Материалдар / Бейнелеу өнері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бейнелеу өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2020
713
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Бастауыш мектепте бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары арқылы оқушылардың сурет салу бейімділігін қалыптастыру

1 слайд
Бастауыш мектепте бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары арқылы оқушылардың сурет салу бейімділігін қалыптастыру

• Бейнелеу өнері — көркемдік талғам қалыптастырудың өзекті құралы ретінде баланы өз халқының эстетикалық мұраларын игеруіне,

2 слайд
• Бейнелеу өнері — көркемдік талғам қалыптастырудың өзекті құралы ретінде баланы өз халқының эстетикалық мұраларын игеруіне, халық өнерінің айшықты туындыларынан ләззат алуға, рухани дамуына және халық талантын қастерлеуге, сүйе білуге баулиды. Дәстүрден тыс әдіспен сурет салуды үйренген бала, өз бетінше бастыру құралдарын іздеп тауып көрсетеді. Бұл баланың өмірге шығармашылықпен қарауының, кез келген затты әр түрлі мақсатта қолдана білу іскерлігін дамытудың алғы шарты болып табылады.

• Бастауыш мектептегі бейнелеу өнерінің басты мақсаты оқушының көркемдік ойлау қабілітін дамыта отырып, шығармашылық, қиал

3 слайд
•   Бастауыш мектептегі бейнелеу өнерінің басты мақсаты  оқушының көркемдік ойлау қабілітін дамыта отырып, шығармашылық, қиал сезімін дамыту. Ал, осы мәселелер мектеп қабырғасында әлі де болса өз мәнінде шешілмей келеді. Соның салдарынан оқушылардың сабаққа ынтасы төмендеп, енжарлық етек алуда. Мектеп мұғалімдері бастауыш сыныптарда бейнелеу өнері арқылы көркем өнерге тарту, тағы басқа да жолдармен жүргізуге болатынын біліп қана қоймай, оны қалай жүзеге асыру тәсілдерін жан-жақты меңгеріп, жетілдіруі тиіс.

• Бейнелеу өнері – бұл адам баласының заманнан заманға рухани, эстетикалық байлығы ретінде ұласып келе жатқан өнер саласы,

4 слайд
•   Бейнелеу өнері – бұл адам баласының заманнан заманға рухани, эстетикалық байлығы ретінде ұласып келе жатқан өнер саласы, ал сурет – бұл шежіре, ондаған ғасырлар бойы бүкіл адам тарихтарын, тіршілік тарихын шашауын шығармай, жоғалтпай жеткізген бірден-бір куәгер.

• Бейнелеу өнеріне: живопись, графика, скульптура (мүсін), сәндік қолданбалы өнер жатады. Олар: тарихи, тұрмыстың, батылдық (

5 слайд
• Бейнелеу өнеріне: живопись, графика, скульптура (мүсін), сәндік қолданбалы өнер жатады. Олар: тарихи, тұрмыстың, батылдық (соғыс), пейзаж және натюрморт секілді түрлі жанрларға бөлінеді. Әрбір жанр өзіндік ерекшеліктерімен белгілі. Бейнелеу өнерінің барлық түрлері мен жанрлары өмір шындығын реалды түрде бейнелейді. Себебі, «сурет салуы сүю — өмірді, табиғатты, айнала қоршаған ортаны сүю.

6 слайд

7 слайд

Бейнелеу өнерінің жанрлары мен түрлерін қамтуда туындайтын қажеттіліктер: • 1. Оқушылардың ой – өрісіне, түсіну қабілетінің д

8 слайд
Бейнелеу өнерінің жанрлары мен түрлерін қамтуда туындайтын қажеттіліктер: • 1. Оқушылардың ой – өрісіне, түсіну қабілетінің дәрежесіне қарай жоғары идеялы шығармаларды таңдап алу.  2. Картиналарды таныстыру барысында әңгімеге оқушыларды да қатыстыру. 3. Оқушылардың суреттердегі көркемдік ерекшеліктерді қабылдау, көру қабілеттерін дамытуда оларға эмоциялық әсер ететіндей барлық ойды сол обьектіге аударатындай көркем тілмен баяндау

• Өнер шығармаларын жеке – жеке талдау, ой – өрістерін арттыру. Көркемдік деңгейін толықтырып отыру • Оқушының қызығушылығы ме

9 слайд
• Өнер шығармаларын жеке – жеке талдау, ой – өрістерін арттыру. Көркемдік деңгейін толықтырып отыру • Оқушының қызығушылығы мен шығармашылығын сабақ үстінде арттыру үшін оқушымен бірге жұмыс жасау болып табылады Мұғалім бейнелеу өнері туындысының мазмұнын, мағынасын оқушыларға талдап түсіндірумен қатар балалардың өз бетінше сол шығармалардың көркемдік ерекшеліктерін таба білуге үйретуді мақсат етуі тиіс.

• В.А. Сухомлинский айтқандай: «Балалардың мүмкіндігі мен дарындылығының бастамалары саусақтарының ұшында. Бейнелеп айтқанда,

10 слайд
• В.А. Сухомлинский айтқандай: «Балалардың мүмкіндігі мен дарындылығының бастамалары саусақтарының ұшында. Бейнелеп айтқанда, саусақтарынан, шығармашылық ойын қоректендіретін өте жіңішке жылғалар сынды жіптер тарайды.Баланың қолында неғұрлым шеберлік көп болса, соғұрлым ол ақылды болады».  Педагогтардың пайымдауы бойынша-барлық балалар дарынды.Сондықтан дарынын уақытында байқап, сезіп, тәжірибесінде, нақты өмірінде қолдануға мүмкіндік туғызу қажет.

• Бастауыш мектептегі бейнелеу өнері пәнінің оқу материалдарын игеру оқушыларға зор талап қоятыны белгілі. Өйткені, шынд

11 слайд
•      Бастауыш мектептегі бейнелеу өнері пәнінің оқу материалдарын игеру оқушыларға зор талап қоятыны белгілі. Өйткені, шындықтағы құбылыстардың сыр-сипатын, мән- жайын ұғыну — өте күрделі танымдық әрекет. Мұның өзі бірнеше кезеңдерден тұратыны қазіргі ғылымға белгілі. Мәселен, сабақта материалды ұғынып, түсінудің алғашқы таныстыру кезеңінде оқушы нені, қалай оқу керектігі жайлы жалпы мағлұмат алады. Бұдан кейінгі кезеңде, ол мұны тәжірибеде байқап көреді. Үшінші кезеңде түсінгенін, ұғынғанын сөзбен тұжырымдайды. Төртінші кезеңде олар ойына ұстап тұрады да, бесінші кезеңде оқушыда зат пен құбылыс туралы белгілі ұғым қалыптасатын болады. Ақыл-ой амалдарын меңгеру арқылы оқушы шындықтағы заттардың байланыс-қатынастарын меңгереді, бір затты екіншісімен салыстырып, олардың айырмашылық, ұқсастықтарын айыра білуге, соларды дәлелдей алуға  үйренеді.

• Бейнелеу өнерін оқытуда оқушылардың таным үдерісін жандандыру олардың тәрбиесін, бүкіл білім ауқымын, дүниетанымдық түсінікт

12 слайд
• Бейнелеу өнерін оқытуда оқушылардың таным үдерісін жандандыру олардың тәрбиесін, бүкіл білім ауқымын, дүниетанымдық түсініктерін арттыруға септігін тигізіп, олардың оқуға қызығушылықтарын арттырып, оқу іс-әрекеттерін жемісті болуына әсер етуші бірден-бір фактор болып табылады. Мектептегі бейнелеу өнерін оқушылардың жалпы оқуға деген қызығушылықтарын арттыруға өзіндік ықпал жасайтын ыңғайлы әрі өзіндік сипаты мен ерекшеліктері бар пән ретінде қарастыруымыз қажет. Осындай күрделі мәселенің бас-қасында әрине мұғалім тұрады. Мұғалім оқушылардың оқуға ынта-ықыласын, қызығушылығын тәрбиелеу арқылы олардың қабілеттерінің дамуына жол ашады. 

• Қорытындылай келе, бейнелеу өнері сабағында оқушыларға жанрлар мен бейнелеу өнерінің түрлерін түсіндіру барысында жаңа тех

13 слайд
•   Қорытындылай келе, бейнелеу өнері сабағында оқушыларға жанрлар мен бейнелеу өнерінің түрлерін түсіндіру барысында жаңа технологияларды пайдалана отырып, сапалы білім беру жолына көшуді жоспарлау керек. Сабақ соңында кері байланыс әдісімен ойталқы жасап, оқушы көзқарасына үңілу қажет. Өйткені, бейнелеу өнері оқушыны шығармашылық тұрғыдан  жан-жақты   жетілдірумен қатар, зейінін арттырып өмірге деген көзқарасының жақсы жаққа өзгеруіне себепкер болады. Ауқымы кең жанр адам өмірінде ерекше орын алып қана қоймай, сезімді ұштастырып, ерекше күйге бөлейді. Қолына неғұрлым ерте қылқалам ұстаған шәкірт болашақта Леонардо да Винчидің «Мона Лизасы» секілді әлемді аузына қаратар салар тың туындысымен есте қалары даусыз.

Үй жұмысы • 1. Жаңа дәріспен танысу,конспект • 2.Бейнелеу өнерінің бір түрін А4 параққа салыңыздар

14 слайд
Үй жұмысы • 1. Жаңа дәріспен танысу,конспект • 2.Бейнелеу өнерінің бір түрін А4 параққа салыңыздар