1 слайд
Сулейманова Айша Алпысбаевна
Абай атындағы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
I санатты III (негізгі )деңгейлік ба ғдарлама
бойынша сертификатталған
2 слайд
3 слайд
Мақсаты:
Тыңдалым және айтылым
дағдыларының өзара тығыз байланысын
ескере отырып, сыныпта оқушылардың
айтылым дағдысын қалыптастырудың
негізгі жолдарын түсіндіру
4 слайд
Айтылым әрекетін ұйымдастырудың
бес тәсілі
Еліктеу Қарқынды
сөйлеу
Тасымалдау Жауапкершілік
Тұлғаралық
5 слайд
6 слайд
7 слайд
Жақсы сөйлеуге дағдылануы өте маңызды.
Ол мұғалім сұрағына қысқа жауап түрінде емес өзінің
қойған сұрағы мен пікірінен байқалады.
Мысалы:
М: Бүгінгі жағдайыңыз қалай?
О: Өте жақсы ,рахмет.Сіздің ше?
М: Бұл эссенің негізгі идеясы не?
О: Табиғатты аялау
М: Сонымен,бірінші сұраққа не жаздыңыз?
О: Мен,сенімсіз болғандықтан бос қалдырдым.
8 слайд
Арнайы ақпаратты тасымалдау немесе ауыстыру мақсатында жүзеге
асырылатын тасымалдау тілі - тіл үйренуден кеңейтілген тәсіл
Мысалы:
М: Бұл эссенің негізгі идеясы не?
О: Адамдардың, жан-жанурларлың,өсімдіктердің тіршілігі
табиғатпен байланысты
М: Тікелей байланысты дегенді қалай түсіндіресің?
О: Тіршілік ету үшін адам тамақтанады,тамақты әрине табиғаттан алады.
Сол үшін әрқашанда табиғатты аялап қорғау менің міндітім деп ойлаймын.
9 слайд
10 слайд
11 слайд
Айтылым дағдысын
арттыратын ойындар Айтылым дағдысын
арттыратын
қарапайым жеңіл
әдістер Айтылым дағдысын
арттыратын күрделі
әдістер
«Танысу» ойыны
Мысалы: Бір оқушы өз
есімін және өзі жақсы
көретін ісін қосып
айтады.Менің есімім
Жанерке. Мен секіруді
ұнатамын.Келесі оқушы
алдыңғы мәліметті
қайталайды да нені жақсы
көрітінін қосып
айтады.Осылай
жалғасады да,ойын
соңында оқушылардың
сөйлеу дағдылары
жетіледі. Оқушылар кезекпен
орнынан тұрып,өзінің
үйі,отбасы және сүйікті
астары туралы
әңгімелейді.Өздері білетін
әзіл әңгімелерін баяндауға
болады.Өздеріне таныс
тақырыпта әңгімелесу
олардың сөйлеуге деген
қорқыныштарын сейілтіп,
топ алдында сөйлеу
дағдылары қалыптасады. Оқушылар өздері оқыған
кітаптың мазмұнын
сыныптастары алдында
айтып беруді
ұйымдастыруға болады.
Таныстырылымы
бойынша мұғалім сөздің
көлемі, мазмұны,уақыты
бойынша кері-байланыс
беріп оларды жақсарту
мақстында нақты
кеңестер ұсынады.
12 слайд
Сценарийлер Оқырмандар театры
Оқушылар таныс тақырыптары
бойынша сценарий таңдап алуы
маңызды.Мұндай әрекетті
ұйымдастыруда оқушылардың
сынып алдында қобалжуын
жеңуге ықпалын тигізеді.
Мысалы:
Дүкендегі сатушы мен
тұтынушы», «Телефон арқылы
әңгімелесу», «Тілші мен
оқушы» т.б. Бұл әдіс арқылы әрбір
оқушы тұтас бір мәтіннің
белгілі бір бөлігін оқиды.Бұл
жерде маңыздысы олар
мәтінді тек оқып қана
қоймай,дауыс ырғағына мән
беріп,ым-ишара арқылы
және қимыл қозғалыспен
көрсету арқылы оқиды.
13 слайд
14 слайд
Назарларыңызға рахмет !
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз