Материалдар / Баяндама "География сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалану"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баяндама "География сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалану"

Материал туралы қысқаша түсінік
География сабағында саралау әдістерін тиімді пайдаланудың жолдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Тамыз 2020
706
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Аудандық педагогикалық тамыз кеңесі БАЯНДАМА «География сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалану» «Бітік мектеп-бөбекжай ке

1 слайд
Аудандық педагогикалық тамыз кеңесі БАЯНДАМА «География сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалану» «Бітік мектеп-бөбекжай кешені» КММ-нің география пәні мұғалімі Ахмадиева Жұлдыз Айбарқызы

1 слайд

Аудандық педагогикалық тамыз кеңесі БАЯНДАМА «География сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалану» «Бітік мектеп-бөбекжай кешені» КММ-нің география пәні мұғалімі Ахмадиева Жұлдыз Айбарқызы

Мақсаты: Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде география сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалануды меңгеру

2 слайд
Мақсаты: Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде география сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалануды меңгеру

2 слайд

Мақсаты: Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде география сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалануды меңгеру

Дағдыларды дамыту Мұғалім не істеуі керек? әрі әр оқушының қажеттілігін ашуға негіздей ала ма? Оқыту үдерісі мен мазмұнды

3 слайд
Дағдыларды дамыту Мұғалім не істеуі керек? әрі әр оқушының қажеттілігін ашуға негіздей ала ма? Оқыту үдерісі мен мазмұнды дұрыс саралау және олардың түрлерін тиімді таңдай алу.

3 слайд

Дағдыларды дамыту Мұғалім не істеуі керек? әрі әр оқушының қажеттілігін ашуға негіздей ала ма? Оқыту үдерісі мен мазмұнды дұрыс саралау және олардың түрлерін тиімді таңдай алу.

Саралап оқыту – әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды, материал мен әдіс-тәс

4 слайд
Саралап оқыту – әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды, материал мен әдіс-тәсілдерді іріктеп қол дану үдерісі, оқушыларды оқуға ынталандыруға, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытатын оқыту тәсілі. Саралап оқыту оқушылардың білімін жан-жақты дамытуды, оларды қызықтыратын тапсырмаларды түрлендіріп беруді көздейді. Деңгейлік тапсырмалар – оқушының біліміне, мүмкіндігіне, сұранысы мен қабілетіне сәйкес дайындалған сатылы жұмыстар жүйесі. Деңгейлік әдістің маңыздылығы – оқушының шығармашылықпен белсенді жұмыс істеуін дамытады, әр оқушыны өздігінен үйренуге баулиды.

4 слайд

Саралап оқыту – әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды, материал мен әдіс-тәсілдерді іріктеп қол дану үдерісі, оқушыларды оқуға ынталандыруға, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытатын оқыту тәсілі. Саралап оқыту оқушылардың білімін жан-жақты дамытуды, оларды қызықтыратын тапсырмаларды түрлендіріп беруді көздейді. Деңгейлік тапсырмалар – оқушының біліміне, мүмкіндігіне, сұранысы мен қабілетіне сәйкес дайындалған сатылы жұмыстар жүйесі. Деңгейлік әдістің маңыздылығы – оқушының шығармашылықпен белсенді жұмыс істеуін дамытады, әр оқушыны өздігінен үйренуге баулиды.

Саралап оқыту дегеніміз- бір материалды барлық оқушыларға әртүрлі оқыту тәсілдерін қолданып оқыту дегенді б

5 слайд
Саралап оқыту дегеніміз- бір материалды барлық оқушыларға әртүрлі оқыту тәсілдерін қолданып оқыту дегенді білдіреді және мұғаліммен әрбір оқушының қабілетіне қарай тапсырмаларды қиындық деңгейі бойынша жіктей отырып, сабақты ұйымдастыруды талап етеді.

5 слайд

Саралап оқыту дегеніміз- бір материалды барлық оқушыларға әртүрлі оқыту тәсілдерін қолданып оқыту дегенді білдіреді және мұғаліммен әрбір оқушының қабілетіне қарай тапсырмаларды қиындық деңгейі бойынша жіктей отырып, сабақты ұйымдастыруды талап етеді.

Оқу мақсаты – күтілетін нәтижеге қол жеткізу Сабақ мақсаты – күтілетін нәтижелер жиынтығы Ұзақ мерзімді жоспар 4 - бөлім. Ә

6 слайд
Оқу мақсаты – күтілетін нәтижеге қол жеткізу Сабақ мақсаты – күтілетін нәтижелер жиынтығы Ұзақ мерзімді жоспар 4 - бөлім. Әлеуметтік география Тақырып: Дүниежүзі халқының миграциясы Оқу мақсаты: 9.4.1.2 – дүниежүзі халқы көші-қонының басты бағыттарын, себеп-салдарын түсіндіреді; • халықтың көші-қонына қатысты терминдердің мағынасын ашу, салаларын жіктей алады, • көші-қонының себеп салдарын анықтау, көші-қон сальдосын есептеу • халықтың көші-қонына қатысты мәселелердің шешу жолдарын ұсыну, ел экономикасындағы орнына баға беру География

6 слайд

Оқу мақсаты – күтілетін нәтижеге қол жеткізу Сабақ мақсаты – күтілетін нәтижелер жиынтығы Ұзақ мерзімді жоспар 4 - бөлім. Әлеуметтік география Тақырып: Дүниежүзі халқының миграциясы Оқу мақсаты: 9.4.1.2 – дүниежүзі халқы көші-қонының басты бағыттарын, себеп-салдарын түсіндіреді; • халықтың көші-қонына қатысты терминдердің мағынасын ашу, салаларын жіктей алады, • көші-қонының себеп салдарын анықтау, көші-қон сальдосын есептеу • халықтың көші-қонына қатысты мәселелердің шешу жолдарын ұсыну, ел экономикасындағы орнына баға беру География

Саралап оқыту- оқушылардың танымдық іс-әрекетін жетілдіру Саралау әдістері «Дереккөздер» «Диалог және қолдау көрсету » «Тапсы

7 слайд
Саралап оқыту- оқушылардың танымдық іс-әрекетін жетілдіру Саралау әдістері «Дереккөздер» «Диалог және қолдау көрсету » «Тапсырма» Берілген аумақтар бойынша көші-қон басты бағыттарын, себеп-салдары мен сальдосын есептеңіз.(телефоннан қажетті мәліметтерді іздестіру арқылы) К(и)= И/Х*1000 К(э)= Э/Х*1000 К(м)=К(и)-К(э) І топ – Қазақстан бойынша ІІ топ – Атырау ІІІ топ –Қызылорда І V топ –Павлодар V топ –Астана қаласы Топтық жұмыс « SWOT талдау» әдісі«Қорытынды» Жұптық жұмыс «Проблемалап оқыту» әдісі халықтың көші-қонының өзгерісіне баға беріңіз S (күшті жақтары) W (әлсіз жақтары) O (мүмкіндіктері) T(қауіп-қатері)

7 слайд

Саралап оқыту- оқушылардың танымдық іс-әрекетін жетілдіру Саралау әдістері «Дереккөздер» «Диалог және қолдау көрсету » «Тапсырма» Берілген аумақтар бойынша көші-қон басты бағыттарын, себеп-салдары мен сальдосын есептеңіз.(телефоннан қажетті мәліметтерді іздестіру арқылы) К(и)= И/Х*1000 К(э)= Э/Х*1000 К(м)=К(и)-К(э) І топ – Қазақстан бойынша ІІ топ – Атырау ІІІ топ –Қызылорда І V топ –Павлодар V топ –Астана қаласы Топтық жұмыс « SWOT талдау» әдісі«Қорытынды» Жұптық жұмыс «Проблемалап оқыту» әдісі халықтың көші-қонының өзгерісіне баға беріңіз S (күшті жақтары) W (әлсіз жақтары) O (мүмкіндіктері) T(қауіп-қатері)

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Қалыптасқан кең ауқымды дағдылар оқушылардың өз білімдерін кез-келген жағдайға қалай бейімдеу керек екенін біліп,

12 слайд
Қалыптасқан кең ауқымды дағдылар оқушылардың өз білімдерін кез-келген жағдайға қалай бейімдеу керек екенін біліп, болашақта кездесуі мүмкін кез-келген күрделі тапсырмаларды шешуге кепіл бола алады. Ал, бұл дағдыларды дамыту оқу бағдарламаларының жүйелі түрде жүзеге асуына байланысты болмақ. Сабақты жоспарлау – мақсатқа жетудің жолдарын жо c парлау

12 слайд

Қалыптасқан кең ауқымды дағдылар оқушылардың өз білімдерін кез-келген жағдайға қалай бейімдеу керек екенін біліп, болашақта кездесуі мүмкін кез-келген күрделі тапсырмаларды шешуге кепіл бола алады. Ал, бұл дағдыларды дамыту оқу бағдарламаларының жүйелі түрде жүзеге асуына байланысты болмақ. Сабақты жоспарлау – мақсатқа жетудің жолдарын жо c парлау

Назарларыңызға рахмет!

13 слайд
Назарларыңызға рахмет!

13 слайд

Назарларыңызға рахмет!