Баяндама презеОқушылардың математика арқылы жауапкершілік, белсенділік, мақсатқа талпынушылық тәрізді тұлғалық қасиеттерін дамыту”
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“Бастауыш сынып
оқушыларының
математика арқылы
жауапкершілік, белсенділік,
мақсатқа талпынушылық тәрізді
тұлғалық қасиеттерін дамыту”
1 слайд
“Бастауыш сынып оқушыларының математика арқылы жауапкершілік, белсенділік, мақсатқа талпынушылық тәрізді тұлғалық қасиеттерін дамыту”
2 слайд
Тұлғалық қасиеттердің дамуында
Жеке көзқарастар жүйесі
жеке тұлғаның санасының,
сезімдерінің бірлігіне
сүйенеді.
Сенім жүйесі
жеке тұлғаның белсенді іс-
әрекетінен, оның
интеллектісіне, жігеріне,
эмоцияларына ықпал етеді .
2 слайд
Тұлғалық қасиеттердің дамуында Жеке көзқарастар жүйесі жеке тұлғаның санасының, сезімдерінің бірлігіне сүйенеді. Сенім жүйесі жеке тұлғаның белсенді іс- әрекетінен, оның интеллектісіне, жігеріне, эмоцияларына ықпал етеді .
3 слайд
мақсатқа
талпынушылық,
өмірге
талпыныс
батылдық
белсенділік
жауапкершілік
ұстамдылық
ұжымшылдық
Баланың
тұлғалық
қасиеттері
3 слайд
мақсатқа талпынушылық, өмірге талпыныс батылдық белсенділік жауапкершілік ұстамдылық ұжымшылдық Баланың тұлғалық қасиеттері
4 слайд
Баланың табиғи қабілеттерін, жеке бас
құзыреттілігін дамыта оқыту .
Жеке тұлғаны дамыту
коммуникативтік
құзыреттілік, әлеуметтік
құзыреттілік,
мәселені шешу
құзыреттілігі
танымдық
құзыреттілік
ақпараттық
құзыреттілік
4 слайд
Баланың табиғи қабілеттерін, жеке бас құзыреттілігін дамыта оқыту . Жеке тұлғаны дамыту коммуникативтік құзыреттілік, әлеуметтік құзыреттілік, мәселені шешу құзыреттілігі танымдық құзыреттілік ақпараттық құзыреттілік
5 слайд
Математика
өз бетінше
білім алу
дағдысы
өзін – өзі
тәрбиелеу
баланың
тұлғалық
қасиеттері
оқушылардың
интелектісін,
шығармашылық
ойлау қабілеті
алған білімді іс-
әрекетте еркін
қолдану дағдысы
5 слайд
Математика өз бетінше білім алу дағдысы өзін – өзі тәрбиелеу баланың тұлғалық қасиеттері оқушылардың интелектісін, шығармашылық ойлау қабілеті алған білімді іс- әрекетте еркін қолдану дағдысы
6 слайд
Осы мақсатқа жету үшін
мынадай міндеттер қойылды :
1».Математик –кәсіпкер» Математикалық
ойындардың қолданудың жолдары
2.Ертегі желісі бойынша қызықты есептер,
сөзжұмбақ құрастырудың әдіс – тәсілдерін үйрету
3. Логикалық есептерді шығарудың әдістері,
ұқсастырып өз ойынан құрастыру
4. Сайыстар өткізу
6 слайд
Осы мақсатқа жету үшін мынадай міндеттер қойылды : 1».Математик –кәсіпкер» Математикалық ойындардың қолданудың жолдары 2.Ертегі желісі бойынша қызықты есептер, сөзжұмбақ құрастырудың әдіс – тәсілдерін үйрету 3. Логикалық есептерді шығарудың әдістері, ұқсастырып өз ойынан құрастыру 4. Сайыстар өткізу
7 слайд
математикалық логика
оқушылар өз бетінше
оқуға, ізденуге, жеке
тапсырма орындауға,
ұжымдық жұмыстарға
үйренеді.
Математикалық тілде
сөйлеу машығын
қалыптастыру
Оқушының
тұлға ретінде
қалыптасуына
әсер ету;
Ақыл – ойын
және ерік пен
сезім
белсенділігін
арттыру
жауапкершілік,
белсенділік, мақсатқа
талпынушылық
қасиеттерін
тәрбиелейді
7 слайд
математикалық логика оқушылар өз бетінше оқуға, ізденуге, жеке тапсырма орындауға, ұжымдық жұмыстарға үйренеді. Математикалық тілде сөйлеу машығын қалыптастыру Оқушының тұлға ретінде қалыптасуына әсер ету; Ақыл – ойын және ерік пен сезім белсенділігін арттыру жауапкершілік, белсенділік, мақсатқа талпынушылық қасиеттерін тәрбиелейді
8 слайд
Математикалық оқулар
Т + 10 = ? 3 + КІР = ? 5 + ІК = ? С + 10 + А = ?
Қ + 10 + АҚ = ?
8 + КӨЗ = ? 100 + ім = ? 6 + н = ? 7 + к = ?
1».Математик –кәсіпкер» Математикалық ойындар
1
2
3
4
Мына шаршыға 1,2,3,4 цифрларының әрбір горизонталь және
вертикаль бойынша бірдей цифрлар болмайтындай етіп орналастыр
8 слайд
Математикалық оқулар Т + 10 = ? 3 + КІР = ? 5 + ІК = ? С + 10 + А = ? Қ + 10 + АҚ = ? 8 + КӨЗ = ? 100 + ім = ? 6 + н = ? 7 + к = ? 1».Математик –кәсіпкер» Математикалық ойындар 1 2 3 4 Мына шаршыға 1,2,3,4 цифрларының әрбір горизонталь және вертикаль бойынша бірдей цифрлар болмайтындай етіп орналастыр
9 слайд
Есік алдында 3 гүл өсіп тұр. Оның біреуі қызыл, біреуі сары
және біреуі көк. Сары гүл ортасында емес және қызыл гүлдің
қасында да емес. Онда гүлдер қалай орналасқан?
Ш: гүлдің суретін салып , сызба арқылы немесе гүлді бояу
арқылы шешуін табады.
2. Сюжетті логикалық есептер
9 слайд
Есік алдында 3 гүл өсіп тұр. Оның біреуі қызыл, біреуі сары және біреуі көк. Сары гүл ортасында емес және қызыл гүлдің қасында да емес. Онда гүлдер қалай орналасқан? Ш: гүлдің суретін салып , сызба арқылы немесе гүлді бояу арқылы шешуін табады. 2. Сюжетті логикалық есептер
10 слайд
Ұқсас есеп құрастыр :
оқушының жұмысы: допты түсіне қарай
орналастыр суретін сал
10 слайд
Ұқсас есеп құрастыр : оқушының жұмысы: допты түсіне қарай орналастыр суретін сал
11 слайд
Сурет бойынша есеп құрастыр
Логикалық есептерді шығарудың әдістері ұқсастырып, өз ойынан құрастыру
4 бала екі доңғалақты және үш доңғалақты велосипед теуіп
жүр. Барлық доңғалақтарының саны 9 болса,екі доңғалақты
велосипед нешеу,үш доңғалақты велосипед нешеу? 9= 5+4
9=6+3 4 велосипед 2дөңгелекті 3 велосипед 3дөңгелекті
1велосипед
11 слайд
Сурет бойынша есеп құрастыр Логикалық есептерді шығарудың әдістері ұқсастырып, өз ойынан құрастыру 4 бала екі доңғалақты және үш доңғалақты велосипед теуіп жүр. Барлық доңғалақтарының саны 9 болса,екі доңғалақты велосипед нешеу,үш доңғалақты велосипед нешеу? 9= 5+4 9=6+3 4 велосипед 2дөңгелекті 3 велосипед 3дөңгелекті 1велосипед
12 слайд
3. Ертегі желісі бойынша қызықты есептер
құрастырудың әдіс – тәсілдері ертегі,өтірік
өлең,сөзжұмбақ құру
Кірпінің олжасы
Бір алмасы солында,
Екі алма оңында.
Неше алма барлығы,
Бірі жатса жонында? 1+2+1=4
Оқушының шығармашылық жұмысы:
Кірпіде болып еді төрт алма
Сыйлады ол досына 3 алма
Қалды енді неше алма ?
12 слайд
3. Ертегі желісі бойынша қызықты есептер құрастырудың әдіс – тәсілдері ертегі,өтірік өлең,сөзжұмбақ құру Кірпінің олжасы Бір алмасы солында, Екі алма оңында. Неше алма барлығы, Бірі жатса жонында? 1+2+1=4 Оқушының шығармашылық жұмысы: Кірпіде болып еді төрт алма Сыйлады ол досына 3 алма Қалды енді неше алма ?
13 слайд
Оқушының жауабы :
Кірпілер алмаға таласып жатыр.Оларға көмектесуге тиін келді. Тиін әр
кірпіге бір алмадан берсе, бір алма артылып қалады. Ал әр кірпіге екі
алмадан берсе, екі алма жетпей қалады. Неше кірпі бар? Неше алма бар?
Суретін салады немесе дайын суреттер бойынша жұмыс
жүргізеді
2 2
13 слайд
Оқушының жауабы : Кірпілер алмаға таласып жатыр.Оларға көмектесуге тиін келді. Тиін әр кірпіге бір алмадан берсе, бір алма артылып қалады. Ал әр кірпіге екі алмадан берсе, екі алма жетпей қалады. Неше кірпі бар? Неше алма бар? Суретін салады немесе дайын суреттер бойынша жұмыс жүргізеді 2 2
14 слайд
табиғи
қабілеттері,
жеке бас
құзыреттілігінің
дамуы
логикалық есептерді
дұрыс талдай білді
өз ойларын
математика
тілімен өрнектей
білуі
өмірмен
байланыстыра
білу талаптары
жауапкершілік, белсенділік
мақсатқа талпынушылық
қасиеті
математика
теориясы
бойынша талдау
жұмысын
жүргізуді
есеп түрлерін салыстыра
отырып баға беру білімдері
артты.
14 слайд
табиғи қабілеттері, жеке бас құзыреттілігінің дамуы логикалық есептерді дұрыс талдай білді өз ойларын математика тілімен өрнектей білуі өмірмен байланыстыра білу талаптары жауапкершілік, белсенділік мақсатқа талпынушылық қасиеті математика теориясы бойынша талдау жұмысын жүргізуді есеп түрлерін салыстыра отырып баға беру білімдері артты.
15 слайд
Өз көзқарастарының
болуы,
сын тұрғысынан
ойлай алуы,
креативті,
шығармашыл
болуы
басқамен бірлесіп
белгілі бір нәтижеге
жету үшін жұмыс
істей алуы,
өзі жеке
шығармашылықпен
қызмет ете алуы.
Оқытудың технологияларын
пайдаланып, оқу-тәрбие үрдісін
жаңаша ұйымдастыруда оқушының
қабілеттері
15 слайд
Өз көзқарастарының болуы, сын тұрғысынан ойлай алуы, креативті, шығармашыл болуы басқамен бірлесіп белгілі бір нәтижеге жету үшін жұмыс істей алуы, өзі жеке шығармашылықпен қызмет ете алуы. Оқытудың технологияларын пайдаланып, оқу-тәрбие үрдісін жаңаша ұйымдастыруда оқушының қабілеттері