Баяндауыш және оны талдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Жарқырап күн ашылды,
Айнала нұр шашылды.
Біз бақытты баламыз,
Амандасып аламыз.
Мақсатымыз- білім алу!
Міндетіміз-еңбектену
Топқа бөлу:
1-топ: «Бастауыш»
2-топ: «Баяндауыш»
2 слайд
Жарқырап күн ашылды, Айнала нұр шашылды. Біз бақытты баламыз, Амандасып аламыз. Мақсатымыз- білім алу! Міндетіміз-еңбектену Топқа бөлу: 1-топ: «Бастауыш» 2-топ: «Баяндауыш»
3 слайд
Бастауыш
8-жаттығу
•
Нақыл сөздердің мағынасын қалай түсінетініңді айт.
•
Киіз үйге қатысты тағы қандай нақыл сөздерді білесіңдер?
Дескриптор:
•
Сөйлем мүшесіне талдай алады
3 слайд
Бастауыш 8-жаттығу • Нақыл сөздердің мағынасын қалай түсінетініңді айт. • Киіз үйге қатысты тағы қандай нақыл сөздерді білесіңдер? Дескриптор: • Сөйлем мүшесіне талдай алады
4 слайд
1. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
2. Бастауыш дегеніміз не?
3. Сөйлем құрап, бастауышты
тап.
4 слайд
1. Сөйлем мүшелері дегеніміз не? 2. Бастауыш дегеніміз не? 3. Сөйлем құрап, бастауышты тап.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Киіз үй тегіс жерге тігіледі. Ол үшін
алдымен керегелер шеңберлене керіліп, бір-
біріне таңғышпен біріктіріп байланады.
Содан кейін есік орнатылады. Керілген
керегені айнала басқұр тартылады. Бұдан
соң үйдің тура ортасында тұрған қолында
бақаны бар қарулы жігіт шаңырақты
жоғары көтереді. Көтерілген шаңыраққа
айнала уық шаншылып, оның екінші басы
керегеге байланады. Оған киіз жабылып,
үстін арқанмен бастыра тартып
байланғанда ғана киіз үй
тігіліп болды деп есептеледі.
Дескриптор:
•
Мәтінді түсініп оқиды. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.
7 слайд
Киіз үй тегіс жерге тігіледі. Ол үшін алдымен керегелер шеңберлене керіліп, бір- біріне таңғышпен біріктіріп байланады. Содан кейін есік орнатылады. Керілген керегені айнала басқұр тартылады. Бұдан соң үйдің тура ортасында тұрған қолында бақаны бар қарулы жігіт шаңырақты жоғары көтереді. Көтерілген шаңыраққа айнала уық шаншылып, оның екінші басы керегеге байланады. Оған киіз жабылып, үстін арқанмен бастыра тартып байланғанда ғана киіз үй тігіліп болды деп есептеледі. Дескриптор: • Мәтінді түсініп оқиды. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.
8 слайд
«Кезбе тілші» әдісі
•
Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе
сұрақ қой.
•
Мәтіннен өзің бұрын естімеген
жаңа сөзді тап.
•
Мәтіндегі қарамен жазылған
сөздерге сұрақ қой. Бұл сөздер нені
білдіреді?
Дескриптор:
•
Мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақтар қояды, жауап береді.
•
Жаңа сөз таба алады.
Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі
8 слайд
«Кезбе тілші» әдісі • Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қой. • Мәтіннен өзің бұрын естімеген жаңа сөзді тап. • Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой. Бұл сөздер нені білдіреді? Дескриптор: • Мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақтар қояды, жауап береді. • Жаңа сөз таба алады. Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі
9 слайд
5Есіңе сақта!
Бастауыштың ісін, қимылын
білдіретін сөздерді баяндауыш деп
атайды. Баяндауышқа не істеді?
не қылды? қайтті? деген сұрақтар
қойылады: Дана оқыды. Найзағай
жарқылдады . Асан оқып отыр.
9 слайд
5Есіңе сақта! Бастауыштың ісін, қимылын білдіретін сөздерді баяндауыш деп атайды. Баяндауышқа не істеді? не қылды? қайтті? деген сұрақтар қойылады: Дана оқыды. Найзағай жарқылдады . Асан оқып отыр.
10 слайд
10 слайд
11 слайд
«Бойы сергектің, ойы да сергек»
10-жаттығу
Киіз үй тегіс жерге тігіледі. Кереге
басқұрмен тартылады. Шаңыраққа уық
шаншылады.
Дескриптор:
•
Баяндауыштарды тауып, астын сызады. Бұл сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты
екенін сызып көрсетеді.
Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі
11 слайд
«Бойы сергектің, ойы да сергек» 10-жаттығу Киіз үй тегіс жерге тігіледі. Кереге басқұрмен тартылады. Шаңыраққа уық шаншылады. Дескриптор: • Баяндауыштарды тауып, астын сызады. Бұл сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты екенін сызып көрсетеді. Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі
12 слайд
І –топ ІІ- топ
Оқушы Су Жұмыла көтерген жүк жеңіл
Дескриптор:
•
Берілген сөздерге қатысты қимылды білдіретін сөздер тауып
айтады.
Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі
12 слайд
І –топ ІІ- топ Оқушы Су Жұмыла көтерген жүк жеңіл Дескриптор: • Берілген сөздерге қатысты қимылды білдіретін сөздер тауып айтады. Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі
13 слайд
«Қас – қағым сәт» әдісі
І –топ ІІ- топ
Бастауыш Баяндауыш
Дескриптор:
•
Тұрлаулы мүшелерге байланысты сөйлем құрай алады.
Кері байланыс: «Көңіл күй» әдісі
13 слайд
«Қас – қағым сәт» әдісі І –топ ІІ- топ Бастауыш Баяндауыш Дескриптор: • Тұрлаулы мүшелерге байланысты сөйлем құрай алады. Кері байланыс: «Көңіл күй» әдісі
14 слайд
Дұрыс жауапты тап
Тест тапсырмаларын орындау
Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі
14 слайд
Дұрыс жауапты тап Тест тапсырмаларын орындау Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі
15 слайд
«Еңбек - бәрін де жеңбек»
•
Сонымен бүгінгі сабағымызда біз не
білдік?
•
Сабақ сендерге несімен ұнады?
Кері байланыс: «Білім қоржыны» әдісі
15 слайд
«Еңбек - бәрін де жеңбек» • Сонымен бүгінгі сабағымызда біз не білдік? • Сабақ сендерге несімен ұнады? Кері байланыс: «Білім қоржыны» әдісі
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
5
18 слайд
5