Материалдар / «Белсенді әдіс-тәсілдері арқылы геометриядан мазмұнды есептер шығару»

«Белсенді әдіс-тәсілдері арқылы геометриядан мазмұнды есептер шығару»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Белсенді әдіс-тәсілдері арқылы геометриядан мазмұнды есептер шығару» шебер класс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қырқүйек 2024
122
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақтөбе қаласы, «№28 орта мектеп» КММ математика пәні мұғалімі Жумагулова Лаура Курмангалиевна Бөлім: Сабақтың тақырыбы: 11.4А

1 слайд
Ақтөбе қаласы, «№28 орта мектеп» КММ математика пәні мұғалімі Жумагулова Лаура Курмангалиевна Бөлім: Сабақтың тақырыбы: 11.4А Денелердің көлемдері Цилиндр көлемі Оқу мақсаты: 11.3.14 - Цилиндр көлемін табу формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану; Сабақ мақсаты: Цилиндр көлемін табу формуласын меңгеру және формуланы пайдаланып есептер шығару; Бағалау критерийлері - Цилиндр көлемін табу формуласын меңгереді - Цилиндр көлемін табу формуласын есеп шығаруда қолданады; Геометрия 11 cынып Білу түсіну, қолдану Ойлау дағдыларының деңгейі

1 слайд

Ақтөбе қаласы, «№28 орта мектеп» КММ математика пәні мұғалімі Жумагулова Лаура Курмангалиевна Бөлім: Сабақтың тақырыбы: 11.4А Денелердің көлемдері Цилиндр көлемі Оқу мақсаты: 11.3.14 - Цилиндр көлемін табу формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану; Сабақ мақсаты: Цилиндр көлемін табу формуласын меңгеру және формуланы пайдаланып есептер шығару; Бағалау критерийлері - Цилиндр көлемін табу формуласын меңгереді - Цилиндр көлемін табу формуласын есеп шығаруда қолданады; Геометрия 11 cынып Білу түсіну, қолдану Ойлау дағдыларының деңгейі

"Менің орным" тренингі “Кім жүйрік?” Топқа бөлу Оқушылар блоб ағашы арқылы бүгінгі сабақ басталар алдында орнын, көңіл-күйін

2 слайд
"Менің орным" тренингі “Кім жүйрік?” Топқа бөлу Оқушылар блоб ағашы арқылы бүгінгі сабақ басталар алдында орнын, көңіл-күйін белгілейді. Өткен тақырыпты естеріне түсіру, қайталау мақсатында сәйкестендіру тесті орындалады. Осы суреттер арқылы үш топқа бірігеді. Жаңа білімді қабылдауға дайындық Сабақтың мақсатын қою. 50 литр компотты диаметрі 5 дм, биіктігі 4 дм болатын төмендегі ыдысқа қайнатуға болама? Тиімділігі: Сурет бойынша өз орнын тауып сары түсті бояумен көрсетеді Тиімділігі: Оқушылар ақпараттық технологиямен жұмыс істеуде оқу мақсатына тез жетуге талпынады. Тиімділігі: Суреттер арқылы топқа бөліну. Туындаған жағдаяттар бойынша сабақтың мақсатын айқындайды.   Сабақ барысында қолданылатын белсенді оқу әдістері

2 слайд

"Менің орным" тренингі “Кім жүйрік?” Топқа бөлу Оқушылар блоб ағашы арқылы бүгінгі сабақ басталар алдында орнын, көңіл-күйін белгілейді. Өткен тақырыпты естеріне түсіру, қайталау мақсатында сәйкестендіру тесті орындалады. Осы суреттер арқылы үш топқа бірігеді. Жаңа білімді қабылдауға дайындық Сабақтың мақсатын қою. 50 литр компотты диаметрі 5 дм, биіктігі 4 дм болатын төмендегі ыдысқа қайнатуға болама? Тиімділігі: Сурет бойынша өз орнын тауып сары түсті бояумен көрсетеді Тиімділігі: Оқушылар ақпараттық технологиямен жұмыс істеуде оқу мақсатына тез жетуге талпынады. Тиімділігі: Суреттер арқылы топқа бөліну. Туындаған жағдаяттар бойынша сабақтың мақсатын айқындайды.   Сабақ барысында қолданылатын белсенді оқу әдістері

Сабақ барысында қолданылатын белсенді оқу әдістері «Көршiмен cырлac» әдісі «Ротация» әдісі ««Кім жылдам?»» әдісі Оқушыларға цили

3 слайд
Сабақ барысында қолданылатын белсенді оқу әдістері «Көршiмен cырлac» әдісі «Ротация» әдісі ««Кім жылдам?»» әдісі Оқушыларға цилиндр көлемін , көлем арқылы радиусын табуға есептер беріледі. Әр топқа тапсырма беріледі және әр топтың маркерлері әр түрлі түсте болады. Оқушылар берілген уақыт бойынша тапсырманы флипчартқа орындайды. Уақыт келген кезде тапсырманы келесі топқа береді. Өзінің флипчарты келгенше жалғаса береді. Оқушыларға https://quizizz.com/admin/ quiz/62dd8df3f64e45001df 4277d?source=quiz_page бағдарламасы арқылы тест жұмысы беріледі Тиімділігі: сызба берілгендіктен барлық оқушыларға жеңіл, түсінікті болғандықтан цилиндр көлемінінің формуласы есте сақталады. Тиімділігі: оқушылар барлық топтын тапсырмаларын орындап шығады, тапсырманы түсіндіруге машықтанады, оқушыларға қателіктермен жұмыстануға мүмкіндік береді. Тиімділігі:оқушылар цилиндр көлемін табу формуласын есептер шығаруда қолданады.

3 слайд

Сабақ барысында қолданылатын белсенді оқу әдістері «Көршiмен cырлac» әдісі «Ротация» әдісі ««Кім жылдам?»» әдісі Оқушыларға цилиндр көлемін , көлем арқылы радиусын табуға есептер беріледі. Әр топқа тапсырма беріледі және әр топтың маркерлері әр түрлі түсте болады. Оқушылар берілген уақыт бойынша тапсырманы флипчартқа орындайды. Уақыт келген кезде тапсырманы келесі топқа береді. Өзінің флипчарты келгенше жалғаса береді. Оқушыларға https://quizizz.com/admin/ quiz/62dd8df3f64e45001df 4277d?source=quiz_page бағдарламасы арқылы тест жұмысы беріледі Тиімділігі: сызба берілгендіктен барлық оқушыларға жеңіл, түсінікті болғандықтан цилиндр көлемінінің формуласы есте сақталады. Тиімділігі: оқушылар барлық топтын тапсырмаларын орындап шығады, тапсырманы түсіндіруге машықтанады, оқушыларға қателіктермен жұмыстануға мүмкіндік береді. Тиімділігі:оқушылар цилиндр көлемін табу формуласын есептер шығаруда қолданады.

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған тапсырма Мұнайдың тығыздығы 0,85 г/см 3 болса, диаметрі 18 м жән

4 слайд
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған тапсырма Мұнайдың тығыздығы 0,85 г/см 3 болса, диаметрі 18 м және биіктігі 7 м цистернаға қанша мұнай сыяды? Дескриптор: - есептің қысқаша шартын жазады; - сызбасын сызады; - Цилиндр көлемін табады; «Мұнай» I топ Әлия түрлі-түсті резеңке шарларды сатып алып, үлкен цилиндрлік вазаны толтырғысы келеді. Вазаның диаметрі 30 см, биіктігі 40 см. Бір шардың көлемі 5 см3 екенін біледі. Әлияға қанша шар сатып алуға жеткілікті? II топ «Ваза» Ыдысқа өрік тосабы құйылған. Ыдыстың тосаптан босаған бөлігінің көлемін табыңыз. «Тосап» III топ Тапсырмаға сипаттама: Түрі: нұсқаулық; Пішіні: Тұтас емес мәтіндер; Байланыстар саны: бір мәтін; Көлемі: күрделі емес; Грамматикалық күрделігі: күрделі емес; Әдіс тәсілдері: пайымдау;

4 слайд

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған тапсырма Мұнайдың тығыздығы 0,85 г/см 3 болса, диаметрі 18 м және биіктігі 7 м цистернаға қанша мұнай сыяды? Дескриптор: - есептің қысқаша шартын жазады; - сызбасын сызады; - Цилиндр көлемін табады; «Мұнай» I топ Әлия түрлі-түсті резеңке шарларды сатып алып, үлкен цилиндрлік вазаны толтырғысы келеді. Вазаның диаметрі 30 см, биіктігі 40 см. Бір шардың көлемі 5 см3 екенін біледі. Әлияға қанша шар сатып алуға жеткілікті? II топ «Ваза» Ыдысқа өрік тосабы құйылған. Ыдыстың тосаптан босаған бөлігінің көлемін табыңыз. «Тосап» III топ Тапсырмаға сипаттама: Түрі: нұсқаулық; Пішіні: Тұтас емес мәтіндер; Байланыстар саны: бір мәтін; Көлемі: күрделі емес; Грамматикалық күрделігі: күрделі емес; Әдіс тәсілдері: пайымдау;

Ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін тапсырма ЕБҚ оқушыға екітүрлі дәретхана қағазы беріледі. Оқушы өлшемдерін өл

5 слайд
Ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін тапсырма ЕБҚ оқушыға екітүрлі дәретхана қағазы беріледі. Оқушы өлшемдерін өлшеу арқылы кесте толтырып, цилиндрдің көлемін табады. R, смh. смV, см 3 1Кіші орам “Набере жных челнов” 2Үлкен орам “Папир ус” Дескриптор: -диаметрін өлшейді; -биіктігін өлшейді; -радиусын табады; -көлемін табады. Бағалау: Блоб ағашы (бүгінгі сабақ бойынша ағаштың қай жерінде тұрғанын көрсетеді) Сурет бойынша өз орнын тауып жасыл түсті бояумен көрсетеді.   Егер: - ағаштың жоғары жағында болса, сабақ жақсы түсінген -ағаштың ортасында болса, сұрақтары бар -ағаштың төмен жағында болса, сабақты түсінбеген “Автор орындығы” арқылы рефлексия •Сабақта белсенді болған оқушылар? •Маған қызықты идея?. •Сабаққа ұсынысым бар...... Аты - жөні «Сәйкест ендіру» тесті Жұптық жұмыc. «Көршiме н cырлac» Топты қ жұмыс. Ротац ия әдісі . Жеке жұмыс : «Кім жылда м?» 1 балл 3балл 3балл3 балл Назарларыңызға рақмет!

5 слайд

Ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін тапсырма ЕБҚ оқушыға екітүрлі дәретхана қағазы беріледі. Оқушы өлшемдерін өлшеу арқылы кесте толтырып, цилиндрдің көлемін табады. R, смh. смV, см 3 1Кіші орам “Набере жных челнов” 2Үлкен орам “Папир ус” Дескриптор: -диаметрін өлшейді; -биіктігін өлшейді; -радиусын табады; -көлемін табады. Бағалау: Блоб ағашы (бүгінгі сабақ бойынша ағаштың қай жерінде тұрғанын көрсетеді) Сурет бойынша өз орнын тауып жасыл түсті бояумен көрсетеді.   Егер: - ағаштың жоғары жағында болса, сабақ жақсы түсінген -ағаштың ортасында болса, сұрақтары бар -ағаштың төмен жағында болса, сабақты түсінбеген “Автор орындығы” арқылы рефлексия •Сабақта белсенді болған оқушылар? •Маған қызықты идея?. •Сабаққа ұсынысым бар...... Аты - жөні «Сәйкест ендіру» тесті Жұптық жұмыc. «Көршiме н cырлac» Топты қ жұмыс. Ротац ия әдісі . Жеке жұмыс : «Кім жылда м?» 1 балл 3балл 3балл3 балл Назарларыңызға рақмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ