Материалдар / Бастауыш сыныптарда инновациялық технологияларды тиімді қолдану жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сыныптарда инновациялық технологияларды тиімді қолдану жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға студенттерге көмегі тиеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2021
470
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектепке дейінгі білім беруде инновациялық технологияларды қолдану жолдары

1 слайд
Мектепке дейінгі білім беруде инновациялық технологияларды қолдану жолдары

1 слайд

Мектепке дейінгі білім беруде инновациялық технологияларды қолдану жолдары

«Адамзат үшін ХХІ ғасыр – жаңа технологиялар ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру ж

2 слайд
«Адамзат үшін ХХІ ғасыр – жаңа технологиялар ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру және жетілдіру – бүгінгі жас ұрпақ, сіздердің еншілеріңіз... Ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздардың қолында» (Н. Ә. Назарбаев )

2 слайд

«Адамзат үшін ХХІ ғасыр – жаңа технологиялар ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру және жетілдіру – бүгінгі жас ұрпақ, сіздердің еншілеріңіз... Ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздардың қолында» (Н. Ә. Назарбаев )

Өзекті мәселе Өзекті мәселем: Білім беруде инновациялық технологиялардың әдіс-тәсілдерін тиімді қолдана отырып оқушылардың

3 слайд
Өзекті мәселе Өзекті мәселем: Білім беруде инновациялық технологиялардың әдіс-тәсілдерін тиімді қолдана отырып оқушылардың білім-білік дағдыларын қалыптастыру, ойын арқылы ой- өрістерін дамыту

3 слайд

Өзекті мәселе Өзекті мәселем: Білім беруде инновациялық технологиялардың әдіс-тәсілдерін тиімді қолдана отырып оқушылардың білім-білік дағдыларын қалыптастыру, ойын арқылы ой- өрістерін дамыту

Мақсатым: - Ойын арқылы балалардың ықылас зейінін, сөздік қорын, байқампаздығын, есте сақтау қабілеттері мен қабылдауын дам

4 слайд
Мақсатым: - Ойын арқылы балалардың ықылас зейінін, сөздік қорын, байқампаздығын, есте сақтау қабілеттері мен қабылдауын дамыту. Икемділікті арттыруға, өзінің жеке құрбыларының іс- әрекетін бағалай, құрметтей, өз ісінің дұрыстығын дәлелдей білуге баулу. Міндеттерім: - Ойын арқылы оқыта отырып б аланың ақыл ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру, өзіндік іскерлік қасиеттерін қалыптастыру, заман талабына сай ортаға тез бейімделуге тәрбиелеу.

4 слайд

Мақсатым: - Ойын арқылы балалардың ықылас зейінін, сөздік қорын, байқампаздығын, есте сақтау қабілеттері мен қабылдауын дамыту. Икемділікті арттыруға, өзінің жеке құрбыларының іс- әрекетін бағалай, құрметтей, өз ісінің дұрыстығын дәлелдей білуге баулу. Міндеттерім: - Ойын арқылы оқыта отырып б аланың ақыл ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру, өзіндік іскерлік қасиеттерін қалыптастыру, заман талабына сай ортаға тез бейімделуге тәрбиелеу.

ойын Білім беру технологиялары Жобалы іс- шығармашы лығы Денсаулық сақтау Ойын технологияс ы тризЖеке тұлғаға бағытауІзден

5 слайд
ойын Білім беру технологиялары Жобалы іс- шығармашы лығы Денсаулық сақтау Ойын технологияс ы тризЖеке тұлғаға бағытауІзденіс шығармашы лығы Қатынастық -ақпараттық

5 слайд

ойын Білім беру технологиялары Жобалы іс- шығармашы лығы Денсаулық сақтау Ойын технологияс ы тризЖеке тұлғаға бағытауІзденіс шығармашы лығы Қатынастық -ақпараттық

Бала өмірінде ойынның маңызы зор. Ересек адам үшін еңбектің, жұмыстың, қызметтің қандай маңызы болса, нақ сондай маңызы бар.

6 слайд
Бала өмірінде ойынның маңызы зор. Ересек адам үшін еңбектің, жұмыстың, қызметтің қандай маңызы болса, нақ сондай маңызы бар. Бала ойында қандай болса, өскен соң жұмыста да сондай болады. А. С. Макаренко

6 слайд

Бала өмірінде ойынның маңызы зор. Ересек адам үшін еңбектің, жұмыстың, қызметтің қандай маңызы болса, нақ сондай маңызы бар. Бала ойында қандай болса, өскен соң жұмыста да сондай болады. А. С. Макаренко

Мектепке дейінгі жастағы бала қандай болады?

7 слайд
Мектепке дейінгі жастағы бала қандай болады?

7 слайд

Мектепке дейінгі жастағы бала қандай болады?

Ойынның түрлері Дидактикалық (танымдық) Оқушылардың өздері шешімін табатын, модельдейтін, арнайы жағдаяттар құратын

8 слайд
Ойынның түрлері Дидактикалық (танымдық) Оқушылардың өздері шешімін табатын, модельдейтін, арнайы жағдаяттар құратын ойындар «Поезд», «Менің көзқарасым», «Жарнама құрастыру» т.б. Ұлттық Дәстүрді жалғастыру өз жұртында бар өнерді игеру, ел қорғауға лайықты батыл да өжет, білімді ұрпақ тәрбиелеу «Бәйге», «Көкпар», «Алтын асық», «Ханталапай», «Теңге алу» т.б. Логикалық (тапқырлық) Рөлдік (ынталандыру) Жаңа тақырыпты меңгерту, дұрыс жауап беруге дағдылану «Кім зейінді?», «Қанша болса, сонша», «Ойлан, тап», «Кері сана» Оқушылардың белгілі қасиеттерін, талантын ашуға жағдай жасайды «Театр», «Пікірталас» т.б.

8 слайд

Ойынның түрлері Дидактикалық (танымдық) Оқушылардың өздері шешімін табатын, модельдейтін, арнайы жағдаяттар құратын ойындар «Поезд», «Менің көзқарасым», «Жарнама құрастыру» т.б. Ұлттық Дәстүрді жалғастыру өз жұртында бар өнерді игеру, ел қорғауға лайықты батыл да өжет, білімді ұрпақ тәрбиелеу «Бәйге», «Көкпар», «Алтын асық», «Ханталапай», «Теңге алу» т.б. Логикалық (тапқырлық) Рөлдік (ынталандыру) Жаңа тақырыпты меңгерту, дұрыс жауап беруге дағдылану «Кім зейінді?», «Қанша болса, сонша», «Ойлан, тап», «Кері сана» Оқушылардың белгілі қасиеттерін, талантын ашуға жағдай жасайды «Театр», «Пікірталас» т.б.

Ойынның маңызы: Бала үшін: Ақыл-ойы дамиды, қызығушылығы, белсенділігі артады, тұлғалық қасиеттері қалыптасады. Тәр

9 слайд
Ойынның маңызы: Бала  үшін: Ақыл-ойы дамиды, қызығушылығы, белсенділігі артады, тұлғалық қасиеттері қалыптасады. Тәрбиеші үшін: О йын түрінде оқыту жалықтырмайды. Сапалы білім бере алады. Тәжірибесін жинақтайды. Ата-ана  үшін: Бала бойындағы жағымсыз қылықтары жойылады, ойын арқылы әдептілікке үйренеді .

9 слайд

Ойынның маңызы: Бала  үшін: Ақыл-ойы дамиды, қызығушылығы, белсенділігі артады, тұлғалық қасиеттері қалыптасады. Тәрбиеші үшін: О йын түрінде оқыту жалықтырмайды. Сапалы білім бере алады. Тәжірибесін жинақтайды. Ата-ана  үшін: Бала бойындағы жағымсыз қылықтары жойылады, ойын арқылы әдептілікке үйренеді .

Ойлауды дамытуға арналған ойындар Ойлан да аяқта Лимон қышқыл, ал қант... (тәтті) - егер үстел орындықтан биік болса, онд

10 слайд
Ойлауды дамытуға арналған ойындар Ойлан да аяқта Лимон қышқыл, ал қант... (тәтті) - егер үстел орындықтан биік болса, онда орындық... - екі, бірден көп, ал бір... -пышақ та, әйнек те...(өткір) Әрбір топтағы артық нәрсені табыңдар және оны сызықтармен қоршаңдар. Өз шешімдеріңді түсіндіріңдер. Ойлауды дамытуға арналған ойындар

10 слайд

Ойлауды дамытуға арналған ойындар Ойлан да аяқта Лимон қышқыл, ал қант... (тәтті) - егер үстел орындықтан биік болса, онда орындық... - екі, бірден көп, ал бір... -пышақ та, әйнек те...(өткір) Әрбір топтағы артық нәрсені табыңдар және оны сызықтармен қоршаңдар. Өз шешімдеріңді түсіндіріңдер. Ойлауды дамытуға арналған ойындар

Жаңа ертегі Тәрбиеші отырған балаларға ертегі кейіпкерлерін атайды, суреттерін көрсетеді. Мысалы: кемпір, шал, түлкі, ар

11 слайд
Жаңа ертегі Тәрбиеші отырған балаларға ертегі кейіпкерлерін атайды, суреттерін көрсетеді. Мысалы: кемпір, шал, түлкі, арыстан, тышқан т.б. Аталған кейіпкерлерді біріктіре отырып жаңа ертегі мазмұнын құрастырып айтуды ұсынады. Балалар ертегі құрастырады. Ең қызықты ертегі ойлап тапқан бала жүргізуші болып ойнайды. Қиялды дамытуға арналған ойындар Қиялды дамытуға арналған ойындар

11 слайд

Жаңа ертегі Тәрбиеші отырған балаларға ертегі кейіпкерлерін атайды, суреттерін көрсетеді. Мысалы: кемпір, шал, түлкі, арыстан, тышқан т.б. Аталған кейіпкерлерді біріктіре отырып жаңа ертегі мазмұнын құрастырып айтуды ұсынады. Балалар ертегі құрастырады. Ең қызықты ертегі ойлап тапқан бала жүргізуші болып ойнайды. Қиялды дамытуға арналған ойындар Қиялды дамытуға арналған ойындар

Тіл дамытуға арналған ойындар Мақсаты: заттардың қасиеті туралы білімдерін пысықтау. Шарты: Кітаптар үстел үстіне қойылады. Бі

12 слайд
Тіл дамытуға арналған ойындар Мақсаты: заттардың қасиеті туралы білімдерін пысықтау. Шарты: Кітаптар үстел үстіне қойылады. Бір бала сатушы болады. Сатып алатын бала кітаптағы кейіпкерлердің атын атамай, оған ауызша сипаттама береді.   Кітап дүкенінде  Тіл дамытуға арналған ойындар

12 слайд

Тіл дамытуға арналған ойындар Мақсаты: заттардың қасиеті туралы білімдерін пысықтау. Шарты: Кітаптар үстел үстіне қойылады. Бір бала сатушы болады. Сатып алатын бала кітаптағы кейіпкерлердің атын атамай, оған ауызша сипаттама береді.   Кітап дүкенінде  Тіл дамытуға арналған ойындар

Суретке қарап, онда салынған заттарды есте сақтау. Содан суреттің бетін қағазбен жауып, суретке қатысты сұрақтар қою. Мысалы:

13 слайд
Суретке қарап, онда салынған заттарды есте сақтау. Содан суреттің бетін қағазбен жауып, суретке қатысты сұрақтар қою. Мысалы: 1. Ер бала аюға не әкелді? 2. Баланың иығына не асылған? 3. Бұтақта не отыр? 4. Қоршауда қанша құмыра ілулі тұр? 5. Құмыра үстінде не тұр? Ойыншықтардың қандай ретпен тұрғанын есте сақтаңдар, содан суреттің бетін жауып, әрбір ойыншықтың тұрған ретін есіңізге түсіріңдер.

13 слайд

Суретке қарап, онда салынған заттарды есте сақтау. Содан суреттің бетін қағазбен жауып, суретке қатысты сұрақтар қою. Мысалы: 1. Ер бала аюға не әкелді? 2. Баланың иығына не асылған? 3. Бұтақта не отыр? 4. Қоршауда қанша құмыра ілулі тұр? 5. Құмыра үстінде не тұр? Ойыншықтардың қандай ретпен тұрғанын есте сақтаңдар, содан суреттің бетін жауып, әрбір ойыншықтың тұрған ретін есіңізге түсіріңдер.

Сөзді есіңде сақта • көктем – жаңбыр • жаз – күн шықты • аспан – бұлт • жер – шөп Есте сақтау қабілетін дамытуға ар

14 слайд
Сөзді есіңде сақта • көктем – жаңбыр •   жаз – күн шықты •    аспан – бұлт •    жер – шөп Есте сақтау қабілетін дамытуға арналған ойындар Есте сақтау қабілетін дамытуға арналған ойындар

14 слайд

Сөзді есіңде сақта • көктем – жаңбыр •   жаз – күн шықты •    аспан – бұлт •    жер – шөп Есте сақтау қабілетін дамытуға арналған ойындар Есте сақтау қабілетін дамытуға арналған ойындар

Зейінді тұрақтандыруға арналған ойындар Ойнайық та ойлайық Араның туған күні болады. 1-ші жыбырлап 3 қоңыз келді. Асығып

15 слайд
Зейінді тұрақтандыруға арналған ойындар   Ойнайық та ойлайық   Араның туған күні болады. 1-ші жыбырлап 3 қоңыз келді. Асығып 2 көбелек ұшып келіп есік қағады. Сырнайлатып  1 шегіртке келеді. Шай ішіп отырғанда кешігіп ұшып келіп дастарханға инелік жайғасады. СҰРАҚ?   Араның туған күніне неше қонақ келді? Зейінді тұрақтандыруға арналған ойындар

15 слайд

Зейінді тұрақтандыруға арналған ойындар   Ойнайық та ойлайық   Араның туған күні болады. 1-ші жыбырлап 3 қоңыз келді. Асығып 2 көбелек ұшып келіп есік қағады. Сырнайлатып  1 шегіртке келеді. Шай ішіп отырғанда кешігіп ұшып келіп дастарханға инелік жайғасады. СҰРАҚ?   Араның туған күніне неше қонақ келді? Зейінді тұрақтандыруға арналған ойындар

16 слайд

16 слайд

«Қимыл-қозғалыс» ойыны «Өрмекші мен шыбындар» • Мақсаты: қимылдарының нақтылығы, төзімділігін, тұрақтылығын дамыту. • Шарты: с

17 слайд
«Қимыл-қозғалыс» ойыны «Өрмекші мен шыбындар» • Мақсаты: қимылдарының нақтылығы, төзімділігін, тұрақтылығын дамыту. • Шарты: санамақтың көмегімен басқарушы – өрмекші тандалып алынады, балалардың қалғандары – шыбын болады. Өрмекші бір бұрышта тұрады, шыбындар ұшып жүреді. Сигнал бойынша шыбындар тына қалады, сол қалпында тұрып қалады да қимылдамайды. Өрмекші айналып жүріп кімнен болсада кішкене қимылды сезсе, оны өзіне алып кетеді.

17 слайд

«Қимыл-қозғалыс» ойыны «Өрмекші мен шыбындар» • Мақсаты: қимылдарының нақтылығы, төзімділігін, тұрақтылығын дамыту. • Шарты: санамақтың көмегімен басқарушы – өрмекші тандалып алынады, балалардың қалғандары – шыбын болады. Өрмекші бір бұрышта тұрады, шыбындар ұшып жүреді. Сигнал бойынша шыбындар тына қалады, сол қалпында тұрып қалады да қимылдамайды. Өрмекші айналып жүріп кімнен болсада кішкене қимылды сезсе, оны өзіне алып кетеді.

р/с Балалардың аты – жөні Зейін Қабылдау Ес те сақтауы Ойлау Қиял Жауапкер шілік 1 Айтақын Сұлтан - + + + + 2 Акимбаев Ел

18 слайд
  р/с Балалардың аты  – жөні Зейін Қабылдау Ес те   сақтауы Ойлау Қиял Жауапкер шілік 1 Айтақын Сұлтан - + + + + 2 Акимбаев Ельдар + + + + + 3 Байжан Амина + + + + + 4 Бейбітұлы Арыс + + + + + 5 Бейкібекқызы Зердана + + - + + 6 Жекебай Дәурен + + + + + 7 Жеңісжанқызы Аяжан + + + + + 8 Жұмабекқызы Ақбота + + + + + 9 Жұмабай Гүлім + + + + + 10 Қайратқызы Камила + + + + + 11 Маликұлы Алмас + + + + + 12 Мерейхан Аружан + + + + + 13 Сейсен Ақмарал + + + + + 14 Сыланбекұлы Жалғас + + + + + 15 Төлепбек Асланбек - + + + + 16 Тілепберген Ахмет - + + + + 17 Хавилханұлы Шалқар + + + + + 18 Ынтымақұлы Сұраған + + + + +   р/с Балалардың аты – жөні Зейін Қабылдау Ес те сақтауы Ойлау Қиял Жауапкер шілік 1 Айтақын Сұлтан - + + + + +  2 Акимбаев Ельдар - + + - +   - 3 Байжан Амина + + + + +   + 4 Бейбітұлы Арыс + + + + +   + 5 Бейкібекқызы Зердана - - - + +   + 6 Жекебай Дәурен + + + + +   + 7 Жеңісжанқызы Аяжан + + + + +   + 8 Жұмабекқызы Ақбота + + + + +   + 9 Жұмабай Гүлім - + + + +   + 10 Қайратқызы Камила + + + + +   + 11 Маликұлы Алмас + + + - +   - 12 Мерейхан Аружан + + + + +   + 13 Сейсен Ақмарал + + + + +   + 14 Сыланбекұлы Жалғас + + + + +   + 15 Төлепбек Асланбек - + + - +   - 16 Тілепберген Ахмет - + + - +   - 17 Хавилханұлы Шалқар + + + - +   + 18 Ынтымақұлы Сұраған + + + + +   +

18 слайд

  р/с Балалардың аты  – жөні Зейін Қабылдау Ес те   сақтауы Ойлау Қиял Жауапкер шілік 1 Айтақын Сұлтан - + + + + 2 Акимбаев Ельдар + + + + + 3 Байжан Амина + + + + + 4 Бейбітұлы Арыс + + + + + 5 Бейкібекқызы Зердана + + - + + 6 Жекебай Дәурен + + + + + 7 Жеңісжанқызы Аяжан + + + + + 8 Жұмабекқызы Ақбота + + + + + 9 Жұмабай Гүлім + + + + + 10 Қайратқызы Камила + + + + + 11 Маликұлы Алмас + + + + + 12 Мерейхан Аружан + + + + + 13 Сейсен Ақмарал + + + + + 14 Сыланбекұлы Жалғас + + + + + 15 Төлепбек Асланбек - + + + + 16 Тілепберген Ахмет - + + + + 17 Хавилханұлы Шалқар + + + + + 18 Ынтымақұлы Сұраған + + + + +   р/с Балалардың аты – жөні Зейін Қабылдау Ес те сақтауы Ойлау Қиял Жауапкер шілік 1 Айтақын Сұлтан - + + + + +  2 Акимбаев Ельдар - + + - +   - 3 Байжан Амина + + + + +   + 4 Бейбітұлы Арыс + + + + +   + 5 Бейкібекқызы Зердана - - - + +   + 6 Жекебай Дәурен + + + + +   + 7 Жеңісжанқызы Аяжан + + + + +   + 8 Жұмабекқызы Ақбота + + + + +   + 9 Жұмабай Гүлім - + + + +   + 10 Қайратқызы Камила + + + + +   + 11 Маликұлы Алмас + + + - +   - 12 Мерейхан Аружан + + + + +   + 13 Сейсен Ақмарал + + + + +   + 14 Сыланбекұлы Жалғас + + + + +   + 15 Төлепбек Асланбек - + + - +   - 16 Тілепберген Ахмет - + + - +   - 17 Хавилханұлы Шалқар + + + - +   + 18 Ынтымақұлы Сұраған + + + + +   +

Қорытынды : Мен өзімнің баяндамамды Чарльз Диккенстың «Кез-келген адам басқалардың білімін кемеліне келтіруіне көмектеспесе,

19 слайд
Қорытынды : Мен өзімнің баяндамамды Чарльз Диккенстың «Кез-келген адам басқалардың білімін кемеліне келтіруіне көмектеспесе, өзінің де білімін кемеліне келтіре алмайды» деген сөзімен қорытындылаймын.  

19 слайд

Қорытынды : Мен өзімнің баяндамамды Чарльз Диккенстың «Кез-келген адам басқалардың білімін кемеліне келтіруіне көмектеспесе, өзінің де білімін кемеліне келтіре алмайды» деген сөзімен қорытындылаймын.  

Назарларыңызға рахмет!

20 слайд
Назарларыңызға рахмет!

20 слайд

Назарларыңызға рахмет!