Бастауыш сыныптар бойынша оқу орынбасарының жылдық есебі
Бастауыш сыныптар бойынша оқу орынбасарының жылдық есебі

#1 слайд
Түркістан облысы
Сарыағаш ауданы
№18 Абай атындағы жалпы
білім беретін мектебі
2024-2025 оқу жылы
1 слайд
Түркістан облысы Сарыағаш ауданы №18 Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі 2024-2025 оқу жылы
#2 слайд
"БАСТАУЫШ СЫНЫП
ПӘНДЕРІН ОҚЫТУДА
КЕЗДЕСЕТІН
ОЛҚЫЛЫҚТАРДЫ ТҮЗЕТУ
БОЙЫНША
МҰҒАЛІМДЕРМЕН ЖҰМЫС
ЖҮРГІЗУ" ТАҚЫРЫБЫНА
СӘЙКЕС, ҚЫРКҮЙЕК-
МАМЫР АЙЛАРЫ
АРАЛЫҒЫНДА
АТҚАРЫЛҒАН
ЖҰМЫСТАРЫ
2 слайд
"БАСТАУЫШ СЫНЫП ПӘНДЕРІН ОҚЫТУДА КЕЗДЕСЕТІН ОЛҚЫЛЫҚТАРДЫ ТҮЗЕТУ БОЙЫНША МҰҒАЛІМДЕРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУ" ТАҚЫРЫБЫНА СӘЙКЕС, ҚЫРКҮЙЕК- МАМЫР АЙЛАРЫ АРАЛЫҒЫНДА АТҚАРЫЛҒАН ЖҰМЫСТАРЫ
#3 слайд
МАҚСАТЫ
Оқушылардың біліміндегі
олқылықтарды анықтау және
түзету жолдарын қарастыру.
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін
арттыру арқылы оқыту сапасын
жақсарту.
3 слайд
МАҚСАТЫ Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды анықтау және түзету жолдарын қарастыру. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру арқылы оқыту сапасын жақсарту.
#4 слайд
1. МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КӘСІБИ ДАМУЫН
ҚОЛДАУ
Біліктілікті арттыру курстары: Мұғалімдер
жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес
курстардан өтті.
Семинарлар мен шеберлік сыныптары: Жаңа
педагогикалық технологиялар мен әдіс-
тәсілдерді меңгеру мақсатында семинарлар
ұйымдастырылды.
4 слайд
1. МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КӘСІБИ ДАМУЫН ҚОЛДАУ Біліктілікті арттыру курстары: Мұғалімдер жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес курстардан өтті. Семинарлар мен шеберлік сыныптары: Жаңа педагогикалық технологиялар мен әдіс- тәсілдерді меңгеру мақсатында семинарлар ұйымдастырылды.
#5 слайд
“БАСТАУЫШ СЫНЫПТАР” ӘДІС
БІРЛЕСТІГІНДЕ ЖАЛПЫ 17 МҰҒАЛІМ
БАР
3
7
5
1
Педагог-зерттеуші
Педагог-сарапшы
Педагог-модератор
Санатсыз
5 слайд
“БАСТАУЫШ СЫНЫПТАР” ӘДІС БІРЛЕСТІГІНДЕ ЖАЛПЫ 17 МҰҒАЛІМ БАР 3 7 5 1 Педагог-зерттеуші Педагог-сарапшы Педагог-модератор Санатсыз
#6 слайд
БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ
КУРСТАРЫ
6 слайд
БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ КУРСТАРЫ
#7 слайд
СЕМИНАРЛАР МЕН ШЕБЕРЛІК
СЫНЫПТАРЫ
7 слайд
СЕМИНАРЛАР МЕН ШЕБЕРЛІК СЫНЫПТАРЫ
#8 слайд
2. ОҚУ ҮДЕРІСІН ЖЕТІЛДІРУ
Жаңа технологияларды енгізу:
Сыни тұрғыдан ойлау,
жобалық әдіс, ақпараттық-
коммуникациялық
технологиялар сияқты
заманауи әдістер сабақтарда
қолданылды.
8 слайд
2. ОҚУ ҮДЕРІСІН ЖЕТІЛДІРУ Жаңа технологияларды енгізу: Сыни тұрғыдан ойлау, жобалық әдіс, ақпараттық- коммуникациялық технологиялар сияқты заманауи әдістер сабақтарда қолданылды.
#9 слайд
САБАҚТАРДА ЖОБАЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ
9 слайд
САБАҚТАРДА ЖОБАЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ
#10 слайд
3. ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ САПАСЫН
АРТТЫРУ
Қосымша сабақтар мен үйірмелер:
Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды
жою мақсатында қосымша сабақтар
ұйымдастырылды.
Жеке және топтық жұмыстар:
Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере
отырып, топтық және жеке жұмыстар
жүргізілді.
Аудандық байқаулардың мектепішілік
кезеңдері жүйелі ұйымдастырылды.
10 слайд
3. ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУ Қосымша сабақтар мен үйірмелер: Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою мақсатында қосымша сабақтар ұйымдастырылды. Жеке және топтық жұмыстар: Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, топтық және жеке жұмыстар жүргізілді. Аудандық байқаулардың мектепішілік кезеңдері жүйелі ұйымдастырылды.
#11 слайд
ПӘНДЕР БОЙЫНША БІЛІМ САПА
КӨРСЕТКІШІ
қ
а
з а
қ
т
і л
і
ә д
е б и
е
т т
і к
о қ
у
м
а
т е
м
а
т и
к
а
ж
а
р
а
т ы
л
ы
с т а
н
у
58%
60%
62%
64%
66%
68%
70%
72%
74%
1-тоқсан
2-тоқсан
3-тоқсан
11 слайд
ПӘНДЕР БОЙЫНША БІЛІМ САПА КӨРСЕТКІШІ қ а з а қ т і л і ә д е б и е т т і к о қ у м а т е м а т и к а ж а р а т ы л ы с т а н у 58% 60% 62% 64% 66% 68% 70% 72% 74% 1-тоқсан 2-тоқсан 3-тоқсан
#12 слайд
ҚОСЫМША ЖҰМЫСТАР МЕН ҮЙІРМЕЛЕР,
АУДАНДЫҚ БАЙҚАУЛАРДЫҢ МЕКТЕПІШІЛІК
КЕЗЕҢІ ЖҮЙЕЛІ ЖҮРГІЗІЛДІ
12 слайд
ҚОСЫМША ЖҰМЫСТАР МЕН ҮЙІРМЕЛЕР, АУДАНДЫҚ БАЙҚАУЛАРДЫҢ МЕКТЕПІШІЛІК КЕЗЕҢІ ЖҮЙЕЛІ ЖҮРГІЗІЛДІ
#13 слайд
4. БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТАР
ҰЙЫМДАСТЫРЫЛДЫ
Іс-әрекетті зерттеу
жұмыстары жоспарланды
Жоспарға сәйкес тізбектелген
сабақтар өтіліп,анықталған
кедергілер бойынша жою
жұмыстары жүргізілді.
13 слайд
4. БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТАР ҰЙЫМДАСТЫРЫЛДЫ Іс-әрекетті зерттеу жұмыстары жоспарланды Жоспарға сәйкес тізбектелген сабақтар өтіліп,анықталған кедергілер бойынша жою жұмыстары жүргізілді.
#14 слайд
БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫС – САПАЛЫ
ЖОСПАР
14 слайд
БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫС – САПАЛЫ ЖОСПАР
#15 слайд
ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТАР. ЗЕРТТЕУ
ЖҰМЫСТАРЫНА ТАЛДАУ,
КЕДЕРГІЛЕРДІ АНЫҚТАУ
15 слайд
ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТАР. ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫНА ТАЛДАУ, КЕДЕРГІЛЕРДІ АНЫҚТАУ
#16 слайд
ІС-ӘРЕКЕТТІ ЗЕРТТЕУ
ЖҰМЫСТАРЫ.
16 слайд
ІС-ӘРЕКЕТТІ ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫ.
#17 слайд
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігінің артуы: Жаңа
әдіс-тәсілдерді меңгеру арқылы мұғалімдердің педагогикалық
шеберлігі артты.
Ақпан конференцияларында өз шығармашылық жұмыстарын
мектепішілік, аудандық , облыстық деңгейде қорғады.
Оқушылардың білім деңгейінің көтерілуі: Оқушылардың пәндік
білімдері мен логикалық ойлау дағдылары дами түсті.
Оқу үдерісінің тиімділігінің артуы: Жаңа
технологияларды қолдану арқылы сабақтардың сапасы
жақсарды, оқушылардың пәндерге деген қызығушылығы арта
түсті.
17 слайд
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР Мұғалімдердің кәсіби шеберлігінің артуы: Жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеру арқылы мұғалімдердің педагогикалық шеберлігі артты. Ақпан конференцияларында өз шығармашылық жұмыстарын мектепішілік, аудандық , облыстық деңгейде қорғады. Оқушылардың білім деңгейінің көтерілуі: Оқушылардың пәндік білімдері мен логикалық ойлау дағдылары дами түсті. Оқу үдерісінің тиімділігінің артуы: Жаңа технологияларды қолдану арқылы сабақтардың сапасы жақсарды, оқушылардың пәндерге деген қызығушылығы арта түсті.
#18 слайд
ОҚУШЫ
ЖЕТІСТІКТЕР
І
18 слайд
ОҚУШЫ ЖЕТІСТІКТЕР І
#19 слайд
МҰҒАЛІМДЕРДІҢ
ШЫҒАРМАШЫЛЫ
Қ ТАБЫСТАРЫ
19 слайд
МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫ Қ ТАБЫСТАРЫ
#20 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Бастауыш сынып пәндерін
оқытуда кездесетін олқылықтарды
түзету үшін жүйелі жұмыс жүргізу
қажет.
Мұғалімдердің кәсіби дамуы мен
оқушылардың біліміндегі
олқылықтарды жою арқылы оқу
сапасын арттыруға болады.
20 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Бастауыш сынып пәндерін оқытуда кездесетін олқылықтарды түзету үшін жүйелі жұмыс жүргізу қажет. Мұғалімдердің кәсіби дамуы мен оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою арқылы оқу сапасын арттыруға болады.
шағым қалдыра аласыз













