Материалдар / Бастауыш сыныпта жүргізілетін «Қызықты математика » курсы бойынша оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сыныпта жүргізілетін «Қызықты математика » курсы бойынша оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге семинар өткізуге.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2020
638
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шеберлік сабаққа қош келдіңіздер !Шеберлік сабаққа қош келдіңіздер !

1 слайд
Шеберлік сабаққа қош келдіңіздер !Шеберлік сабаққа қош келдіңіздер !

1 слайд

Шеберлік сабаққа қош келдіңіздер !Шеберлік сабаққа қош келдіңіздер !

«Галерея » әдісі Әуен қойылады. 3 және 7 сандары аудитория ішіне ілініп тұрады. Әуеннің ырғағымен қалаған сандарын алы

2 слайд
«Галерея » әдісі Әуен қойылады. 3 және 7 сандары аудитория ішіне ілініп тұрады. Әуеннің ырғағымен қалаған сандарын алып, топқа бөлінеді. (Қосымша сұрақтар 2-3 ұстаздардан алған сандары бойынша білетіндері туралы сұралып өтіледі. )

2 слайд

«Галерея » әдісі Әуен қойылады. 3 және 7 сандары аудитория ішіне ілініп тұрады. Әуеннің ырғағымен қалаған сандарын алып, топқа бөлінеді. (Қосымша сұрақтар 2-3 ұстаздардан алған сандары бойынша білетіндері туралы сұралып өтіледі. )

«Ассосация » әдісі - Сіздердің ойларыңызша бүгін біздің шебер сабағымыз не туралы болмақ деп ойлайсыздар? - Не себепті санда

3 слайд
«Ассосация » әдісі - Сіздердің ойларыңызша бүгін біздің шебер сабағымыз не туралы болмақ деп ойлайсыздар? - Не себепті сандарға бөлініп отырмыз? -«Логика» сөзін естігенде ойларыңызға не келеді?

3 слайд

«Ассосация » әдісі - Сіздердің ойларыңызша бүгін біздің шебер сабағымыз не туралы болмақ деп ойлайсыздар? - Не себепті сандарға бөлініп отырмыз? -«Логика» сөзін естігенде ойларыңызға не келеді?

Бастауыш сыныпта жүргізілетін «Қызықты математика » курсы бойынша оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 2019-202

4 слайд
Бастауыш сыныпта жүргізілетін «Қызықты математика » курсы бойынша оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 2019-2020 оқу жылы

4 слайд

Бастауыш сыныпта жүргізілетін «Қызықты математика » курсы бойынша оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 2019-2020 оқу жылы

Ата-аналардың қолданбалы курстар жайлы түсініктерін кеңейту. Мақсаты:

5 слайд
Ата-аналардың қолданбалы курстар жайлы түсініктерін кеңейту. Мақсаты:

5 слайд

Ата-аналардың қолданбалы курстар жайлы түсініктерін кеңейту. Мақсаты:

«Түймедақ »

6 слайд
«Түймедақ »

6 слайд

«Түймедақ »

1. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Үстелдің үстінде неше стакан қалды? 2. Менің атым Медет.

7 слайд
1. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Үстелдің үстінде неше стакан қалды? 2. Менің атым Медет. Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім?   3. Термометр аяз болғанда –үш градус көрсетеді. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? 4. Көшеде екі әкесі, екі баласы және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр?

7 слайд

1. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Үстелдің үстінде неше стакан қалды? 2. Менің атым Медет. Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім?   3. Термометр аяз болғанда –үш градус көрсетеді. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? 4. Көшеде екі әкесі, екі баласы және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр?

8. Дүниеде суда қандай тас жоқ?5. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? 6 . Екі бала ш

8 слайд
  8. Дүниеде суда қандай тас жоқ?5. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек?   6 . Екі бала шахматты екі сағат ойнайды. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнайды? 7. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз?

8 слайд

  8. Дүниеде суда қандай тас жоқ?5. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек?   6 . Екі бала шахматты екі сағат ойнайды. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнайды? 7. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз?

Топпен жұмыс. Берілген суреттерді қолданып, логикалық есеп құрастыру.

9 слайд
Топпен жұмыс. Берілген суреттерді қолданып, логикалық есеп құрастыру.

9 слайд

Топпен жұмыс. Берілген суреттерді қолданып, логикалық есеп құрастыру.

«Модель құрастыру» 1-топқа : тіктөртбұрыш фигурасы беріледі. 2-топқа: үшбұрыш фигурасы беріледі. Фигураның артында қ

10 слайд
«Модель құрастыру» 1-топқа : тіктөртбұрыш фигурасы беріледі. 2-топқа: үшбұрыш фигурасы беріледі. Фигураның артында қызықты тапсырма берілген. Берілген сандарды есте сақтап алып, 1 минут ішінде қағазға реті бойынша жазуы керек. Орындай келе екі топ бірігіп , сол екі фигурадан модель құрастыруы керек.

10 слайд

«Модель құрастыру» 1-топқа : тіктөртбұрыш фигурасы беріледі. 2-топқа: үшбұрыш фигурасы беріледі. Фигураның артында қызықты тапсырма берілген. Берілген сандарды есте сақтап алып, 1 минут ішінде қағазға реті бойынша жазуы керек. Орындай келе екі топ бірігіп , сол екі фигурадан модель құрастыруы керек.

Қорытынды сұрақ: - Модель құрастырғанда ең алдымен қандай әрекет жасадыңыз? - Сонда өмірлеріңізге логика қажет деп ойлайс

11 слайд
Қорытынды сұрақ: - Модель құрастырғанда ең алдымен қандай әрекет жасадыңыз? - Сонда өмірлеріңізге логика қажет деп ойлайсыздар ма? - Логикаға жүгіндіңіз бе?

11 слайд

Қорытынды сұрақ: - Модель құрастырғанда ең алдымен қандай әрекет жасадыңыз? - Сонда өмірлеріңізге логика қажет деп ойлайсыздар ма? - Логикаға жүгіндіңіз бе?

РЕФЛЕКСИЯ Ұстаздар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін қолдарындағы стикерге жазып, « Білім қоржынына » жабыстырады.

12 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Ұстаздар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін қолдарындағы стикерге жазып, « Білім қоржынына » жабыстырады.

12 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Ұстаздар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін қолдарындағы стикерге жазып, « Білім қоржынына » жабыстырады.

Назарларыңызға рақмет!

13 слайд
Назарларыңызға рақмет!

13 слайд

Назарларыңызға рақмет!