Баяндама: Сынып жетекшісінің оқушы өміріндегі алатын орны
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:
«Сынып жетекшісінің
оқушы өміріндегі алатын
орны»
1 слайд
Тақырыбы: «Сынып жетекшісінің оқушы өміріндегі алатын орны»
2 слайд
Әріптестермен
бірлесіп оқыту мен
тәрбиелеуде сынып
жетекшілердің
бала тәрбиесіндегі
жауапкершілігі
мен ролі туралы
кәсіби пікір алмасу М А Қ С А Т ЫМ А Қ С А Т Ы
2 слайд
Әріптестермен бірлесіп оқыту мен тәрбиелеуде сынып жетекшілердің бала тәрбиесіндегі жауапкершілігі мен ролі туралы кәсіби пікір алмасу М А Қ С А Т ЫМ А Қ С А Т Ы
3 слайд
Сынып жетекшісінің негізгі мақсаты-
мектеп оқушыларын қоғамның
белсенді және саналы азамат етіп
тәрбиелеуге барынша ықпал жасау.
Сынып жетекшісі, сыныптағы әрбір
жеке тұлғаның ғылыми
дүниетанымын қалыптастырудың,
адамгершілік қасиеттерін, еңбекке
сүйіспеншілігін қамтамасыз етіп, жан-
жақты жарасымды дамуына жағдай
туғызу.
3 слайд
Сынып жетекшісінің негізгі мақсаты- мектеп оқушыларын қоғамның белсенді және саналы азамат етіп тәрбиелеуге барынша ықпал жасау. Сынып жетекшісі, сыныптағы әрбір жеке тұлғаның ғылыми дүниетанымын қалыптастырудың, адамгершілік қасиеттерін, еңбекке сүйіспеншілігін қамтамасыз етіп, жан- жақты жарасымды дамуына жағдай туғызу.
4 слайд
Сынып жетекшінің негізгі міндеті :
оқушының бойына адами қасиетті
дарытып, рухани тәрбие
беріп, мәдениетке шақыру. Ең биік
шыңында жеке тұлға қалыптастыру.
4 слайд
Сынып жетекшінің негізгі міндеті : оқушының бойына адами қасиетті дарытып, рухани тәрбие беріп, мәдениетке шақыру. Ең биік шыңында жеке тұлға қалыптастыру.
5 слайд
Күн сайынғы міндеті:
Сабақта
жоқ оқушыларды
белгілейді,
анықтайды
Сынып
оқушыларының
тамақтану кезіндегі
және мектеп ішінде
өздерін ұстай
білу мәдениетін
бақылайды Оқушылардың
киім киісін
бақылап отырадыСыныптағы
кезекшілікті
бақылауды
жүзеге
асырады
Сыныптың өзін - өзі
басқару
органдарына және
сыныптағы мектептік
өзін- өзі басқару
органдарының
өкілдеріне
педагогикалық
көмек көрсетеді
5 слайд
Күн сайынғы міндеті: Сабақта жоқ оқушыларды белгілейді, анықтайды Сынып оқушыларының тамақтану кезіндегі және мектеп ішінде өздерін ұстай білу мәдениетін бақылайды Оқушылардың киім киісін бақылап отырадыСыныптағы кезекшілікті бақылауды жүзеге асырады Сыныптың өзін - өзі басқару органдарына және сыныптағы мектептік өзін- өзі басқару органдарының өкілдеріне педагогикалық көмек көрсетеді
6 слайд
Ата-
ананың
біреуінің
болмауыОтбасынд
ағы
ажырау
және
жаңа
адамның
келуі Баланың
көзінше
теріс
қылықта
р жасауБақылау-
сыздықТұрмыстағы
ұрыс-
жанжал Баланың
табиғи
психологиял
ық
ерекшелігін
ескермеуБаланы
ң жан
дүниесі
не көңіл
бөлмеу
Ата-
ананың
бос
уақытын
ың
болмауы
www.ZHARAR.com
6 слайд
Ата- ананың біреуінің болмауыОтбасынд ағы ажырау және жаңа адамның келуі Баланың көзінше теріс қылықта р жасауБақылау- сыздықТұрмыстағы ұрыс- жанжал Баланың табиғи психологиял ық ерекшелігін ескермеуБаланы ң жан дүниесі не көңіл бөлмеу Ата- ананың бос уақытын ың болмауы www.ZHARAR.com
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Зорлық зомбылықсыз балалық шақ сауалнамасының
қорытындысы
Сізге қатысты з Мектептегі құрдастарыңызбен Сізге Сізге жасалған
зорлық туралы зорлық жасалды ма? қатысты зорлық жасалды ма?
кімге айттыңыз?
12 слайд
Зорлық зомбылықсыз балалық шақ сауалнамасының қорытындысы Сізге қатысты з Мектептегі құрдастарыңызбен Сізге Сізге жасалған зорлық туралы зорлық жасалды ма? қатысты зорлық жасалды ма? кімге айттыңыз?
13 слайд
Қиын балаларме
н жұмыс жасау
әдістеріӘңгімелесу әдісі
Сұхбаттасу әдісіСауалнама әді
сі
Тест әдісі Құжаттарды тексеру
www.ZHARAR.comҚиын балаларме
н жұмыс жасау
әдістері
13 слайд
Қиын балаларме н жұмыс жасау әдістеріӘңгімелесу әдісі Сұхбаттасу әдісіСауалнама әді сі Тест әдісі Құжаттарды тексеру www.ZHARAR.comҚиын балаларме н жұмыс жасау әдістері
14 слайд
14 слайд