ББЖМ-2025 4 сынып және 9 сынып үлгерімдері презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ББЖМ-2025 4 сынып және 9 сынып үлгерімдері презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
ББЖМ-2025
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ББЖМ- 2025 ҚОРЫТЫНДЫС Ы

#1 слайд
ББЖМ- 2025 ҚОРЫТЫНДЫС Ы

1 слайд

ББЖМ- 2025 ҚОРЫТЫНДЫС Ы

ЖШМ мектептердің саны ұлғайды (2022 ж. – 8, 2023 ж. – 159) Астана қ. орналасқан мектептердің 100-ы қатысты Республикалық жән

#2 слайд
ЖШМ мектептердің саны ұлғайды (2022 ж. – 8, 2023 ж. – 159) Астана қ. орналасқан мектептердің 100-ы қатысты Республикалық және мамандандырылған мектептер қатысты ББЖМ-2025 ФОРМАТЫ МЕН РӘСІМДЕУДЕГІ ӨЗГЕРІСТЕР Академиялық адалдық күшейді: сыртқы бақылау тобы 789 мектептің тестілеуіне қатысты Функционалды сауаттылыққа баса назар аудара отырып, тест тапсырмаларының нұсқаларының саны артты 2022 жылмен салыстырғанда жалпы орташа балдың төмендеуі: 4 сынып – 4,03 балға, 9 сынып – 10,52 балға 16,87 жалпы орташа балл максималды 30- дан жалпы орташа балл максималды 75-тен 60,3% 53,2% 55,8% 43%55,8% 48,2% 4 СЫНЫП 9 СЫНЫП 36,8 Орындалған тапсырмалардың ең жоғары үлесі – оқу сауаттылығы бойынша

2 слайд

ЖШМ мектептердің саны ұлғайды (2022 ж. – 8, 2023 ж. – 159) Астана қ. орналасқан мектептердің 100-ы қатысты Республикалық және мамандандырылған мектептер қатысты ББЖМ-2025 ФОРМАТЫ МЕН РӘСІМДЕУДЕГІ ӨЗГЕРІСТЕР Академиялық адалдық күшейді: сыртқы бақылау тобы 789 мектептің тестілеуіне қатысты Функционалды сауаттылыққа баса назар аудара отырып, тест тапсырмаларының нұсқаларының саны артты 2022 жылмен салыстырғанда жалпы орташа балдың төмендеуі: 4 сынып – 4,03 балға, 9 сынып – 10,52 балға 16,87 жалпы орташа балл максималды 30- дан жалпы орташа балл максималды 75-тен 60,3% 53,2% 55,8% 43%55,8% 48,2% 4 СЫНЫП 9 СЫНЫП 36,8 Орындалған тапсырмалардың ең жоғары үлесі – оқу сауаттылығы бойынша

ББЖМ (4 СЫНЫП) ӨҢІР БӨЛІНІСІНДЕГІ НӘТИЖЕЛЕРІ Алматы қ. ШҚО Қызылорда Қостанай Жамбы СҚО Маңғыстау Ақтөбе Шымкент қ. Ақмола Алмат

#3 слайд
ББЖМ (4 СЫНЫП) ӨҢІР БӨЛІНІСІНДЕГІ НӘТИЖЕЛЕРІ Алматы қ. ШҚО Қызылорда Қостанай Жамбы СҚО Маңғыстау Ақтөбе Шымкент қ. Ақмола Алматы Түркістан Павлодар Қарағанды БҚО Атырау Астана қ. 22.90 22.54 22.21 21.99 21.52 21.36 21.05 21.01 20.85 20.63 20.47 20.09 19.86 19.73 19.64 19.56 19.37 ББЖМ-2022 Қарағанды Абай Алматы қ. Астана қ. БҚО Түркістан Жамбыл Қостанай ШҚО Шымкент қ. Қызылорда СҚО Павлодар Ақмола Жетісу Ақтөбе Маңғыстау Алматы Атырау Ұлытау 19.31 18.34 18.33 17.99 17.56 17.02 16.67 16.64 16.63 16.55 16.51 16.50 16.18 15.88 15.70 15.56 15.45 15.38 14.47 12.94 ББЖМ-2023 Жалпы орташа балл Шығыс Қазақстан және Қарағанды облыстарының бөлінуіне дейінгі және одан кейінгі төмен жинаған оқушылардың балын көрсетпейді 

3 слайд

ББЖМ (4 СЫНЫП) ӨҢІР БӨЛІНІСІНДЕГІ НӘТИЖЕЛЕРІ Алматы қ. ШҚО Қызылорда Қостанай Жамбы СҚО Маңғыстау Ақтөбе Шымкент қ. Ақмола Алматы Түркістан Павлодар Қарағанды БҚО Атырау Астана қ. 22.90 22.54 22.21 21.99 21.52 21.36 21.05 21.01 20.85 20.63 20.47 20.09 19.86 19.73 19.64 19.56 19.37 ББЖМ-2022 Қарағанды Абай Алматы қ. Астана қ. БҚО Түркістан Жамбыл Қостанай ШҚО Шымкент қ. Қызылорда СҚО Павлодар Ақмола Жетісу Ақтөбе Маңғыстау Алматы Атырау Ұлытау 19.31 18.34 18.33 17.99 17.56 17.02 16.67 16.64 16.63 16.55 16.51 16.50 16.18 15.88 15.70 15.56 15.45 15.38 14.47 12.94 ББЖМ-2023 Жалпы орташа балл Шығыс Қазақстан және Қарағанды облыстарының бөлінуіне дейінгі және одан кейінгі төмен жинаған оқушылардың балын көрсетпейді 

ББЖМ (9 КЛАСС) ӨҢІР БӨЛІНІСІНДЕГІ НӘТИЖЕЛЕРІ Алматы қ. Қызылорда ШҚО Маңғыстау Ақтөбе СКО Жамбыл Қостанай Шымкент қ. Ақмола Түрк

#4 слайд
ББЖМ (9 КЛАСС) ӨҢІР БӨЛІНІСІНДЕГІ НӘТИЖЕЛЕРІ Алматы қ. Қызылорда ШҚО Маңғыстау Ақтөбе СКО Жамбыл Қостанай Шымкент қ. Ақмола Түркістан Алматы қ. Павлодар БҚО Астана қ. Атырау Қарағанды 51.87 51.58 51.51 51.41 49.31 48.76 48.5 47.85 47.13 46.36 46.33 46.25 45.83 44.92 43.49 41.99 41.39 ББЖМ-2022 Алматы қ. Астана қ. Қарағанды Қызылорда Жамбыл Түркістан Абай Павлодар Шымкент қ. БҚО Ақтөбе Жетісу ШҚО Атырау Алматы Маңғыстау СҚО Ақмола Қостанай Ұлытау 40.62 40.34 40.28 39.85 39.2 39.03 38.25 37.95 37.56 37.02 33.06 32.78 31.97 31.96 31.31 31.25 29.81 29.59 29.46 29.42 ББЖМ-2023 Жалпы орташа балл Шығыс Қазақстан және Қарағанды облыстарының бөлінуіне дейінгі және одан кейінгі төмен жинаған оқушылардың балын көрсетпейді  ББЖМ (9 СЫНЫП) ӨҢІР БӨЛІНІСІНДЕГІ НӘТИЖЕЛЕРІ

4 слайд

ББЖМ (9 КЛАСС) ӨҢІР БӨЛІНІСІНДЕГІ НӘТИЖЕЛЕРІ Алматы қ. Қызылорда ШҚО Маңғыстау Ақтөбе СКО Жамбыл Қостанай Шымкент қ. Ақмола Түркістан Алматы қ. Павлодар БҚО Астана қ. Атырау Қарағанды 51.87 51.58 51.51 51.41 49.31 48.76 48.5 47.85 47.13 46.36 46.33 46.25 45.83 44.92 43.49 41.99 41.39 ББЖМ-2022 Алматы қ. Астана қ. Қарағанды Қызылорда Жамбыл Түркістан Абай Павлодар Шымкент қ. БҚО Ақтөбе Жетісу ШҚО Атырау Алматы Маңғыстау СҚО Ақмола Қостанай Ұлытау 40.62 40.34 40.28 39.85 39.2 39.03 38.25 37.95 37.56 37.02 33.06 32.78 31.97 31.96 31.31 31.25 29.81 29.59 29.46 29.42 ББЖМ-2023 Жалпы орташа балл Шығыс Қазақстан және Қарағанды облыстарының бөлінуіне дейінгі және одан кейінгі төмен жинаған оқушылардың балын көрсетпейді  ББЖМ (9 СЫНЫП) ӨҢІР БӨЛІНІСІНДЕГІ НӘТИЖЕЛЕРІ

#5 слайд

5 слайд

ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 9- СЫНЫП ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 4- СЫНЫП

#6 слайд
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 9- СЫНЫП ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 4- СЫНЫП

6 слайд

ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 9- СЫНЫП ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 4- СЫНЫП

ББЖМ-2025 ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ БОЙЫНША ЖАЛПЫ НӘТИЖЕЛЕРІ Базалық Орташа Жоғары 74.5 55.2 51.3 61.8 54.6 50 Дұрыс орындалған тапсырмал

#7 слайд
ББЖМ-2025 ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ БОЙЫНША ЖАЛПЫ НӘТИЖЕЛЕРІ Базалық Орташа Жоғары 74.5 55.2 51.3 61.8 54.6 50 Дұрыс орындалған тапсырмалардың үлесі, 4 cынып, % Тапсырмалардың қиындық деңгейі неғұрлым жоғары болса, оқушылар оларды соғұрлым төмен деңгейде орындайды Екінші жыл қатарынан: Орыс тілінде оқиын тоғызыншы сынып оқушылары қазақ тіліндегі мәтіндермен жұмыс істеуде елеулі қиындықтарға тап қалады Оқушылар базалық қиындық деңгейіндегі тапсырмаларды жақсы орындады, мұнда мәтіндегі ақпарат нақты түрде берілген, бірақ мәтіндегі ақпаратты табу мен алуды, оны талдауды, түсіндіруді және бағалауды қажет ететін қиын тапсырмаларды орындауда қиындықтар туындайды Тоғызыншы сынып оқушыларының арасында ағылшын тіліндегі мәтіндермен тапсырмалар блогы оқу тіліне қарамастан (қазақ/орыс) төмен деңгейде орындалды 9-сынып оқушылары ағылшын тіліндегі мәтіндерге арналған тапсырмаларда аз балл жинады Қазақ тілі Орыс тілі Ағылшын тілі 6.33 6.3 4.74.84 5.68 4.95 Қазақ оқу тілі, балл (максималды 10 балдан) Орыс оқу тілі, балл (максималды 10 балдан)

7 слайд

ББЖМ-2025 ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ БОЙЫНША ЖАЛПЫ НӘТИЖЕЛЕРІ Базалық Орташа Жоғары 74.5 55.2 51.3 61.8 54.6 50 Дұрыс орындалған тапсырмалардың үлесі, 4 cынып, % Тапсырмалардың қиындық деңгейі неғұрлым жоғары болса, оқушылар оларды соғұрлым төмен деңгейде орындайды Екінші жыл қатарынан: Орыс тілінде оқиын тоғызыншы сынып оқушылары қазақ тіліндегі мәтіндермен жұмыс істеуде елеулі қиындықтарға тап қалады Оқушылар базалық қиындық деңгейіндегі тапсырмаларды жақсы орындады, мұнда мәтіндегі ақпарат нақты түрде берілген, бірақ мәтіндегі ақпаратты табу мен алуды, оны талдауды, түсіндіруді және бағалауды қажет ететін қиын тапсырмаларды орындауда қиындықтар туындайды Тоғызыншы сынып оқушыларының арасында ағылшын тіліндегі мәтіндермен тапсырмалар блогы оқу тіліне қарамастан (қазақ/орыс) төмен деңгейде орындалды 9-сынып оқушылары ағылшын тіліндегі мәтіндерге арналған тапсырмаларда аз балл жинады Қазақ тілі Орыс тілі Ағылшын тілі 6.33 6.3 4.74.84 5.68 4.95 Қазақ оқу тілі, балл (максималды 10 балдан) Орыс оқу тілі, балл (максималды 10 балдан)

МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 4- СЫНЫП МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 9- СЫНЫП

#8 слайд
МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 4- СЫНЫП МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 9- СЫНЫП

8 слайд

МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 4- СЫНЫП МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 9- СЫНЫП

ББЖМ-2025 МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ЖАЛПЫ НӘТИЖЕЛЕРІ Базалық Орташа Жоғары 62.1 49.9 45.3 57.1 45.5 41.7 Дұрыс орындалға

#9 слайд
ББЖМ-2025 МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ЖАЛПЫ НӘТИЖЕЛЕРІ Базалық Орташа Жоғары 62.1 49.9 45.3 57.1 45.5 41.7 Дұрыс орындалған тапсырмалардың үлесі, 4 сынып, % Дұрыс орындалған тапсырмалардың үлесі, 9 сынып, % 4 сынып «Есептер», «Математикалық модельдеу» «Жиындар және олармен орындалатын амалдар» «Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы» 9 сынып «Математикалық модельдеудің көмегімен есептер шығару», «Математикалық анализ бастамалары» «Жиындар теориясы және логика элементтері. Статистика және деректерді талдау», «Комбинаторика негіздері» «Метрикалық қатыстар», «Векторлар және түрлендірулер» Екінші жыл қатарынан: Оқушылар әртүрлі өмірлік жағдайларда математиканы тұжырымдауды, қолдануды және түсіндіруді талап ететін күрделі тапсырмаларды орындауда қиындықтарға тап болады Төмен деңгейде орындалатын тақырыптар оқу бағдарламасының келесі бөлімдеріне қатысты тақырыптар болып қала береді: «Математикалық модельдеу және талдау», «Статистика және ықтималдықтар теориясы» және «Геометрия» Тапсырмалардың қиындық деңгейі неғұрлым жоғары болса, оқушылар оларды соғұрлым төмен деңгейде орындайды Бастауыш және негізгі мектепте орындалуы қиын тақырыптар атап өтілді

9 слайд

ББЖМ-2025 МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ЖАЛПЫ НӘТИЖЕЛЕРІ Базалық Орташа Жоғары 62.1 49.9 45.3 57.1 45.5 41.7 Дұрыс орындалған тапсырмалардың үлесі, 4 сынып, % Дұрыс орындалған тапсырмалардың үлесі, 9 сынып, % 4 сынып «Есептер», «Математикалық модельдеу» «Жиындар және олармен орындалатын амалдар» «Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы» 9 сынып «Математикалық модельдеудің көмегімен есептер шығару», «Математикалық анализ бастамалары» «Жиындар теориясы және логика элементтері. Статистика және деректерді талдау», «Комбинаторика негіздері» «Метрикалық қатыстар», «Векторлар және түрлендірулер» Екінші жыл қатарынан: Оқушылар әртүрлі өмірлік жағдайларда математиканы тұжырымдауды, қолдануды және түсіндіруді талап ететін күрделі тапсырмаларды орындауда қиындықтарға тап болады Төмен деңгейде орындалатын тақырыптар оқу бағдарламасының келесі бөлімдеріне қатысты тақырыптар болып қала береді: «Математикалық модельдеу және талдау», «Статистика және ықтималдықтар теориясы» және «Геометрия» Тапсырмалардың қиындық деңгейі неғұрлым жоғары болса, оқушылар оларды соғұрлым төмен деңгейде орындайды Бастауыш және негізгі мектепте орындалуы қиын тақырыптар атап өтілді

ЖАРАТЫЛЫСТАНУ- ҒЫЛЫМИ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 9- СЫНЫП ЖАРАТЫЛЫСТАНУ- ҒЫЛЫМИ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 4

#10 слайд
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ- ҒЫЛЫМИ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 9- СЫНЫП ЖАРАТЫЛЫСТАНУ- ҒЫЛЫМИ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 4- СЫНЫП

10 слайд

ЖАРАТЫЛЫСТАНУ- ҒЫЛЫМИ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 9- СЫНЫП ЖАРАТЫЛЫСТАНУ- ҒЫЛЫМИ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТЕСТ ҚҰРЫЛЫМЫ, 4- СЫНЫП

Ең көп қиындық тудырған тақырыптар: «Геометриялық оптика. Геометриялық оптика заңдары» (физика) «Жер химиясы», «Химиялық реа

#11 слайд
Ең көп қиындық тудырған тақырыптар: «Геометриялық оптика. Геометриялық оптика заңдары» (физика) «Жер химиясы», «Химиялық реакциялардың жіктелуі», «Зат массасының сақталу заңы» (химия) «Физикалық география», «Географиялық зерттеу әдістері» (география) «Заттардың типтері. Ауа. Су»,   «Табиғат ресурстары» «Жануарлар», «Адам» 4 сынып 9 сынып ББЖМ-2025 ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-ҒЫЛЫМИ САУАТТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ЖАЛПЫ НӘТИЖЕЛЕРІ «Жасушалық биология. Молекулалық биология», «Жасушалық цикл. Көбею. Өсу және даму» (биология) Екінжі жыл қатарынан: 4 және 9 сынып оқушылары ғылыми білім негіздерінің, зерттеу дағдылары мен дағдыларының қалыптасуын, қоршаған әлемді түсінуді және осы білімді күнделікті өмірде қолдануды тексеруге бағытталған орташа және жоғары қиындық деңгейіндегі тапсырмаларды орындауда қиындықтарға тап болады Бастауыш мектепте оқу бағдарламасының келесі бөлімдері нашар орындалды: «Тірі табиғат», «Заттар және олардың қасиеттері », бұл бөлімдер жаратылыстану циклі пәндерін одан әрі зерттеудің негізін қалады Төртінші сынып оқушылары 55% – орташа қиындық деңгейі мен 54% – жоғары қиындық деңгейіндегі тапсырмаларды дұрыс орындай алды Тоғызыншы сынып оқушылар 43% – орташа қиындық деңгейі мен тек 38% – жоғары қиындық деңгейіндегі тапсырмаларды дұрыс орындай алды

11 слайд

Ең көп қиындық тудырған тақырыптар: «Геометриялық оптика. Геометриялық оптика заңдары» (физика) «Жер химиясы», «Химиялық реакциялардың жіктелуі», «Зат массасының сақталу заңы» (химия) «Физикалық география», «Географиялық зерттеу әдістері» (география) «Заттардың типтері. Ауа. Су»,   «Табиғат ресурстары» «Жануарлар», «Адам» 4 сынып 9 сынып ББЖМ-2025 ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-ҒЫЛЫМИ САУАТТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ЖАЛПЫ НӘТИЖЕЛЕРІ «Жасушалық биология. Молекулалық биология», «Жасушалық цикл. Көбею. Өсу және даму» (биология) Екінжі жыл қатарынан: 4 және 9 сынып оқушылары ғылыми білім негіздерінің, зерттеу дағдылары мен дағдыларының қалыптасуын, қоршаған әлемді түсінуді және осы білімді күнделікті өмірде қолдануды тексеруге бағытталған орташа және жоғары қиындық деңгейіндегі тапсырмаларды орындауда қиындықтарға тап болады Бастауыш мектепте оқу бағдарламасының келесі бөлімдері нашар орындалды: «Тірі табиғат», «Заттар және олардың қасиеттері », бұл бөлімдер жаратылыстану циклі пәндерін одан әрі зерттеудің негізін қалады Төртінші сынып оқушылары 55% – орташа қиындық деңгейі мен 54% – жоғары қиындық деңгейіндегі тапсырмаларды дұрыс орындай алды Тоғызыншы сынып оқушылар 43% – орташа қиындық деңгейі мен тек 38% – жоғары қиындық деңгейіндегі тапсырмаларды дұрыс орындай алды

ББЖМ ҚАТЫСУШЫЛАРЫ САУАЛНАМАСЫ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ

#12 слайд
ББЖМ ҚАТЫСУШЫЛАРЫ САУАЛНАМАСЫ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ

12 слайд

ББЖМ ҚАТЫСУШЫЛАРЫ САУАЛНАМАСЫ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ

ББЖМ ҚАТЫСУШЫЛАРЫ САУАЛНАМАСЫ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ

#13 слайд
ББЖМ ҚАТЫСУШЫЛАРЫ САУАЛНАМАСЫ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ

13 слайд

ББЖМ ҚАТЫСУШЫЛАРЫ САУАЛНАМАСЫ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ

ББЖМ ҚАТЫСУШЫЛАРЫ САУАЛНАМАСЫ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ

#14 слайд
ББЖМ ҚАТЫСУШЫЛАРЫ САУАЛНАМАСЫ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ

14 слайд

ББЖМ ҚАТЫСУШЫЛАРЫ САУАЛНАМАСЫ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ

ББЖМ ҚАТЫСУШЫЛАРЫ САУАЛНАМАСЫ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ

#15 слайд
ББЖМ ҚАТЫСУШЫЛАРЫ САУАЛНАМАСЫ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ

15 слайд

ББЖМ ҚАТЫСУШЫЛАРЫ САУАЛНАМАСЫ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ

ҰСЫНЫМДАР Барлық деңгейдегі мониторингтен кейінгі жұмыс: Ұлттық білім академиясы Ы.Алтынсарин - оқу бағдарламаларын жетілдіру к

#16 слайд
ҰСЫНЫМДАР Барлық деңгейдегі мониторингтен кейінгі жұмыс: Ұлттық білім академиясы Ы.Алтынсарин - оқу бағдарламаларын жетілдіру кезінде, «Өрлеу» БАҰО – біліктілікті арттыру курстарын әзірлеу кезінде, Республикалық ғылыми-практикалық білім беру мазмұнын сараптау орталығы – ОӘК-ні әзірлеу кезінде істелінуі керек Оқу, математикалық және жаратылыстану -ғылыми сауаттылықтары бойынша функционалдық сауаттылықты қалыптастыру үшін тапсырмалардың цифрлық банкін/тренажерін іске қосу ББЖМ нәтижелері бойынша оқу, математикалық және жаратылыстану-ғылыми сауаттылығының «орындалуы қиын» дағдылары бойынша сабақтарды жоспарлау, тапсырмаларды әзірлеу және бағалау бөлігінде педагогтерді өзара оқыту Мамандандырылған мектептердің, гимназиялар мен лицейлердің пәндер бойынша тереңдетілген дайындықсыз шағын және толық жинақты мектептермен өзара қарым- қатынасын күшейту Ұлттық, өңірлік және мектеп деңгейлерінде оқу мәдениетін тиісті бастамаларды, оның ішінде жеке серіктестерді тарта отырып, іске қосу арқылы танымал ету

16 слайд

ҰСЫНЫМДАР Барлық деңгейдегі мониторингтен кейінгі жұмыс: Ұлттық білім академиясы Ы.Алтынсарин - оқу бағдарламаларын жетілдіру кезінде, «Өрлеу» БАҰО – біліктілікті арттыру курстарын әзірлеу кезінде, Республикалық ғылыми-практикалық білім беру мазмұнын сараптау орталығы – ОӘК-ні әзірлеу кезінде істелінуі керек Оқу, математикалық және жаратылыстану -ғылыми сауаттылықтары бойынша функционалдық сауаттылықты қалыптастыру үшін тапсырмалардың цифрлық банкін/тренажерін іске қосу ББЖМ нәтижелері бойынша оқу, математикалық және жаратылыстану-ғылыми сауаттылығының «орындалуы қиын» дағдылары бойынша сабақтарды жоспарлау, тапсырмаларды әзірлеу және бағалау бөлігінде педагогтерді өзара оқыту Мамандандырылған мектептердің, гимназиялар мен лицейлердің пәндер бойынша тереңдетілген дайындықсыз шағын және толық жинақты мектептермен өзара қарым- қатынасын күшейту Ұлттық, өңірлік және мектеп деңгейлерінде оқу мәдениетін тиісті бастамаларды, оның ішінде жеке серіктестерді тарта отырып, іске қосу арқылы танымал ету

ҰСЫНЫМДАР Сабақтарда тек әдеби ғана емес, сонымен қатар ақпараттық мәтіндерді (цифрлық) пайдалану Әр пәннің оқу сауаттылығын қал

#17 слайд
ҰСЫНЫМДАР Сабақтарда тек әдеби ғана емес, сонымен қатар ақпараттық мәтіндерді (цифрлық) пайдалану Әр пәннің оқу сауаттылығын қалыптастыруға қосқан үлесін ескере отырып, әр пән мұғалімдерінің өзара әрекеттестіру (Lesson Study, сабақтарды «көлденең» жоспарлау және т. б.) Білім алушылардың еркін оқуын, сөздік қорын, мәтіннің мазмұны мен талдауын, әсіресе қазақ тілінде оқытпайтын сыныптарға арналған ағылшын тілі мен қазақ тілі сабақтарында түсінуін дамытуға баса назар аудару Мамандандырылған мектептердің, гимназиялар мен лицейлердің пәндер бойынша тереңдетілген дайындықсыз шағын және толық жинақты мектептермен өзара қарым-қатынасын күшейту Бастауыш сынып мұғалімдері мен математика және геометрия мұғалімдері, жаратылыстану пәні мұғалімдері мен химия, физика, биология және география мұғалімдері арасындағы бастауыш және негізгі орта білім деңгейіндегі «орындалуы қиын» тақырыптардың сабақтастығын ескере отырып, «тік» өзара әрекеттесу қалыптастыру

17 слайд

ҰСЫНЫМДАР Сабақтарда тек әдеби ғана емес, сонымен қатар ақпараттық мәтіндерді (цифрлық) пайдалану Әр пәннің оқу сауаттылығын қалыптастыруға қосқан үлесін ескере отырып, әр пән мұғалімдерінің өзара әрекеттестіру (Lesson Study, сабақтарды «көлденең» жоспарлау және т. б.) Білім алушылардың еркін оқуын, сөздік қорын, мәтіннің мазмұны мен талдауын, әсіресе қазақ тілінде оқытпайтын сыныптарға арналған ағылшын тілі мен қазақ тілі сабақтарында түсінуін дамытуға баса назар аудару Мамандандырылған мектептердің, гимназиялар мен лицейлердің пәндер бойынша тереңдетілген дайындықсыз шағын және толық жинақты мектептермен өзара қарым-қатынасын күшейту Бастауыш сынып мұғалімдері мен математика және геометрия мұғалімдері, жаратылыстану пәні мұғалімдері мен химия, физика, биология және география мұғалімдері арасындағы бастауыш және негізгі орта білім деңгейіндегі «орындалуы қиын» тақырыптардың сабақтастығын ескере отырып, «тік» өзара әрекеттесу қалыптастыру

Файл форматы:
pptx
20.02.2025
678
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі