Бастауыш сыныпта жүргізілетін «Қызықты математика » курсы бойынша оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шеберлік сабаққа
қош келдіңіздер !Шеберлік сабаққа
қош келдіңіздер !
1 слайд
Шеберлік сабаққа қош келдіңіздер !Шеберлік сабаққа қош келдіңіздер !
2 слайд
«Галерея » әдісі
Әуен қойылады. 3 және 7 сандары
аудитория ішіне ілініп тұрады. Әуеннің
ырғағымен қалаған сандарын алып, топқа
бөлінеді.
(Қосымша сұрақтар 2-3 ұстаздардан алған
сандары бойынша білетіндері туралы
сұралып өтіледі. )
2 слайд
«Галерея » әдісі Әуен қойылады. 3 және 7 сандары аудитория ішіне ілініп тұрады. Әуеннің ырғағымен қалаған сандарын алып, топқа бөлінеді. (Қосымша сұрақтар 2-3 ұстаздардан алған сандары бойынша білетіндері туралы сұралып өтіледі. )
3 слайд
«Ассосация » әдісі
- Сіздердің ойларыңызша бүгін біздің шебер
сабағымыз не туралы болмақ деп
ойлайсыздар?
- Не себепті сандарға бөлініп отырмыз?
-«Логика» сөзін естігенде ойларыңызға не
келеді?
3 слайд
«Ассосация » әдісі - Сіздердің ойларыңызша бүгін біздің шебер сабағымыз не туралы болмақ деп ойлайсыздар? - Не себепті сандарға бөлініп отырмыз? -«Логика» сөзін естігенде ойларыңызға не келеді?
4 слайд
Бастауыш сыныпта
жүргізілетін «Қызықты
математика » курсы бойынша
оқушылардың логикалық
ойлау қабілеттерін дамыту.
2019-2020 оқу жылы
4 слайд
Бастауыш сыныпта жүргізілетін «Қызықты математика » курсы бойынша оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 2019-2020 оқу жылы
5 слайд
Ата-аналардың қолданбалы
курстар жайлы түсініктерін
кеңейту. Мақсаты:
5 слайд
Ата-аналардың қолданбалы курстар жайлы түсініктерін кеңейту. Мақсаты:
6 слайд
«Түймедақ »
6 слайд
«Түймедақ »
7 слайд
1. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір
стакан шиені жеп қойды. Үстелдің үстінде
неше стакан қалды?
2. Менің атым Медет. Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің
тәтемнің інісінің аты кім?
3. Термометр аяз болғанда –үш градус көрсетеді. Осындай екі
термометр неше градус көрсетеді?
4. Көшеде екі әкесі, екі баласы және атасы немересімен
қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр?
7 слайд
1. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Үстелдің үстінде неше стакан қалды? 2. Менің атым Медет. Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім? 3. Термометр аяз болғанда –үш градус көрсетеді. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? 4. Көшеде екі әкесі, екі баласы және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр?
8 слайд
8. Дүниеде суда қандай тас жоқ?5. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай
лақтыру керек?
6 . Екі бала шахматты екі сағат ойнайды. Олардың әрқайсысы
неше сағат ойнайды?
7. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не
жағасыз?
8 слайд
8. Дүниеде суда қандай тас жоқ?5. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? 6 . Екі бала шахматты екі сағат ойнайды. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнайды? 7. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз?
9 слайд
Топпен жұмыс.
Берілген суреттерді қолданып, логикалық есеп құрастыру.
9 слайд
Топпен жұмыс. Берілген суреттерді қолданып, логикалық есеп құрастыру.
10 слайд
«Модель құрастыру»
1-топқа : тіктөртбұрыш фигурасы
беріледі.
2-топқа: үшбұрыш фигурасы беріледі.
Фигураның артында қызықты тапсырма
берілген. Берілген сандарды есте сақтап
алып, 1 минут ішінде қағазға реті бойынша
жазуы керек. Орындай келе екі топ бірігіп
, сол екі фигурадан модель құрастыруы
керек.
10 слайд
«Модель құрастыру» 1-топқа : тіктөртбұрыш фигурасы беріледі. 2-топқа: үшбұрыш фигурасы беріледі. Фигураның артында қызықты тапсырма берілген. Берілген сандарды есте сақтап алып, 1 минут ішінде қағазға реті бойынша жазуы керек. Орындай келе екі топ бірігіп , сол екі фигурадан модель құрастыруы керек.
11 слайд
Қорытынды сұрақ:
- Модель құрастырғанда ең алдымен қандай әрекет
жасадыңыз?
- Сонда өмірлеріңізге логика қажет деп
ойлайсыздар ма? - Логикаға жүгіндіңіз бе?
11 слайд
Қорытынды сұрақ: - Модель құрастырғанда ең алдымен қандай әрекет жасадыңыз? - Сонда өмірлеріңізге логика қажет деп ойлайсыздар ма? - Логикаға жүгіндіңіз бе?
12 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
Ұстаздар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін
қолдарындағы стикерге жазып, « Білім
қоржынына » жабыстырады.
12 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Ұстаздар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін қолдарындағы стикерге жазып, « Білім қоржынына » жабыстырады.
13 слайд
Назарларыңызға рақмет!
13 слайд
Назарларыңызға рақмет!