Материалдар / Бейімделу бойынша жүргізілген жұмытар есебі. педагог-психолог балабақша
Аттестацияға арналған Педагогтердің портфолиосын бағалау парағы
ДАЙЫН МАТЕРИАЛДАРДЫ ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!
Жүктеп алу
МАТЕРИАЛДЫ ТЕГІН ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!

Бейімделу бойынша жүргізілген жұмытар есебі. педагог-психолог балабақша

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд бейімделу. Балабақшаға жаңадан келеген балалардың бейімделуі есебі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2023
434
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МКҚК «Арайлым» бөбекжай» балабақшасы Мектепке дейінгі ерте жас және мектепке дейінгі орта жас топтарындағы жаңадан қабылданған

1 слайд
МКҚК «Арайлым» бөбекжай» балабақшасы Мектепке дейінгі ерте жас және мектепке дейінгі орта жас топтарындағы жаңадан қабылданған балалардың балабақшаға бейімделуін ұйымдастыруда психологиялық қызметінің жүргізілу есебі Педагог-психолог: Утемисова Жанерке Ержанқызы

1 слайд

МКҚК «Арайлым» бөбекжай» балабақшасы Мектепке дейінгі ерте жас және мектепке дейінгі орта жас топтарындағы жаңадан қабылданған балалардың балабақшаға бейімделуін ұйымдастыруда психологиялық қызметінің жүргізілу есебі Педагог-психолог: Утемисова Жанерке Ержанқызы

Баланың балабақшаға қиын бейімделу себептері: Басқа адамдармен бұрын қалып көрмегендіктен Кейбір тағамдарды жеу дағдысы жо

2 слайд
Баланың балабақшаға қиын бейімделу себептері: Басқа  адамдармен бұрын қалып көрмегендіктен Кейбір  тағамдарды жеу дағдысы жоқ Дәретке өзі отырып үйренбегендіктен Балабақшаға келген алғашқы күндері бала 3 сағатқа қалып,ұзартып отыру керек

2 слайд

Баланың балабақшаға қиын бейімделу себептері: Басқа  адамдармен бұрын қалып көрмегендіктен Кейбір  тағамдарды жеу дағдысы жоқ Дәретке өзі отырып үйренбегендіктен Балабақшаға келген алғашқы күндері бала 3 сағатқа қалып,ұзартып отыру керек

Әр баланың бейімделудің үш түрі бар: Жеңіл түрі- баланың мінез- құлығы 10-15 күнде қалпына келеді Орташа ауырлық бейімде

3 слайд
Әр баланың бейімделудің үш түрі бар: Жеңіл түрі- баланың мінез- құлығы 10-15 күнде қалпына келеді Орташа ауырлық бейімделу- 1 айдың ішінде Ауыр бейімделу - 2 айдан 6 айға дейін өтеді. Кей жағдайда 11-12 айға дейін

3 слайд

Әр баланың бейімделудің үш түрі бар: Жеңіл түрі- баланың мінез- құлығы 10-15 күнде қалпына келеді Орташа ауырлық бейімделу- 1 айдың ішінде Ауыр бейімделу - 2 айдан 6 айға дейін өтеді. Кей жағдайда 11-12 айға дейін

2023-2024 оқу жылда балабақшамызға  30 бала қабылданды «Балапан» мектепке дей інгі ерте жас тобына 20 бала «Ба

4 слайд
2023-2024 оқу жылда балабақшамызға  30 бала қабылданды «Балапан» мектепке дей інгі ерте жас тобына 20 бала «Бабочки» мектепке дейінгі орта тобына 10 бала

4 слайд

2023-2024 оқу жылда балабақшамызға  30 бала қабылданды «Балапан» мектепке дей інгі ерте жас тобына 20 бала «Бабочки» мектепке дейінгі орта тобына 10 бала

Балалармен  Күнделікті бақылау;  танымдық ойындар ойнады  - көркемдік қызмет (саусақпен сурет салу, модельдеу);  - психомот

5 слайд
Балалармен  Күнделікті бақылау;  танымдық ойындар ойнады  - көркемдік қызмет (саусақпен сурет салу, модельдеу);  - психомоторлық дамуға арналған жаттығулар (құммен және жармамен ойнау); жасады  - релаксация жаттығулары (музыкалық терапия, би терапиясы);  - психогимнастика;  -тыныс алу жаттығулары жасалынды

5 слайд

Балалармен  Күнделікті бақылау;  танымдық ойындар ойнады  - көркемдік қызмет (саусақпен сурет салу, модельдеу);  - психомоторлық дамуға арналған жаттығулар (құммен және жармамен ойнау); жасады  - релаксация жаттығулары (музыкалық терапия, би терапиясы);  - психогимнастика;  -тыныс алу жаттығулары жасалынды

баланың эмоционалдық жағдайы, баланың әлеуметтік байланыстары, баланың ұйқысы, баланың тәбеті, әдеттегі жағдайдың өзгеру

6 слайд
баланың эмоционалдық жағдайы, баланың әлеуметтік байланыстары, баланың ұйқысы, баланың тәбеті, әдеттегі жағдайдың өзгеруіне реакциясы, өзін-өзі күту дағдылары. Әрбір баланың бейімделуінің келесі психологиялық-педагогикалық параметрлері талданды:

6 слайд

баланың эмоционалдық жағдайы, баланың әлеуметтік байланыстары, баланың ұйқысы, баланың тәбеті, әдеттегі жағдайдың өзгеруіне реакциясы, өзін-өзі күту дағдылары. Әрбір баланың бейімделуінің келесі психологиялық-педагогикалық параметрлері талданды:

Тәрбиешілермен  «Топтағы балалардың бейімделу процесін қалай жеңілдетуге болады», «Бейімделу кезінде балалардың жеке ерекш

7 слайд
Тәрбиешілермен  «Топтағы балалардың бейімделу процесін қалай жеңілдетуге болады», «Бейімделу кезінде балалардың жеке ерекшеліктерін ескеру» тақырыптарында кеңестер берілді.

7 слайд

Тәрбиешілермен  «Топтағы балалардың бейімделу процесін қалай жеңілдетуге болады», «Бейімделу кезінде балалардың жеке ерекшеліктерін ескеру» тақырыптарында кеңестер берілді.

Ата-аналармен  Ата-аналар жиналысында балабақшамен таныстыру  Баланың жан-жақсы даумы үшін жасалған жағдайлар  Күн тәртібі

8 слайд
Ата-аналармен  Ата-аналар жиналысында балабақшамен таныстыру  Баланың жан-жақсы даумы үшін жасалған жағдайлар  Күн тәртібіжайлы  Баланың психологиялық жас ерекшеліктерін  Балабақшаға бейімделуі үшін ата-аналаға кеңестер берілді  Топтарға ескертпен буклеттері толтырылды Бейімделуі бойынша жеке кеңестерге сұраныстар болған жоқ

8 слайд

Ата-аналармен  Ата-аналар жиналысында балабақшамен таныстыру  Баланың жан-жақсы даумы үшін жасалған жағдайлар  Күн тәртібіжайлы  Баланың психологиялық жас ерекшеліктерін  Балабақшаға бейімделуі үшін ата-аналаға кеңестер берілді  Топтарға ескертпен буклеттері толтырылды Бейімделуі бойынша жеке кеңестерге сұраныстар болған жоқ

Бақылау мен жеке диагностика нәтижесінде  Балалардың балабақша қабырғасына бейімделуі жақсы жүруде  Қыркүйек айының соңына қ

9 слайд
Бақылау мен жеке диагностика нәтижесінде  Балалардың балабақша қабырғасына бейімделуі жақсы жүруде  Қыркүйек айының соңына қарай -ата-аналарымен жеңіл қоштасады -тамақтануы жақсарды -топтарда жеке және жалғыз ойындар ойнайды - ұйқысы тұрақталды Бейімделулері орта және жақсы өтті. Орташа бейімделу себебі анықталып, анасына деген үйірлігін назарға алынды

9 слайд

Бақылау мен жеке диагностика нәтижесінде  Балалардың балабақша қабырғасына бейімделуі жақсы жүруде  Қыркүйек айының соңына қарай -ата-аналарымен жеңіл қоштасады -тамақтануы жақсарды -топтарда жеке және жалғыз ойындар ойнайды - ұйқысы тұрақталды Бейімделулері орта және жақсы өтті. Орташа бейімделу себебі анықталып, анасына деген үйірлігін назарға алынды

 Осылайша, балалардағы бейімделудің жеңіл және орташа дәрежелерінің басым болуы мұғалімдер жұмысының тиімділігі, оларды

10 слайд
 Осылайша, балалардағы бейімделудің жеңіл және орташа дәрежелерінің басым болуы мұғалімдер жұмысының тиімділігі, олардың балалардың дамуы үшін қолайлы жағдайлар мен мазмұнды орта жасауы, сондай-ақ жұмыстағы сабақтастық туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. кіші топ мұғалімдерінің, психологтардың, ата-аналар мен оқу орны әкімшілігінің бірлескен әрекеті нәтижелі болуда.

10 слайд

 Осылайша, балалардағы бейімделудің жеңіл және орташа дәрежелерінің басым болуы мұғалімдер жұмысының тиімділігі, олардың балалардың дамуы үшін қолайлы жағдайлар мен мазмұнды орта жасауы, сондай-ақ жұмыстағы сабақтастық туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. кіші топ мұғалімдерінің, психологтардың, ата-аналар мен оқу орны әкімшілігінің бірлескен әрекеті нәтижелі болуда.

Қазан айында психологиялық қызмет  Бейімделуді бақылауды жалғастыру  Танымдық ойындар  Педагогтерге кеңестер беру  Педагог

11 слайд
Қазан айында психологиялық қызмет  Бейімделуді бақылауды жалғастыру  Танымдық ойындар  Педагогтерге кеңестер беру  Педагогтермен тренинг өкізу  Бейімделу кестесін толтыру  Ата-аналармен бейімделуі бойынша сұрақ-жауап алу  Жеке консультациялар беру  Ата-аналар жиналысы жұмыстары жүргізілу жоспарланады

11 слайд

Қазан айында психологиялық қызмет  Бейімделуді бақылауды жалғастыру  Танымдық ойындар  Педагогтерге кеңестер беру  Педагогтермен тренинг өкізу  Бейімделу кестесін толтыру  Ата-аналармен бейімделуі бойынша сұрақ-жауап алу  Жеке консультациялар беру  Ата-аналар жиналысы жұмыстары жүргізілу жоспарланады

Назарларыңызға рахмет!

12 слайд
Назарларыңызға рахмет!

12 слайд

Назарларыңызға рахмет!