Материалдар / Бастауыш сыныпта қолданылатын әдіс-тәсілдер

Бастауыш сыныпта қолданылатын әдіс-тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда бастауыш сыныпта оқушы ынтасын арттыру мақсатында қолдануға болатын әдіс -тәсілдер бар.Сонымен қатар бірнеше әдістер сабақта қолданылған.Әдістерді өзгертіп сабақ мақсатына ыңғайлы түрде қолдануға болады.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
Глобусты қалай қолданады?

1 слайд
Глобусты қалай қолданады?

1 слайд

Глобусты қалай қолданады?

«Кім жүйрік?»ойыны Доп сынды келбет i, Онда бар түп- түгел, Әлемн i ң әлпет i. Елдерi мен қаласы,

2 слайд
«Кім жүйрік?»ойыны Доп сынды келбет i, Онда бар түп- түгел, Әлемн i ң әлпет i. Елдерi мен қаласы, Ойпаты мен даласы. Теп-тегiс тақтай-ды, Өзенi де ақпайды, Тоғайы мен тауы бар, Бұл не, өзiң тауып ал.  

2 слайд

«Кім жүйрік?»ойыны Доп сынды келбет i, Онда бар түп- түгел, Әлемн i ң әлпет i. Елдерi мен қаласы, Ойпаты мен даласы. Теп-тегiс тақтай-ды, Өзенi де ақпайды, Тоғайы мен тауы бар, Бұл не, өзiң тауып ал.  

3 слайд

3 слайд

● Глобустан Көк және сары, жасыл түсті жерлерді көрсет. ● Шарға ұқсас бөлмеден заттарды анықта. Дескриптор: -Глобустағы к

4 слайд
● Глобустан Көк және сары, жасыл түсті жерлерді көрсет. ● Шарға ұқсас бөлмеден заттарды анықта. Дескриптор: -Глобустағы көк және сары түсті жерлерді көрсетеді. -Бөлмеден шарға ұқсас заттарды анықтайды. Бағалау: Әр елдің туы арқылы бағалау; Тиімділігі:Балалар өздері барған елдердің туымен танысатын болады.Балалардың қызығушылығы оянады.

4 слайд

● Глобустан Көк және сары, жасыл түсті жерлерді көрсет. ● Шарға ұқсас бөлмеден заттарды анықта. Дескриптор: -Глобустағы көк және сары түсті жерлерді көрсетеді. -Бөлмеден шарға ұқсас заттарды анықтайды. Бағалау: Әр елдің туы арқылы бағалау; Тиімділігі:Балалар өздері барған елдердің туымен танысатын болады.Балалардың қызығушылығы оянады.

● Картадан түсіп қалған материк бөліктерін сәйкес келетіндей етіп жабыстыру. - ● Сонымен

5 слайд
● Картадан түсіп қалған материк бөліктерін сәйкес келетіндей етіп жабыстыру. - ● Сонымен қатар сол бөліктердегі материктерді атап шығу. Дескриптор: -Материктерді тауып жапсырады; -Материктерді айтады; Бағалау: Теннис добы мен және желпуішпен бағалау. Тиімділігі: Балалардың сабақтан жақсы әсер алуына және ынталандыруға көмектеседі.

5 слайд

● Картадан түсіп қалған материк бөліктерін сәйкес келетіндей етіп жабыстыру. - ● Сонымен қатар сол бөліктердегі материктерді атап шығу. Дескриптор: -Материктерді тауып жапсырады; -Материктерді айтады; Бағалау: Теннис добы мен және желпуішпен бағалау. Тиімділігі: Балалардың сабақтан жақсы әсер алуына және ынталандыруға көмектеседі.

Формативті бағалау түрлері: Ұтысқа ойнатылады: Тиімділігі:Сабаққа деген оқушылардың ынта –жігерін арттыру. Ережесі:Оқушыларға л

6 слайд
Формативті бағалау түрлері: Ұтысқа ойнатылады: Тиімділігі:Сабаққа деген оқушылардың ынта –жігерін арттыру. Ережесі:Оқушыларға лоторея картасын таратып беру,тапсырма ға жауап беріп алған билеттерін сабақ соңында ұтысқа айналдыру.Әр лотореяда сандар сәйкес келсе сол оқушы ұтысқа дәптер,сызғыш,қап,5 баға, Жб-ға 1 балл,қалам ала алады. «Сәтті лоторея»

6 слайд

Формативті бағалау түрлері: Ұтысқа ойнатылады: Тиімділігі:Сабаққа деген оқушылардың ынта –жігерін арттыру. Ережесі:Оқушыларға лоторея картасын таратып беру,тапсырма ға жауап беріп алған билеттерін сабақ соңында ұтысқа айналдыру.Әр лотореяда сандар сәйкес келсе сол оқушы ұтысқа дәптер,сызғыш,қап,5 баға, Жб-ға 1 балл,қалам ала алады. «Сәтті лоторея»

Формативті бағалау түрлері: « Қоржындағы асықтар» Ережесі:Тақырыпқа байланысты, әр топқа 1 қоржын беріледі.Тапсырманы орындағ

7 слайд
Формативті бағалау түрлері: « Қоржындағы асықтар» Ережесі:Тақырыпқа байланысты, әр топқа 1 қоржын беріледі.Тапсырманы орындаған топтар асықпен бағаланады.Асықты сабақ соңында санап,қай топ ең көп асық жинаған болса сол топтарға сыйға Кубок немесе медаль беріледі. Тиімділігі:Балалард ың сабаққа қызығушылығын арттыру.

7 слайд

Формативті бағалау түрлері: « Қоржындағы асықтар» Ережесі:Тақырыпқа байланысты, әр топқа 1 қоржын беріледі.Тапсырманы орындаған топтар асықпен бағаланады.Асықты сабақ соңында санап,қай топ ең көп асық жинаған болса сол топтарға сыйға Кубок немесе медаль беріледі. Тиімділігі:Балалард ың сабаққа қызығушылығын арттыру.

Формативті бағалау түрлері: «Әмиян» Тиімділігі:Оқушылардың сабақты түсінуіне ықпал етеді. Ережесі:Әр топқа бос әмиян беріледі

8 слайд
Формативті бағалау түрлері: «Әмиян» Тиімділігі:Оқушылардың сабақты түсінуіне ықпал етеді. Ережесі:Әр топқа бос әмиян беріледі.Тапсырмаларды орындаған топ жауаптың толық, дұрыс болуына қарай, қағаз ақша мен монеталар алады. Сабақ соңында есептеп санайды.

8 слайд

Формативті бағалау түрлері: «Әмиян» Тиімділігі:Оқушылардың сабақты түсінуіне ықпал етеді. Ережесі:Әр топқа бос әмиян беріледі.Тапсырмаларды орындаған топ жауаптың толық, дұрыс болуына қарай, қағаз ақша мен монеталар алады. Сабақ соңында есептеп санайды.

26 Мамыр 2022
989
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі