Белгілі спорт жұлдыздары.6-сынып
Белгілі спорт жұлдыздары.6-сынып

#1 слайд
Бөлім
: 7-бөлім: Спорт. Белгілі спорт
жұлдыздары.
Морфология. Етістік, оның
мағыналық түрлері. Етіс түрлері
Педаг
огтің
аты-
жөні: Жомартова З.Е.
1 слайд
Бөлім : 7-бөлім: Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары. Морфология. Етістік, оның мағыналық түрлері. Етіс түрлері Педаг огтің аты- жөні: Жомартова З.Е.
#2 слайд
Сабақтың
тақырыбы: Бокс саңлақтары
Оқу
бағдарлама
сына
сәйкес оқу
мақсаты 6.4.4.2. Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты
етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және
жазбаша тілдесім барысында қолдану.
Сабақтың
мақсаты: Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің
тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім
барысында қолдана алады.
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бокс саңлақтары Оқу бағдарлама сына сәйкес оқу мақсаты 6.4.4.2. Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. Сабақтың мақсаты: Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады.
#3 слайд
https:// youtu.be / NrnBHil10C4
• «Қазақ боксы» туралы бейнебаян
көрсетіледі.
• Сабақтың тақырыбын болжау.
1. Бейнебаян не туралы?
2. Бейнебаянға қандай спорт түрі негіз
болған?
3. Қандай боксшыларды атар едіңдер?
3 слайд
https:// youtu.be / NrnBHil10C4 • «Қазақ боксы» туралы бейнебаян көрсетіледі. • Сабақтың тақырыбын болжау. 1. Бейнебаян не туралы? 2. Бейнебаянға қандай спорт түрі негіз болған? 3. Қандай боксшыларды атар едіңдер?
#4 слайд
1-тапсырма. «Тренер кеңесі» әдісі арқылы
«Бокс профессоры» мәтіні беріледі.
Белгілі уақыт аралығында меңгереді.
2-тапсырма: «Спорт тілшісі» әдісі:
- С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы
алған сәттегі күйін етістіктің өздік және
ырықсыз етістерін қатыстыра отырып,
сипатта;
- С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы
алған сәттегі күйінетістіктің өзгелік және
ортақ етістерін қатыстыра отырып суретте;
- С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы
алған сәттегі күйін салт және сабақты
етістіктерді қатыстыра отырып баянда;
( тілші рөліндегі оқушы анықталады, сол
оқушы әр топ тапсырмасын тілші ретінде
сұрайды).
-Берілген мәтіннің үзіндісін мұқият оқиды.
Мәтіннің бөлігін талқылап, үш сұрақ
дайындайды.
Берілген тапсырмада оқушылар таңдалған
тілшінің сұрақтарына жауап береді, мәтін
үзіндісін талқылай отырып, тапсырмаларды
орындайды.
4 слайд
1-тапсырма. «Тренер кеңесі» әдісі арқылы «Бокс профессоры» мәтіні беріледі. Белгілі уақыт аралығында меңгереді. 2-тапсырма: «Спорт тілшісі» әдісі: - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйін етістіктің өздік және ырықсыз етістерін қатыстыра отырып, сипатта; - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйінетістіктің өзгелік және ортақ етістерін қатыстыра отырып суретте; - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйін салт және сабақты етістіктерді қатыстыра отырып баянда; ( тілші рөліндегі оқушы анықталады, сол оқушы әр топ тапсырмасын тілші ретінде сұрайды). -Берілген мәтіннің үзіндісін мұқият оқиды. Мәтіннің бөлігін талқылап, үш сұрақ дайындайды. Берілген тапсырмада оқушылар таңдалған тілшінің сұрақтарына жауап береді, мәтін үзіндісін талқылай отырып, тапсырмаларды орындайды.
#5 слайд
«Чемпиондар шеруі»
әдісімен келесі
тапсырмаларды
орында:
- «Чемпион болу үшін
қандай қасиеттер
керек?» деген ортақ
сауалға жауап бер. Берілген сауалға
оқушылар өз ойларын
бөлісе отырып, жауап
береді.
5 слайд
«Чемпиондар шеруі» әдісімен келесі тапсырмаларды орында: - «Чемпион болу үшін қандай қасиеттер керек?» деген ортақ сауалға жауап бер. Берілген сауалға оқушылар өз ойларын бөлісе отырып, жауап береді.
#6 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
6 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.
#7 слайд
Үй тапсырмасы 1) «Чемпион болғым келеді»
тақырыбында эссе жаз;
2) «Чемпионға хат» жазады;
3) «Олимпиада
чемпиондары
тақырыбында ақпарат
жинақта .
7 слайд
Үй тапсырмасы 1) «Чемпион болғым келеді» тақырыбында эссе жаз; 2) «Чемпионға хат» жазады; 3) «Олимпиада чемпиондары тақырыбында ақпарат жинақта .
шағым қалдыра аласыз













