Баяндама "География сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалану"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Баяндама "География сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалану"

Материал туралы қысқаша түсінік
География сабағында саралау әдістерін тиімді пайдаланудың жолдары
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Аудандық педагогикалық тамыз кеңесі БАЯНДАМА «География сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалану» «Бітік мектеп-бөбекжай ке

#1 слайд
Аудандық педагогикалық тамыз кеңесі БАЯНДАМА «География сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалану» «Бітік мектеп-бөбекжай кешені» КММ-нің география пәні мұғалімі Ахмадиева Жұлдыз Айбарқызы

1 слайд

Аудандық педагогикалық тамыз кеңесі БАЯНДАМА «География сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалану» «Бітік мектеп-бөбекжай кешені» КММ-нің география пәні мұғалімі Ахмадиева Жұлдыз Айбарқызы

Мақсаты: Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде география сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалануды меңгеру

#2 слайд
Мақсаты: Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде география сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалануды меңгеру

2 слайд

Мақсаты: Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде география сабағында саралау әдістерін тиімді пайдалануды меңгеру

Дағдыларды дамыту Мұғалім не істеуі керек? әрі әр оқушының қажеттілігін ашуға негіздей ала ма? Оқыту үдерісі мен мазмұнды

#3 слайд
Дағдыларды дамыту Мұғалім не істеуі керек? әрі әр оқушының қажеттілігін ашуға негіздей ала ма? Оқыту үдерісі мен мазмұнды дұрыс саралау және олардың түрлерін тиімді таңдай алу.

3 слайд

Дағдыларды дамыту Мұғалім не істеуі керек? әрі әр оқушының қажеттілігін ашуға негіздей ала ма? Оқыту үдерісі мен мазмұнды дұрыс саралау және олардың түрлерін тиімді таңдай алу.

Саралап оқыту – әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды, материал мен әдіс-тәс

#4 слайд
Саралап оқыту – әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды, материал мен әдіс-тәсілдерді іріктеп қол дану үдерісі, оқушыларды оқуға ынталандыруға, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытатын оқыту тәсілі. Саралап оқыту оқушылардың білімін жан-жақты дамытуды, оларды қызықтыратын тапсырмаларды түрлендіріп беруді көздейді. Деңгейлік тапсырмалар – оқушының біліміне, мүмкіндігіне, сұранысы мен қабілетіне сәйкес дайындалған сатылы жұмыстар жүйесі. Деңгейлік әдістің маңыздылығы – оқушының шығармашылықпен белсенді жұмыс істеуін дамытады, әр оқушыны өздігінен үйренуге баулиды.

4 слайд

Саралап оқыту – әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды, материал мен әдіс-тәсілдерді іріктеп қол дану үдерісі, оқушыларды оқуға ынталандыруға, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытатын оқыту тәсілі. Саралап оқыту оқушылардың білімін жан-жақты дамытуды, оларды қызықтыратын тапсырмаларды түрлендіріп беруді көздейді. Деңгейлік тапсырмалар – оқушының біліміне, мүмкіндігіне, сұранысы мен қабілетіне сәйкес дайындалған сатылы жұмыстар жүйесі. Деңгейлік әдістің маңыздылығы – оқушының шығармашылықпен белсенді жұмыс істеуін дамытады, әр оқушыны өздігінен үйренуге баулиды.

Саралап оқыту дегеніміз- бір материалды барлық оқушыларға әртүрлі оқыту тәсілдерін қолданып оқыту дегенді б

#5 слайд
Саралап оқыту дегеніміз- бір материалды барлық оқушыларға әртүрлі оқыту тәсілдерін қолданып оқыту дегенді білдіреді және мұғаліммен әрбір оқушының қабілетіне қарай тапсырмаларды қиындық деңгейі бойынша жіктей отырып, сабақты ұйымдастыруды талап етеді.

5 слайд

Саралап оқыту дегеніміз- бір материалды барлық оқушыларға әртүрлі оқыту тәсілдерін қолданып оқыту дегенді білдіреді және мұғаліммен әрбір оқушының қабілетіне қарай тапсырмаларды қиындық деңгейі бойынша жіктей отырып, сабақты ұйымдастыруды талап етеді.

Оқу мақсаты – күтілетін нәтижеге қол жеткізу Сабақ мақсаты – күтілетін нәтижелер жиынтығы Ұзақ мерзімді жоспар 4 - бөлім. Ә

#6 слайд
Оқу мақсаты – күтілетін нәтижеге қол жеткізу Сабақ мақсаты – күтілетін нәтижелер жиынтығы Ұзақ мерзімді жоспар 4 - бөлім. Әлеуметтік география Тақырып: Дүниежүзі халқының миграциясы Оқу мақсаты: 9.4.1.2 – дүниежүзі халқы көші-қонының басты бағыттарын, себеп-салдарын түсіндіреді; • халықтың көші-қонына қатысты терминдердің мағынасын ашу, салаларын жіктей алады, • көші-қонының себеп салдарын анықтау, көші-қон сальдосын есептеу • халықтың көші-қонына қатысты мәселелердің шешу жолдарын ұсыну, ел экономикасындағы орнына баға беру География

6 слайд

Оқу мақсаты – күтілетін нәтижеге қол жеткізу Сабақ мақсаты – күтілетін нәтижелер жиынтығы Ұзақ мерзімді жоспар 4 - бөлім. Әлеуметтік география Тақырып: Дүниежүзі халқының миграциясы Оқу мақсаты: 9.4.1.2 – дүниежүзі халқы көші-қонының басты бағыттарын, себеп-салдарын түсіндіреді; • халықтың көші-қонына қатысты терминдердің мағынасын ашу, салаларын жіктей алады, • көші-қонының себеп салдарын анықтау, көші-қон сальдосын есептеу • халықтың көші-қонына қатысты мәселелердің шешу жолдарын ұсыну, ел экономикасындағы орнына баға беру География

Саралап оқыту- оқушылардың танымдық іс-әрекетін жетілдіру Саралау әдістері «Дереккөздер» «Диалог және қолдау көрсету » «Тапсы

#7 слайд
Саралап оқыту- оқушылардың танымдық іс-әрекетін жетілдіру Саралау әдістері «Дереккөздер» «Диалог және қолдау көрсету » «Тапсырма» Берілген аумақтар бойынша көші-қон басты бағыттарын, себеп-салдары мен сальдосын есептеңіз.(телефоннан қажетті мәліметтерді іздестіру арқылы) К(и)= И/Х*1000 К(э)= Э/Х*1000 К(м)=К(и)-К(э) І топ – Қазақстан бойынша ІІ топ – Атырау ІІІ топ –Қызылорда І V топ –Павлодар V топ –Астана қаласы Топтық жұмыс « SWOT талдау» әдісі«Қорытынды» Жұптық жұмыс «Проблемалап оқыту» әдісі халықтың көші-қонының өзгерісіне баға беріңіз S (күшті жақтары) W (әлсіз жақтары) O (мүмкіндіктері) T(қауіп-қатері)

7 слайд

Саралап оқыту- оқушылардың танымдық іс-әрекетін жетілдіру Саралау әдістері «Дереккөздер» «Диалог және қолдау көрсету » «Тапсырма» Берілген аумақтар бойынша көші-қон басты бағыттарын, себеп-салдары мен сальдосын есептеңіз.(телефоннан қажетті мәліметтерді іздестіру арқылы) К(и)= И/Х*1000 К(э)= Э/Х*1000 К(м)=К(и)-К(э) І топ – Қазақстан бойынша ІІ топ – Атырау ІІІ топ –Қызылорда І V топ –Павлодар V топ –Астана қаласы Топтық жұмыс « SWOT талдау» әдісі«Қорытынды» Жұптық жұмыс «Проблемалап оқыту» әдісі халықтың көші-қонының өзгерісіне баға беріңіз S (күшті жақтары) W (әлсіз жақтары) O (мүмкіндіктері) T(қауіп-қатері)

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

Қалыптасқан кең ауқымды дағдылар оқушылардың өз білімдерін кез-келген жағдайға қалай бейімдеу керек екенін біліп,

#12 слайд
Қалыптасқан кең ауқымды дағдылар оқушылардың өз білімдерін кез-келген жағдайға қалай бейімдеу керек екенін біліп, болашақта кездесуі мүмкін кез-келген күрделі тапсырмаларды шешуге кепіл бола алады. Ал, бұл дағдыларды дамыту оқу бағдарламаларының жүйелі түрде жүзеге асуына байланысты болмақ. Сабақты жоспарлау – мақсатқа жетудің жолдарын жо c парлау

12 слайд

Қалыптасқан кең ауқымды дағдылар оқушылардың өз білімдерін кез-келген жағдайға қалай бейімдеу керек екенін біліп, болашақта кездесуі мүмкін кез-келген күрделі тапсырмаларды шешуге кепіл бола алады. Ал, бұл дағдыларды дамыту оқу бағдарламаларының жүйелі түрде жүзеге асуына байланысты болмақ. Сабақты жоспарлау – мақсатқа жетудің жолдарын жо c парлау

Назарларыңызға рахмет!

#13 слайд
Назарларыңызға рахмет!

13 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
26.08.2020
1066
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі