Материалдар / Бастауыш сынып оқушыларына жаңа технология элементтерін пайдаланудың тиімділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сынып оқушыларына жаңа технология элементтерін пайдаланудың тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
«Бала дамуының ең шарықтау шегі – бұл тіл мен ойдың шығармашылығы» (Л. С. Выготский) «Адам ұрпағымен мың жасайды» - дейді халқымыз. Ұрпақ жалғастығымен адамзат баласы мың емес миллиондаған жылдар жасап келеді. Жақсылыққа бастайтын жарық жұлдыз - оқу. «Надан жұрттың күні – қараң, келешегі тұман»,- деп М. Дулатов айтқандай, егеменді еліміздің тірегі - білімді ұрпақ. Сусыз, құрғақ, таса көлеңке жерге дән ексең өнбейтіні сияқты, жас ұрпақтарымызды тәрбиелемесек өспейді, өнбейді. Қазіргі мектеп мұғалімдерінің алдында тұрған басты міндет - оқушылардың шығармашылық білім дағдыларын қалыптастыру. Шәкәрім Құдайбердіұлы «Адамның жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз бола алады, олар барлығынан басым болатын адал еңбек, мінсіз ақыл, таза жүрек. Бұл сапалар адамды дүниеге келген күннен бастап тәрбиелейді» деп есептейді: Ұрпақ тәрбиесі - бұл болашақ тірегі, мемлекеттік маңызды іс. Адамзат ұрпағымен мың жасайды дегендей ұрпақ тәрбиесі қай кезде де халықтық мәселе болған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
457
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№124 негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Мадибекова Айнұр Бердібекқызы Тақырыбы : Бастауыш сынып оқушы

1 слайд
№124 негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Мадибекова Айнұр Бердібекқызы Тақырыбы : Бастауыш сынып оқушыларына жаңа технология элементтерін пайдаланудың тиімділігі

1 слайд

№124 негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Мадибекова Айнұр Бердібекқызы Тақырыбы : Бастауыш сынып оқушыларына жаңа технология элементтерін пайдаланудың тиімділігі

«...Адамзат үшін ХХІ ғасыр жаңа технологиялардың ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, иг

2 слайд
«...Адамзат үшін ХХІ ғасыр жаңа технологиялардың ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру және жетілдіру - бүгінгі жас ұрпақ, сіздердің еншілеріңіз... Ал жас ұрпақтың тағдыры- ұстаздардың қолында» ” Н.Назарбаев

2 слайд

«...Адамзат үшін ХХІ ғасыр жаңа технологиялардың ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру және жетілдіру - бүгінгі жас ұрпақ, сіздердің еншілеріңіз... Ал жас ұрпақтың тағдыры- ұстаздардың қолында» ” Н.Назарбаев

«Бала дамуының ең шарықтау шегі – бұл тіл мен ойдың шығармашылығы» (Л. С.

3 слайд
«Бала дамуының ең шарықтау шегі – бұл тіл мен ойдың шығармашылығы» (Л. С. Выготский) «Адам ұрпағымен мың жасайды» - дейді халқымыз. Ұрпақ жалғастығымен адамзат баласы мың емес миллиондаған жылдар жасап келеді. Жақсылыққа бастайтын жарық жұлдыз - оқу. «Надан жұрттың күні – қараң, келешегі тұман»,- деп М. Дулатов айтқандай, егеменді еліміздің тірегі - білімді ұрпақ. Сусыз, құрғақ, таса көлеңке жерге дән ексең өнбейтіні сияқты, жас ұрпақтарымызды тәрбиелемесек өспейді, өнбейді. Қазіргі мектеп мұғалімдерінің алдында тұрған басты міндет - оқушылардың шығармашылық білім дағдыларын қалыптастыру. Шәкәрім Құдайбердіұлы «Адамның жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз бола алады, олар барлығынан басым болатын адал еңбек, мінсіз ақыл, таза жүрек. Бұл сапалар адамды дүниеге келген күннен бастап тәрбиелейді» деп есептейді: Ұрпақ тәрбиесі - бұл болашақ тірегі, мемлекеттік маңызды іс. Адамзат ұрпағымен мың жасайды дегендей ұрпақ тәрбиесі қай кезде де халықтық мәселе болған.

3 слайд

«Бала дамуының ең шарықтау шегі – бұл тіл мен ойдың шығармашылығы» (Л. С. Выготский) «Адам ұрпағымен мың жасайды» - дейді халқымыз. Ұрпақ жалғастығымен адамзат баласы мың емес миллиондаған жылдар жасап келеді. Жақсылыққа бастайтын жарық жұлдыз - оқу. «Надан жұрттың күні – қараң, келешегі тұман»,- деп М. Дулатов айтқандай, егеменді еліміздің тірегі - білімді ұрпақ. Сусыз, құрғақ, таса көлеңке жерге дән ексең өнбейтіні сияқты, жас ұрпақтарымызды тәрбиелемесек өспейді, өнбейді. Қазіргі мектеп мұғалімдерінің алдында тұрған басты міндет - оқушылардың шығармашылық білім дағдыларын қалыптастыру. Шәкәрім Құдайбердіұлы «Адамның жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз бола алады, олар барлығынан басым болатын адал еңбек, мінсіз ақыл, таза жүрек. Бұл сапалар адамды дүниеге келген күннен бастап тәрбиелейді» деп есептейді: Ұрпақ тәрбиесі - бұл болашақ тірегі, мемлекеттік маңызды іс. Адамзат ұрпағымен мың жасайды дегендей ұрпақ тәрбиесі қай кезде де халықтық мәселе болған.

Жаңа технология элементтерінің тиімділігі: 1. Оқушы өздігінен жұмыс іст

4 слайд
Жаңа технология элементтерінің тиімділігі: 1. Оқушы өздігінен жұмыс істеуге мүмкіндік алады, соған дағдыланады; 2. Оқушының жеке қабілеті анықталады; 3. Іштей бір - бірінен қалмауға тырысып, талпынады; 4. Тапсырманың күрделену деңгейіне сәйкес оқушының ойлау, орындау қабілеті артады. 5. Өзін - өзі тексеруге дағдыланады. 6. Мұғалім жекелеген оқушыларға көмектесуге мүмкіндік алады. 7. Орындау қабілетіне қарай бағаланады.

4 слайд

Жаңа технология элементтерінің тиімділігі: 1. Оқушы өздігінен жұмыс істеуге мүмкіндік алады, соған дағдыланады; 2. Оқушының жеке қабілеті анықталады; 3. Іштей бір - бірінен қалмауға тырысып, талпынады; 4. Тапсырманың күрделену деңгейіне сәйкес оқушының ойлау, орындау қабілеті артады. 5. Өзін - өзі тексеруге дағдыланады. 6. Мұғалім жекелеген оқушыларға көмектесуге мүмкіндік алады. 7. Орындау қабілетіне қарай бағаланады.

Сын тұрғысынан ойлау жобасының көптеген әдіс- тәсілдерін қолданамын: • Тақыры

5 слайд
Сын тұрғысынан ойлау  жобасының көптеген әдіс- тәсілдерін қолданамын: • Тақырыпты мазмұнына қарай жинақтау,арнаулы бір тақырыпқа пікірталас тудыру /ой қозғау/ • Берілген тапсырманы түрлендіру бағыттағы жұмыс / эссе,шығарма, сауаттылықты ашатын хаттар т.б/ • әңгіменің ұқсастығын салыстыру, бөліктерге бөлу, ат қойғызу, мәтіндегі ұқсастық пен айырмашылықты табуға /Венн диаграммасы/ • Қиялдау арқылы сурет салғызу /сурет салу/ • Кейіпкерге мінездеме беру өз ойын жазғызу • Шығармада екі кейіпкердің қарама – қарсы элементтерін сипаттау /қарама-қайшы элементтер/ • Өлең шұмақтарын құрастыру / 5 жолды өлең/

5 слайд

Сын тұрғысынан ойлау  жобасының көптеген әдіс- тәсілдерін қолданамын: • Тақырыпты мазмұнына қарай жинақтау,арнаулы бір тақырыпқа пікірталас тудыру /ой қозғау/ • Берілген тапсырманы түрлендіру бағыттағы жұмыс / эссе,шығарма, сауаттылықты ашатын хаттар т.б/ • әңгіменің ұқсастығын салыстыру, бөліктерге бөлу, ат қойғызу, мәтіндегі ұқсастық пен айырмашылықты табуға /Венн диаграммасы/ • Қиялдау арқылы сурет салғызу /сурет салу/ • Кейіпкерге мінездеме беру өз ойын жазғызу • Шығармада екі кейіпкердің қарама – қарсы элементтерін сипаттау /қарама-қайшы элементтер/ • Өлең шұмақтарын құрастыру / 5 жолды өлең/

Оқушыларға терең білім беру үшін жаңа технология элементтерін қолдана отырып

6 слайд
Оқушыларға терең білім беру үшін жаңа технология элементтерін қолдана отырып төмендегідей қағидаларды есте сақтаған жөн: 1. Мұғалім пәнді өзі жетік терең біліп, оны балаларға жай, қарапайым тілмен, өмірмен байланыстыра отырып беруі қажет. 2. Мұғалім оқушылардың жеке басының психологиясын (жан дүниесін) жете біліп, әр оқушының жүрегіне жол таба білуі қажет. 3. Мұғалім әр оқушыға, бүкіл сыныпқа талап қоя білуі керек. 4. Мұғалім әр сабақта ғылым мен техника жаңалықтарын дұрыс қолдана білуі. 5. Мүмкіндігінше, кейбір үлкен тақырыптарды топтап, жеке блоктар түрінде топтай білуі. 6. Сабақта балалардың пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін әртүрлі қызықты элементтерді пайдалану. 7. Әрбір сабақ өз дәрежесінде өтуі қажет.

6 слайд

Оқушыларға терең білім беру үшін жаңа технология элементтерін қолдана отырып төмендегідей қағидаларды есте сақтаған жөн: 1. Мұғалім пәнді өзі жетік терең біліп, оны балаларға жай, қарапайым тілмен, өмірмен байланыстыра отырып беруі қажет. 2. Мұғалім оқушылардың жеке басының психологиясын (жан дүниесін) жете біліп, әр оқушының жүрегіне жол таба білуі қажет. 3. Мұғалім әр оқушыға, бүкіл сыныпқа талап қоя білуі керек. 4. Мұғалім әр сабақта ғылым мен техника жаңалықтарын дұрыс қолдана білуі. 5. Мүмкіндігінше, кейбір үлкен тақырыптарды топтап, жеке блоктар түрінде топтай білуі. 6. Сабақта балалардың пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін әртүрлі қызықты элементтерді пайдалану. 7. Әрбір сабақ өз дәрежесінде өтуі қажет.

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

Қосындылар және айырмалар құр. 100= + 80= + 60= + 0 1020 9050 70 10060 8030 40 “Кім жылдам” ойыны. Әйнекшені то

9 слайд
Қосындылар және айырмалар құр. 100= + 80= + 60= + 0 1020 9050 70 10060 8030 40 “Кім жылдам” ойыны. Әйнекшені толтыр 90 = + 70= + 50 = + 40 - = 30 = + 20 = +

9 слайд

Қосындылар және айырмалар құр. 100= + 80= + 60= + 0 1020 9050 70 10060 8030 40 “Кім жылдам” ойыны. Әйнекшені толтыр 90 = + 70= + 50 = + 40 - = 30 = + 20 = +

350х2 700:1 40х10 800х1 200х3 2х400 70х10 Эстафета 700 800 600 800-200 300х2

10 слайд
350х2 700:1 40х10 800х1 200х3 2х400 70х10 Эстафета 700 800 600 800-200 300х2

10 слайд

350х2 700:1 40х10 800х1 200х3 2х400 70х10 Эстафета 700 800 600 800-200 300х2

Менің қатемді тап! 80+22=92 36+37=95 43+22=61 65-2=47 70-5=2 54+32=74 100<90 4>68 2

11 слайд
Менің қатемді тап! 80+22=92 36+37=95 43+22=61 65-2=47 70-5=2 54+32=74 100<90 4>68 23<3

11 слайд

Менің қатемді тап! 80+22=92 36+37=95 43+22=61 65-2=47 70-5=2 54+32=74 100<90 4>68 23<3

а) 8 ә) 9 б) 7 а) 8 ә) 7 б) 9 а) 5 ә) 4 б) 6 Суреттегі үшбұрышты табу

12 слайд
а) 8 ә) 9 б) 7 а) 8 ә) 7 б) 9 а) 5 ә) 4 б) 6 Суреттегі үшбұрышты табу

12 слайд

а) 8 ә) 9 б) 7 а) 8 ә) 7 б) 9 а) 5 ә) 4 б) 6 Суреттегі үшбұрышты табу

3+5> 4-3< 3+5 * 3+ 4-3 * -1 5см-2см < см * 3см+4

13 слайд
3+5> 4-3< 3+5 * 3+ 4-3 * -1 5см-2см < см * 3см+4

13 слайд

3+5> 4-3< 3+5 * 3+ 4-3 * -1 5см-2см < см * 3см+4

‘‘ Ш С‘ Ребусты шешу

14 слайд
‘‘ Ш С‘ Ребусты шешу

14 слайд

‘‘ Ш С‘ Ребусты шешу

4 5 +2 -1 +0 -2 6 +2 -1 +4 -2 +2 +1 -4 +2 7 +1 +2 -2 +1 Н О Қ Я 7893

15 слайд
4 5 +2 -1 +0 -2 6 +2 -1 +4 -2 +2 +1 -4 +2 7 +1 +2 -2 +1 Н О Қ Я 7893

15 слайд

4 5 +2 -1 +0 -2 6 +2 -1 +4 -2 +2 +1 -4 +2 7 +1 +2 -2 +1 Н О Қ Я 7893

www.ZHARAR.com «Кім тапқыр?» Антонимдері бар мақал - мәтелдер жазу. Мысалы: Ашу-..., ақыл-...

16 слайд
www.ZHARAR.com «Кім тапқыр?» Антонимдері бар мақал - мәтелдер жазу. Мысалы: Ашу-..., ақыл-...

16 слайд

www.ZHARAR.com «Кім тапқыр?» Антонимдері бар мақал - мәтелдер жазу. Мысалы: Ашу-..., ақыл-...

www.ZHARAR.com «ЖАЛҒАСЫН ТАП» ОЙЫНЫ Оқушылар мақал-мәтелдің жалғасын тауып, түсінгендерін ауызша айтады. 1. Отанды сүю... ...

17 слайд
www.ZHARAR.com «ЖАЛҒАСЫН ТАП» ОЙЫНЫ Оқушылар мақал-мәтелдің жалғасын тауып, түсінгендерін ауызша айтады. 1. Отанды сүю... ... ... 2. Досы көпті жау алмайды, ... ... ... ...

17 слайд

www.ZHARAR.com «ЖАЛҒАСЫН ТАП» ОЙЫНЫ Оқушылар мақал-мәтелдің жалғасын тауып, түсінгендерін ауызша айтады. 1. Отанды сүю... ... ... 2. Досы көпті жау алмайды, ... ... ... ...

www.ZHARAR.com Қорытынды:

18 слайд
www.ZHARAR.com Қорытынды: Қорыта айтқанда,оқушыларды шығарма- шылыққа,өз бетімен іс- әрекет етуге бағыт- талған тапсырмалар саны көбейгенде ғана,өз пікірін айта алатын,оны дәлелдей білетін, өмірге деген өзіндік көзқарасы қалыптасқан, үнемі ізденіс үстінде болатын , қоғам да- муына үлес қоса алатын,жан-жақты жетілген жас ұрпақ өкілдерін дайындай аламыз.

18 слайд

www.ZHARAR.com Қорытынды: Қорыта айтқанда,оқушыларды шығарма- шылыққа,өз бетімен іс- әрекет етуге бағыт- талған тапсырмалар саны көбейгенде ғана,өз пікірін айта алатын,оны дәлелдей білетін, өмірге деген өзіндік көзқарасы қалыптасқан, үнемі ізденіс үстінде болатын , қоғам да- муына үлес қоса алатын,жан-жақты жетілген жас ұрпақ өкілдерін дайындай аламыз.