1 слайд
Дауылбай Гүлім Серікқызы
Бәйдібек ауданы, Қазата ауылы
2 слайд
3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш
және баяндауыш) және тұрлаусыз
мүшелерін ажырату
3 слайд
1 - тапсырма
« Спиннер» әдісі
1)Тұрлаулы мүшелер туралы не білеміз? 2.Бастауыш
дегеніміз не?
3.Бастауышқа қандай сұрақтар қойылады?
4 Бастауыш қай сөз табынан жасалады? (зат есім)
5) Түбір дегеніміз не?
6) Жұрнақ деген не?
7) Жалғау дегеніміз не?
8) Қосымша дегеніміз не?
9) Түбірлес сөздер дегеніміз не?
10) Бастауыш сөйлемде қандай белгімен белгіленеді?
11) Өмірбаян дегеніміз не?
12) Түбір сөздер дегеніміз не?
13)Қосымша нешеге бөлінеді?
14) Қосымша дегеніміз не?
Тамаша!
4 слайд
Дескриптор:
Жылдам, тез,дұрыс жауап береді - 2 балл
5 слайд
Балаларды топқа бөлу
2 түсті кәмпиттерді таңдау арқылы 2 топқа бөлу
1 – топ «Ақылдылар»
2 – топ «Таланттылар»
6 слайд
Баяндауыш – бастауыштың
ісін,қимылын білдіретін
сөздерді баяндауыш дейді.
Баяндауышқа не істеді?
Қайтті? Не қылды? деген
сұрақтар қойылады.
7 слайд
2 – тапсырма
Кім жылдам» ойынын ойнаймыз.
Мен қазір сендерге Бастауыштар
жазылған сөздер таратамын.
Сендер жылдам баяндауыш жалғап
жылдамдықтарыңды көрсетесіңдер
8 слайд
Кітаппен жұмыс
53 - сабақтың 9 – жаттығуымен жұмыс жасаймыз
Мәтінді тізбектетіп оқыту
-Мәтінннен жаңа, әрі бұрын естімеген сөздер бар ма?
Сөздікпен жұмыс
Қармен жазылған сөздерге сұрақ қояды. Ауызша марапаттау
9 слайд
3 - тапсырма
Балалар, киіз үй ішіндегі алтын сандық ашылып кетіп,ішіндегі алтын жұлдыздар мен
гауһар тастар шашылып кетіпті.
Соны жинауға көмектесулеріңді сұраймын. Жоғалған заттарды тауып, қайта
сандыққа салу үшін артындағы сұрақтар мен сөйлемдерді талдасақ, жеңімпаз
боласыңдар!
Іске сәт!
10 слайд
Ж урналдан қиылып алынған сур еттер арқылы шағын мәтін
құрастырып,б ая ндаушын а йтқызу
4 - тапсыр ма
«К оллаж әңгіме » құрау әд ісі
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз