1 слайд
2 слайд
Ақырын жүріп анық бас,
Еңбегі кетпес далаға.
Ұстаздық еткен жалықпас
Үйретуден балаға..
(А.Құнанбаев)Ақырын жүріп анық бас,
Еңбегі кетпес далаға.
Ұстаздық еткен жалықпас
Үйретуден балаға..
(А.Құнанбаев)
3 слайд
4 слайд
Мақсаты:
Өмірдің барлық саласында белсенді, шығармашылық іс -
әрекетіне қабілетті, еркін және жан – жақты жетілген тұлға
тәрбиелеу. Мақсаты:
Өмірдің барлық саласында белсенді, шығармашылық іс -
әрекетіне қабілетті, еркін және жан – жақты жетілген тұлға
тәрбиелеу. Оқушылардың ойлау қабілетін ойын элементтері арқылы дамыту. Оқушылардың ойлау қабілетін ойын элементтері арқылы дамыту.
Оқушылардың білімге ықыласын, ынтасын, қызығушылығын
арттыру жолың қо л дану. Оқушылардың білімге ықыласын, ынтасын, қызығушылығын
арттыру жолың қо л дану.
5 слайд
«Ең қарапайым мәселені қозғайтын ойындардың өзінде
ғылыми жұмысқа ұқсас жалпы элементтер көп кездеседі. Екі
жағдайда да (ойын мен ғылыми жұмыс) ең бастысы койылған
мақсаттың болуы, сонан соң қиындықтың болуы, оны жеңу,
жаңалықты ашу қуаныш. Міне, сондықтан да, бар адамдарды,
жасына карамастан, ойын өзіне тартып тұрады.»
Атақты француз ғалымы Луй де Брайль «Ең қарапайым мәселені қозғайтын ойындардың өзінде
ғылыми жұмысқа ұқсас жалпы элементтер көп кездеседі. Екі
жағдайда да (ойын мен ғылыми жұмыс) ең бастысы койылған
мақсаттың болуы, сонан соң қиындықтың болуы, оны жеңу,
жаңалықты ашу қуаныш. Міне, сондықтан да, бар адамдарды,
жасына карамастан, ойын өзіне тартып тұрады.»
Атақты француз ғалымы Луй де Брайль
6 слайд
Оқу Оқу
Дәстүрлі сабақДәстүрлі сабақ Ойын элементтерін Ойын элементтерін
қолдануқолдану
Қызығушылығы Қызығушылығы
төмен , мәліметі төмен , мәліметі
шектеулі шектеулі Қызығушылығы Қызығушылығы
жоғары мәлімет жоғары мәлімет
көздерін көздерін
оқушылырдың өздері оқушылырдың өздері
іздейді іздейді
7 слайд
Оқыту мақсаты
Оқыту мақсаты
Дәстүрлі сабақ
Дәстүрлі сабақ Ойын элементтерін Ойын элементтерін
қолдануқолдануОйын элементтерін Ойын элементтерін
қолдануқолдану
Оқу өз мақсатына
жетеді Оқу өз мақсатына
жетеді Ойлауға үйрету, жеке
тұлға болып
қалыптас у ға көмектесуОйлауға үйрету, жеке
тұлға болып
қалыптас у ға көмектесу
Оқушы материалды
қайталасаОқушы материалды
қайталаса
Оқушы жаттап алса
Оқушы жаттап алса Тілін,айтылған ойды
дәлелдеу қабілетін
дамыту.Тілін,айтылған ойды
дәлелдеу қабілетін
дамыту.
Басқалардың
ойымен санасуға
үйретуБасқалардың
ойымен санасуға
үйрету
8 слайд
Дәстүрлі сабақДәстүрлі сабақ
Сөйлейді,
бала
тыңдайды Сөйлейді,
бала
тыңдайды Бағыттаушы,
бақылаушы,
тыңдаушыБағыттаушы,
бақылаушы,
тыңдаушы
Ойын элементтеріОйын элементтері
Мұғалім - оқушыМұғалім - оқушы
Мұғалім – топ - оқушыМұғалім – топ - оқушы
Оқушы - оқушыОқушы - оқушы
Оқушы - топОқушы - топ
9 слайд
Оқушы Оқушы
Дәстүрлі Дәстүрлі
сабақсабақ Ойын
элементтері
Жеке оқу
басшылыққа
алынады Бір-бірімен ақыл-
дасады,сөйлеу
мәдениетіне
үйренеді
Оқушы
материалды тез
жаттап алады Топтық жұмыс
барысында қарым-
қатынас жасайды.
Сыныпта белсен-
ділік пен ұйым-
шылдық пайда
болады
..
Лидер өзі
шығады .Бала өз қабыл-
дағанын ешкімге
айтпайды,өзімшіл
болады
10 слайд
Б а ғ аБ а ғ а
Дәстүрлі сабақ Ойын
элементтері
Баға бір жүйемен Баға бір жүйемен
бағаланадыбағаланады Бақылау арқылы ,ой-Бақылау арқылы ,ой-
өрісінің өсу деңгейіне , өрісінің өсу деңгейіне ,
жеткен жетістіктеріне жеткен жетістіктеріне
қарай бағаланадықарай бағаланады .
11 слайд
Ойын
элементтері Ойын
элементтері
Оқушылардың
шығармашыл
ы-
ғын арттыруОқушылардың
шығармашыл
ы-
ғын арттыру Жеке тұлға
тәрбиелеуЖеке тұлға
тәрбиелеу
12 слайд
Ойын элемменттерін
қолдануШығармашылық
деңгейін анықтау.
Баланың қай салаға
ыңғайы бар ,соған
қарап топтау, бақылау,
қалыптастыру
Қызығушылығын,
шығармашылығы мен
таным белсенділігін
арттыру
Оқу мүмкіндігіне
сай тапсырмалар
беру Шығармашылыққа
баулу кезінде
кездесетін
қиындықтарды
ескеруМұғалім өз ісіне
ізденімпаздықпен
қарап, сабақты
шығармашылықпен
өткізу
13 слайд
Тапсырманың
мақсаты Тапсырманың
мақсаты
Шығармашылық
бағытыШығармашылық
бағыты
Күтілетін
нәтижесі Күтілетін
нәтижесі “ Әрбір бала – болашақ данышпан”
деген қағиданы ұстана отырып,
балаларды қиялдай білуге және ойын
ашық та мазмұнды жеткізуге
машықтандыру. Балалардың
жылдам ойлап, шешімін таба білуі,
іс-әрекет нәтижесін тілмен
жеткізе білуі “ Әрбір бала – болашақ данышпан”
деген қағиданы ұстана отырып,
балаларды қиялдай білуге және ойын
ашық та мазмұнды жеткізуге
машықтандыру. Балалардың
жылдам ойлап, шешімін таба білуі,
іс-әрекет нәтижесін тілмен
жеткізе білуі
Белгілі тақырып бойынша сөйлеу
мәдениеті мен қиыннан қиыстыруға
үйрету, сиқырлы объектілер әдісі-
образға еніп сөйлеу, тақырыптық
диалогтар құрастыру. Бір-бірімен
ақылдасу, сөйлеу
мәдениетінің , с ыныпта белсенділік пен
ұйымшылдық пайда болуы
..Белгілі тақырып бойынша сөйлеу
мәдениеті мен қиыннан қиыстыруға
үйрету, сиқырлы объектілер әдісі-
образға еніп сөйлеу, тақырыптық
диалогтар құрастыру. Бір-бірімен
ақылдасу, сөйлеу
мәдениетінің , с ыныпта белсенділік пен
ұйымшылдық пайда болуы
..
Жаңалықты, ұйымшылдықты сезіну,
танымдық белсенділігінің артуы,
құрастыру шеберлігінің жақсаруы,
сөздік қорының артуы, өз ойын
тұжырымдап қорытынды шығаруы,
шығармашылық жұмысты асыға күтуі. Жаңалықты, ұйымшылдықты сезіну,
танымдық белсенділігінің артуы,
құрастыру шеберлігінің жақсаруы,
сөздік қорының артуы, өз ойын
тұжырымдап қорытынды шығаруы,
шығармашылық жұмысты асыға күтуі. О
й
ы
н
э
л
е
м
е
н
т
т
е
р
ін
қ
о
л
д
а
н
у
14 слайд
Сауат ашу сабағында
Қай әріп қай үйшікте
тұрады?
ойыныСауат ашу сабағында
Қай әріп қай үйшікте
тұрады?
ойыны «Буынға буын қос»
ойыны«Буынға буын қос»
ойыны«Менің есімім»
ойыны«Менің есімім»
ойыны
«Топтай біл»
ойыны«Топтай біл»
ойыны «Ойлан тап»
ойыны«Ойлан тап»
ойыны
15 слайд
16 слайд
Біз қоғамымыздың
қарыштап
дамуына өз үлесімізді
қосамыз!
17 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз