Материалдар / Бейімделу бойынша жүргізілген жұмытар есебі. педагог-психолог балабақша
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бейімделу бойынша жүргізілген жұмытар есебі. педагог-психолог балабақша

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд бейімделу. Балабақшаға жаңадан келеген балалардың бейімделуі есебі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2023
211
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
МКҚК «Арайлым» бөбекжай» балабақшасы Мектепке дейінгі ерте жас және мектепке дейінгі орта жас топтарындағы жаңадан қабылданған

1 слайд
МКҚК «Арайлым» бөбекжай» балабақшасы Мектепке дейінгі ерте жас және мектепке дейінгі орта жас топтарындағы жаңадан қабылданған балалардың балабақшаға бейімделуін ұйымдастыруда психологиялық қызметінің жүргізілу есебі Педагог-психолог: Утемисова Жанерке Ержанқызы

Баланың балабақшаға қиын бейімделу себептері: Басқа адамдармен бұрын қалып көрмегендіктен Кейбір тағамдарды жеу дағдысы жо

2 слайд
Баланың балабақшаға қиын бейімделу себептері: Басқа  адамдармен бұрын қалып көрмегендіктен Кейбір  тағамдарды жеу дағдысы жоқ Дәретке өзі отырып үйренбегендіктен Балабақшаға келген алғашқы күндері бала 3 сағатқа қалып,ұзартып отыру керек

Әр баланың бейімделудің үш түрі бар: Жеңіл түрі- баланың мінез- құлығы 10-15 күнде қалпына келеді Орташа ауырлық бейімде

3 слайд
Әр баланың бейімделудің үш түрі бар: Жеңіл түрі- баланың мінез- құлығы 10-15 күнде қалпына келеді Орташа ауырлық бейімделу- 1 айдың ішінде Ауыр бейімделу - 2 айдан 6 айға дейін өтеді. Кей жағдайда 11-12 айға дейін

2023-2024 оқу жылда балабақшамызға  30 бала қабылданды «Балапан» мектепке дей інгі ерте жас тобына 20 бала «Ба

4 слайд
2023-2024 оқу жылда балабақшамызға  30 бала қабылданды «Балапан» мектепке дей інгі ерте жас тобына 20 бала «Бабочки» мектепке дейінгі орта тобына 10 бала

Балалармен  Күнделікті бақылау;  танымдық ойындар ойнады  - көркемдік қызмет (саусақпен сурет салу, модельдеу);  - психомот

5 слайд
Балалармен  Күнделікті бақылау;  танымдық ойындар ойнады  - көркемдік қызмет (саусақпен сурет салу, модельдеу);  - психомоторлық дамуға арналған жаттығулар (құммен және жармамен ойнау); жасады  - релаксация жаттығулары (музыкалық терапия, би терапиясы);  - психогимнастика;  -тыныс алу жаттығулары жасалынды

баланың эмоционалдық жағдайы, баланың әлеуметтік байланыстары, баланың ұйқысы, баланың тәбеті, әдеттегі жағдайдың өзгеру

6 слайд
баланың эмоционалдық жағдайы, баланың әлеуметтік байланыстары, баланың ұйқысы, баланың тәбеті, әдеттегі жағдайдың өзгеруіне реакциясы, өзін-өзі күту дағдылары. Әрбір баланың бейімделуінің келесі психологиялық-педагогикалық параметрлері талданды:

Тәрбиешілермен  «Топтағы балалардың бейімделу процесін қалай жеңілдетуге болады», «Бейімделу кезінде балалардың жеке ерекш

7 слайд
Тәрбиешілермен  «Топтағы балалардың бейімделу процесін қалай жеңілдетуге болады», «Бейімделу кезінде балалардың жеке ерекшеліктерін ескеру» тақырыптарында кеңестер берілді.

Ата-аналармен  Ата-аналар жиналысында балабақшамен таныстыру  Баланың жан-жақсы даумы үшін жасалған жағдайлар  Күн тәртібі

8 слайд
Ата-аналармен  Ата-аналар жиналысында балабақшамен таныстыру  Баланың жан-жақсы даумы үшін жасалған жағдайлар  Күн тәртібіжайлы  Баланың психологиялық жас ерекшеліктерін  Балабақшаға бейімделуі үшін ата-аналаға кеңестер берілді  Топтарға ескертпен буклеттері толтырылды Бейімделуі бойынша жеке кеңестерге сұраныстар болған жоқ

Бақылау мен жеке диагностика нәтижесінде  Балалардың балабақша қабырғасына бейімделуі жақсы жүруде  Қыркүйек айының соңына қ

9 слайд
Бақылау мен жеке диагностика нәтижесінде  Балалардың балабақша қабырғасына бейімделуі жақсы жүруде  Қыркүйек айының соңына қарай -ата-аналарымен жеңіл қоштасады -тамақтануы жақсарды -топтарда жеке және жалғыз ойындар ойнайды - ұйқысы тұрақталды Бейімделулері орта және жақсы өтті. Орташа бейімделу себебі анықталып, анасына деген үйірлігін назарға алынды

 Осылайша, балалардағы бейімделудің жеңіл және орташа дәрежелерінің басым болуы мұғалімдер жұмысының тиімділігі, оларды

10 слайд
 Осылайша, балалардағы бейімделудің жеңіл және орташа дәрежелерінің басым болуы мұғалімдер жұмысының тиімділігі, олардың балалардың дамуы үшін қолайлы жағдайлар мен мазмұнды орта жасауы, сондай-ақ жұмыстағы сабақтастық туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. кіші топ мұғалімдерінің, психологтардың, ата-аналар мен оқу орны әкімшілігінің бірлескен әрекеті нәтижелі болуда.

Қазан айында психологиялық қызмет  Бейімделуді бақылауды жалғастыру  Танымдық ойындар  Педагогтерге кеңестер беру  Педагог

11 слайд
Қазан айында психологиялық қызмет  Бейімделуді бақылауды жалғастыру  Танымдық ойындар  Педагогтерге кеңестер беру  Педагогтермен тренинг өкізу  Бейімделу кестесін толтыру  Ата-аналармен бейімделуі бойынша сұрақ-жауап алу  Жеке консультациялар беру  Ата-аналар жиналысы жұмыстары жүргізілу жоспарланады

Назарларыңызға рахмет!

12 слайд
Назарларыңызға рахмет!