Баяндама
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Мұғалім портфолиосы – мұғалімнің
барлық жұмыстарын бір жүйеге
біріктіретін, оның кәсіби
қызметінің әр түрлі салаларын
байланыстыратын жұмыстарының
жиынтығы. Мұғалім портфолиосы –
мұғалімдік жұмыс папкасы ғана
емес, алдын ала жоспарланған
жетістіктерінің өзіндік іріктеулері.
2 слайд
Мұғалім портфолиосы – мұғалімнің барлық жұмыстарын бір жүйеге біріктіретін, оның кәсіби қызметінің әр түрлі салаларын байланыстыратын жұмыстарының жиынтығы. Мұғалім портфолиосы – мұғалімдік жұмыс папкасы ғана емес, алдын ала жоспарланған жетістіктерінің өзіндік іріктеулері.
3 слайд
“”“”
““
Мектептің жаны-мұғалімМектептің жаны-мұғалім
..
Мұғалім қандай болса, Мұғалім қандай болса,
мектеп һәм сондай мектеп һәм сондай
болмақшы.болмақшы.
Яғни мұғалім Яғни мұғалім
білімді болса, ол білімді болса, ол
мектептен балалар көбірек мектептен балалар көбірек
білім алып шықпақшы.білім алып шықпақшы.
Солай Солай
болған соң, ең әуелі мектепке болған соң, ең әуелі мектепке
керегі-білімді, педагогика, керегі-білімді, педагогика,
әдістемеден хабардар , әдістемеден хабардар ,
оқыта білетін мұғалім.”оқыта білетін мұғалім.”
А.БайтұрсыновА.Байтұрсынов
3 слайд
“”“” ““ Мектептің жаны-мұғалімМектептің жаны-мұғалім .. Мұғалім қандай болса, Мұғалім қандай болса, мектеп һәм сондай мектеп һәм сондай болмақшы.болмақшы. Яғни мұғалім Яғни мұғалім білімді болса, ол білімді болса, ол мектептен балалар көбірек мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы.білім алып шықпақшы. Солай Солай болған соң, ең әуелі мектепке болған соң, ең әуелі мектепке керегі-білімді, педагогика, керегі-білімді, педагогика, әдістемеден хабардар , әдістемеден хабардар , оқыта білетін мұғалім.”оқыта білетін мұғалім.” А.БайтұрсыновА.Байтұрсынов
4 слайд
Мақсаты:
Білім беру процесіндегі тұлғалық
бағдарлы, әрекеттік, құзіреттілік және
денсаулық сақтау тәсілдерін жүзеге асыра
алатын, мұғалім мен оқушының
ынтымақтастығын мақсатты түрде
ұйымдастыратын,оқушының зерттеушілік
дағдыларын қалыптастыруға бағдарлай
білетін тұлға дайындау.
4 слайд
Мақсаты: Білім беру процесіндегі тұлғалық бағдарлы, әрекеттік, құзіреттілік және денсаулық сақтау тәсілдерін жүзеге асыра алатын, мұғалім мен оқушының ынтымақтастығын мақсатты түрде ұйымдастыратын,оқушының зерттеушілік дағдыларын қалыптастыруға бағдарлай білетін тұлға дайындау.
5 слайд
Міндеті:
Жалпы білім беруде мектеп түлектерінің еңбек нарығына
ену процесіне назарын күшейту;
Оқушылардың оқытудың ішкі бағдарлы курстарын нақты таңдауына
және икемді білім алу бағдарламалын құруына мүмкіндік беру;
Оқушының әлеуметтену мүмкіндігін кеңейту , жалпы және
кәсіби білім беру арасындағы сабақтастықты қамтамасыз ету.
5 слайд
Міндеті: Жалпы білім беруде мектеп түлектерінің еңбек нарығына ену процесіне назарын күшейту; Оқушылардың оқытудың ішкі бағдарлы курстарын нақты таңдауына және икемді білім алу бағдарламалын құруына мүмкіндік беру; Оқушының әлеуметтену мүмкіндігін кеңейту , жалпы және кәсіби білім беру арасындағы сабақтастықты қамтамасыз ету.
6 слайд
Сындарлы оқытуды жүзеге асыру моделі
Педагог кадрлардың
ғылыми-әдістемелік
жұмыстары Инновациялық
қызмет
Ата-анамен байланысОқушылардың
жұмысын
ұйымдастыру Әлеуметтік
серіктестік
6 слайд
Сындарлы оқытуды жүзеге асыру моделі Педагог кадрлардың ғылыми-әдістемелік жұмыстары Инновациялық қызмет Ата-анамен байланысОқушылардың жұмысын ұйымдастыру Әлеуметтік серіктестік
7 слайд
Математика пәнінің мұғалімдеріне
қойылатын талаптар
І. Ұйымдастырушылық
(негізгі қағидаларды білу және
оны жүзеге асыру) ІІ.Ақпараттық
(әлемдік және отандық
мәдениет жетістіктерін
үйрене білу)
ІІІ.Үйлестірушілік
(мақсат қоя білу және оған
сараптама жасай алу) ІҮ. Қарым-қатынасты
реттеу.
(өзін өзгелермен тең қою)
7 слайд
Математика пәнінің мұғалімдеріне қойылатын талаптар І. Ұйымдастырушылық (негізгі қағидаларды білу және оны жүзеге асыру) ІІ.Ақпараттық (әлемдік және отандық мәдениет жетістіктерін үйрене білу) ІІІ.Үйлестірушілік (мақсат қоя білу және оған сараптама жасай алу) ІҮ. Қарым-қатынасты реттеу. (өзін өзгелермен тең қою)
8 слайд
Математика пәні мұғалімінің жұмыс бағыты
2.Мектептегі математика кабинетінде жүйелі түрде ақпараттар қорын
кеңейтудің тиімді жолдарын қарастыру . 1 . Мектептегі жұмыстарды жоспарлау, жүйелеу
3 . Сабақтың ерекше түрлерін ұйымдастыру
(жобалау, тренинг, интерактивті, ойын, оқу, зерттеушілік әрекет)
4 . Мұғалімдер арасында жоба қорғау, эксперимент, тұсау кесер, шеберлік
сыныптарын ұйымдастыру
5 . Оқушыларға оқу жоспарларының ашықтығы, білім беру
маршруттарының жас ерекшеліктеріне байланысты таңдау
мүмкіндіктерін беру
6 . Педагогикалық ұжымның сындарлы оқытуға деген көзқарасын өзгерту
7 . Ата-анаға балаға математика пәнінің қажеттілігі мен тиімділігін
түсіндіру жұмыстары
8 слайд
Математика пәні мұғалімінің жұмыс бағыты 2.Мектептегі математика кабинетінде жүйелі түрде ақпараттар қорын кеңейтудің тиімді жолдарын қарастыру . 1 . Мектептегі жұмыстарды жоспарлау, жүйелеу 3 . Сабақтың ерекше түрлерін ұйымдастыру (жобалау, тренинг, интерактивті, ойын, оқу, зерттеушілік әрекет) 4 . Мұғалімдер арасында жоба қорғау, эксперимент, тұсау кесер, шеберлік сыныптарын ұйымдастыру 5 . Оқушыларға оқу жоспарларының ашықтығы, білім беру маршруттарының жас ерекшеліктеріне байланысты таңдау мүмкіндіктерін беру 6 . Педагогикалық ұжымның сындарлы оқытуға деген көзқарасын өзгерту 7 . Ата-анаға балаға математика пәнінің қажеттілігі мен тиімділігін түсіндіру жұмыстары
9 слайд
Портфолио-
мұғалімнің (ұйымдастырушының)
барлық жұмыстарын бір жүйеге біріктіретін,
оның кәсіби қызметінің әр түрлі салаларын
байланыстыратын жұмыстарының жиынтығы.
Портфолио-
Жұмыс папкасы ғана емес, алдын ала
жоспарланған жетістіктерінің өзіндік
іріктеулері.
9 слайд
Портфолио- мұғалімнің (ұйымдастырушының) барлық жұмыстарын бір жүйеге біріктіретін, оның кәсіби қызметінің әр түрлі салаларын байланыстыратын жұмыстарының жиынтығы. Портфолио- Жұмыс папкасы ғана емес, алдын ала жоспарланған жетістіктерінің өзіндік іріктеулері.
10 слайд
Ұйымдастырушы портфолиосы
-Әр түрлі жұмыс бағыттарын
қамтитындығы;
-Жүйелеу және толықтырулар енгізу
мүмкіндігі;
-Жекелеген және жүйелі өзгерістер
енгізу жағдайы;
-Өзара ақпарат және тәжірибе
алмасу мүмкіндігі;
-Портфолио жасақтаудың
шығармашылық сипаты;
-Өзі және өзегелер үшін тиімділігі
мен пайдалылығы;
-Жасақтаудағы дербестік пен
белсенділіктің жоғарылығы. -Төмен мотивация, жұмысқа
қызықпау;
-Тәжірибенің аздығы,
біліктіліктің төмендігі;
-Өз жұмысына енжар қарап,
жалпылап, жүйелеу алмауы;
-Рефлекциялық мәдениеттің
төмен болуы;
-Жаңашылдыққа ұмтылмай,
бірсарындылыққа бой
алдыру.
10 слайд
Ұйымдастырушы портфолиосы -Әр түрлі жұмыс бағыттарын қамтитындығы; -Жүйелеу және толықтырулар енгізу мүмкіндігі; -Жекелеген және жүйелі өзгерістер енгізу жағдайы; -Өзара ақпарат және тәжірибе алмасу мүмкіндігі; -Портфолио жасақтаудың шығармашылық сипаты; -Өзі және өзегелер үшін тиімділігі мен пайдалылығы; -Жасақтаудағы дербестік пен белсенділіктің жоғарылығы. -Төмен мотивация, жұмысқа қызықпау; -Тәжірибенің аздығы, біліктіліктің төмендігі; -Өз жұмысына енжар қарап, жалпылап, жүйелеу алмауы; -Рефлекциялық мәдениеттің төмен болуы; -Жаңашылдыққа ұмтылмай, бірсарындылыққа бой алдыру.
11 слайд
1.Жинақтаушы (жұмыстар
жиындығы)
2.Үлгілеуші (жеке кәсіби өсу
траекториясын қалыптастыру
құралы)
3.Рефлексия-шығармашылық
(түрлі педагогикалық технологиялар
мен олардың тиімді әдістерін өзіндік
талдау мен жобалау)
І.Мақсаты бойынша:
1.Жеке меншік (өзі үшін)
2.Есеп (басшылық үшін)
3.Жоба ( ұжымның дамуы )
ІІ.Мазмұны бойынша:
1.Жетістіктер (белгілі бір
бағыттардағы)
2.Рефлексия ( мақсатқа жетуді талдау
мен бағалау)
3.Проблемалық бағдар (жүйе
құраушылар мен қажетті шешімдер)
4.Тақырыптық (негізгі қызмет саласы
бойынша маңызды жұмыстар.
11 слайд
1.Жинақтаушы (жұмыстар жиындығы) 2.Үлгілеуші (жеке кәсіби өсу траекториясын қалыптастыру құралы) 3.Рефлексия-шығармашылық (түрлі педагогикалық технологиялар мен олардың тиімді әдістерін өзіндік талдау мен жобалау) І.Мақсаты бойынша: 1.Жеке меншік (өзі үшін) 2.Есеп (басшылық үшін) 3.Жоба ( ұжымның дамуы ) ІІ.Мазмұны бойынша: 1.Жетістіктер (белгілі бір бағыттардағы) 2.Рефлексия ( мақсатқа жетуді талдау мен бағалау) 3.Проблемалық бағдар (жүйе құраушылар мен қажетті шешімдер) 4.Тақырыптық (негізгі қызмет саласы бойынша маңызды жұмыстар.
12 слайд
-Жылдық жұмыс жоспары мен жылдық жұмыс есебі;
-Бақылау –тексеру және тест жұмыстарының қорытындылары;
-Топтық және ұжымдық жұмыс қорытындылары;
-Сабақ жоспары мен енген сабақтарға талдау жұмыстары;
-Өзіндік зерттеу –сынақ жұмыстарының аралық қорытынды,
түпкі нәтижелері;
-Өзекті мәселелері мен танымдық тапсырмалардың шешімдері;
-Жазбаша шығармашылық жұмыстар(рефераттар мен эсселер)
-Аудио және бейне материалдар, фото суреттер;
-Жалпылау материалдары(сызба кестелер, графиктер, диаграммалар)
-Сауалнамалар, сұхбаттасулар және оларды өңдеу қорытындылары;
-Берілген қосымша тапсырмалар қорытындылары;
-Күнделікті бақылау мен өзіндік ой толғаныстар;
-Ұжымдық және жеке ғылыми-әдістемелік жобалар;
-Авторлық бағдарламалар мен балама оқу құралдары;
-Жасалған баяндамалар мен жарық көрген мақалалар көшірмелері;
-Әдістемелік нұсқау-жинақтарының қысқаша аннотация, рецензиялары;
-Портфель авторының жетістіктерін айғақтайтын құжаттар (мақтау қағаздары,
сертификаттар,анықтамалар мен дипломдар)
12 слайд
-Жылдық жұмыс жоспары мен жылдық жұмыс есебі; -Бақылау –тексеру және тест жұмыстарының қорытындылары; -Топтық және ұжымдық жұмыс қорытындылары; -Сабақ жоспары мен енген сабақтарға талдау жұмыстары; -Өзіндік зерттеу –сынақ жұмыстарының аралық қорытынды, түпкі нәтижелері; -Өзекті мәселелері мен танымдық тапсырмалардың шешімдері; -Жазбаша шығармашылық жұмыстар(рефераттар мен эсселер) -Аудио және бейне материалдар, фото суреттер; -Жалпылау материалдары(сызба кестелер, графиктер, диаграммалар) -Сауалнамалар, сұхбаттасулар және оларды өңдеу қорытындылары; -Берілген қосымша тапсырмалар қорытындылары; -Күнделікті бақылау мен өзіндік ой толғаныстар; -Ұжымдық және жеке ғылыми-әдістемелік жобалар; -Авторлық бағдарламалар мен балама оқу құралдары; -Жасалған баяндамалар мен жарық көрген мақалалар көшірмелері; -Әдістемелік нұсқау-жинақтарының қысқаша аннотация, рецензиялары; -Портфель авторының жетістіктерін айғақтайтын құжаттар (мақтау қағаздары, сертификаттар,анықтамалар мен дипломдар)
13 слайд
І.Ынталандыру
Аттестациядан өтуге немесе қызметтің өсуіне қажетті
материалдар екендігі, қосымша сыйақы төлеу
немесе мадақтау үшін негіз
ІІ.Портфель типін анықтау
Жинақтаудың мақсатты бағыттылығын күшейту үшін
мақсаты, мазмұны бойынша портфель типін анықтау,
жекелеген жағдайлар мен арнайы мақсаттарда аралас типін
алуға болатындығы
ІІІ.Өткізу мерзімі мен сипатын анықтау
Жыл соңында, не мерзімді көрсету.
ІҮ.Бөлімдер санын белгілеу:
Жұмыс жоспарына сай міндетті және таңдауы бойынша
алынатын бөлімдер саны жетеуден көп болмауы керек.
Ү.Бағалау критерийлерін дайындау:
Міндетті бөлімдердің көпшілігі талқылауға жатпайтындығымен
қалғандарының бірлесе жасалатындығы.
(Сандық, сапалық бағалау)
13 слайд
І.Ынталандыру Аттестациядан өтуге немесе қызметтің өсуіне қажетті материалдар екендігі, қосымша сыйақы төлеу немесе мадақтау үшін негіз ІІ.Портфель типін анықтау Жинақтаудың мақсатты бағыттылығын күшейту үшін мақсаты, мазмұны бойынша портфель типін анықтау, жекелеген жағдайлар мен арнайы мақсаттарда аралас типін алуға болатындығы ІІІ.Өткізу мерзімі мен сипатын анықтау Жыл соңында, не мерзімді көрсету. ІҮ.Бөлімдер санын белгілеу: Жұмыс жоспарына сай міндетті және таңдауы бойынша алынатын бөлімдер саны жетеуден көп болмауы керек. Ү.Бағалау критерийлерін дайындау: Міндетті бөлімдердің көпшілігі талқылауға жатпайтындығымен қалғандарының бірлесе жасалатындығы. (Сандық, сапалық бағалау)
14 слайд
1.Портфель иесі жайлы
мәлімет.
2.Әдістемелік жұмыс жүйесі
3.Кәсіби өсу бағдарламасы
1.Қажетті нормативтік –
құқықтық құжатттар.
2.Анықтамалар, түсіндірме
сөздіктер.
3.Жалпы және педагогикалық
заңдылықтар мен ережелер.
4.Өзгерістер.
1.Әдістемелік жобалар мен
дайындамалар.
2.Қызықты және құнды
мәліметтер (интернетттен)
3.Зерттеу, жобалау
4.Педагогикалық технология,
диагностикалау.
5.Орталықтың жұмыс жүйесі.
14 слайд
1.Портфель иесі жайлы мәлімет. 2.Әдістемелік жұмыс жүйесі 3.Кәсіби өсу бағдарламасы 1.Қажетті нормативтік – құқықтық құжатттар. 2.Анықтамалар, түсіндірме сөздіктер. 3.Жалпы және педагогикалық заңдылықтар мен ережелер. 4.Өзгерістер. 1.Әдістемелік жобалар мен дайындамалар. 2.Қызықты және құнды мәліметтер (интернетттен) 3.Зерттеу, жобалау 4.Педагогикалық технология, диагностикалау. 5.Орталықтың жұмыс жүйесі.
15 слайд
1.Ашқан жаңалықтар мен
заңдылықтар.
2.Өзіндік технология жетістігі.
3.Табыстар мен ынталану
жолдары.
4.Мақалалары
1.Республикалық, облыстық,
аудан көлеміндегі семинарлар,
конференциялар
материалдары.
2.”Үздіктер” тәжірибесінен
1.Авторлық бағдарламалар
2.Озат тәжірибе
3.Бәсекеге қабілетті оқушылар
4.Мамандығын тапқан түлектер
5.Мектептің үздік нәтижелері.
15 слайд
1.Ашқан жаңалықтар мен заңдылықтар. 2.Өзіндік технология жетістігі. 3.Табыстар мен ынталану жолдары. 4.Мақалалары 1.Республикалық, облыстық, аудан көлеміндегі семинарлар, конференциялар материалдары. 2.”Үздіктер” тәжірибесінен 1.Авторлық бағдарламалар 2.Озат тәжірибе 3.Бәсекеге қабілетті оқушылар 4.Мамандығын тапқан түлектер 5.Мектептің үздік нәтижелері.
16 слайд
1.Портфолио материалдары мен құжаттары сапалы іріктелуі тиіс.
2.Тиянақтылық, жинақылық, эстетикалық талғамдар.
3.Жарысуға жол бермеу.
4.Ілгерілеуге ынталандыратындай бағыттар таңдалуы керек.
5.Мақсаты анық және айқын болуы керек
6.Көшірме материалдардан аулақ болу.
7.Керектісін таңдай біліп, папка құндылығын сақтау.
8.Жинақтауда қарым-қатынас этикетін сақтау.
9.Өзгерістерге бейім болу.
10.Өзін-өзі тани білу, бағалай білу.
16 слайд
1.Портфолио материалдары мен құжаттары сапалы іріктелуі тиіс. 2.Тиянақтылық, жинақылық, эстетикалық талғамдар. 3.Жарысуға жол бермеу. 4.Ілгерілеуге ынталандыратындай бағыттар таңдалуы керек. 5.Мақсаты анық және айқын болуы керек 6.Көшірме материалдардан аулақ болу. 7.Керектісін таңдай біліп, папка құндылығын сақтау. 8.Жинақтауда қарым-қатынас этикетін сақтау. 9.Өзгерістерге бейім болу. 10.Өзін-өзі тани білу, бағалай білу.
17 слайд
1.Мұғалімдерді ынталандыру: аттестациядан өтуге немесе
қызметтік өсуге қажетті материалдар екендігі, қосымша
сыйақы төлеу немесе мадақтау үшін негіз;
2.Портфель типін анықтау: жинақтаудың мақсатты
бағыттылығын күшейту үшін мақсаты, мазмұны бойынша
портфель типін анықтау, жекелеген жағдайлар мен арнайы
мақсаттарда аралас типін алуға болатындығы.
3.Өткізу мерзімі мен сипатын анықтау: жыл соңында не
мерзімді көрсету;
4.Бөлімдер санын белгілеу: жұмыс жоспарына сай міндетті
және таңдауы бойынша алынатын бөлімдер саны жетеуден
көп болмауы керектігі.
5.Бағалау критерийлерін дайындау: міндетті бөлімдердің
көпшілігі талқылауға жатпайтындығы мен қалғандарының
бірлесе жасалатындығы.
17 слайд
1.Мұғалімдерді ынталандыру: аттестациядан өтуге немесе қызметтік өсуге қажетті материалдар екендігі, қосымша сыйақы төлеу немесе мадақтау үшін негіз; 2.Портфель типін анықтау: жинақтаудың мақсатты бағыттылығын күшейту үшін мақсаты, мазмұны бойынша портфель типін анықтау, жекелеген жағдайлар мен арнайы мақсаттарда аралас типін алуға болатындығы. 3.Өткізу мерзімі мен сипатын анықтау: жыл соңында не мерзімді көрсету; 4.Бөлімдер санын белгілеу: жұмыс жоспарына сай міндетті және таңдауы бойынша алынатын бөлімдер саны жетеуден көп болмауы керектігі. 5.Бағалау критерийлерін дайындау: міндетті бөлімдердің көпшілігі талқылауға жатпайтындығы мен қалғандарының бірлесе жасалатындығы.
18 слайд
1. Сандық бағалау
2. Міндетті рубрикалардың болуы – 2 ұпай.
3. Қосымша жеке рубрикалардың қамтылуы – 5 ұпай.
4. Әріптестері мен ғалымдардың пікірлері – 5 ұпай.
5. Сапалық бағалау
6. Зерттеу әдістерінің пайдаланылуы – 10 ұпай.
7. Өзіндік жұмыстары мен дербестігі – 10 ұпай.
8. Өзіндік пайдалылығы мен құндылығы – 10 ұпай.
9. Рефлексиялық материалдардың болуы – 10 ұпай.
10. Материалдардың безендірілуі – 8 ұпай.
11. Портфолионы көрсету – 10 ұпай.
Барлығы – 70 ұпай.
18 слайд
1. Сандық бағалау 2. Міндетті рубрикалардың болуы – 2 ұпай. 3. Қосымша жеке рубрикалардың қамтылуы – 5 ұпай. 4. Әріптестері мен ғалымдардың пікірлері – 5 ұпай. 5. Сапалық бағалау 6. Зерттеу әдістерінің пайдаланылуы – 10 ұпай. 7. Өзіндік жұмыстары мен дербестігі – 10 ұпай. 8. Өзіндік пайдалылығы мен құндылығы – 10 ұпай. 9. Рефлексиялық материалдардың болуы – 10 ұпай. 10. Материалдардың безендірілуі – 8 ұпай. 11. Портфолионы көрсету – 10 ұпай. Барлығы – 70 ұпай.
19 слайд
Оқушы жақұт (янтарь), ал педагог-зергер.
Зергердің міндеті - бар өнерін қолдана отырып, жақұтты
жалтырату,оның қырларын ашып көрсету болса, біз, яғни бағдарлы
оқу орынбасарлары зергер мен жақұттың арасындағы байланысты
нығайтып, физика тілімен айтқанда сәулені жеті түске жіктейтін
“призма-тамшы”ролінде бола отырып, олардың шығармашылығы
мен біліктілігі, теория мен практика байланысының жан-жақты
жарқырауы үшін (спектр) жұмыс жасай отырып, оның нәтижесін
портфолиода көрсете білу қажет.Осы биіктен көріне отырып,
“Табыстар” портфолиосын өмірге әкелу керек. Себебі, ұлы педагог
С.Көбеев айтқандай: “Шын мағынасындағы педагог балалардың
досы да, атасы да болады”демекші Сіз жан-жақты теориялық
білімді, тәжірибеге бейім, психолог, жаңалық жаршысы, талдаушы,
жобалаушы, көрегенді, шешендік өнермен дараланған маман
болуымыз шарт.
19 слайд
Оқушы жақұт (янтарь), ал педагог-зергер. Зергердің міндеті - бар өнерін қолдана отырып, жақұтты жалтырату,оның қырларын ашып көрсету болса, біз, яғни бағдарлы оқу орынбасарлары зергер мен жақұттың арасындағы байланысты нығайтып, физика тілімен айтқанда сәулені жеті түске жіктейтін “призма-тамшы”ролінде бола отырып, олардың шығармашылығы мен біліктілігі, теория мен практика байланысының жан-жақты жарқырауы үшін (спектр) жұмыс жасай отырып, оның нәтижесін портфолиода көрсете білу қажет.Осы биіктен көріне отырып, “Табыстар” портфолиосын өмірге әкелу керек. Себебі, ұлы педагог С.Көбеев айтқандай: “Шын мағынасындағы педагог балалардың досы да, атасы да болады”демекші Сіз жан-жақты теориялық білімді, тәжірибеге бейім, психолог, жаңалық жаршысы, талдаушы, жобалаушы, көрегенді, шешендік өнермен дараланған маман болуымыз шарт.