеген әдіс- тәсілдерін қолданамын: • Тақырыпты мазмұнына қарай жинақтау,арнаулы бір тақырыпқа пікірталас тудыру /ой қозғау/ • Берілген тапсырманы түрлендіру бағыттағы жұмыс / эссе,шығарма, сауаттылықты ашатын хаттар т.б/ • әңгіменің ұқсастығын салыстыру, бөліктерге бөлу, ат қойғызу, мәтіндегі ұқсастық пен айырмашылықты табуға /Венн диаграммасы/ • Қиялдау арқылы сурет салғызу /сурет салу/ • Кейіпкерге мінездеме беру өз ойын жазғызу • Шығармада екі кейіпкердің қарама – қарсы элементтерін сипаттау /қарама-қайшы элементтер/ • Өлең шұмақтарын құрастыру / 5 жолды өлең/
6 слайд
Оқушыларға терең білім беру үшін жаңа технология
элементтерін қолдана отырып төмендегідей қағидаларды есте
сақтаған жөн:
1. Мұғалім пәнді өзі жетік терең біліп, оны балаларға жай, қарапайым
тілмен, өмірмен байланыстыра отырып беруі қажет.
2. Мұғалім оқушылардың жеке басының психологиясын (жан дүниесін)
жете біліп, әр оқушының жүрегіне жол таба білуі қажет.
3. Мұғалім әр оқушыға, бүкіл сыныпқа талап қоя білуі керек.
4. Мұғалім әр сабақта ғылым мен техника жаңалықтарын дұрыс
қолдана білуі.
5. Мүмкіндігінше, кейбір үлкен тақырыптарды топтап, жеке блоктар
түрінде топтай білуі.
6. Сабақта балалардың пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін
әртүрлі қызықты элементтерді пайдалану.
7. Әрбір сабақ өз дәрежесінде өтуі қажет.
6 слайд
Оқушыларға терең білім беру үшін жаңа технология элементтерін қолдана отырып төмендегідей қағидаларды есте сақтаған жөн: 1. Мұғалім пәнді өзі жетік терең біліп, оны балаларға жай, қарапайым тілмен, өмірмен байланыстыра отырып беруі қажет. 2. Мұғалім оқушылардың жеке басының психологиясын (жан дүниесін) жете біліп, әр оқушының жүрегіне жол таба білуі қажет. 3. Мұғалім әр оқушыға, бүкіл сыныпқа талап қоя білуі керек. 4. Мұғалім әр сабақта ғылым мен техника жаңалықтарын дұрыс қолдана білуі. 5. Мүмкіндігінше, кейбір үлкен тақырыптарды топтап, жеке блоктар түрінде топтай білуі. 6. Сабақта балалардың пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін әртүрлі қызықты элементтерді пайдалану. 7. Әрбір сабақ өз дәрежесінде өтуі қажет.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Қосындылар және
айырмалар құр.
100= +
80= +
60= +
0 1020 9050 70 10060 8030 40
“Кім жылдам” ойыны.
Әйнекшені толтыр
90 = +
70= +
50 = +
40 - =
30 = +
20 = +
9 слайд
Қосындылар және айырмалар құр. 100= + 80= + 60= + 0 1020 9050 70 10060 8030 40 “Кім жылдам” ойыны. Әйнекшені толтыр 90 = + 70= + 50 = + 40 - = 30 = + 20 = +
10 слайд
350х2
700:1 40х10
800х1 200х3
2х400
70х10
Эстафета
700 800
600
800-200 300х2
10 слайд
350х2 700:1 40х10 800х1 200х3 2х400 70х10 Эстафета 700 800 600 800-200 300х2
11 слайд
Менің қатемді тап!
80+22=92 36+37=95 43+22=61
65-2=47 70-5=2 54+32=74
100<90 4>68 23<3
11 слайд
Менің қатемді тап! 80+22=92 36+37=95 43+22=61 65-2=47 70-5=2 54+32=74 100<90 4>68 23<3
12 слайд
а) 8
ә) 9
б) 7
а) 8
ә) 7
б) 9
а) 5
ә) 4
б) 6
Суреттегі
үшбұрышты табу
12 слайд
а) 8 ә) 9 б) 7 а) 8 ә) 7 б) 9 а) 5 ә) 4 б) 6 Суреттегі үшбұрышты табу
13 слайд
3+5>
4-3<
3+5 * 3+
4-3 * -1
5см-2см <
см * 3см+4
13 слайд
3+5> 4-3< 3+5 * 3+ 4-3 * -1 5см-2см < см * 3см+4
14 слайд
‘‘
Ш С‘
Ребусты шешу
14 слайд
‘‘ Ш С‘ Ребусты шешу
15 слайд
4
5
+2
-1
+0
-2
6
+2
-1
+4
-2
+2
+1
-4
+2
7
+1
+2
-2
+1
Н
О
Қ
Я
7893
15 слайд
4 5 +2 -1 +0 -2 6 +2 -1 +4 -2 +2 +1 -4 +2 7 +1 +2 -2 +1 Н О Қ Я 7893
16 слайд
www.ZHARAR.com
«Кім тапқыр?»
Антонимдері бар мақал -
мәтелдер жазу. Мысалы:
Ашу-..., ақыл-...
16 слайд
www.ZHARAR.com «Кім тапқыр?» Антонимдері бар мақал - мәтелдер жазу. Мысалы: Ашу-..., ақыл-...
17 слайд
www.ZHARAR.com
«ЖАЛҒАСЫН ТАП» ОЙЫНЫ
Оқушылар мақал-мәтелдің
жалғасын тауып, түсінгендерін
ауызша айтады.
1. Отанды сүю... ... ...
2. Досы көпті жау алмайды,
... ... ... ...
17 слайд
www.ZHARAR.com «ЖАЛҒАСЫН ТАП» ОЙЫНЫ Оқушылар мақал-мәтелдің жалғасын тауып, түсінгендерін ауызша айтады. 1. Отанды сүю... ... ... 2. Досы көпті жау алмайды, ... ... ... ...
18 слайд
www.ZHARAR.com
Қорытынды:
Қорыта айтқанда,оқушыларды шығарма-
шылыққа,өз бетімен іс- әрекет етуге бағыт-
талған тапсырмалар саны көбейгенде ғана,өз
пікірін айта алатын,оны дәлелдей білетін,
өмірге деген өзіндік көзқарасы қалыптасқан,
үнемі ізденіс үстінде болатын , қоғам да-
муына үлес қоса алатын,жан-жақты жетілген
жас ұрпақ өкілдерін дайындай аламыз.
18 слайд
www.ZHARAR.com Қорытынды: Қорыта айтқанда,оқушыларды шығарма- шылыққа,өз бетімен іс- әрекет етуге бағыт- талған тапсырмалар саны көбейгенде ғана,өз пікірін айта алатын,оны дәлелдей білетін, өмірге деген өзіндік көзқарасы қалыптасқан, үнемі ізденіс үстінде болатын , қоғам да- муына үлес қоса алатын,жан-жақты жетілген жас ұрпақ өкілдерін дайындай аламыз.