Материалдар / Бастауыш сыныпта қолданылатын әдіс-тәсілдер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сыныпта қолданылатын әдіс-тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда бастауыш сыныпта оқушы ынтасын арттыру мақсатында қолдануға болатын әдіс -тәсілдер бар.Сонымен қатар бірнеше әдістер сабақта қолданылған.Әдістерді өзгертіп сабақ мақсатына ыңғайлы түрде қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Мамыр 2022
815
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Глобусты қалай қолданады?

1 слайд
Глобусты қалай қолданады?

1 слайд

Глобусты қалай қолданады?

«Кім жүйрік?»ойыны Доп сынды келбет i, Онда бар түп- түгел, Әлемн i ң әлпет i. Елдерi мен қаласы,

2 слайд
«Кім жүйрік?»ойыны Доп сынды келбет i, Онда бар түп- түгел, Әлемн i ң әлпет i. Елдерi мен қаласы, Ойпаты мен даласы. Теп-тегiс тақтай-ды, Өзенi де ақпайды, Тоғайы мен тауы бар, Бұл не, өзiң тауып ал.  

2 слайд

«Кім жүйрік?»ойыны Доп сынды келбет i, Онда бар түп- түгел, Әлемн i ң әлпет i. Елдерi мен қаласы, Ойпаты мен даласы. Теп-тегiс тақтай-ды, Өзенi де ақпайды, Тоғайы мен тауы бар, Бұл не, өзiң тауып ал.  

3 слайд

3 слайд

● Глобустан Көк және сары, жасыл түсті жерлерді көрсет. ● Шарға ұқсас бөлмеден заттарды анықта. Дескриптор: -Глобустағы к

4 слайд
● Глобустан Көк және сары, жасыл түсті жерлерді көрсет. ● Шарға ұқсас бөлмеден заттарды анықта. Дескриптор: -Глобустағы көк және сары түсті жерлерді көрсетеді. -Бөлмеден шарға ұқсас заттарды анықтайды. Бағалау: Әр елдің туы арқылы бағалау; Тиімділігі:Балалар өздері барған елдердің туымен танысатын болады.Балалардың қызығушылығы оянады.

4 слайд

● Глобустан Көк және сары, жасыл түсті жерлерді көрсет. ● Шарға ұқсас бөлмеден заттарды анықта. Дескриптор: -Глобустағы көк және сары түсті жерлерді көрсетеді. -Бөлмеден шарға ұқсас заттарды анықтайды. Бағалау: Әр елдің туы арқылы бағалау; Тиімділігі:Балалар өздері барған елдердің туымен танысатын болады.Балалардың қызығушылығы оянады.

● Картадан түсіп қалған материк бөліктерін сәйкес келетіндей етіп жабыстыру. - ● Сонымен

5 слайд
● Картадан түсіп қалған материк бөліктерін сәйкес келетіндей етіп жабыстыру. - ● Сонымен қатар сол бөліктердегі материктерді атап шығу. Дескриптор: -Материктерді тауып жапсырады; -Материктерді айтады; Бағалау: Теннис добы мен және желпуішпен бағалау. Тиімділігі: Балалардың сабақтан жақсы әсер алуына және ынталандыруға көмектеседі.

5 слайд

● Картадан түсіп қалған материк бөліктерін сәйкес келетіндей етіп жабыстыру. - ● Сонымен қатар сол бөліктердегі материктерді атап шығу. Дескриптор: -Материктерді тауып жапсырады; -Материктерді айтады; Бағалау: Теннис добы мен және желпуішпен бағалау. Тиімділігі: Балалардың сабақтан жақсы әсер алуына және ынталандыруға көмектеседі.

Формативті бағалау түрлері: Ұтысқа ойнатылады: Тиімділігі:Сабаққа деген оқушылардың ынта –жігерін арттыру. Ережесі:Оқушыларға л

6 слайд
Формативті бағалау түрлері: Ұтысқа ойнатылады: Тиімділігі:Сабаққа деген оқушылардың ынта –жігерін арттыру. Ережесі:Оқушыларға лоторея картасын таратып беру,тапсырма ға жауап беріп алған билеттерін сабақ соңында ұтысқа айналдыру.Әр лотореяда сандар сәйкес келсе сол оқушы ұтысқа дәптер,сызғыш,қап,5 баға, Жб-ға 1 балл,қалам ала алады. «Сәтті лоторея»

6 слайд

Формативті бағалау түрлері: Ұтысқа ойнатылады: Тиімділігі:Сабаққа деген оқушылардың ынта –жігерін арттыру. Ережесі:Оқушыларға лоторея картасын таратып беру,тапсырма ға жауап беріп алған билеттерін сабақ соңында ұтысқа айналдыру.Әр лотореяда сандар сәйкес келсе сол оқушы ұтысқа дәптер,сызғыш,қап,5 баға, Жб-ға 1 балл,қалам ала алады. «Сәтті лоторея»

Формативті бағалау түрлері: « Қоржындағы асықтар» Ережесі:Тақырыпқа байланысты, әр топқа 1 қоржын беріледі.Тапсырманы орындағ

7 слайд
Формативті бағалау түрлері: « Қоржындағы асықтар» Ережесі:Тақырыпқа байланысты, әр топқа 1 қоржын беріледі.Тапсырманы орындаған топтар асықпен бағаланады.Асықты сабақ соңында санап,қай топ ең көп асық жинаған болса сол топтарға сыйға Кубок немесе медаль беріледі. Тиімділігі:Балалард ың сабаққа қызығушылығын арттыру.

7 слайд

Формативті бағалау түрлері: « Қоржындағы асықтар» Ережесі:Тақырыпқа байланысты, әр топқа 1 қоржын беріледі.Тапсырманы орындаған топтар асықпен бағаланады.Асықты сабақ соңында санап,қай топ ең көп асық жинаған болса сол топтарға сыйға Кубок немесе медаль беріледі. Тиімділігі:Балалард ың сабаққа қызығушылығын арттыру.

Формативті бағалау түрлері: «Әмиян» Тиімділігі:Оқушылардың сабақты түсінуіне ықпал етеді. Ережесі:Әр топқа бос әмиян беріледі

8 слайд
Формативті бағалау түрлері: «Әмиян» Тиімділігі:Оқушылардың сабақты түсінуіне ықпал етеді. Ережесі:Әр топқа бос әмиян беріледі.Тапсырмаларды орындаған топ жауаптың толық, дұрыс болуына қарай, қағаз ақша мен монеталар алады. Сабақ соңында есептеп санайды.

8 слайд

Формативті бағалау түрлері: «Әмиян» Тиімділігі:Оқушылардың сабақты түсінуіне ықпал етеді. Ережесі:Әр топқа бос әмиян беріледі.Тапсырмаларды орындаған топ жауаптың толық, дұрыс болуына қарай, қағаз ақша мен монеталар алады. Сабақ соңында есептеп санайды.