Материалдар / Баяндама. Тақырыбы: "Ойын элементтерін қолдана отырып шығармашыл тұлғаны қалыптастыру "
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Баяндама. Тақырыбы: "Ойын элементтерін қолдана отырып шығармашыл тұлғаны қалыптастыру "

Материал туралы қысқаша түсінік
Баяндама шығармашыл тұлға тәрбиелеуге арналған тәрбиешілер мен ұстаздарға үлгі ретінде пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Наурыз 2019
286
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

Ақырын жүріп анық бас, Еңбегі кетпес далаға.

2 слайд
Ақырын жүріп анық бас, Еңбегі кетпес далаға. Ұстаздық еткен жалықпас Үйретуден балаға.. (А.Құнанбаев)Ақырын жүріп анық бас, Еңбегі кетпес далаға. Ұстаздық еткен жалықпас Үйретуден балаға.. (А.Құнанбаев)

3 слайд

Мақсаты: Өмірдің барлық саласында белсенді, шығармашылық іс - әрекетіне қабілетті, еркін жән

4 слайд
Мақсаты: Өмірдің барлық саласында белсенді, шығармашылық іс - әрекетіне қабілетті, еркін және жан – жақты жетілген тұлға тәрбиелеу. Мақсаты: Өмірдің барлық саласында белсенді, шығармашылық іс - әрекетіне қабілетті, еркін және жан – жақты жетілген тұлға тәрбиелеу. Оқушылардың ойлау қабілетін ойын элементтері арқылы дамыту. Оқушылардың ойлау қабілетін ойын элементтері арқылы дамыту. Оқушылардың білімге ықыласын, ынтасын, қызығушылығын арттыру жолың қо л дану. Оқушылардың білімге ықыласын, ынтасын, қызығушылығын арттыру жолың қо л дану.

«Ең қарапайым мәселені қозғайтын ойындардың өзінде ғылыми жұмысқа ұқсас жалпы элементтер көп кездесе

5 слайд
«Ең қарапайым мәселені қозғайтын ойындардың өзінде ғылыми жұмысқа ұқсас жалпы элементтер көп кездеседі. Екі жағдайда да (ойын мен ғылыми жұмыс) ең бастысы койылған мақсаттың болуы, сонан соң қиындықтың болуы, оны жеңу, жаңалықты ашу қуаныш. Міне, сондықтан да, бар адамдарды, жасына карамастан, ойын өзіне тартып тұрады.» Атақты француз ғалымы Луй де Брайль «Ең қарапайым мәселені қозғайтын ойындардың өзінде ғылыми жұмысқа ұқсас жалпы элементтер көп кездеседі. Екі жағдайда да (ойын мен ғылыми жұмыс) ең бастысы койылған мақсаттың болуы, сонан соң қиындықтың болуы, оны жеңу, жаңалықты ашу қуаныш. Міне, сондықтан да, бар адамдарды, жасына карамастан, ойын өзіне тартып тұрады.» Атақты француз ғалымы Луй де Брайль

Оқу Оқу Дәстүрлі сабақДәстүрлі сабақ Ойын элементтерін Ойын элементтерін қолдануқолдану Қызығушылығы Қызығушылығы төмен , мәл

6 слайд
Оқу Оқу Дәстүрлі сабақДәстүрлі сабақ Ойын элементтерін Ойын элементтерін қолдануқолдану Қызығушылығы Қызығушылығы төмен , мәліметі төмен , мәліметі шектеулі шектеулі Қызығушылығы Қызығушылығы жоғары мәлімет жоғары мәлімет көздерін көздерін оқушылырдың өздері оқушылырдың өздері іздейді іздейді

Оқыту мақсаты Оқыту мақсаты Дәстүрлі сабақ Дәстүрлі сабақ Ойын элементтерін Ойын элементтерін қолдануқолдануОйын элементтер

7 слайд
Оқыту мақсаты Оқыту мақсаты Дәстүрлі сабақ Дәстүрлі сабақ Ойын элементтерін Ойын элементтерін қолдануқолдануОйын элементтерін Ойын элементтерін қолдануқолдану Оқу өз мақсатына жетеді Оқу өз мақсатына жетеді Ойлауға үйрету, жеке тұлға болып қалыптас у ға көмектесуОйлауға үйрету, жеке тұлға болып қалыптас у ға көмектесу Оқушы материалды қайталасаОқушы материалды қайталаса Оқушы жаттап алса Оқушы жаттап алса Тілін,айтылған ойды дәлелдеу қабілетін дамыту.Тілін,айтылған ойды дәлелдеу қабілетін дамыту. Басқалардың ойымен санасуға үйретуБасқалардың ойымен санасуға үйрету

Дәстүрлі сабақДәстүрлі сабақ Сөйлейді, бала тыңдайды Сөйлейді, бала тыңдайды Бағыттаушы, бақылаушы, тыңдаушыБағыттаушы,

8 слайд
Дәстүрлі сабақДәстүрлі сабақ Сөйлейді, бала тыңдайды Сөйлейді, бала тыңдайды Бағыттаушы, бақылаушы, тыңдаушыБағыттаушы, бақылаушы, тыңдаушы Ойын элементтеріОйын элементтері Мұғалім - оқушыМұғалім - оқушы Мұғалім – топ - оқушыМұғалім – топ - оқушы Оқушы - оқушыОқушы - оқушы Оқушы - топОқушы - топ

Оқушы Оқушы Дәстүрлі Дәстүрлі сабақсабақ Ойын элементтері Жеке оқу басшылыққа алынады Бір-бірімен ақыл- дасады,с

9 слайд
Оқушы Оқушы Дәстүрлі Дәстүрлі сабақсабақ Ойын элементтері Жеке оқу басшылыққа алынады Бір-бірімен ақыл- дасады,сөйлеу мәдениетіне үйренеді Оқушы материалды тез жаттап алады Топтық жұмыс барысында қарым- қатынас жасайды. Сыныпта белсен- ділік пен ұйым- шылдық пайда болады .. Лидер өзі шығады .Бала өз қабыл- дағанын ешкімге айтпайды,өзімшіл болады

Б а ғ аБ а ғ а Дәстүрлі сабақ Ойын элементтері Баға бір жүйемен Баға бір жүйемен бағаланадыбағаланады Бақылау арқылы ,ой-Бақыл

10 слайд
Б а ғ аБ а ғ а Дәстүрлі сабақ Ойын элементтері Баға бір жүйемен Баға бір жүйемен бағаланадыбағаланады Бақылау арқылы ,ой-Бақылау арқылы ,ой- өрісінің өсу деңгейіне , өрісінің өсу деңгейіне , жеткен жетістіктеріне жеткен жетістіктеріне қарай бағаланадықарай бағаланады .

Ойын элементтері Ойын элементтері Оқушылардың шығармашыл ы- ғын арттыруОқушылардың шығармашыл ы- ғын арттыру Жеке тұлға т

11 слайд
Ойын элементтері Ойын элементтері Оқушылардың шығармашыл ы- ғын арттыруОқушылардың шығармашыл ы- ғын арттыру Жеке тұлға тәрбиелеуЖеке тұлға тәрбиелеу

Ойын элемменттерін қолдануШығармашылық деңгейін анықтау. Баланың қай салаға ыңғайы бар ,соған қарап топтау, бақылау, қалыпта

12 слайд
Ойын элемменттерін қолдануШығармашылық деңгейін анықтау. Баланың қай салаға ыңғайы бар ,соған қарап топтау, бақылау, қалыптастыру Қызығушылығын, шығармашылығы мен таным белсенділігін арттыру Оқу мүмкіндігіне сай тапсырмалар беру Шығармашылыққа баулу кезінде кездесетін қиындықтарды ескеруМұғалім өз ісіне ізденімпаздықпен қарап, сабақты шығармашылықпен өткізу

Тапсырманың мақсаты Тапсырманың мақсаты Шығармашылық бағытыШығармашылық бағыты Күтілетін нәтижесі Күтілетін нәтижесі

13 слайд
Тапсырманың мақсаты Тапсырманың мақсаты Шығармашылық бағытыШығармашылық бағыты Күтілетін нәтижесі Күтілетін нәтижесі “ Әрбір бала – болашақ данышпан” деген қағиданы ұстана отырып, балаларды қиялдай білуге және ойын ашық та мазмұнды жеткізуге машықтандыру. Балалардың жылдам ойлап, шешімін таба білуі, іс-әрекет нәтижесін тілмен жеткізе білуі “ Әрбір бала – болашақ данышпан” деген қағиданы ұстана отырып, балаларды қиялдай білуге және ойын ашық та мазмұнды жеткізуге машықтандыру. Балалардың жылдам ойлап, шешімін таба білуі, іс-әрекет нәтижесін тілмен жеткізе білуі Белгілі тақырып бойынша сөйлеу мәдениеті мен қиыннан қиыстыруға үйрету, сиқырлы объектілер әдісі- образға еніп сөйлеу, тақырыптық диалогтар құрастыру. Бір-бірімен ақылдасу, сөйлеу мәдениетінің , с ыныпта белсенділік пен ұйымшылдық пайда болуы ..Белгілі тақырып бойынша сөйлеу мәдениеті мен қиыннан қиыстыруға үйрету, сиқырлы объектілер әдісі- образға еніп сөйлеу, тақырыптық диалогтар құрастыру. Бір-бірімен ақылдасу, сөйлеу мәдениетінің , с ыныпта белсенділік пен ұйымшылдық пайда болуы .. Жаңалықты, ұйымшылдықты сезіну, танымдық белсенділігінің артуы, құрастыру шеберлігінің жақсаруы, сөздік қорының артуы, өз ойын тұжырымдап қорытынды шығаруы, шығармашылық жұмысты асыға күтуі. Жаңалықты, ұйымшылдықты сезіну, танымдық белсенділігінің артуы, құрастыру шеберлігінің жақсаруы, сөздік қорының артуы, өз ойын тұжырымдап қорытынды шығаруы, шығармашылық жұмысты асыға күтуі. О й ы н э л е м е н т т е р ін қ о л д а н у

Сауат ашу сабағында Қай әріп қай үйшікте тұрады? ойыныСауат ашу сабағында Қай әріп қай үйшікте тұрады? ойыны «Буынға буын қо

14 слайд
Сауат ашу сабағында Қай әріп қай үйшікте тұрады? ойыныСауат ашу сабағында Қай әріп қай үйшікте тұрады? ойыны «Буынға буын қос» ойыны«Буынға буын қос» ойыны«Менің есімім» ойыны«Менің есімім» ойыны «Топтай біл» ойыны«Топтай біл» ойыны «Ойлан тап» ойыны«Ойлан тап» ойыны

15 слайд

Біз қоғамымыздың қарыштап дамуына өз үлесімізді қосамыз!

16 слайд
Біз қоғамымыздың қарыштап дамуына өз үлесімізді қосамыз!

17 слайд