Бастауыш сыныпта білім берудің трендтері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Күтілетін нәтижелері:
Үнемі жаңа білім игеру мен
иемденуге ұмтылады;
оқу мен оқытуда жаңашыл
және интербелсенді әдістер-
ді қолданады;
оқу мен оқытуды бағалау;
білім игеру процессін
коммуникативтік процесс деп
түсініп,бірлескен әрекеттерді
қолданады.
Мақсаты: жаңа
ша
инновациялық
көзқарасты
қалыптастыру Шығармашылы
қ тақырыбы:
Бастауыш
сыныпта білім
берудің
трендтеріБайжарқынова Шарипа Абдешқызы
1 слайд
Күтілетін нәтижелері: Үнемі жаңа білім игеру мен иемденуге ұмтылады; оқу мен оқытуда жаңашыл және интербелсенді әдістер- ді қолданады; оқу мен оқытуды бағалау; білім игеру процессін коммуникативтік процесс деп түсініп,бірлескен әрекеттерді қолданады. Мақсаты: жаңа ша инновациялық көзқарасты қалыптастыру Шығармашылы қ тақырыбы: Бастауыш сыныпта білім берудің трендтеріБайжарқынова Шарипа Абдешқызы
2 слайд
Мұғалім өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, оқуды, ізденуді тоқтатысымен
оның мұғалімдігі де жойылады
Оқу бағдарламасы
(жаңартылған білім
мазмұны )
Жалпы білім беретін
пәндердің үлгілік оқу
бағдарламалары ( ҚР БҒМ
министрінің 23.11.2016 №
668 бұйрығы);
«Білім алушылардың
үлгеріміне ағымдық
бақылау, аралық және
қорытынды аттестаттау
өткізудің үлгілік
қағидаларын бекіту
туралы "
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым
министрінің 2017 жылғы 6
маусымдағы № 265
бұйрығы.
ҚР БҒМ министрінің
4. 04 .2017 №150
бұйрығымен бекітілген
оқу басылымдары .Нормативтік-құқықтық
құжаттар Мұғалім ге нұ сқаулық,
көмекші
Ұзақ
мерзімді
жоспар Орта
мерзімді
жоспарҚысқа мерзімді жоспар құрылымы
Сабақ тақырыбы
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
Бағалау критерийлері
АКТ қолдану дағдылары
Сабақ барысы
ТАПСЫРМА
Жаңа сабақ тапсырмасы: Оқу
мақсаттарының негізінде беріледі.
Үй тапсырмасы: Мұғалім сабақ
басында, ортасында немесе аяғанда
сұрай алады. Бағалау критерийлері
Дескрипторлар
Қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс:
«Алма ағашы»
«Табыс
сатысы»
«Таңдау»
т.б.Саралау
Бағалау Қауіпсіздік
ережесін сақтау
Сабақ бойынша рефлексия Ресурстар
сілтемелер ОқулықтарКүнтізбелік-
тақырыптық
жоспарҚысқа мерзімді жоспар құрылымы
2 слайд
Мұғалім өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, оқуды, ізденуді тоқтатысымен оның мұғалімдігі де жойылады Оқу бағдарламасы (жаңартылған білім мазмұны ) Жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары ( ҚР БҒМ министрінің 23.11.2016 № 668 бұйрығы); «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы " Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 6 маусымдағы № 265 бұйрығы. ҚР БҒМ министрінің 4. 04 .2017 №150 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары .Нормативтік-құқықтық құжаттар Мұғалім ге нұ сқаулық, көмекші Ұзақ мерзімді жоспар Орта мерзімді жоспарҚысқа мерзімді жоспар құрылымы Сабақ тақырыбы Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары Бағалау критерийлері АКТ қолдану дағдылары Сабақ барысы ТАПСЫРМА Жаңа сабақ тапсырмасы: Оқу мақсаттарының негізінде беріледі. Үй тапсырмасы: Мұғалім сабақ басында, ортасында немесе аяғанда сұрай алады. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс: «Алма ағашы» «Табыс сатысы» «Таңдау» т.б.Саралау Бағалау Қауіпсіздік ережесін сақтау Сабақ бойынша рефлексия Ресурстар сілтемелер ОқулықтарКүнтізбелік- тақырыптық жоспарҚысқа мерзімді жоспар құрылымы
3 слайд
•
Нақты мақсат қою
Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу – біздің қанымызда
бар қасиет. Жылдам дәуірде кәсібін неғұрлым қиналмай, жеңіл өзгертуге
қабілетті, аса білімдар адамдар ғана м ақсат қа жетеді .
3 слайд
• Нақты мақсат қою Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу – біздің қанымызда бар қасиет. Жылдам дәуірде кәсібін неғұрлым қиналмай, жеңіл өзгертуге қабілетті, аса білімдар адамдар ғана м ақсат қа жетеді .
4 слайд
21-ғасыр,білім алушылардан 16 дағдыны
меңгеруді талап етеді
•
Сауаттылық
•
Математикалақ сауаттылық
•
Ғылыми сауаттылық
•
Компьютерлік сауаттылық
•
Қаржылық сауаттылық
•
Мәдени және азаматтық сауаттылықСауаттылық
іргетасы
•
Сын тұрғысынан ойлау
•
Креативтілік
•
Тіл табыса білу
•
Ұжыммен қарым-қатынас
жасай білуЕптілік
•
Білуге құмарлық
•
Бастамалар қабылдай алу
•
Қайсарлық пен қолдау көрсету
•
Бейімділік,лидерлік қабілет
•
Әлеуметтік және мәдени санаСапалы
мінез-
құлықҮ
з
д
і
к
с
і
з
б
і
л
і
м
б
е
р
у
4 слайд
21-ғасыр,білім алушылардан 16 дағдыны меңгеруді талап етеді • Сауаттылық • Математикалақ сауаттылық • Ғылыми сауаттылық • Компьютерлік сауаттылық • Қаржылық сауаттылық • Мәдени және азаматтық сауаттылықСауаттылық іргетасы • Сын тұрғысынан ойлау • Креативтілік • Тіл табыса білу • Ұжыммен қарым-қатынас жасай білуЕптілік • Білуге құмарлық • Бастамалар қабылдай алу • Қайсарлық пен қолдау көрсету • Бейімділік,лидерлік қабілет • Әлеуметтік және мәдени санаСапалы мінез- құлықҮ з д і к с і з б і л і м б е р у
5 слайд
Конструктивизм
Жобалық-
бағдарланған оқу
Аралас оқыту
( Blender Learning ) Ойын арқылы
оқытуДербестендірілген
оқытуGrowth Mindset-
Даму туралы
ойлау Топтық оқыту
Цифрлық
сауаттылық
ГеймификацияБілім беру трендтері
5 слайд
Конструктивизм Жобалық- бағдарланған оқу Аралас оқыту ( Blender Learning ) Ойын арқылы оқытуДербестендірілген оқытуGrowth Mindset- Даму туралы ойлау Топтық оқыту Цифрлық сауаттылық ГеймификацияБілім беру трендтері
6 слайд
ХХІ ғасыр жа h ан дану Инновациялар ғасыры
Білім дайын күйінде берілмейді,бірақ оқушы оны бұрынғы
меңгерген білімі негізінде құрылымдайды.Оқушы білімді
оқу процесінде іздену,зерттеу және маңызды проблеманы
шешу негізінде меңгереді.
Психологиямен байланысты даму туралы ойлау
немесе ойлау Дамыған деңгейде ойлау-адамның өз
білімі мен қабілеттерін дамытып,жетілдіре алатынын
түсіну.Даму мақсатын әрдайым ойда ұстау.
Бірлескен оқа,сыныптастармен тәжірибе алмасу
оқушылардың ұйымдастыру қабілеті мен бірігіп
жұмыс істеудағдыларын дамытуына мүмкіндік
береді.Терең зерделеуге мүмкіндік алу. Констру
к-
тивизм
Growth Mindset-
Даму туралы ойлау
Топтық
оқыту
6 слайд
ХХІ ғасыр жа h ан дану Инновациялар ғасыры Білім дайын күйінде берілмейді,бірақ оқушы оны бұрынғы меңгерген білімі негізінде құрылымдайды.Оқушы білімді оқу процесінде іздену,зерттеу және маңызды проблеманы шешу негізінде меңгереді. Психологиямен байланысты даму туралы ойлау немесе ойлау Дамыған деңгейде ойлау-адамның өз білімі мен қабілеттерін дамытып,жетілдіре алатынын түсіну.Даму мақсатын әрдайым ойда ұстау. Бірлескен оқа,сыныптастармен тәжірибе алмасу оқушылардың ұйымдастыру қабілеті мен бірігіп жұмыс істеудағдыларын дамытуына мүмкіндік береді.Терең зерделеуге мүмкіндік алу. Констру к- тивизм Growth Mindset- Даму туралы ойлау Топтық оқыту
7 слайд
Жобалық-бағдарланған оқыту балаларға алған білімі мен
дағдыларын қолдана білуді,нақты практикалық мәселелерді
шешуді үйретуге бағытталған.
Дербестендіру дегеніміз-оқыту қажеттіліктеріне
бейімделетін,оқытудағы қалаулы нәтижелерді нақты мүдделерін
ескере отырып оқыту.нақты білім алушы үшін
қызығушылықтары мен тәжірибесін ,білім меңгерудің қолайлы
әдістері мен қарқынын ескере отырып оқыту.
Білім берудегі инновация балалардың білім алуына
көмектеседі.Цифрлық сауаттылық-адамның ақпараттық-
коммуникациялық технологияларды білуі және күнделікті кәсіби
қызметте қолдана білу қабілеті,бұл-қазіргі білім берудегі маңызды
үрдістерінің бірі.Жобалық-
бағдарланған
оқу
Дербестендірілген
оқыту
(және бейімделген
оқыту)
Цифрлық
сауаттылық
7 слайд
Жобалық-бағдарланған оқыту балаларға алған білімі мен дағдыларын қолдана білуді,нақты практикалық мәселелерді шешуді үйретуге бағытталған. Дербестендіру дегеніміз-оқыту қажеттіліктеріне бейімделетін,оқытудағы қалаулы нәтижелерді нақты мүдделерін ескере отырып оқыту.нақты білім алушы үшін қызығушылықтары мен тәжірибесін ,білім меңгерудің қолайлы әдістері мен қарқынын ескере отырып оқыту. Білім берудегі инновация балалардың білім алуына көмектеседі.Цифрлық сауаттылық-адамның ақпараттық- коммуникациялық технологияларды білуі және күнделікті кәсіби қызметте қолдана білу қабілеті,бұл-қазіргі білім берудегі маңызды үрдістерінің бірі.Жобалық- бағдарланған оқу Дербестендірілген оқыту (және бейімделген оқыту) Цифрлық сауаттылық
8 слайд
Аралас оқыту әдісі тиімді,өйткені ол екі тәсілдің (сыныпта,онлайн
оқу)ең жақсы қасиеттерін біріктіреді және білім алудың шығыны
аз және десбестендірілген тәсілдерін ұсынады.
Ойын арқылы оқыту оқушылардың өз бетінше білім алуына
мүмкіндік береді,табандылығы басым болады.Ойын арқылы
оқытудың көмегімен теориялық ережелерді көрнекі түрде
көрсетуге,сонымен қатар балаларға тәжірибеде қолдануға
көмектесуге болады.
Білім беруде геймификацияны қолдану білім алушыларды оқуға
ынталандыратын және қызықтыратын қуатты құрал болып
табылады.Геймификация-оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін
ойын элементтері мен механикаларын ойыннан тыс мәнмәтінде
қолдану.Оқытудағы геймификация-логикалық
құрылым,позитивті оқу ортасы және бәсекелестік.Аралас оқыту
Ойын арқылы
оқыту
Геймификация
8 слайд
Аралас оқыту әдісі тиімді,өйткені ол екі тәсілдің (сыныпта,онлайн оқу)ең жақсы қасиеттерін біріктіреді және білім алудың шығыны аз және десбестендірілген тәсілдерін ұсынады. Ойын арқылы оқыту оқушылардың өз бетінше білім алуына мүмкіндік береді,табандылығы басым болады.Ойын арқылы оқытудың көмегімен теориялық ережелерді көрнекі түрде көрсетуге,сонымен қатар балаларға тәжірибеде қолдануға көмектесуге болады. Білім беруде геймификацияны қолдану білім алушыларды оқуға ынталандыратын және қызықтыратын қуатты құрал болып табылады.Геймификация-оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін ойын элементтері мен механикаларын ойыннан тыс мәнмәтінде қолдану.Оқытудағы геймификация-логикалық құрылым,позитивті оқу ортасы және бәсекелестік.Аралас оқыту Ойын арқылы оқыту Геймификация
9 слайд
Балаға күштеп білім беруден гөрі, баланың
білімге деген құштарлығын ояту ең маңызды мақсат.
К.Д.Ушинский
Білім берудің жаңа үлгісі;
Оқытудағы жаңа көзқарас
Интеллектуалды ойындар
негізінде құрылған ойын
жүйесін білім беруде
қолдану; ИНТЕЛЛЕК
-ТУМБілім берудің жаңа үлгісі;
Оқытудағы жаңа көзқарас
Интеллектуалды ойындар
негізінде құрылған ойын
жүйесін білім беруде
қолдану; ИНТЕЛЛЕК
-ТУМ
9 слайд
Балаға күштеп білім беруден гөрі, баланың білімге деген құштарлығын ояту ең маңызды мақсат. К.Д.Ушинский Білім берудің жаңа үлгісі; Оқытудағы жаңа көзқарас Интеллектуалды ойындар негізінде құрылған ойын жүйесін білім беруде қолдану; ИНТЕЛЛЕК -ТУМБілім берудің жаңа үлгісі; Оқытудағы жаңа көзқарас Интеллектуалды ойындар негізінде құрылған ойын жүйесін білім беруде қолдану; ИНТЕЛЛЕК -ТУМ
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
3-сынып оқушыларының тәртіп
деңгейін зерттеудің жинақтық парағы
5
Сыныпта 23 оқушы бар
Баға 5 ұпайлық жүйеде өткізіледі.
5 – 4,6 ұпай жоғары деңгей 11 оқушы
4,5 – 4 ұпай жақсы деңгей 9 оқушы
3,9 – 3 ұпай орта деңгей 3 оқушы
13 слайд
3-сынып оқушыларының тәртіп деңгейін зерттеудің жинақтық парағы 5 Сыныпта 23 оқушы бар Баға 5 ұпайлық жүйеде өткізіледі. 5 – 4,6 ұпай жоғары деңгей 11 оқушы 4,5 – 4 ұпай жақсы деңгей 9 оқушы 3,9 – 3 ұпай орта деңгей 3 оқушы
14 слайд
Патриоттық тәрбие
1. “Тәуелсіздіктің нұрлы таңы”.
2. “Рәміздерім- мақтанышым”.
3. “Ерлер есімі – ел тарихы”.
Рухани адамгершілік тәрбие ....................
1.Ұлы Абайға 1 7 5жыл.
2.Әдептілік - адамгершілік бастауы.
3. Мейірімділік - асыл қасиет
ҰҰ
Х Ұлттық тәрбие
Халықта “Балаңды өз тәрбиеңмен тәрбиелеме өз ұлтыңның тәрбиесімен тарбиеле”
деген мақал бар. Ұлттық тәрбие - біздің ұрпақтан ұрпаққа жеткізетін асыл
қазынамыз. Ол болашақ ұрпақты өмір сүруге тәрбиелейтін үлкен тәрбие кітабы.
Бұл қазына ұлтттық құндылықтар арқылы бала бойына дариды Экологиялық тәрбие бие
Тәрбие сағатының тақырыбы.
1. “Таза су -тіршілік көзі ”.
2. “Құстар біздің досымыз”.
3. “Табиғат тал бесігіміз
Зияткерлік тәрбие
Зияткерлік ойындар,
ХХІғ көшбасшы
, Интернет сауаттылық,
Ғылыми жобалар
Денсаулық - адам баласының баға жетпес қазынасы, асқан байлығы,
өмірінің тірегі. Біздің болашақтағы бағытымыз салауатты өмір салты.”
Спорт денсаулық кепілі” дегенді өсіп келе жатқан ұрпақтың санасына
сіңіріп, олардың өз денсаулығына деген жауапкершілігін қалыптастыру
баршаның борышы .
Эстетикалық тәрбие
Тәрбие сағатының тақырыбы.
1. “Сіз деген –әдеп, біз деген көмек”.
2. Жылы жүрек – жақсы тілек.
3. Өнерлі бала сүйкімді Отбасы - баланың түп қазығы, алтын ұясы. Бала тәрбиесінде отбасының алатын
орны ерекше. Оны қоғамдық тәрбиенің қандай саласы болса да, алмастыра
алмайды. Ата - анасының өз борышын мүлтіксіз орындауы үлкен тәрбие мектебі.
Отбасында ата-анасы және өзге де отбасы мүшелері баланың тәлімді де, тәрбиелі
болып өсуіне ерекше назар аударуы қажет.Бала тәрбиесіндегі құндылықтардың бағыты
14 слайд
Патриоттық тәрбие 1. “Тәуелсіздіктің нұрлы таңы”. 2. “Рәміздерім- мақтанышым”. 3. “Ерлер есімі – ел тарихы”. Рухани адамгершілік тәрбие .................... 1.Ұлы Абайға 1 7 5жыл. 2.Әдептілік - адамгершілік бастауы. 3. Мейірімділік - асыл қасиет ҰҰ Х Ұлттық тәрбие Халықта “Балаңды өз тәрбиеңмен тәрбиелеме өз ұлтыңның тәрбиесімен тарбиеле” деген мақал бар. Ұлттық тәрбие - біздің ұрпақтан ұрпаққа жеткізетін асыл қазынамыз. Ол болашақ ұрпақты өмір сүруге тәрбиелейтін үлкен тәрбие кітабы. Бұл қазына ұлтттық құндылықтар арқылы бала бойына дариды Экологиялық тәрбие бие Тәрбие сағатының тақырыбы. 1. “Таза су -тіршілік көзі ”. 2. “Құстар біздің досымыз”. 3. “Табиғат тал бесігіміз Зияткерлік тәрбие Зияткерлік ойындар, ХХІғ көшбасшы , Интернет сауаттылық, Ғылыми жобалар Денсаулық - адам баласының баға жетпес қазынасы, асқан байлығы, өмірінің тірегі. Біздің болашақтағы бағытымыз салауатты өмір салты.” Спорт денсаулық кепілі” дегенді өсіп келе жатқан ұрпақтың санасына сіңіріп, олардың өз денсаулығына деген жауапкершілігін қалыптастыру баршаның борышы . Эстетикалық тәрбие Тәрбие сағатының тақырыбы. 1. “Сіз деген –әдеп, біз деген көмек”. 2. Жылы жүрек – жақсы тілек. 3. Өнерлі бала сүйкімді Отбасы - баланың түп қазығы, алтын ұясы. Бала тәрбиесінде отбасының алатын орны ерекше. Оны қоғамдық тәрбиенің қандай саласы болса да, алмастыра алмайды. Ата - анасының өз борышын мүлтіксіз орындауы үлкен тәрбие мектебі. Отбасында ата-анасы және өзге де отбасы мүшелері баланың тәлімді де, тәрбиелі болып өсуіне ерекше назар аударуы қажет.Бала тәрбиесіндегі құндылықтардың бағыты
15 слайд
Мүғалім Оқушы
Педагогикалық
үрдісте жүйелі жұмыс
жүргізе алатын
Педагогикалық
өзгерістерге тез
төселетін
Жаңаша ойлау
жүйесін меңгере
алатынОқушылармен ортақ
тіл табыса алатынБілімді, іскер, шебер
болу керек
Саралау тәсілдерінің
нәтижесінде: әрбір оқушы
өзінің даму деңгейінде оқу
материалын меңгереді ,
жұмыс барысында оқушы
белсенділігі мен іскерлігі
артып,шығармашылыққа
ұмтылады .
15 слайд
Мүғалім Оқушы Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатынОқушылармен ортақ тіл табыса алатынБілімді, іскер, шебер болу керек Саралау тәсілдерінің нәтижесінде: әрбір оқушы өзінің даму деңгейінде оқу материалын меңгереді , жұмыс барысында оқушы белсенділігі мен іскерлігі артып,шығармашылыққа ұмтылады .
16 слайд
Мектептегі тәрбие жүйесін басқарудағы «Бестік одақ»
Your Concept оқушы
Медбике ДТІЖО
Педагог-
психолог
Әлеуметтік
педагог
Ата-ана
16 слайд
Мектептегі тәрбие жүйесін басқарудағы «Бестік одақ» Your Concept оқушы Медбике ДТІЖО Педагог- психолог Әлеуметтік педагог Ата-ана
17 слайд
Мұғалімдердің кәсіби
құзіреттілігін дамытудағы
іс-әрекеттер Коучинг – сессия
Жаңартылған білім беру мазмұны
бойынша әдістемелік көмек 30 жас мұғалімнен құралған
ынталандыру тобы
Оқыту семинарлары
Үлгілік сабақтар Тренингтер
Іс-әрекеттегі зерттеу
( Lesson study )
17 слайд
Мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін дамытудағы іс-әрекеттер Коучинг – сессия Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша әдістемелік көмек 30 жас мұғалімнен құралған ынталандыру тобы Оқыту семинарлары Үлгілік сабақтар Тренингтер Іс-әрекеттегі зерттеу ( Lesson study )
18 слайд
Білім сапасын арттыру бағытында өзекті тақырыптар
бойынша іс-әрекеттегі зерттеу ( Lesson study )
18 слайд
Білім сапасын арттыру бағытында өзекті тақырыптар бойынша іс-әрекеттегі зерттеу ( Lesson study )
19 слайд
Өте жоғары: оқушылармен
тығыз байланыста бола
отырып, тәрбиеге қойылған
мақсатына жетуін анық
болжай білу және кездескен
қиындықтарды жеңе білуге
арналған тапсырмалар
қамтылды Жоғары:
Кейбір тәрбие сағатының
негізгі мақсатына жету үшін
оқушылардың атсалысуына
халық педагогика мен ұлттық
құндылықтар қамтылды
Орташа:
оқушылардың тәрбиеләк білімі
мен біліктілігін анықтау,
сабақтың тақырыбы мен
мақсатына байланысты
ақпарат беруде АКТ
қолданбауымыз Төмен:
үй тапсырмасын тексеруді
ұйымдастыру, оқушылардың
қызығушылығынсыз құрылған
жоспарды ескермеу Тәрбиеге аналитикалық талдау барысында ескеретін жайттар:
19 слайд
Өте жоғары: оқушылармен тығыз байланыста бола отырып, тәрбиеге қойылған мақсатына жетуін анық болжай білу және кездескен қиындықтарды жеңе білуге арналған тапсырмалар қамтылды Жоғары: Кейбір тәрбие сағатының негізгі мақсатына жету үшін оқушылардың атсалысуына халық педагогика мен ұлттық құндылықтар қамтылды Орташа: оқушылардың тәрбиеләк білімі мен біліктілігін анықтау, сабақтың тақырыбы мен мақсатына байланысты ақпарат беруде АКТ қолданбауымыз Төмен: үй тапсырмасын тексеруді ұйымдастыру, оқушылардың қызығушылығынсыз құрылған жоспарды ескермеу Тәрбиеге аналитикалық талдау барысында ескеретін жайттар:
20 слайд
Оқушылардың дағдысы қалыптасты (Мотивация)
СТО,ынтымақтастық,
Диалог дағдылары мен
шығармашылық қабілет
орын алып, қарқын тәсілі
қалыптасты Ойлау қабілеті дамыды
Ойындар арқылы
оқушылардың сыни
тұрғыдан және логикалық
ойлау қабілеті артты,
шығармашылық дағдылары
қалыптасты. Коммуникативті
Бірлескен тәрбие сағатында
з ерттеу,қарым-
қатынас,жасау және жобалау
дағды
қалыптасып,дәлелдеу,өзгенің
пікірін тыңдап құрметпен
қарауды үйренді Шығармашылық жұмыстың нәтижесінде:
20 слайд
Оқушылардың дағдысы қалыптасты (Мотивация) СТО,ынтымақтастық, Диалог дағдылары мен шығармашылық қабілет орын алып, қарқын тәсілі қалыптасты Ойлау қабілеті дамыды Ойындар арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан және логикалық ойлау қабілеті артты, шығармашылық дағдылары қалыптасты. Коммуникативті Бірлескен тәрбие сағатында з ерттеу,қарым- қатынас,жасау және жобалау дағды қалыптасып,дәлелдеу,өзгенің пікірін тыңдап құрметпен қарауды үйренді Шығармашылық жұмыстың нәтижесінде:
21 слайд
Оқушылардың дағдысы қалыптасты (Мотивация)
СТО,ынтымақтастық,
Диалог дағдылары мен
шығармашылық қабілет
орын алып, қарқын тәсілі
қалыптасты Ойлау қабілеті дамыды
Ойындар арқылы
оқушылардың сыни
тұрғыдан және логикалық
ойлау қабілеті артты,
шығармашылық дағдылары
қалыптасты. Коммуникативті
Бірлескен тәрбие сағатында
з ерттеу,қарым-
қатынас,жасау және жобалау
дағды
қалыптасып,дәлелдеу,өзгенің
пікірін тыңдап құрметпен
қарауды үйренді Шығармашылық жұмыстың нәтижесінде:
Мағжан Жұмабаевтың
кері байланыс туралы айтқан идеялары
Баланың өзін мақтама, ісін мақта, мақтағанда да мақтауға
тұрарлық ісін мақта.
Баланың жеңіл істерін мақтай беру балада менмендік,
ретсіз тәкаппарлық туғызады, қайта бір жеңіл, бір дұрыс
ісі болса да, нашар шәкіртті мақтау керек.
Ал енді жақсы оқуы, дұрыс құлқы үшін сый,(награда) беру,
үлестіру- тіпті дұрыс емес.
Мұндайда сый алған бала сый алу үшін тырысады, сый
алмаған бала өзіне-өзі сенбейтін болады.
21 слайд
Оқушылардың дағдысы қалыптасты (Мотивация) СТО,ынтымақтастық, Диалог дағдылары мен шығармашылық қабілет орын алып, қарқын тәсілі қалыптасты Ойлау қабілеті дамыды Ойындар арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан және логикалық ойлау қабілеті артты, шығармашылық дағдылары қалыптасты. Коммуникативті Бірлескен тәрбие сағатында з ерттеу,қарым- қатынас,жасау және жобалау дағды қалыптасып,дәлелдеу,өзгенің пікірін тыңдап құрметпен қарауды үйренді Шығармашылық жұмыстың нәтижесінде: Мағжан Жұмабаевтың кері байланыс туралы айтқан идеялары Баланың өзін мақтама, ісін мақта, мақтағанда да мақтауға тұрарлық ісін мақта. Баланың жеңіл істерін мақтай беру балада менмендік, ретсіз тәкаппарлық туғызады, қайта бір жеңіл, бір дұрыс ісі болса да, нашар шәкіртті мақтау керек. Ал енді жақсы оқуы, дұрыс құлқы үшін сый,(награда) беру, үлестіру- тіпті дұрыс емес. Мұндайда сый алған бала сый алу үшін тырысады, сый алмаған бала өзіне-өзі сенбейтін болады.
22 слайд
Назарларыңызға рахмет!
22 слайд
Назарларыңызға рахмет!