Баяндама:"Қашықтықтан оқыту жағдайында оқушылардың кәсіби бағдарлау жұмысын атқару жолдары"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
"Қашықтықтан оқыту
жағдайында оқушылардың кәсіби
бағдарлау жұмысын атқару
жолдары"
Бейіндік ісі жөніндегі орынбасар Айтбаев.Т.Ж
2020-2021 оқу жылыА.Иманов атындағы жалпы орта
мектеп
1 слайд
"Қашықтықтан оқыту жағдайында оқушылардың кәсіби бағдарлау жұмысын атқару жолдары" Бейіндік ісі жөніндегі орынбасар Айтбаев.Т.Ж 2020-2021 оқу жылыА.Иманов атындағы жалпы орта мектеп
2 слайд
Кіріспе
•
Оқушыларға кәсіби бағдар беру және
болашақ мамандығын анықтап алуға ықпал
жасау мектеп алдында тұрған міндеттердің
бірі. Сондықтан психология мен
педагогикада осы мәселеге үлкен көңіл
аударылады. Әр мектептің оқушыларды
мамандыққа баулу және кәсіби бағдар беру
жұмысының жоспары құрылып, оны жүзеге
асыруға психологтың қосатын үлесі мол
болуға тиіс .
2 слайд
Кіріспе • Оқушыларға кәсіби бағдар беру және болашақ мамандығын анықтап алуға ықпал жасау мектеп алдында тұрған міндеттердің бірі. Сондықтан психология мен педагогикада осы мәселеге үлкен көңіл аударылады. Әр мектептің оқушыларды мамандыққа баулу және кәсіби бағдар беру жұмысының жоспары құрылып, оны жүзеге асыруға психологтың қосатын үлесі мол болуға тиіс .
3 слайд
Қашықтан оқыту технологиясы білім алудың болашағы бар тәсілі
Қазіргі уақытта білім алудың ілгері
даму мүмкіндігі зор тәсілдерінің бірі
– заманауи телекоммуникациялық
технологияларды, атап айтқанда
интернет желісін қамтамасыз ететін
мүмкіндіктерді қолдана отырып,
қашықтан оқыту. Қашықтан
оқытудың тиімділігі оған енгізілген
педагогикалық мағынамен
анықталады, оның түсіндірулерінің
ішінде екі түрлі көзқарасты бөліп
көрсету керек. Біріншісі, бүгінгі күні
кеңінен таралған, қашықтықтан
оқыту арқылы мұғалім мен оқушы
арасында ақпарат алмасуды
білдіреді.
3 слайд
Қашықтан оқыту технологиясы білім алудың болашағы бар тәсілі Қазіргі уақытта білім алудың ілгері даму мүмкіндігі зор тәсілдерінің бірі – заманауи телекоммуникациялық технологияларды, атап айтқанда интернет желісін қамтамасыз ететін мүмкіндіктерді қолдана отырып, қашықтан оқыту. Қашықтан оқытудың тиімділігі оған енгізілген педагогикалық мағынамен анықталады, оның түсіндірулерінің ішінде екі түрлі көзқарасты бөліп көрсету керек. Біріншісі, бүгінгі күні кеңінен таралған, қашықтықтан оқыту арқылы мұғалім мен оқушы арасында ақпарат алмасуды білдіреді.
4 слайд
Оқушыға мамандық таңдауда әсер ететін ең маңызды факторлар
Қашықтықтан
оқыту жағдайында
кәсіби бағдарлаудың
негізгі бағыттары 1.Сынып жетекшімен
байланыс жасау 2.Ата-анамен
байланыс жасау
3.Оқушымен
әлеуметтік желілер
арқылы байланыс
жасау
7.Қашықтықтан
оқыту жағдайында
еңбектің
материалдық және
рухани байлықтың
көзі екенін көрсету. 4. Мамандақ
туралы жалпы
ұғымды меңгерту
5.Түрлі бейне –
роликтер арқылы
мамандықтар
әлеміне саяхат жасау 6. Шебер адамдардың
олар материалдық
және рухани байлыққа
өз шеберлігі арқылы
жеткендіктерін
көрсету;
4 слайд
Оқушыға мамандық таңдауда әсер ететін ең маңызды факторлар Қашықтықтан оқыту жағдайында кәсіби бағдарлаудың негізгі бағыттары 1.Сынып жетекшімен байланыс жасау 2.Ата-анамен байланыс жасау 3.Оқушымен әлеуметтік желілер арқылы байланыс жасау 7.Қашықтықтан оқыту жағдайында еңбектің материалдық және рухани байлықтың көзі екенін көрсету. 4. Мамандақ туралы жалпы ұғымды меңгерту 5.Түрлі бейне – роликтер арқылы мамандықтар әлеміне саяхат жасау 6. Шебер адамдардың олар материалдық және рухани байлыққа өз шеберлігі арқылы жеткендіктерін көрсету;
5 слайд
Жаратылыстану-
математикалық
бағыттағы
бағдарлы оқытуҚоғамдық-
гуманитарлық
бағыттағы
бағдарлы оқыту
Жалпы орта білім
беру мектебі
5 слайд
Жаратылыстану- математикалық бағыттағы бағдарлы оқытуҚоғамдық- гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқыту Жалпы орта білім беру мектебі
6 слайд
Кәсіби бағыт-бағдарды екі кезеңде жүргіземін
1-кезең: Қашықтықтан оқыту
барысында ақпараттандыру, яғни
жасөспірімдерді мамандықтар
әлемімен таныстырамын, жай
ғана үстірт емес, әр мамандықтың
адамға қоятын нақты
талаптарымен тереңдей
таныстыру 2-кезең: кәсіби бағдарды анықтау,
мұндағы басты мақсат – түрлі
қызмет саласындағы тұлғаның
қызығушылығы мен қажеттілігін,
бейімін анықтаймын
6 слайд
Кәсіби бағыт-бағдарды екі кезеңде жүргіземін 1-кезең: Қашықтықтан оқыту барысында ақпараттандыру, яғни жасөспірімдерді мамандықтар әлемімен таныстырамын, жай ғана үстірт емес, әр мамандықтың адамға қоятын нақты талаптарымен тереңдей таныстыру 2-кезең: кәсіби бағдарды анықтау, мұндағы басты мақсат – түрлі қызмет саласындағы тұлғаның қызығушылығы мен қажеттілігін, бейімін анықтаймын
7 слайд
Ол үшін ең алдымен, тұлғаның өз мүмкіндіктерін тануына бағыт-бағдар беремін
оқушының қабілеті
мен
қызығушылығын,
қажеттілігі мен
мүмкіндігін ескере
отырып, бейінін
анықтауына Адамның өзін-өзі
тануы үшін өзіне
және
айналасындағыларға
мәлім және беймәлім
қырлары мен
қасиеттерін білуіне
7 слайд
Ол үшін ең алдымен, тұлғаның өз мүмкіндіктерін тануына бағыт-бағдар беремін оқушының қабілеті мен қызығушылығын, қажеттілігі мен мүмкіндігін ескере отырып, бейінін анықтауына Адамның өзін-өзі тануы үшін өзіне және айналасындағыларға мәлім және беймәлім қырлары мен қасиеттерін білуіне
8 слайд
Қашықтықтан оқыту барысында мектеп оқушыларына кәсіптік
бағдар беруде жас ерекшелігін ескере отырып, төмендегідей
жұмыс формаларын жүргіземін:
1-4 сыныптар үшін ( қашықтықтан)
Ойын, әңгіме, саяхат (мамандықтар әлемі, сурет
көрмесі, эссе, тренинг)
5-9 сыныптар үшін ( қашықтықтан)
Сауалнама жүргізу, тренинг,саяхат (қоғамдық
ұйымдар, мекемелерге т.б), сайыс, байқау, шығармалар
байқауы, колледждерге), студенттермен кездесу,
конференция, дебат, “Ең жақсы мамандық” реферат
жазу.
8 слайд
Қашықтықтан оқыту барысында мектеп оқушыларына кәсіптік бағдар беруде жас ерекшелігін ескере отырып, төмендегідей жұмыс формаларын жүргіземін: 1-4 сыныптар үшін ( қашықтықтан) Ойын, әңгіме, саяхат (мамандықтар әлемі, сурет көрмесі, эссе, тренинг) 5-9 сыныптар үшін ( қашықтықтан) Сауалнама жүргізу, тренинг,саяхат (қоғамдық ұйымдар, мекемелерге т.б), сайыс, байқау, шығармалар байқауы, колледждерге), студенттермен кездесу, конференция, дебат, “Ең жақсы мамандық” реферат жазу.
9 слайд
•
Қашықтықтан оқыту барысында оқушылардың кәсіби бағыт
алуына тиімді деп есептеймін:
•
Атап айтар болсам,
•
1.Кез-келген уақытта оқушылар өздеріне кәсіби бағыт-бағдар алу
үшін,смартфон арқылы білім алу мүмкіндігіне ие бола алады.
•
2. Әр оқушы өз қалауы бойынша білім алу мүмкіндігі
•
3. Кез-келген жерде білім алу мүмкіндігі
•
4 . Мобильділік
•
5 . Жайлы жағдайда
9 слайд
• Қашықтықтан оқыту барысында оқушылардың кәсіби бағыт алуына тиімді деп есептеймін: • Атап айтар болсам, • 1.Кез-келген уақытта оқушылар өздеріне кәсіби бағыт-бағдар алу үшін,смартфон арқылы білім алу мүмкіндігіне ие бола алады. • 2. Әр оқушы өз қалауы бойынша білім алу мүмкіндігі • 3. Кез-келген жерде білім алу мүмкіндігі • 4 . Мобильділік • 5 . Жайлы жағдайда
10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!