Материалдар / Бастауыш сыныптарға арналған грамматикалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сыныптарға арналған грамматикалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі сабағына оқушыға көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2020
447
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық педагогтік колледжі Орындаған: Изетай А. Тексерген: Садибекова С. Тақырыбы: Көп та

1 слайд
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық педагогтік колледжі Орындаған: Изетай А. Тексерген: Садибекова С. Тақырыбы: Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу

1 слайд

№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық педагогтік колледжі Орындаған: Изетай А. Тексерген: Садибекова С. Тақырыбы: Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу

Тақырыбы: Көптаңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу Бүгінгі сабақта: Көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға жазба

2 слайд
Тақырыбы: Көптаңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу Бүгінгі сабақта: Көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдерін үйренеміз

2 слайд

Тақырыбы: Көптаңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу Бүгінгі сабақта: Көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдерін үйренеміз

Психологиялық ахуал Қол ұстасып тұрамыз, Керегені құрамыз Уықтай боп иіліп Киіз үйді құрамыз

3 слайд
Психологиялық ахуал Қол ұстасып тұрамыз, Керегені құрамыз Уықтай боп иіліп Киіз үйді құрамыз

3 слайд

Психологиялық ахуал Қол ұстасып тұрамыз, Керегені құрамыз Уықтай боп иіліп Киіз үйді құрамыз

Енді, барлығымыз тақтаға қарайық Мынау қандай сан? (Көптаңбалы) Дұрыс айтасыңдар, бұл көптаңбалы сан.8567

4 слайд
Енді, барлығымыз тақтаға қарайық Мынау қандай сан? (Көптаңбалы) Дұрыс айтасыңдар, бұл көптаңбалы сан.8567

4 слайд

Енді, барлығымыз тақтаға қарайық Мынау қандай сан? (Көптаңбалы) Дұрыс айтасыңдар, бұл көптаңбалы сан.8567

Ал, мынау қандай сан? (Екі таңбалы) Иә, балалар, бұл екі таңбалы сан. Бі з сендермен бүгін көптаңбалы сандарды екі таңбалы

5 слайд
Ал, мынау қандай сан? (Екі таңбалы) Иә, балалар, бұл екі таңбалы сан.  Бі з сендермен бүгін көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға жазбаша бөлуді үйренеміз. Бүгінгі сабақта біз әр есеп шығарған сайын көрнекті тарих и тұлғалармен танысып отырамыз.86

5 слайд

Ал, мынау қандай сан? (Екі таңбалы) Иә, балалар, бұл екі таңбалы сан.  Бі з сендермен бүгін көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға жазбаша бөлуді үйренеміз. Бүгінгі сабақта біз әр есеп шығарған сайын көрнекті тарих и тұлғалармен танысып отырамыз.86

Ал, енді балалар, мәтінді оқиық. Абай Құнанабаев – ұлы ағартушы, философ, ақын. Оның шығармашылығы мен мәдениеттің үш ұлы

6 слайд
Ал, енді балалар, мәтінді оқиық. Абай Құнанабаев – ұлы ағартушы, философ, ақын. Оның шығармашылығы мен мәдениеттің үш ұлы «көзі» нәрлендірген. Оның бірі – қазақтың ұлттық мәдениеті. Екіншісі – шығыс мәдениеті.

6 слайд

Ал, енді балалар, мәтінді оқиық. Абай Құнанабаев – ұлы ағартушы, философ, ақын. Оның шығармашылығы мен мәдениеттің үш ұлы «көзі» нәрлендірген. Оның бірі – қазақтың ұлттық мәдениеті. Екіншісі – шығыс мәдениеті.

1- тапсырма . Есепте 99/11= с 63/21= о 96/24= р 96/16= ыЖауаптарын өсу ретімен орналастыр. Сонда сен Абайды шабыттандырған

7 слайд
1- тапсырма . Есепте 99/11= с 63/21= о 96/24= р 96/16= ыЖауаптарын өсу ретімен орналастыр. Сонда сен Абайды шабыттандырған тағы бір мәдениетті білетін боласың.

7 слайд

1- тапсырма . Есепте 99/11= с 63/21= о 96/24= р 96/16= ыЖауаптарын өсу ретімен орналастыр. Сонда сен Абайды шабыттандырған тағы бір мәдениетті білетін боласың.

2-тапсырма . Бөлуді орында. Есептеуді тексер. Бөлу амалын орындар алдында толымсыз бөлінгішті және бөліндідегі цифрлар сан

8 слайд
2-тапсырма . Бөлуді орында. Есептеуді тексер. Бөлу амалын орындар алдында толымсыз бөлінгішті және бөліндідегі цифрлар санын анықтап алайық.

8 слайд

2-тапсырма . Бөлуді орында. Есептеуді тексер. Бөлу амалын орындар алдында толымсыз бөлінгішті және бөліндідегі цифрлар санын анықтап алайық.

Алгоритмі: 1134-ті 21-ге бөлу үшін алдымен бірінші толымсыз бөлінгішті анықтаймын. Ол үшін бөлгіште қанша цифр болса, бөлінгіш

9 слайд
Алгоритмі: 1134-ті 21-ге бөлу үшін алдымен бірінші толымсыз бөлінгішті анықтаймын. Ол үшін бөлгіште қанша цифр болса, бөлінгіштің сол жағынан бастап сонша цифр санап аламын. Егер сол цифрдан құралған сан бөлгіштен үлкен болса, бірінші бөлінгіш сол сан болады. Ал егер кіші болса келесі цифрды қосып бірінші толымсыз аламын.

9 слайд

Алгоритмі: 1134-ті 21-ге бөлу үшін алдымен бірінші толымсыз бөлінгішті анықтаймын. Ол үшін бөлгіште қанша цифр болса, бөлінгіштің сол жағынан бастап сонша цифр санап аламын. Егер сол цифрдан құралған сан бөлгіштен үлкен болса, бірінші бөлінгіш сол сан болады. Ал егер кіші болса келесі цифрды қосып бірінші толымсыз аламын.

1) Бірінші толымсыз бөлінгіш 113- ке тең. Ендеше бөліндінің мәнінде екі таңбалы сан шығады деп екі нүкте қоямын. 2)Бөлемін: 11

10 слайд
1) Бірінші толымсыз бөлінгіш 113- ке тең. Ендеше бөліндінің мәнінде екі таңбалы сан шығады деп екі нүкте қоямын. 2)Бөлемін: 113 онд : 21 = 5 онд, бөліндіге 5 санын жазамын, 5онд * 21 = 105 онд. Оны ондықтың астына жазамын, 113 – 105 = 8 онд шығады. 8

10 слайд

1) Бірінші толымсыз бөлінгіш 113- ке тең. Ендеше бөліндінің мәнінде екі таңбалы сан шығады деп екі нүкте қоямын. 2)Бөлемін: 113 онд : 21 = 5 онд, бөліндіге 5 санын жазамын, 5онд * 21 = 105 онд. Оны ондықтың астына жазамын, 113 – 105 = 8 онд шығады. 8

3)Екінші толымсыз бөлінгіш 84 бірлікке тең. 84 бірл : 21 бөлемін 4-ке тең, оны бөліндінің мәніне жазамын. 4 бірл * 21-ге = 84

11 слайд
3)Екінші толымсыз бөлінгіш 84 бірлікке тең. 84 бірл : 21 бөлемін 4-ке тең, оны бөліндінің мәніне жазамын. 4 бірл * 21-ге = 84 бірлік шығады. 84 бірл – 84 бірл = 0. Бөлінбеген бірлігім қалған жоқ. 4) Жауабын оқимын: бөліндінің мәні 54-ке тең.

11 слайд

3)Екінші толымсыз бөлінгіш 84 бірлікке тең. 84 бірл : 21 бөлемін 4-ке тең, оны бөліндінің мәніне жазамын. 4 бірл * 21-ге = 84 бірлік шығады. 84 бірл – 84 бірл = 0. Бөлінбеген бірлігім қалған жоқ. 4) Жауабын оқимын: бөліндінің мәні 54-ке тең.

3-тапсырма . Есепте және тексер. 798:57=14 2548:26=98 455:13=354656:97=48

12 слайд
3-тапсырма . Есепте және тексер. 798:57=14 2548:26=98 455:13=354656:97=48

12 слайд

3-тапсырма . Есепте және тексер. 798:57=14 2548:26=98 455:13=354656:97=48

4-тапсырма . Есептеп тексеруді ұмытпа 252:14=18 528:22=24 5808:66=88 897:39=23 345:15=23 8712:88=99 2720:32=85 3510:45

13 слайд
4-тапсырма . Есептеп тексеруді ұмытпа 252:14=18 528:22=24 5808:66=88 897:39=23 345:15=23 8712:88=99 2720:32=85 3510:45=78

13 слайд

4-тапсырма . Есептеп тексеруді ұмытпа 252:14=18 528:22=24 5808:66=88 897:39=23 345:15=23 8712:88=99 2720:32=85 3510:45=78

5-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Сәйкестендір» ойыны Өрнектерді жауабымен сәйкестендір. 125*4+125*6 10300 355+98*4*25+145 3200 24

14 слайд
5-тапсырма.   Жұптық жұмыс. «Сәйкестендір» ойыны Өрнектерді жауабымен сәйкестендір. 125*4+125*6 10300 355+98*4*25+145 3200 241*5+241*5 1250 2199+25*9*4+101 3140 810/(3*30)+250/ (20+30) 2410 314*3+314*7 14

14 слайд

5-тапсырма.   Жұптық жұмыс. «Сәйкестендір» ойыны Өрнектерді жауабымен сәйкестендір. 125*4+125*6 10300 355+98*4*25+145 3200 241*5+241*5 1250 2199+25*9*4+101 3140 810/(3*30)+250/ (20+30) 2410 314*3+314*7 14

6 -тапсырма . Шығармашлық жұмыс. Қабырғалары 4 см болатын шаршы сыз. Оны екі сызық п ен төрт бөлікке бөл. Тапсырманы бірнеш

15 слайд
6 -тапсырма . Шығармашлық жұмыс. Қабырғалары 4 см болатын шаршы сыз. Оны екі сызық п ен төрт бөлікке бөл. Тапсырманы бірнеше тәсілмен орында. Сенде қандай фигуралар пайда болды?

15 слайд

6 -тапсырма . Шығармашлық жұмыс. Қабырғалары 4 см болатын шаршы сыз. Оны екі сызық п ен төрт бөлікке бөл. Тапсырманы бірнеше тәсілмен орында. Сенде қандай фигуралар пайда болды?

7- тапсырма . Ойлан және жауап бер. Арман мен Әлия төр т таңбалы сандар жазды. Арман бірінші цифры кейінгі үш цифрдың қосы

16 слайд
7- тапсырма . Ойлан және жауап бер. Арман мен Әлия төр т таңбалы сандар жазды. Арман бірінші цифры кейінгі үш цифрдың қосындысына тең сандарды жазды. Әлия соңғы цифры алдыңғы үш цифрдың қосындысына тең сандарды жазды. Балалрға осында бес санды жазуға көмектес.

16 слайд

7- тапсырма . Ойлан және жауап бер. Арман мен Әлия төр т таңбалы сандар жазды. Арман бірінші цифры кейінгі үш цифрдың қосындысына тең сандарды жазды. Әлия соңғы цифры алдыңғы үш цифрдың қосындысына тең сандарды жазды. Балалрға осында бес санды жазуға көмектес.

17 слайд

17 слайд

Назарларыңызға рахмет!

18 слайд
Назарларыңызға рахмет!

18 слайд

Назарларыңызға рахмет!