Бастауыш сыныптар бойынша оқу орынбасарының жылдық есебі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бастауыш сыныптар бойынша оқу орынбасарының жылдық есебі

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентацияда оқу орынбасарының жылдық жоспар бойынша жыл бойында атқарған жұмыстарының есебі жинақталған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Түркістан облысы  Сарыағаш ауданы №18 Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі 2024-2025 оқу жылы

#1 слайд
Түркістан облысы  Сарыағаш ауданы №18 Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі 2024-2025 оқу жылы

1 слайд

Түркістан облысы  Сарыағаш ауданы №18 Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі 2024-2025 оқу жылы

"БАСТАУЫШ СЫНЫП ПӘНДЕРІН ОҚЫТУДА КЕЗДЕСЕТІН ОЛҚЫЛЫҚТАРДЫ ТҮЗЕТУ БОЙЫНША МҰҒАЛІМДЕРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУ" ТАҚ

#2 слайд
"БАСТАУЫШ СЫНЫП ПӘНДЕРІН ОҚЫТУДА КЕЗДЕСЕТІН ОЛҚЫЛЫҚТАРДЫ ТҮЗЕТУ БОЙЫНША МҰҒАЛІМДЕРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУ" ТАҚЫРЫБЫНА СӘЙКЕС, ҚЫРКҮЙЕК- МАМЫР АЙЛАРЫ АРАЛЫҒЫНДА АТҚАРЫЛҒАН ЖҰМЫСТАРЫ

2 слайд

"БАСТАУЫШ СЫНЫП ПӘНДЕРІН ОҚЫТУДА КЕЗДЕСЕТІН ОЛҚЫЛЫҚТАРДЫ ТҮЗЕТУ БОЙЫНША МҰҒАЛІМДЕРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУ" ТАҚЫРЫБЫНА СӘЙКЕС, ҚЫРКҮЙЕК- МАМЫР АЙЛАРЫ АРАЛЫҒЫНДА АТҚАРЫЛҒАН ЖҰМЫСТАРЫ

МАҚСАТЫ  Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды анықтау және түзету жолдарын қарастыру. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін а

#3 слайд
МАҚСАТЫ  Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды анықтау және түзету жолдарын қарастыру. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру арқылы оқыту сапасын жақсарту.

3 слайд

МАҚСАТЫ  Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды анықтау және түзету жолдарын қарастыру. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру арқылы оқыту сапасын жақсарту.

1. МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КӘСІБИ ДАМУЫН ҚОЛДАУ  Біліктілікті арттыру курстары: Мұғалімдер жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес

#4 слайд
1. МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КӘСІБИ ДАМУЫН ҚОЛДАУ  Біліктілікті арттыру курстары: Мұғалімдер жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес курстардан өтті. Семинарлар мен шеберлік сыныптары: Жаңа педагогикалық технологиялар мен әдіс- тәсілдерді меңгеру мақсатында семинарлар ұйымдастырылды.

4 слайд

1. МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КӘСІБИ ДАМУЫН ҚОЛДАУ  Біліктілікті арттыру курстары: Мұғалімдер жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес курстардан өтті. Семинарлар мен шеберлік сыныптары: Жаңа педагогикалық технологиялар мен әдіс- тәсілдерді меңгеру мақсатында семинарлар ұйымдастырылды.

“БАСТАУЫШ СЫНЫПТАР” ӘДІС БІРЛЕСТІГІНДЕ ЖАЛПЫ 17 МҰҒАЛІМ БАР 3 7 5 1 Педагог-зерттеуші Педагог-сарапшы Педагог-модератор Са

#5 слайд
“БАСТАУЫШ СЫНЫПТАР” ӘДІС БІРЛЕСТІГІНДЕ ЖАЛПЫ 17 МҰҒАЛІМ БАР 3 7 5 1 Педагог-зерттеуші Педагог-сарапшы Педагог-модератор Санатсыз

5 слайд

“БАСТАУЫШ СЫНЫПТАР” ӘДІС БІРЛЕСТІГІНДЕ ЖАЛПЫ 17 МҰҒАЛІМ БАР 3 7 5 1 Педагог-зерттеуші Педагог-сарапшы Педагог-модератор Санатсыз

БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ КУРСТАРЫ

#6 слайд
БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ КУРСТАРЫ

6 слайд

БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ КУРСТАРЫ

СЕМИНАРЛАР МЕН ШЕБЕРЛІК СЫНЫПТАРЫ

#7 слайд
СЕМИНАРЛАР МЕН ШЕБЕРЛІК СЫНЫПТАРЫ

7 слайд

СЕМИНАРЛАР МЕН ШЕБЕРЛІК СЫНЫПТАРЫ

2. ОҚУ ҮДЕРІСІН ЖЕТІЛДІРУ Жаңа технологияларды енгізу: Сыни тұрғыдан ойлау, жобалық әдіс, ақпараттық- коммуникациялық те

#8 слайд
2. ОҚУ ҮДЕРІСІН ЖЕТІЛДІРУ Жаңа технологияларды енгізу: Сыни тұрғыдан ойлау, жобалық әдіс, ақпараттық- коммуникациялық технологиялар сияқты заманауи әдістер сабақтарда қолданылды.

8 слайд

2. ОҚУ ҮДЕРІСІН ЖЕТІЛДІРУ Жаңа технологияларды енгізу: Сыни тұрғыдан ойлау, жобалық әдіс, ақпараттық- коммуникациялық технологиялар сияқты заманауи әдістер сабақтарда қолданылды.

САБАҚТАРДА ЖОБАЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ

#9 слайд
САБАҚТАРДА ЖОБАЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ

9 слайд

САБАҚТАРДА ЖОБАЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ

3. ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУ Қосымша сабақтар мен үйірмелер: Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою мақсатында

#10 слайд
3. ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУ Қосымша сабақтар мен үйірмелер: Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою мақсатында қосымша сабақтар ұйымдастырылды. Жеке және топтық жұмыстар: Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, топтық және жеке жұмыстар жүргізілді. Аудандық байқаулардың мектепішілік кезеңдері жүйелі ұйымдастырылды.

10 слайд

3. ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУ Қосымша сабақтар мен үйірмелер: Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою мақсатында қосымша сабақтар ұйымдастырылды. Жеке және топтық жұмыстар: Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, топтық және жеке жұмыстар жүргізілді. Аудандық байқаулардың мектепішілік кезеңдері жүйелі ұйымдастырылды.

ПӘНДЕР БОЙЫНША БІЛІМ САПА КӨРСЕТКІШІ қ а з а қ т і л і ә д е б и е т т і к о қ у м а т е м а т и к а ж а р а т ы л ы с

#11 слайд
ПӘНДЕР БОЙЫНША БІЛІМ САПА КӨРСЕТКІШІ қ а з а қ т і л і ә д е б и е т т і к о қ у м а т е м а т и к а ж а р а т ы л ы с т а н у 58% 60% 62% 64% 66% 68% 70% 72% 74% 1-тоқсан 2-тоқсан 3-тоқсан

11 слайд

ПӘНДЕР БОЙЫНША БІЛІМ САПА КӨРСЕТКІШІ қ а з а қ т і л і ә д е б и е т т і к о қ у м а т е м а т и к а ж а р а т ы л ы с т а н у 58% 60% 62% 64% 66% 68% 70% 72% 74% 1-тоқсан 2-тоқсан 3-тоқсан

ҚОСЫМША ЖҰМЫСТАР МЕН ҮЙІРМЕЛЕР, АУДАНДЫҚ БАЙҚАУЛАРДЫҢ МЕКТЕПІШІЛІК КЕЗЕҢІ ЖҮЙЕЛІ ЖҮРГІЗІЛДІ

#12 слайд
ҚОСЫМША ЖҰМЫСТАР МЕН ҮЙІРМЕЛЕР, АУДАНДЫҚ БАЙҚАУЛАРДЫҢ МЕКТЕПІШІЛІК КЕЗЕҢІ ЖҮЙЕЛІ ЖҮРГІЗІЛДІ

12 слайд

ҚОСЫМША ЖҰМЫСТАР МЕН ҮЙІРМЕЛЕР, АУДАНДЫҚ БАЙҚАУЛАРДЫҢ МЕКТЕПІШІЛІК КЕЗЕҢІ ЖҮЙЕЛІ ЖҮРГІЗІЛДІ

4. БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТАР ҰЙЫМДАСТЫРЫЛДЫ Іс-әрекетті зерттеу жұмыстары жоспарланды Жоспарға сәйкес тізбектелген сабақтар өт

#13 слайд
4. БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТАР ҰЙЫМДАСТЫРЫЛДЫ Іс-әрекетті зерттеу жұмыстары жоспарланды Жоспарға сәйкес тізбектелген сабақтар өтіліп,анықталған кедергілер бойынша жою жұмыстары жүргізілді.

13 слайд

4. БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТАР ҰЙЫМДАСТЫРЫЛДЫ Іс-әрекетті зерттеу жұмыстары жоспарланды Жоспарға сәйкес тізбектелген сабақтар өтіліп,анықталған кедергілер бойынша жою жұмыстары жүргізілді.

БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫС – САПАЛЫ ЖОСПАР

#14 слайд
БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫС – САПАЛЫ ЖОСПАР

14 слайд

БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫС – САПАЛЫ ЖОСПАР

ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТАР. ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫНА ТАЛДАУ, КЕДЕРГІЛЕРДІ АНЫҚТАУ

#15 слайд
ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТАР. ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫНА ТАЛДАУ, КЕДЕРГІЛЕРДІ АНЫҚТАУ

15 слайд

ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТАР. ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫНА ТАЛДАУ, КЕДЕРГІЛЕРДІ АНЫҚТАУ

ІС-ӘРЕКЕТТІ ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫ.

#16 слайд
ІС-ӘРЕКЕТТІ ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫ.

16 слайд

ІС-ӘРЕКЕТТІ ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫ.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР Мұғалімдердің кәсіби шеберлігінің артуы: Жаңа әдіс-тәсілдерді меңгер

#17 слайд
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР Мұғалімдердің кәсіби шеберлігінің артуы: Жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеру арқылы мұғалімдердің педагогикалық шеберлігі артты. Ақпан конференцияларында өз шығармашылық жұмыстарын мектепішілік, аудандық , облыстық деңгейде қорғады.  Оқушылардың білім деңгейінің көтерілуі: Оқушылардың пәндік білімдері мен логикалық ойлау дағдылары дами түсті. Оқу үдерісінің тиімділігінің артуы: Жаңа технологияларды қолдану арқылы сабақтардың сапасы жақсарды, оқушылардың пәндерге деген қызығушылығы арта түсті.  

17 слайд

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР Мұғалімдердің кәсіби шеберлігінің артуы: Жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеру арқылы мұғалімдердің педагогикалық шеберлігі артты. Ақпан конференцияларында өз шығармашылық жұмыстарын мектепішілік, аудандық , облыстық деңгейде қорғады.  Оқушылардың білім деңгейінің көтерілуі: Оқушылардың пәндік білімдері мен логикалық ойлау дағдылары дами түсті. Оқу үдерісінің тиімділігінің артуы: Жаңа технологияларды қолдану арқылы сабақтардың сапасы жақсарды, оқушылардың пәндерге деген қызығушылығы арта түсті.  

ОҚУШЫ ЖЕТІСТІКТЕР І

#18 слайд
ОҚУШЫ ЖЕТІСТІКТЕР І

18 слайд

ОҚУШЫ ЖЕТІСТІКТЕР І

МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫ Қ ТАБЫСТАРЫ

#19 слайд
МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫ Қ ТАБЫСТАРЫ

19 слайд

МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫ Қ ТАБЫСТАРЫ

ҚОРЫТЫНДЫ  Бастауыш сынып пәндерін оқытуда кездесетін олқылықтарды түзету үшін жүйелі жұмыс жүргізу қажет.  Мұғалімдер

#20 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ  Бастауыш сынып пәндерін оқытуда кездесетін олқылықтарды түзету үшін жүйелі жұмыс жүргізу қажет.  Мұғалімдердің кәсіби дамуы мен оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою арқылы оқу сапасын арттыруға болады.

20 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ  Бастауыш сынып пәндерін оқытуда кездесетін олқылықтарды түзету үшін жүйелі жұмыс жүргізу қажет.  Мұғалімдердің кәсіби дамуы мен оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою арқылы оқу сапасын арттыруға болады.

Файл форматы:
pptx
14.05.2025
337
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі