Бастауыш сыныпта қолданылатын әдіс-тәсілдер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Глобусты қалай қолданады?
1 слайд
Глобусты қалай қолданады?
2 слайд
«Кім
жүйрік?»ойыны
Доп сынды
келбет i,
Онда бар түп-
түгел,
Әлемн i ң әлпет i.
Елдерi мен қаласы,
Ойпаты мен даласы.
Теп-тегiс
тақтай-ды,
Өзенi де
ақпайды,
Тоғайы мен тауы бар,
Бұл не, өзiң
тауып ал.
2 слайд
«Кім жүйрік?»ойыны Доп сынды келбет i, Онда бар түп- түгел, Әлемн i ң әлпет i. Елдерi мен қаласы, Ойпаты мен даласы. Теп-тегiс тақтай-ды, Өзенi де ақпайды, Тоғайы мен тауы бар, Бұл не, өзiң тауып ал.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
● Глобустан Көк және
сары, жасыл түсті
жерлерді көрсет.
● Шарға ұқсас
бөлмеден заттарды
анықта. Дескриптор:
-Глобустағы көк және сары түсті
жерлерді көрсетеді.
-Бөлмеден шарға
ұқсас заттарды анықтайды.
Бағалау: Әр елдің туы арқылы
бағалау;
Тиімділігі:Балалар өздері
барған елдердің туымен
танысатын
болады.Балалардың
қызығушылығы оянады.
4 слайд
● Глобустан Көк және сары, жасыл түсті жерлерді көрсет. ● Шарға ұқсас бөлмеден заттарды анықта. Дескриптор: -Глобустағы көк және сары түсті жерлерді көрсетеді. -Бөлмеден шарға ұқсас заттарды анықтайды. Бағалау: Әр елдің туы арқылы бағалау; Тиімділігі:Балалар өздері барған елдердің туымен танысатын болады.Балалардың қызығушылығы оянады.
5 слайд
● Картадан түсіп қалған
материк бөліктерін сәйкес
келетіндей етіп жабыстыру.
- ●
Сонымен қатар сол
бөліктердегі материктерді
атап шығу. Дескриптор:
-Материктерді тауып жапсырады;
-Материктерді айтады;
Бағалау: Теннис добы мен және
желпуішпен бағалау.
Тиімділігі: Балалардың
сабақтан жақсы әсер алуына
және ынталандыруға
көмектеседі.
5 слайд
● Картадан түсіп қалған материк бөліктерін сәйкес келетіндей етіп жабыстыру. - ● Сонымен қатар сол бөліктердегі материктерді атап шығу. Дескриптор: -Материктерді тауып жапсырады; -Материктерді айтады; Бағалау: Теннис добы мен және желпуішпен бағалау. Тиімділігі: Балалардың сабақтан жақсы әсер алуына және ынталандыруға көмектеседі.
6 слайд
Формативті бағалау түрлері:
Ұтысқа ойнатылады:
Тиімділігі:Сабаққа деген оқушылардың ынта
–жігерін арттыру.
Ережесі:Оқушыларға лоторея картасын
таратып беру,тапсырма ға жауап беріп алған
билеттерін сабақ соңында ұтысқа
айналдыру.Әр лотореяда сандар сәйкес келсе
сол оқушы ұтысқа дәптер,сызғыш,қап,5 баға,
Жб-ға 1 балл,қалам ала алады. «Сәтті лоторея»
6 слайд
Формативті бағалау түрлері: Ұтысқа ойнатылады: Тиімділігі:Сабаққа деген оқушылардың ынта –жігерін арттыру. Ережесі:Оқушыларға лоторея картасын таратып беру,тапсырма ға жауап беріп алған билеттерін сабақ соңында ұтысқа айналдыру.Әр лотореяда сандар сәйкес келсе сол оқушы ұтысқа дәптер,сызғыш,қап,5 баға, Жб-ға 1 балл,қалам ала алады. «Сәтті лоторея»
7 слайд
Формативті бағалау түрлері:
« Қоржындағы
асықтар»
Ережесі:Тақырыпқа байланысты, әр
топқа 1 қоржын беріледі.Тапсырманы
орындаған топтар асықпен
бағаланады.Асықты сабақ соңында
санап,қай топ ең көп асық жинаған
болса сол топтарға сыйға Кубок немесе
медаль беріледі. Тиімділігі:Балалард
ың сабаққа
қызығушылығын
арттыру.
7 слайд
Формативті бағалау түрлері: « Қоржындағы асықтар» Ережесі:Тақырыпқа байланысты, әр топқа 1 қоржын беріледі.Тапсырманы орындаған топтар асықпен бағаланады.Асықты сабақ соңында санап,қай топ ең көп асық жинаған болса сол топтарға сыйға Кубок немесе медаль беріледі. Тиімділігі:Балалард ың сабаққа қызығушылығын арттыру.
8 слайд
Формативті бағалау түрлері:
«Әмиян»
Тиімділігі:Оқушылардың
сабақты түсінуіне ықпал
етеді. Ережесі:Әр топқа бос әмиян
беріледі.Тапсырмаларды
орындаған топ жауаптың
толық, дұрыс болуына қарай,
қағаз ақша мен монеталар
алады. Сабақ соңында
есептеп санайды.
8 слайд
Формативті бағалау түрлері: «Әмиян» Тиімділігі:Оқушылардың сабақты түсінуіне ықпал етеді. Ережесі:Әр топқа бос әмиян беріледі.Тапсырмаларды орындаған топ жауаптың толық, дұрыс болуына қарай, қағаз ақша мен монеталар алады. Сабақ соңында есептеп санайды.