1 слайд
2 слайд
Қайырлы күн, досым!
Қайырлы күн болсын.
Бүгінгі күн біз үшін
Сəттілікке толсын! Шаттық шеңбері
3 слайд
Үй тапсырмасы
«Абайдың отыз
сегізінші қара
сөзінен» мәтінді
түсініп оқу
4 слайд
«Миға шабуыл» әдісі
Мақсаты: Қандайда болмасын ақпарат ( мәлімет,
проблема, сұрақ) туралы бар білгенін жазбаша немесе
ауызша ой салу.
Кестеге Абай атаның қарасөзін сызбаға
түсіру, сол бойынша үй тапсырмасын
баяндап беру
ҚБ: Дескриптор:
-
мәтіндегі негізгі ойды табады
-
адамды қор қылатын не екенін таба алады;
-
надандық, еріншектік, зұлымдықтың
мағынасын ашып кестені тапсырмаға сай
толтыра алады.
5 слайд
6 слайд
Адам баласын қор қылатын 3 нәрсе
ЕРІНШЕКТІК
БІЛІМ-
ҒЫЛЫМНЫҢ
ЖОҚТЫҒЫ ЗАЛЫМДЫ
Қ
Өнердің
дұшпаны АДАМ
БАЛАСЫНЫҢ
ДҰШПАНЫ
Жалпы 3 балл
7 слайд
Айлалы батыр алдырмас.
Тұлпар – құлыннан,
Батыр – баладан .
Батыр туса – ел ырысы
8 слайд
Тыңдалым:
https://bilimland.kz/kk
«Батырлар жыры»
9 слайд
Халық
шығармасы Басты
кейіпкері Не мадақ-
талған? Көлемі қандай?
Неліктен?
Дескриптор:
•
батырлар жырының халық шығармасы екенін таба алады;
•
жырдағы басты кейіпкерлерді таба алады;
•
жырда не мадақталатынын айта алады;
•
жырдың көлемін, себебін тауып айта алады.
Жалпы 4 балл « Фишбоун» әдісі.
Мақсаты: Қандайда болмасын ақпарат ( мәлімет, проблема, сұрақ)
туралы бар білгенін жазбаша немесе ауызша ой салу.
Жеке жұмыс. Мәтіннен түсінгеніңді кестеге қысқаша түсір.
10 слайд
Халық
шығармасы Басты
кейіпкері Не мадақ-
талған? Көлемі қандай?
Неліктен?
Батырлар
жыры батырлар батырлардың
ерлігі, батырлық,
қаһармандық
істері көлемді, үлкен,
жырды сағаттап
немесе 2-3 күндей
жырлаған «Фишбоун» әдісі
Мақсаты: Жаңа мәліметті,идеяларды сұрақ- жауап арқылы жаза
отырып,қорытынды ойларын жинақтау.
Жеке жұмыс. Мәтіннен түсінгеніңді кестеге қысқаша түсір.
Дескриптор:
•
батырлар жырының халық шығармасы екенін таба алады;
•
жырдағы басты кейіпкерлерді таба алады;
•
жырда не мадақталатынын айта алады;
•
жырдың көлемін, себебін тауып айта алады.
Жалпы 4 балл
11 слайд
Оқылым
12 слайд
Қобыланды батыр
13 слайд
АЙТЫЛЫМ
14 слайд
Қыпшақ – қазақ руларының бірі.
Қар (қары) – қолдың білектен жоғары тұсы.
Құрысты – б ұ л ж е р д е: саусақтың иілмей,
қозғалмай қалуы.
Сүңгі – найза түрі.
Тақым – адам санының тізеден жоғары ішкі жағы.
Шәрі – қала.
15 слайд
Теңеу, эпитет – көркемдеуіш сөздер
Эпитет (грек. epіtheton – қосымша) –
заттың, яки құбылыстың ерекшелігін, сыр-
сипатын бейнелі түрде танытатын ұғым,
айқындаушы сөз
16 слайд
•
-----------------------------------------------------------
•
----------------------------------------------------------
•
------------------------------------------------------------
•
-------------------------------------------------------------
•
-------------------------------------------------------------
•
-------------------------------------------------------------«Бэкроним» әдісі.
Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілетін, сөз қорын дамыту
Мәтіннен теңеу, эпитет көркемдеуіш сөздерді
тауып жазу
Дескриптор:
-
жырдан кемінде үш теңеу сөзді таба алады;
-
жырдан кемінде үш эпитет сөзін таба алады.
Жалпы 6 балл
17 слайд
«Бес сеусақ» әдісі
Мақсаты: Идеяларды жинақтап,
түйіндеу, кері байланыс жасау
18 слайд
Өзін-өзі бағалау
Кім неше балл алды?
«Зерек, зерделі» 11-13 балл
«Бәрекелді, алға» 7-10 балл
«Талпын» 4-6 балл
«Ойлан, алға ұмтыл»
0-3 балл
19 слайд
Үйге тапсырма:
«Қобыланды батыр» жырын мәнерлеп,
түсініп оқу.
6- тапсырма:
Мақал-мәтелдің жалғасын тап
20 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз