Баяндама "География сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалану"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Аудандық педагогикалық тамыз кеңесі
БАЯНДАМА
«География сабағында саралау әдістерін
тиімді пайдалану»
«Бітік мектеп-бөбекжай кешені»
КММ-нің география пәні мұғалімі
Ахмадиева Жұлдыз Айбарқызы
1 слайд
Аудандық педагогикалық тамыз кеңесі БАЯНДАМА «География сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалану» «Бітік мектеп-бөбекжай кешені» КММ-нің география пәні мұғалімі Ахмадиева Жұлдыз Айбарқызы
2 слайд
Мақсаты: Білім беру мазмұнын
жаңарту шеңберінде география
сабағында саралау әдістерін тиімді
пайдалануды меңгеру
2 слайд
Мақсаты: Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде география сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалануды меңгеру
3 слайд
Дағдыларды
дамыту
Мұғалім не
істеуі керек? әрі әр оқушының
қажеттілігін ашуға
негіздей ала ма?
Оқыту үдерісі мен мазмұнды дұрыс саралау және
олардың түрлерін тиімді таңдай алу.
3 слайд
Дағдыларды дамыту Мұғалім не істеуі керек? әрі әр оқушының қажеттілігін ашуға негіздей ала ма? Оқыту үдерісі мен мазмұнды дұрыс саралау және олардың түрлерін тиімді таңдай алу.
4 слайд
Саралап оқыту – әрбір оқушының жеке
қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен
нұсқауларды, материал мен әдіс-тәсілдерді іріктеп
қол дану үдерісі, оқушыларды оқуға ынталандыруға,
шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау
дағдыларын дамытатын оқыту тәсілі. Саралап
оқыту оқушылардың білімін жан-жақты
дамытуды, оларды қызықтыратын тапсырмаларды
түрлендіріп беруді көздейді. Деңгейлік тапсырмалар
– оқушының біліміне, мүмкіндігіне, сұранысы мен
қабілетіне сәйкес дайындалған сатылы жұмыстар
жүйесі. Деңгейлік әдістің маңыздылығы – оқушының
шығармашылықпен белсенді жұмыс істеуін
дамытады, әр оқушыны өздігінен үйренуге баулиды.
4 слайд
Саралап оқыту – әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды, материал мен әдіс-тәсілдерді іріктеп қол дану үдерісі, оқушыларды оқуға ынталандыруға, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытатын оқыту тәсілі. Саралап оқыту оқушылардың білімін жан-жақты дамытуды, оларды қызықтыратын тапсырмаларды түрлендіріп беруді көздейді. Деңгейлік тапсырмалар – оқушының біліміне, мүмкіндігіне, сұранысы мен қабілетіне сәйкес дайындалған сатылы жұмыстар жүйесі. Деңгейлік әдістің маңыздылығы – оқушының шығармашылықпен белсенді жұмыс істеуін дамытады, әр оқушыны өздігінен үйренуге баулиды.
5 слайд
Саралап оқыту дегеніміз- бір материалды
барлық оқушыларға әртүрлі оқыту тәсілдерін
қолданып оқыту дегенді білдіреді және
мұғаліммен әрбір оқушының қабілетіне қарай
тапсырмаларды қиындық деңгейі бойынша
жіктей отырып, сабақты ұйымдастыруды талап
етеді.
5 слайд
Саралап оқыту дегеніміз- бір материалды барлық оқушыларға әртүрлі оқыту тәсілдерін қолданып оқыту дегенді білдіреді және мұғаліммен әрбір оқушының қабілетіне қарай тапсырмаларды қиындық деңгейі бойынша жіктей отырып, сабақты ұйымдастыруды талап етеді.
6 слайд
Оқу мақсаты – күтілетін нәтижеге қол жеткізу
Сабақ мақсаты – күтілетін нәтижелер жиынтығы
Ұзақ мерзімді жоспар
4 - бөлім. Әлеуметтік
география
Тақырып: Дүниежүзі
халқының миграциясы
Оқу мақсаты:
9.4.1.2 – дүниежүзі
халқы көші-қонының
басты бағыттарын,
себеп-салдарын
түсіндіреді; •
халықтың көші-қонына қатысты
терминдердің мағынасын ашу,
салаларын жіктей алады,
•
көші-қонының себеп салдарын
анықтау, көші-қон сальдосын
есептеу
•
халықтың көші-қонына қатысты
мәселелердің шешу жолдарын
ұсыну, ел экономикасындағы орнына
баға беру География
6 слайд
Оқу мақсаты – күтілетін нәтижеге қол жеткізу Сабақ мақсаты – күтілетін нәтижелер жиынтығы Ұзақ мерзімді жоспар 4 - бөлім. Әлеуметтік география Тақырып: Дүниежүзі халқының миграциясы Оқу мақсаты: 9.4.1.2 – дүниежүзі халқы көші-қонының басты бағыттарын, себеп-салдарын түсіндіреді; • халықтың көші-қонына қатысты терминдердің мағынасын ашу, салаларын жіктей алады, • көші-қонының себеп салдарын анықтау, көші-қон сальдосын есептеу • халықтың көші-қонына қатысты мәселелердің шешу жолдарын ұсыну, ел экономикасындағы орнына баға беру География
7 слайд
Саралап оқыту- оқушылардың танымдық іс-әрекетін жетілдіру
Саралау әдістері
«Дереккөздер» «Диалог және
қолдау көрсету »
«Тапсырма»
Берілген аумақтар бойынша көші-қон басты
бағыттарын, себеп-салдары мен сальдосын
есептеңіз.(телефоннан қажетті мәліметтерді
іздестіру арқылы)
К(и)= И/Х*1000
К(э)= Э/Х*1000
К(м)=К(и)-К(э)
І топ – Қазақстан бойынша
ІІ топ – Атырау
ІІІ топ –Қызылорда
І V топ –Павлодар
V топ –Астана қаласы Топтық жұмыс
« SWOT талдау»
әдісі«Қорытынды»
Жұптық жұмыс
«Проблемалап
оқыту» әдісі
халықтың көші-қонының
өзгерісіне баға беріңіз
S (күшті жақтары) W (әлсіз жақтары)
O (мүмкіндіктері) T(қауіп-қатері)
7 слайд
Саралап оқыту- оқушылардың танымдық іс-әрекетін жетілдіру Саралау әдістері «Дереккөздер» «Диалог және қолдау көрсету » «Тапсырма» Берілген аумақтар бойынша көші-қон басты бағыттарын, себеп-салдары мен сальдосын есептеңіз.(телефоннан қажетті мәліметтерді іздестіру арқылы) К(и)= И/Х*1000 К(э)= Э/Х*1000 К(м)=К(и)-К(э) І топ – Қазақстан бойынша ІІ топ – Атырау ІІІ топ –Қызылорда І V топ –Павлодар V топ –Астана қаласы Топтық жұмыс « SWOT талдау» әдісі«Қорытынды» Жұптық жұмыс «Проблемалап оқыту» әдісі халықтың көші-қонының өзгерісіне баға беріңіз S (күшті жақтары) W (әлсіз жақтары) O (мүмкіндіктері) T(қауіп-қатері)
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Қалыптасқан кең ауқымды дағдылар
оқушылардың өз білімдерін кез-келген жағдайға
қалай бейімдеу керек екенін біліп, болашақта
кездесуі мүмкін кез-келген күрделі тапсырмаларды
шешуге кепіл бола алады. Ал, бұл дағдыларды
дамыту оқу бағдарламаларының жүйелі түрде
жүзеге асуына байланысты болмақ. Сабақты жоспарлау – мақсатқа жетудің
жолдарын жо c парлау
12 слайд
Қалыптасқан кең ауқымды дағдылар оқушылардың өз білімдерін кез-келген жағдайға қалай бейімдеу керек екенін біліп, болашақта кездесуі мүмкін кез-келген күрделі тапсырмаларды шешуге кепіл бола алады. Ал, бұл дағдыларды дамыту оқу бағдарламаларының жүйелі түрде жүзеге асуына байланысты болмақ. Сабақты жоспарлау – мақсатқа жетудің жолдарын жо c парлау
13 слайд
Назарларыңызға рахмет!
13 слайд
Назарларыңызға рахмет!