Белгілі спорт жұлдыздары.6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Белгілі спорт жұлдыздары.6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
- С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйін етістіктің өздік және ырықсыз етістерін қатыстыра отырып, сипатта; - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйінетістіктің өзгелік және ортақ етістерін қатыстыра отырып суретте; - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйін салт және сабақты етістіктерді қатыстыра отырып баянда; (тілші рөліндегі оқушы анықталады, сол оқушы әр топ тапсырмасын тілші ретінде сұрайды).  
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Бөлім : 7-бөлім: Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары. Морфология. Етістік, оның мағыналық түрлері. Етіс түрлері Педаг огтің аты-

#1 слайд
Бөлім : 7-бөлім: Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары. Морфология. Етістік, оның мағыналық түрлері. Етіс түрлері Педаг огтің аты- жөні: Жомартова З.Е.

1 слайд

Бөлім : 7-бөлім: Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары. Морфология. Етістік, оның мағыналық түрлері. Етіс түрлері Педаг огтің аты- жөні: Жомартова З.Е.

Сабақтың тақырыбы: Бокс саңлақтары Оқу бағдарлама сына сәйкес оқу мақсаты 6.4.4.2. Етістіктің етіс түрлері мен салт-саб

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бокс саңлақтары Оқу бағдарлама сына сәйкес оқу мақсаты 6.4.4.2. Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. Сабақтың мақсаты: Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Бокс саңлақтары Оқу бағдарлама сына сәйкес оқу мақсаты 6.4.4.2. Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. Сабақтың мақсаты: Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады.

https:// youtu.be / NrnBHil10C4 • «Қазақ боксы» туралы бейнебаян көрсетіледі. • Сабақтың тақырыбын болжау. 1. Бейнебаян не

#3 слайд
https:// youtu.be / NrnBHil10C4 • «Қазақ боксы» туралы бейнебаян көрсетіледі. • Сабақтың тақырыбын болжау. 1. Бейнебаян не туралы? 2. Бейнебаянға қандай спорт түрі негіз болған? 3. Қандай боксшыларды атар едіңдер?

3 слайд

https:// youtu.be / NrnBHil10C4 • «Қазақ боксы» туралы бейнебаян көрсетіледі. • Сабақтың тақырыбын болжау. 1. Бейнебаян не туралы? 2. Бейнебаянға қандай спорт түрі негіз болған? 3. Қандай боксшыларды атар едіңдер?

1-тапсырма. «Тренер кеңесі» әдісі арқылы «Бокс профессоры» мәтіні беріледі. Белгілі уақыт аралығында ме

#4 слайд
1-тапсырма. «Тренер кеңесі» әдісі арқылы «Бокс профессоры» мәтіні беріледі. Белгілі уақыт аралығында меңгереді. 2-тапсырма: «Спорт тілшісі» әдісі: - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйін етістіктің өздік және ырықсыз етістерін қатыстыра отырып, сипатта; - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйінетістіктің өзгелік және ортақ етістерін қатыстыра отырып суретте; - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйін салт және сабақты етістіктерді қатыстыра отырып баянда; ( тілші рөліндегі оқушы анықталады, сол оқушы әр топ тапсырмасын тілші ретінде сұрайды). -Берілген мәтіннің үзіндісін мұқият оқиды. Мәтіннің бөлігін талқылап, үш сұрақ дайындайды.         Берілген тапсырмада оқушылар таңдалған тілшінің сұрақтарына жауап береді, мәтін үзіндісін талқылай отырып, тапсырмаларды орындайды.

4 слайд

1-тапсырма. «Тренер кеңесі» әдісі арқылы «Бокс профессоры» мәтіні беріледі. Белгілі уақыт аралығында меңгереді. 2-тапсырма: «Спорт тілшісі» әдісі: - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйін етістіктің өздік және ырықсыз етістерін қатыстыра отырып, сипатта; - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйінетістіктің өзгелік және ортақ етістерін қатыстыра отырып суретте; - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйін салт және сабақты етістіктерді қатыстыра отырып баянда; ( тілші рөліндегі оқушы анықталады, сол оқушы әр топ тапсырмасын тілші ретінде сұрайды). -Берілген мәтіннің үзіндісін мұқият оқиды. Мәтіннің бөлігін талқылап, үш сұрақ дайындайды.         Берілген тапсырмада оқушылар таңдалған тілшінің сұрақтарына жауап береді, мәтін үзіндісін талқылай отырып, тапсырмаларды орындайды.

«Чемпиондар шеруі» әдісімен келесі тапсырмаларды орында: - «Чемпион болу үшін қандай қасиеттер керек?» деген ортақ сауа

#5 слайд
«Чемпиондар шеруі» әдісімен келесі тапсырмаларды орында: - «Чемпион болу үшін қандай қасиеттер керек?» деген ортақ сауалға жауап бер. Берілген сауалға оқушылар өз ойларын бөлісе отырып, жауап береді.

5 слайд

«Чемпиондар шеруі» әдісімен келесі тапсырмаларды орында: - «Чемпион болу үшін қандай қасиеттер керек?» деген ортақ сауалға жауап бер. Берілген сауалға оқушылар өз ойларын бөлісе отырып, жауап береді.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдай

#6 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.   Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

6 слайд

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.   Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

Үй тапсырмасы 1) «Чемпион болғым келеді» тақырыбында эссе жаз; 2) «Чемпионға хат» жазады; 3) «Олимпиада чемпиондары тақырыб

#7 слайд
Үй тапсырмасы 1) «Чемпион болғым келеді» тақырыбында эссе жаз; 2) «Чемпионға хат» жазады; 3) «Олимпиада чемпиондары тақырыбында ақпарат жинақта .  

7 слайд

Үй тапсырмасы 1) «Чемпион болғым келеді» тақырыбында эссе жаз; 2) «Чемпионға хат» жазады; 3) «Олимпиада чемпиондары тақырыбында ақпарат жинақта .  

Файл форматы:
pptx
10.02.2022
1189
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі